Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg er glad for diæten stopper nu - for jeg var bare helt død til træning i dag :blink: Overhoved ingen power, måtte gå pænt ned i vægt i de fleste øvelser :annoyed:

Onsdagens træning.... !!

Dagen program var bryst og triceps og pga. den manglende styrke og en masse hygge snak med Morten tog det min 2 timer at komme gennem alle øvelserne :rolleyes:

BB bench pres: (opvarmning)

2 x 10 rep x 35 kg

2 x 8 rep x 40 kg

Det var meningen bænk skulle have været opvarmning, da jeg ikke har haft det på programmet de sidste uger - men det var jo lige ved jeg ikke kunne løft de 40 kg.. fanme POP NITTE

DB bench press: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 15 kg

2 x 10 rep x 17,5 kg

2 x 6 rep x 20 kg

Og så var der helt udsolgt ... :blink:

Dips:

1 x 8 rep x mig (NY PR)

1 x 6 rep x mig

1 x 5 rep x mig

Efter ny PR i dips, var der bare tømt for energi... !! alt var bare røv tungt... :annoyed:

DB incline bench press: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 12,5 kg

2 x 8 rep x 15 kg

DB close grip bench press: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 12,5 kg

2 x 8 rep x 12,5 kg

Standing cable fly: (Ib pr. arm)

2 x 10 rep x 20 Ib

2 x 8 rep x 25 Ib

BB triceps extension:

2 x 10 rep x 15 kg

2 x 8 rep x 17,g kg

Ikke nogen overbevisende træning - men ellers meget hyggeligt..... !!

Ser frem til at få en masse mad og lave masser af ny PR's hver træning de næste mange månder :devil:

Jeg vender tilbage med billeder senere i aften :bigsmile:

Knuz Anita

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Mens jeg har taget helkropsbilleder, fikjeg også taget et ryg. Jeg blev selv ret overrasket over hvor veludviklet den nederste del af trapezius og lændemusklerne er ved at være :bigsmile:

Vil lige dele billedet med jer andre, da jeg jo har lovet at holdet update med billeder... !!

Helkropsbillederne er på vej... skal lige tage mod.. :xmas:

post-12744-1166641970_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fanme ikke god til de poseringer :nonono: kan ikke rigtig få det til at se rigtig ud, så er skuldrene for langt tilbage, så er de for langt ned osv... !! De fleste af billederne er lige til skraldespanden... !! Men har dog udvalgt 2 stk, en front og en back, har dog tilladt mig at skære skuldrene af det ene billede, så i ikke ender med at dø af grin :roflmao:

Min front posering får mig til at se skæv ud... som sagt - er ikke god til det... !!

Men her kommer de, ikke de bedste billeder :blink: Men de er der.... :blush: og nu ikke noget med at mobbe... !!

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Hello sweetheart :4heart:

Jeg synes faktisk det ser rigtig fint ud.. og ja din ryg er rigtig flot - Jeg skal virkelig også igang med at have fat i den nedre del af min :blush:

Lige et spørgsmål

Jeg laver altid Db incline brystpres... Kan se at du kører med færre kg i denne øvelse end du kører på flad bænk. Skyldes det, at det er hårdere at kører incline eller bare at der (som du selv beskriver det) var udsolgt?? :nissetunge:

Knuzzer Pia (Bambi)

ole0.gif

Link to comment
Share on other sites

Hello sweetheart :4heart:

Jeg synes faktisk det ser rigtig fint ud.. og ja din ryg er rigtig flot - Jeg skal virkelig også igang med at have fat i den nedre del af min :blush:

Lige et spørgsmål

Jeg laver altid Db incline brystpres... Kan se at du kører med færre kg i denne øvelse end du kører på flad bænk. Skyldes det, at det er hårdere at kører incline eller bare at der (som du selv beskriver det) var udsolgt?? :nissetunge:

Knuzzer Pia (Bambi)

ole0.gif

Tak min søde ven... !!

Er ikke tilfreds med helkrops billederne, men bliver jeg nok aldrig, uanset diætlængde... ! :blink:

Nu er alle jo ikke ens, f.eks. har jeg samme styrke i DB bænk som i BB bænk, hvilket er meget unormal. Men hvis man er normal, så er ens styrke lavere i incline bænk... og jo større hældning på bænken, jo svagere bliver man. Så jeg kørte med lave vægte p.g.a der var udsolgt, men er altid stærkere i alm bænk end incline.

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

:Mrs_Claus:

Der skal helt sikkert nok gemme sig en ond sceneform indenunder..! :santa2:

Men poseringerne trænger til en kærlig hånd.. :nissetunge:

Tark Anders... !!

