Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

:devil: God ide ikke at afskrive POWER. :cool: COOL at du stadig river

JERN. :crazy: Jeg er sikker på at du vælger det rigtige :4ranting: og

at OBBC nok skal tage godt imod dig :crybaby:

Hvis ikke OBBC tager godt imod mig, så kommer jeg grændende ned til dig i OSK :cool:

Så må I gøre mig til en ond SL'er i stedet for :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hold du nu poterne væk fra Sune.. vi andre vil helst have ham massiv og leee

og med 250 på stangen i bænk :devil:

LOGSPAM

Synes nu heller ikke POWERlooket er så skidt til Sune ... slet ikke :blush:

Er 110% mere til det look rent fysisk - men rent visuelt er BB-looket da også er meget godt... specielt når vi snakker Sune ... så lidt håber man da :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke OBBC tager godt imod mig, så kommer jeg grændende ned til dig i OSK :cool:

Så må I gøre mig til en ond SL'er i stedet for :devil:

hæhæ

Du har da NIKO i OBBC så helt slemt kan det da ikke blive :wink:

... og jeg skal nok tage mig godt af dig :santa2:

//NOfokusfjæs

:annoyed:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Anita! :bigsmile:

Fed feeeedddd log du holder dig her :4thumbup: Har lige brugt alt for lang tid på at læse den igennem :blush:

Rigtigt meget PØJ PØJ med dit projekt - bliver spændende at følge dig på vejen! :bigsmile:

Knus

GD :elvis:

Hey GD

Velkommen til loggen - jeg er glad for at høre du synes den er fed :4jumpy: :4thumbup:

Mange tak med hensyn til projektet..... !!

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

... vi regner med at være et sted mellem 6-12 personer alt efter om alle gennemfører diæt i 2007 --> det er jo ikke altid at man kan regne med at folk kan holde til presset når det er deres første diæt og mange mister gejsten undervejs... så nu må vi se :santa2:

//NO

Ja , og jeg skal også hjælpe med diæten så presset ikke bliver for stort.

post-12684-1166384490_thumb.jpg :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ja , og jeg skal også hjælpe med diæten så presset ikke bliver for stort.

post-12684-1166384490_thumb.jpg :cool:

:roflmao::rofl2::roflmao::rofl2::roflmao:

Jeg tror helt sikkert diæten er til at overkomme hvis du bestemmer :blush:

Men jeg frygter lidt jeg bliver lidt halv fed at se på oppe på scenen :rudolph:

Men jeg er da glad for at høre du også er i OBBC... !! Jo flere jo bedre... :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Og så gik det galt.... !! Mit greb var helt død.... !! Tog 3 sæt med henholdsvis 1, 3, 1 løft, hvor jeg alle gangene mistede mit greb.... !! Nøj hvor blev jeg sur... ! Det var jo slet ikke tung endnu... Gik videre med singels, det andet fungerede jo ikke.

Hvorfor vil du ikke bruge straps? :bigsmile:

Hej POwERGIRL

Normalt træner styrkeløftere, der går til konkurrance, dødløft hver 5. dag :cool:

og skiftevis let og tung. Jeg ved du træner fittnes. :cheer:

Men der er nogle grundregler du skal følge hvis du skal have det til at funge.

:kickass: En stærk dødløft er bygget på basis af en solid squat/olbenbøj.

Benbøj 2 gange om ugen (mindst) og dødløft hver 5. dag.

:ilovemuscle: Hvis der kommer en tung dødløftdag før en tung benbøj dag :roflmao:

byttes der rundt på de to dage.

Der må max køres på 80% på tunge dage og max 60% på lette dage

Og maxe højest hver 2. måned. :kickass:

alm. træningsdage i dødløft trænes med stigende sæt (helt op til 10), på de tunge dage.

Hvis du kører tungt for tit (maxe hver 14.dag) brænder du dine rygbøffer af :bomb:

og du risikerer at blive langtidstræt i ryggen(½ til et helt år). :4goodbye:

Det er rart at se at der stadig findes tøser der virkelig tør rive jern :kickass: .

:4thumbup: Fortsæt med den gode træning. :cool:

Yuo got the idea.Men pas på med at træne 2 tunge ben på samme uge uden en let dag imellem.

Ben skiftevis let/tung efter samme princip .Fase 1,2,3Men ikke op til 10 sæt.Bygge op fra 3-4sæt

til ca8 sæt. Du har fat i det rigtige POWERGIRL. :cool:

Fase 3 er tricky for det gælder om at kende dagsformen.4,3,2,1 rep i 4 arb sæt(hård).

opvarmning op til de rep tæller ikke med som arb sæt.

Fase 3 uge 1,4rep. uge 2,3rep. Uge 3,2rep. uge4,1rep i et sæt. Regn næste tung træning ud efter

forrige tunge træningspas.

