Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så er julen vel overstået for mit vedkommende :dry: Men til gengæld er der så tid til træning igen :smile:

Jeg vil i de kommende dage skrue op for mit cardio, så julemaden ikke sætter sig for godt til rette på min krop :bigsmile: kosten vil blive ændret, så jeg får omkring mit ligevætgsindtag/lidt i overskud, dog vil d. 31. december og 1. januar være fridage ligesom juledagene har været.

Dagens jule powerwalk

Tid: 55 minutter

Distance: 5-6 km i bakket skovområde

Jeg glæder mig rigtig meget til træningen imorgen, hvor Morten, Jesper og jeg skal have en fælles julebrænder efter lukketid (kl 14), hvor der skal kewles og trænes ben :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Og vi går ikke hjem før kæben falder af eller der går ild i hjulene! :blahblah::firebounce:

:banana3:

Det lyer fanme godt Morten :yahoo:

Det er egentlig også ved at være nogle dage siden vi har trænet sammen, så mon ikke kæben får den træning den har brug for :blahblah: og med en masse VL-øvelser skal bentøjet nok blive til spagetti :alright:

KnuZ Anita :cool:

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil i de kommende dage skrue op for mit cardio, så julemaden ikke sætter sig for godt til rette på min krop :bigsmile: kosten vil blive ændret, så jeg får omkring mit ligevætgsindtag/lidt i overskud, dog vil d. 31. december og 1. januar være fridage ligesom juledagene har været.

Ikke for at være efter dig hele tiden, men det er vigtigt du er i kalorie OVERSKUD nu og ikke bare i ligevægt. Det er nu du skal vokse og nu der skal løftes max tungt hver gang. Den dag du står på scenen og ikke er stor nok fortryder du du cuttede i december måned :wink:

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Ikke for at være efter dig hele tiden, men det er vigtigt du er i kalorie OVERSKUD nu og ikke bare i ligevægt. Det er nu du skal vokse og nu der skal løftes max tungt hver gang. Den dag du står på scenen og ikke er stor nok fortryder du du cuttede i december måned :wink:

:superman:

Hejsa... !!

Det helt i orden du... !! Jeg skal jo lære det :bigsmile:

Men Norah sagde det var fint jeg var i ligevægt og har valgt at lytte til hende, ellers kommer hun jo bare efter mig når jeg starter i OBBC :innocent:

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

Ikke for at være efter dig hele tiden, men det er vigtigt du er i kalorie OVERSKUD nu og ikke bare i ligevægt. Det er nu du skal vokse og nu der skal løftes max tungt hver gang. Den dag du står på scenen og ikke er stor nok fortryder du du cuttede i december måned :wink:

:superman:

Her er jeg så lidt efter dig CJ :wink:

Synes nu godt at Anita kan tillade sig at "nøjes" med at være i ligevægt og stadigvæk regne med at se resultater :4flex: for hun er stadigvæk så grøn på mange områder mht. tungttræning, at hun nok skal se gode resultater så længe hun IKKE cutter :smile:

//No

Link to comment
Share on other sites

Her er jeg så lidt efter dig CJ :wink:

Synes nu godt at Anita kan tillade sig at "nøjes" med at være i ligevægt og stadigvæk regne med at se resultater :4flex: for hun er stadigvæk så grøn på mange områder mht. tungttræning, at hun nok skal se gode resultater så længe hun IKKE cutter :smile:

//No

Når hun nu er så "grøn" er det bare ret svært at ramme sit ligevægtsindtag. Derfor ville jeg stadig råde hende til at være på den sikre side :wink:

Noget helt andet - når du vælger en vejleder er det så vigtigt du lytter 100% til hende (ik bare nu, men all the way). Så fino :smile:

Link to comment
Share on other sites

Når hun nu er så "grøn" er det bare ret svært at ramme sit ligevægtsindtag. Derfor ville jeg stadig råde hende til at være på den sikre side :wink:

Noget helt andet - når du vælger en vejleder er det så vigtigt du lytter 100% til hende (ik bare nu, men all the way). Så fino :smile:

Hey :cool:

Jeg har ikke valgt nogen vejleder endnu, det kommer senere - men har dog nogle jeg har stor tillid til og derfor lytter jeg til dem og spørger dem til råds :bigsmile:

Jeg ved man skal passe på ikke at lytte til alle. Derfor lytter jeg til mine få udvalgte, kombineret med min egen krops signaler (meget vigtigt) :4thumbup:

KnuZ Anita :cool:

Link to comment
Share on other sites

Det lyer fanme godt Morten :yahoo:

Det er egentlig også ved at være nogle dage siden vi har trænet sammen, så mon ikke kæben får den træning den har brug for :blahblah: og med en masse VL-øvelser skal bentøjet nok blive til spagetti :alright:

Det er ved at være for længe siden ja

Jeg har lige lavet en lille trænings-video af mig selv, så du kan se, hvad der venter dig i morgen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Når hun nu er så "grøn" er det bare ret svært at ramme sit ligevægtsindtag. Derfor ville jeg stadig råde hende til at være på den sikre side :wink:

Noget helt andet - når du vælger en vejleder er det så vigtigt du lytter 100% til hende (ik bare nu, men all the way). Så fino :smile:

Det er da ikke sværer end at tage du ikke på eller taber dig så får du lige præcis nok at spise :smile:

... det er ikke rocket science :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det er ved at være for længe siden ja

Jeg har lige lavet en lille trænings-video af mig selv, så du kan se, hvad der venter dig i morgen :tongue:

Weeeeee... det bliver sjovt :firebounce:

Men tror jeg skal have lidt mindre kilo - ellers falder jeg jo sammen som en harmonika :tongue:

Men en masse OL-benbøj og OH-squat skal det i hver fald blive til for mit vedkommende og lidt tekniktræning til front-squat med VL-greb :yahoo::yahoo:

KnuZZer

Link to comment
Share on other sites

Hejsa MOL'er

Efter Norahs opfordring er jeg gået fra at cutte til ligevægtsindtag, men har så lige i dag tastet mit ca. madprogram ind i kost og krop og ser at mit indtag faktisk kun er på små 1600 kcal, det er jo nok ikke mit ligevægtsindtag, vil tror det er på 2000 kcal, hvis ikke mere.

Men synes egentlig jeg får en del mad, er der nogen der vil hjælpe med forslag til hvor det er godt at øge mængden af mad og evt. med hvad. Min formiddag er lidt sølle, hvilket skyldes jeg for tiden ikke vågner før 10-11 tiden da jeg har ferie, så jeg kan jo ikke både få morgenmad, formiddagsmad og frokost. Efter ferien vil jeg få formiddagskaffe også, men mit ligevægtsindtag vil også øges, da mit aktivitetsniveau øges når jeg er ude af senge kl 7 frem for 10... !!

post-12744-1167133520_thumb.jpg

På forhånd tak :w00t:

Anita

Link to comment
Share on other sites

Hejsa MOL'er

Efter Norahs opfordring er jeg gået fra at cutte til ligevægtsindtag, men har så lige i dag tastet mit ca. madprogram ind i kost og krop og ser at mit indtag faktisk kun er på små 1600 kcal, det er jo nok ikke mit ligevægtsindtag, vil tror det er på 2000 kcal, hvis ikke mere.

Men synes egentlig jeg får en del mad, er der nogen der vil hjælpe med forslag til hvor det er godt at øge mængden af mad og evt. med hvad. Min formiddag er lidt sølle, hvilket skyldes jeg for tiden ikke vågner før 10-11 tiden da jeg har ferie, så jeg kan jo ikke både få morgenmad, formiddagsmad og frokost. Efter ferien vil jeg få formiddagskaffe også, men mit ligevægtsindtag vil også øges, da mit aktivitetsniveau øges når jeg er ude af senge kl 7 frem for 10... !!

post-12744-1167133520_thumb.jpg

På forhånd tak :w00t:

Anita

Hey Anita,

Du kan sagtens smide ekstra havregryn ind om morgenen, så du mindst får 50 g i alt. Hvis du laver grød, kan du også smide 100g frosne bær i til sidst, og måske en ske Cocosa eller hørfrøolie - MUMS, det smager godt! :4thumbup: Og bland dit proteinpulver med skummetmælk (200-300 ml).