Ja, tror også det er okay inde under.... !! Glæder mig til diæt... bliver sjovt at skralle lag af... :bigsmile:

Har i flere år grint af fitness atleter når de har fablet om hvor svært det er at posere og hvor meget man skal øve.... tænkte... jaja nu må i holde op, så svært er det vel heller ikke :blink::blink:

Fuck jeg er dårlig til det.. og tror mig, det har været endnu værre.... :crazy:

Så ja, skal vist på poseringsskole.... :nissegrin:

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

Dejligt med nogle helkropsbilleder - giver et bedre indtryk :smile:

Kan godt se at du holdere mere fedt på underkroppen end overkroppen men du er jo "godt fast i kødet" - ikke noget der hænger eller buler de forkerte steder!! - hvilket er en stor fordel!!

Vil tror fra dine billeder at du gemmer en habil benmasse under fedtlaget som du selv nævner, og umiddelbart vil jeg tro at massen på dine ben vil matche fint op mod overkroppen... meeeen .. et lille men - du skal igang med lægtræning!!

Når du først kommer på stilletter og har en habil lårmasse og overkrop, så vil din læg synes end mindre end den reelt er for du ligger yderligt 10-12 cm til længden af dit underben - du kan sagtens tåle at få både mere bredde og tykkelse på lægmusklen så igang med det :wink:

Dertil kommer at bredden på skuldrene i fitness er uhyre vigtigt (noget jeg stadigvæk kæmper med) Du skal ikke have kuglerunde skuldre (det vil trække ned) men du skal arbejde på bredde!!

Hvis du knokler godt på med disse to ting kan det ikke gå helt galt... så skal diæten nok klare resten som Anders skriver :4mewantfood:

Mht. det med posering - så er det klart hårdere at lære end de fleste tror og kommer til at kræve rigtigt mange timer foran spejlet... det er vigtigt at kunne sine posering til fingerspidserne for det er jo det som du skal sælge dig selv på under konkurrence og man kan aldrig gå for tidligt igang med at øve sig... så super du får prøvet lidt forskelligt :bigsmile:

//No

p.s. Vil tro din samlet fedt% er et sted omkring 22-23% - så perfekt form til off-season og en masse hård træning!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

Dejligt med nogle helkropsbilleder - giver et bedre indtryk :smile:

Kan godt se at du holdere mere fedt på underkroppen end overkroppen men du er jo "godt fast i kødet" - ikke noget der hænger eller buler de forkerte steder!! - hvilket er en stor fordel!!

Vil tror fra dine billeder at du gemmer en habil benmasse under fedtlaget som du selv nævner, og umiddelbart vil jeg tro at massen på dine ben vil matche fint op mod overkroppen... meeeen .. et lille men - du skal igang med lægtræning!!

Når du først kommer på stilletter og har en habil lårmasse og overkrop, så vil din læg synes end mindre end den reelt er for du ligger yderligt 10-12 cm til længden af dit underben - du kan sagtens tåle at få både mere bredde og tykkelse på lægmusklen så igang med det :wink:

Dertil kommer at bredden på skuldrene i fitness er uhyre vigtigt (noget jeg stadigvæk kæmper med) Du skal ikke have kuglerunde skuldre (det vil trække ned) men du skal arbejde på bredde!!

Hvis du knokler godt på med disse to ting kan det ikke gå helt galt... så skal diæten nok klare resten som Anders skriver :4mewantfood:

Mht. det med posering - så er det klart hårdere at lære end de fleste tror og kommer til at kræve rigtigt mange timer foran spejlet... det er vigtigt at kunne sine posering til fingerspidserne for det er jo det som du skal sælge dig selv på under konkurrence og man kan aldrig gå for tidligt igang med at øve sig... så super du får prøvet lidt forskelligt :bigsmile:

//No

Hej Norah... !!

Tak for kommentaren.... Har selv syntes mine læg er ganske fine... Men fuck de er små på billedet.... nok fordi jeg ser dem alene og ikke i en helhed normal... !! Så ja - er i gang... har trænet læg 2 gange, og fortsætter yderligere med lægtræningen.... !!

Jeg kan selv mærke mine lår er stenhårde foruden indersiden... så tror også de ser store ud af den grund... ! :blink: og selvfølgelig fordi jeg er pæreformet kvinde :slut:

Hvordan træner man sine skuldre bredere... nogle bestemte øvelser der er gode? Har en del skulderøvelser,men kan ikke lige overskue hvilket der gør skuldrene bredere... !!