Man kan køre 1rep på 100%,2rep på 90-92%,3rep på 85-87%,4rep på 80-85%

SÅDAN ER DET BARE med disse procenter.Max hver 4. uge også i dødløft.

Pas på du ikke brænder din ryg af i død da den er mere sårbar end ben/squat.

Du kan ikke blive ved med at maxe :devil:

det stopper ca ved 16.uge.

Og du skal gøre forskel på lette(ca60%3repx5sæt) og tunge dage i dødløft.

På de lette dage har du mulighed for at træne teknik som smitter af på de tunge dage.

Go for it POWERGIRL.evt PM :cool: Pas på dine knæ :shades: .

Og antallet af træningsdage er OK :4thumbup: men så er der ikke tid til så meget andet. :cool:

Lutter guldkorn :nissegrin::wink:

Det er jo i en vis grad ok det Nikolaj skriver, men husk en del ting, du har ikke så meget erfaring i øvelsen, og det er ikke altid det samme, der virker for alle. Jeg har selv haft stor fremgang ved dødløft 3x/ugen, f eks :wink: Og så er der nogen ting, jeg aldrig bliver enige med Nikolaj om, men det er nok ikke det rigtige sted at diskutere det, men synes ihf du hellere skulle eksperimentere med, hvad der virker for dig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hello sweetheart :4heart:

Så er jeg atter vågen efter 2 nattevagter :sleeping::sleepy:

Tillykke med afsløringen af dine konkurrenceplaner. Kan godt forstå at du er spændt på det med diæten. Det er selv min kæphest. Kunne godt tænke mig at gå på diæt engang, for at blive lidt mere markeret, men lige pt. er min rygrad sgu ikke til det :innocent:

Knus til dig fra mig :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor vil du ikke bruge straps? :bigsmile:

Lutter guldkorn :nissegrin::wink:

Det er jo i en vis grad ok det Nikolaj skriver, men husk en del ting, du har ikke så meget erfaring i øvelsen, og det er ikke altid det samme, der virker for alle. Jeg har selv haft stor fremgang ved dødløft 3x/ugen, f eks :wink: Og så er der nogen ting, jeg aldrig bliver enige med Nikolaj om, men det er nok ikke det rigtige sted at diskutere det, men synes ihf du hellere skulle eksperimentere med, hvad der virker for dig :smile:

Hejsa Moos.... !!

Som jeg også skrev til Nicolaj, så ville jeg prøve mig frem.... !! Jeg vil ikke bruge hans opskrift 100%, men må nok erkende at jeg løfter for tungt for tit og skal "slappe" lidt af.

Jeg har fået af vide det er dumt at bruge straps i dødløft af både Niko og Jacob, så det er min begrundelse :blush:

Muligvis ender det også med at jeg kører dødløft på alle mine ryg dage frem for hver anden, men dog vil jeg så overholde at den ene af gangene er meget let teknik løft.

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Hello sweetheart :4heart:

Så er jeg atter vågen efter 2 nattevagter :sleeping::sleepy:

Tillykke med afsløringen af dine konkurrenceplaner. Kan godt forstå at du er spændt på det med diæten. Det er selv min kæphest. Kunne godt tænke mig at gå på diæt engang, for at blive lidt mere markeret, men lige pt. er min rygrad sgu ikke til det :innocent:

Knus til dig fra mig :wub:

Hey Bambi-pigen :shades:

Ja, det bliver spændende at se hvordan kroppen reagerer, men kender dog min krop så godt, at jeg ved, hvis den først bliver stædig, så giver den ikke op... ! Så klarer jeg starten, så er det ret sikkert jeg går linen ud :bigsmile:

Synes jeg mindes du ville på fælles diæt :nissegrin: Selv om jeg nu ikke synes du behøver tabe dig :santa2:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Moos.... !!

Som jeg også skrev til Nicolaj, så ville jeg prøve mig frem.... !! Jeg vil ikke bruge hans opskrift 100%, men må nok erkende at jeg løfter for tungt for tit og skal "slappe" lidt af.

Jeg har fået af vide det er dumt at bruge straps i dødløft af både Niko og Jacob, så det er min begrundelse :blush:

Muligvis ender det også med at jeg kører dødløft på alle mine ryg dage frem for hver anden, men dog vil jeg så overholde at den ene af gangene er meget let teknik løft.

/Anita

Godt nok :smile:

Tjaaaaah, det kan da godt være, MEN, så længe du træner fitness ville jeg mene, at det ville være at foretrække at lave et lige træk i dødløft, ift hvis du bruger mixed grip, og desuden ville jeg aldrig, nogen sinde selv køre så mange reps i dødløft uden straps, da jeg synes det gør det meget nemmere at fokusere udelukkende på teknikken :smile: Det er jo ikke fordi du har helt vildt meget at bruge grebsstyrke til lige pt.

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Det vil jeg også gerne, men det bliver først efter jul... Skulle du gaine fra april af igen eller hvordan?