Morgenmaden ER altså dagens vigtigste måltid, så spis dig godt mæt her! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anita,

Du kan sagtens smide ekstra havregryn ind om morgenen, så du mindst får 50 g i alt. Hvis du laver grød, kan du også smide 100g frosne bær i til sidst, og måske en ske Cocosa eller hørfrøolie - MUMS, det smager godt! :4thumbup: Og bland dit proteinpulver med skummetmælk (200-300 ml).

Morgenmaden ER altså dagens vigtigste måltid, så spis dig godt mæt her! :wink:

Hej Bogs

Tak for rådene :blush: , jeg må indrømme jeg ikke er så sulten på det tidspunkt når jeg vågner så sent og skal have frokost igen 1-2 timer efter, når jeg begynder i skole/arbejde efter jul bliver det anderledes, så øger jeg det til 50 g :bigsmile:

Det med bær og olie vil jeg da lige overveje, det lyder ikke helt dårligt. Får også mælk til mine shakes, det er simpelthen udrikkeligt med vand :cry:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Dagen startede bare rigtig godt :laugh: Jeg skulle lave havregrød for første gang - dygtig som jeg er, læste jeg i min microovns kogebog at det skulle have 3 min på fuld effekt - så det fik det :4thumbup: Hvilket resulterede i at alt havregrøden lå i en fin ring rundt om tallerknen :nonono: Fanme en dårlig kogebog :innocent: Men 2 portion blev på tallerknen og smagte rigtig godt :clap:

Dagens onde juletræning

Opvarmning/nedkøling:

PW til og fra træning - 15 min hver vej

Julecardio:

15 min hård cardio på crossmaskine

Ben og skulder:

Fælles træning med Morten og Jesper. Jeg har simpelthen for meget energi efter nogle dages fri, da de andre gik var jeg kun halvt igennem mit program, jeg var slet ikke til at stoppe igen :hehe:

Bentræningen gik som den plejer - endte med at blive alt alt for ond, før benene blev til gummi :devil:

DB arnold press: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 10 kg

2 x 8 rep x 12,5 kg

BB overhead squat: (ass to the grass)

2 x 10 rep x 15 kg

2 x 10 rep x 20 kg

2 x 8 rep x 25 kg :blink:

Det går fremad med flere og flere kilo for hver gang :bigsmile:

BB OL-squat: Ny øvelse - teknik træning (ass to the grass)

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 8 rep x 55 kg

1 x 8 rep x 60 kg

Det gik super og min teknik sad rigtig godt fra start, dog lukkede jeg sammen i hoften og løftede røven ved de 60 kg - men de var også lidt tungere end de 55 kg :blush: Ellers en god øvelse, som jeg vil bibeholde i programmet :yo:

DB lateral raise: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 8 kg

2 x 10 rep x 9 kg

2 x 8 rep x 10 kg

Har øget med 2 sæt, så jeg kan få lidt lette kilo med, hvor jeg er meget fokuseret på at det kun er skulderen der løfter - de næste 4 sæt får kropen lov at arbejde lidt mere sammen :cooldance:

Her smuttede Morten og Jesper allerede :nonono:

DB laying rear lateral raise: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 9 kg

2 x 8 rep x 10 kg

BB upright row med EZ-stang: Ny øvelse

1 x 10 rep x 10 kg

2 x 10 rep x 20 kg

2 x 8 rep x 22,5 kg

Den sad rigtig godt i skulderen - den får også fast plads i programmet, som erstatning for lateral raise, dog vil lateral raise også have en plads de dage der er tid til begge øvelser

BB Back-squat: (lidt over vandret)

2 x 10 rep x 60 kg

2 x 8 rep x 80 kg

Det var ikke meningen jeg skulle have trænet mere ben, men de var jo ikke trætte endnu, så lidt flere øvelser kom på programmet :tongue:

BB Single leg split squat: Ny øvelse

1 x 10 rep x 15 kg

2 x 10 rep x 20 kg

Fuck den sad godt.... total gummiben :4thumbup:

Lægpres:

2 x 10 rep x 190 kg

2 x 8 rep x 210 kg

Alt alt for ond træning :devil: Men lige hvad mine krop havde brug for efter 4 dage uden træning :firebounce: Jeg er overrasket over styrken i benene i OL-squat, havde ikke troet de skulle så mange kilo på stangen første dag - top nice :crazy_pilot:

Dejligt at snakke lidt med drengene igen :blahblah: - de gik jo bare alt alt for tidlig hjem :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Rar serie OL-squat vi fik kørt igennem i god stil :showoff:

Og tak for protein-kagerne! Selvom farven var sådan lidt "død mulat", så smagte de meget bedre end sådan én :tongue:

Og forresten - så blev jeg jo nødt til at gå. Havde jo en omgang tirsdag-tonser-druk at se til :4drunk:

Edited by Morten MA
Link to comment
Share on other sites

Jeg er en lille smule stiv i baller og lår i dag :blush: hvilket der ikke er noget at sige til.... Jeg har for sjov beregnet hvor meget jeg flyttede rundt på under min syglige bentræning i går (uden at medregne lægøvelserne)... i alt 6,3 tons :blink: :blink: .... det leeedt :devil:

Dagens træning....!!!

Let omgang af bryst og triceps - var helt alene i hulen og klarede træningen på en god time :4thumbup:

BB bench press:

2 x 10 rep x 35 kg

2 x 8 rep x 40 kg

DB bench press: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 15 kg

2 x 8 rep x 17,5 kg

DB Hjemmedigtet øvelse: (kg pr. arm)

Første del af øvelsen er fly, hvorefter vægtene tages ind til kroppen og presses op som i close grip bench press.

4 x 8 rep x 10 kg

Jeg mangler fylde på det midterste af brystet, der hvor de to brystmuskler mødes :blush: - fik anbefaldet denne øvelse, da den skulle aktivere dette område :cool: ... er dog i tvivl om det virkede, men om ikke andet så bed det godt i triceps :laugh:

DB incline bench press: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 12,5 kg

2 x 6 rep x 15 kg

Triceps var ved at være træt og brystet brændt af... !! Så de sidste sæt blev med færre gentagelser, for at undgå at få en håndvægt i hovedet lige pludselig :laugh::innocent:

BB french press:

2 x 10 rep x 17,5 kg

2 x 8 rep x 20 kg

Nøj de var tungere end normalt.... !! Men triceps fik det den skulle have - kunne næsten ikke få jakken på da jeg skulle hjem :4thumbup:

Efter træning fik jeg en gang :sun: på min halv blege krop.... !!! Som nævnt højere oppe, er jeg træt af jeg ikke har noget fylde der hvor brystmusklerne mødes - men inden jeg skulle i sol, stod jeg lige og lurrede i spejlet... !! Fanme om ikke man kan se dem :yahoo: Jeg blev helt vild, det er første gang jeg for alvor ser dem... !! Fik nuppet lidt billeder, hvis der er kommet noget godt ud af det, poster jeg dem senere, men har på fornemmelsen, de skal mere dybde på før det kan ses på et billede.

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Rar serie OL-squat vi fik kørt igennem i god stil :showoff:

Og tak for protein-kagerne! Selvom farven var sådan lidt "død mulat", så smagte de meget bedre end sådan én :tongue:

Og forresten - så blev jeg jo nødt til at gå. Havde jo en omgang tirsdag-tonser-druk at se til :4drunk:

Hey Morten :yo:

Ja vi klarede det da meget godt og mange tak for undervisningen i OL-squat, den sad jo lige i øjet :4thumbup: Du er jo god til at lære fra dig :bigsmile:

Jeps mine proteinkager er ren NAM - bare synd de var blevet lidt fugtige :dry:

Tænkt på hvor ond du ville blive hvis ikke du drak så meget :devil:

KnuZZer Anita :flowers:

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Fik nuppet lidt billeder, hvis der er kommet noget godt ud af det, poster jeg dem senere, men har på fornemmelsen, de skal mere dybde på før det kan ses på et billede.

Dem er vi nogle der glæder os til at se :poking::laugh: Med din efterhånden masivt onde træning :devil: Kan der kun ske resultater fra uge til uge :kickass: Det ser fortræffeligt ud Anita... :superman:

Knus og kram Pia (Bambi) big%20kaugummi.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share