Og ja - jeg har fået respekt for posering og med det samme jeg lærer bare lidt hvordan je gskal gøre, så begynder misionen blive godt til at posere :blush:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Det ser godt ud Anita :santa2:

Poseringer skal nok komme når du får dig øvet lidt. Rigtig god erector på et af de forrige billeder også :devil:

Tark Sune :4winkkiss:

Ja, min lænd er altid veltrænet også efter lange pauser... !! Jeg har hybermobil/slangemenneske ryg, så den træner sig selv....og dødløft gør det så bare endnu bedre... ! :bigsmile:

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

Side-skulder-musklen kan være lidt tricky at ramme korrekt, da de fleste har en tendens til at lade andre og stærkere muskler tage over når man forsøger at lave øvelser som rammer denne...

Men her er nogle øvelser som er møntet på at ramme det laterale hoved af den store skulder muskel... hvor meget de forskellige øvelser rammer er meget individuelt og det bedste du kan gøre er at "mærke efter" når du kører en øvelsen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Anita

Fine billeder der. Din ryg er jo decideret ond :devil:

Jeg synes det ser fint ud. På os kvinder kan det jo nogle gange være lidt svært at bedømme, hvad der gemmer sig under polsteret... det der underhudsfedt camouflerer bare musklerne alt for godt. Men mon ikke der gemmer sig en rigtig fed form indenunder? Du er jo trods alt rimelig tung i forhold til at din fedt% ikke ser specielt høj ud... så det må jeg være muskler der vejer til :4winkkiss:

Er faktisk lidt misundelig, jeg gad sgu godt være lidt mere massiv, den der ryg er jo :inlove: (bare det var min)

Concience ---> Jeg suser straks over i din log og kigger på billedert. Har mange gange savlet over dem i dit galleri :inlove:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

Side-skulder-musklen kan være lidt tricky at ramme korrekt, da de fleste har en tendens til at lade andre og stærkere muskler tage over når man forsøger at lave øvelser som rammer denne...

Men her er nogle øvelser som er møntet på at ramme det laterale hoved af den store skulder muskel... hvor meget de forskellige øvelser rammer er meget individuelt og det bedste du kan gøre er at "mærke efter" når du kører en øvelsen :smile:

Hej Norah

Og mange tak :bigsmile: Jeg havde på fornemmelse det drejede sig om lateral raise,men var meget usikker. Lateral raise var en af mine første frivægtsøvelser og har været på progammet siden den dag.

Jeg har desuden tænk mig at starte BB uprigth down, så det passer jo glimrende med de øvelser du anbafaler. :nissegrin:

Men jeg vil da lige tænke over ikke at "komme" til at løfte for tunge vægte, så man får de andre muskler til at tage over, men køre øvelserne stille og rolig, så de rammer hvor de skal :bigsmile:

KnuZ Anita :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Anita

Fine billeder der. Din ryg er jo decideret ond :devil:

Jeg synes det ser fint ud. På os kvinder kan det jo nogle gange være lidt svært at bedømme, hvad der gemmer sig under polsteret... det der underhudsfedt camouflerer bare musklerne alt for godt. Men mon ikke der gemmer sig en rigtig fed form indenunder? Du er jo trods alt rimelig tung i forhold til at din fedt% ikke ser specielt høj ud... så det må jeg være muskler der vejer til :4winkkiss:

Er faktisk lidt misundelig, jeg gad sgu godt være lidt mere massiv, den der ryg er jo :inlove: (bare det var min)

Concience ---> Jeg suser straks over i din log og kigger på billedert. Har mange gange savlet over dem i dit galleri :inlove:

-Camilla

Tak Camilla.. !!

Uh hvor det varmer :inlove:

Ja, tror også bare vi kan konkludere, at det er den camouflage der gør det spændende at førlge fitness kvinder :bigsmile: - man ved aldrig hvad de gemmer på før kort før konkurencen, de kan både være vatnisser eller onde satanner :devil:

Endnu en gang tak for de varmende ord.... !!! :4winkkiss:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tak Camilla.. !!

Uh hvor det varmer :inlove:

Ja, tror også bare vi kan konkludere, at det er den camouflage der gør det spændende at førlge fitness kvinder :bigsmile: - man ved aldrig hvad de gemmer på før kort før konkurencen, de kan både være vatnisser eller onde satanner :devil:

Endnu en gang tak for de varmende ord.... !!! :4winkkiss:

KnuZ Anita

HEY Anita........................ :4winkkiss:

Nu kan jeg bedre forstå hvor du skrev på fitnessdating at du ikke havde tid til en kæreste :nissetunge: da du jo ikke laver andet end skrive herinde :xmas:

Og kan da godt læse at du har fundet en på motion-online som har vundet dit :4heart: :inlove:

Og vil da ønske dig held og lykke med ham i 2007.