Ja, jeg havde heller ikke forventet du var med i julen - jeg holder også selv lidt fri i de dage :bigsmile:

Nej, lige omvendt... ! Denne omgangs diæt stopper i slutningen af januar, så bulker jeg indtil diæten som nok begynder omkring april... !

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg havde heller ikke forventet du var med i julen - jeg holder også selv lidt fri i de dage :bigsmile:

Nej, lige omvendt... ! Denne omgangs diæt stopper i slutningen af januar, så bulker jeg indtil diæten som nok begynder omkring april... !

/Anita

Okay så er jeg med. Jamen så kan jeg være med på fælles diæt fra januar af :santa2: Så har vi en date :inlove:

Knuz

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor vil du ikke bruge straps? :bigsmile:

Lutter guldkorn :nissegrin::wink:

Det er jo i en vis grad ok det Nikolaj skriver, men husk en del ting, du har ikke så meget erfaring i øvelsen, og det er ikke altid det samme, der virker for alle. Jeg har selv haft stor fremgang ved dødløft 3x/ugen, f eks :wink: Og så er der nogen ting, jeg aldrig bliver enige med Nikolaj om, men det er nok ikke det rigtige sted at diskutere det, men synes ihf du hellere skulle eksperimentere med, hvad der virker for dig :smile:

Ja, og dig MOOS bliver jeg aldrig enig med fordi du aldrig

kommer til at lave over 8 x kropsvægt i 3kamp som jeg.

Jeg løftede det samme du ,(I dødløft) da jeg var 19 år gammel bare 50KG lettere i

kropsvægt. Var det 124 kg du vejede.

Og nu synes jeg at vi skal stoppe med grisse Anita´s log.

Link to comment
Share on other sites

Godt nok :smile:

Tjaaaaah, det kan da godt være, MEN, så længe du træner fitness ville jeg mene, at det ville være at foretrække at lave et lige træk i dødløft, ift hvis du bruger mixed grip, og desuden ville jeg aldrig, nogen sinde selv køre så mange reps i dødløft uden straps, da jeg synes det gør det meget nemmere at fokusere udelukkende på teknikken :smile: Det er jo ikke fordi du har helt vildt meget at bruge grebsstyrke til lige pt.

Jeg er selv af den holdning, at jeg vil lære det ordentlig og derfor bare må bide smerten i mig... !

Men jeg kan nå at ændre mening - hvis kridt kan hjælpe, så vil jeg gerne have grebet med.... !!

Men hvis kridt ikke hjælper, så bliver jeg nok bare sur og overgiver mig :blush:

Som sagt - jeg eksperimentere lidt for tiden.... !!

Men skal have købt nogle til ROW uanset hvad....

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Okay så er jeg med. Jamen så kan jeg være med på fælles diæt fra januar af :santa2: Så har vi en date :inlove:

Knuz

Det har vi da i hver fald.... !!

Angående januar... !! Hvilken weekend passer dig.. !! Jeg tænkte lidt på den weekend der hedder den 5-7 januar... F.eks lørdag, hvad siger ud til det ?

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Ja, og dig MOOS bliver jeg aldrig enig med fordi du aldrig

kommer til at lave over 8 x kropsvægt i 3kamp som jeg.

Jeg løftede det samme du ,(I dødløft) da jeg var 19 år gammel bare 50KG lettere i

kropsvægt. Var det 124 kg du vejede.

Og nu synes jeg at vi skal stoppe med grisse Anita´s log.

:blink::blink:

Du er da plat at blive personlig og begynde at svine mig til på den måde. Hvad fanden ligner det?? Jeg siger jo ikke at jeg har ret, men at der er mange veje til Rom :wink:

Du skal sq passe på ikke at virke som en arrogant gammel stodder, for så kan man nemt brænde fingrene. Jeg grisser ikke, men skriver at hun skal tænke sig om, for det er jo ikke os alle der vil ødelægge sig selv på 5 års træning, og stadig ikke forstår at det godt kunne være, at man skulle have gjort noget anderledes.

Så kan du sige lige hvad du vil om mine resultater, det rører mig ikke, men fuck, hvor er du plat at bruge dét som begrundelse for at du har ret.

Link to comment
Share on other sites

Det har vi da i hver fald.... !!

Angående januar... !! Hvilken weekend passer dig.. !! Jeg tænkte lidt på den weekend der hedder den 5-7 januar... F.eks lørdag, hvad siger ud til det ?

KnuZ Anita

Vi har næsten lige fået offentliggjort vores eksamensdatoer. Den. 5. januar skal jeg til farmakologi eksamen og den efterfølgende uge står den på opgave skrivning i kvalitativ metode. Hvordan ligger dine eksamener. Men men men en af mine veninder fra eksamensgruppen, skal arbejde den 6. og 7. januar indtil kl. 15.00, så vi snakkede om første at skrive på opgaven derefter. Så vi kunne jo måske godt træne inden så? Du skulle besøge nogle veninder her oppe ik?

Kram

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share