Men næste gang kan du da være ærlig og sige at jeg ikke er"god" nok......... :santa2: Kan du have en super diæt :4mewantfood:

vi Ses i 2010 :4band: :4band:

Glædelig jul :wink::newyear::newyear::newyear::newyear:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Keld:

:blink::blink:

Torsdagens træning:

De sidste julegaver blev købt i dag :bigsmile: Hvorefter ryg uden dødløft og biceps stod for skud.

DB one arm row:

2 x 10 rep x 20 kg

2 x 10 rep x 22,5 kg

2 x 8 rep x 25 kg

2 x 8 rep x 27,5 kg (NY PR) :bigsmile:

2 x 8 rep x 30 kg (NY PR) :devil:

De nye straps er så gode, nu begynder jeg at kunne løfte så tungt at ryggen også kan mærke det, dog smuttede vægtene igen ve de 30 kg, selv om jeg brugte straps... !! Men mon ikke lidt øvelse kan løse det problem :bigsmile:

DB one arm curl: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 10 kg

2 x 8 rep x 12,5 kg

BB T-bar row:

1 x 10 rep x 30 kg

2 x 10 rep x 40 kg

2 x 8 rep x 40 kg

Ny øvelse jeg vil køre på min dødløft fri rygdage, gik okay, men ryggen var ved at være lidt træt efter den første row øvelse.

BB preacher curl:

1 x 10 rep x 15 kg

2 x 10 rep x 17,5 kg

2 x 8 rep x 20 kg

1 x 4 rep x 22,5 (jeg troede da selv på det... men nej nej... vatarm :blush: )

BB curl med overhåndsgrep på ez-stang:

2 x 10 rep x 15 kg

2 x 8 rep x 17,5 kg

De følgende dages indformationer har gjort at jeg så småt lægger mit program om, med henblik på konkurencen. Der bliver fokuseret ekstra på skulder, ved at have 2 øvelser for midtskulder, ud over de to øvelser for for og bagskulder. Der kommer lægtræning på programmet, da de jo ser ret små ud. Der kommer mere forlårs træning, for at kompensere for min masive lår/balder. Biceps træningen øges, da de er alt alt for små i forhold til resten af kroppen. Med tiden kommer der forhåbentlig flere ændringer....

Grundet gårsdagens sølle posering, har jeg poseret foran et spejl i dag og dælme om ikke det lige pludelig lykkedes :yahoo: , famne hvor blev jeg bredskuldret :blink: ... skal nok få nappet nogle billeder at det, så I kan se hvor dygtig jeg er blevet :bigsmile:

NU holder jeg juleferie fra træning indtil mandag... !! Dog vil PW og posering stå på programmet, da begge dele kan klares hos forældrende i jylland.. :bigsmile:

KnuZ Anita

P.S. KOm til at gå ind i RAWI, det kostede 400 kr... dælme en farlig butik... de har så meget fedt jeg gerne vil have :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Grundet gårsdagens sølle posering, har jeg poseret foran et spejl i dag og dælme om ikke det lige pludelig lykkedes :yahoo: , famne hvor blev jeg bredskuldret :blink: ... skal nok få nappet nogle billeder at det, så I kan se hvor dygtig jeg er blevet :bigsmile:

Ja bare kom med billederne det glæder vi os til :xmas: ...og nu ikke noget med at tage den sweatshirt på igen, så kan vi jo ikke se noget :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Hej venze :bigsmile:

DB one arm row:

2 x 10 rep x 20 kg

2 x 10 rep x 22,5 kg

2 x 8 rep x 25 kg

2 x 8 rep x 27,5 kg (NY PR) :bigsmile:

2 x 8 rep x 30 kg (NY PR) :devil:

Det er en rigtig flot fremgang du har gjort dig her :4thumbup: Jeg regner selv med at kører øvelsen i morgen og håber på at kunne trække lidt mere end 24 kg :blush: Men nu jeg se hvad dagsformen siger :innocent:

God tur til jylland :nissetunge:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Ja bare kom med billederne det glæder vi os til :xmas: ...og nu ikke noget med at tage den sweatshirt på igen, så kan vi jo ikke se noget :nissegrin:

Hey Sune :4winkkiss:

Skal nok smide sweatshirten :bigsmile: Nu burde jeg jo ikke skulle skjule mine skuldre mere.... !!

Tror også jeg vil lege med lidt alternative poseringer - men kan være det til gengæld bliver noget der ikke skal offentliggøres :roflmao:

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share