Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Hej venze :bigsmile:

Det er en rigtig flot fremgang du har gjort dig her :4thumbup: Jeg regner selv med at kører øvelsen i morgen og håber på at kunne trække lidt mere end 24 kg :blush: Men nu jeg se hvad dagsformen siger :innocent:

God tur til jylland :nissetunge:

- Pia (Bambi) :wub:

Hejsa Pia-musen :kiss2:

Ja det går da den rigtige vej - det hjalp en del at få straps med i øvelsen.... !!

Regner med at øge yderligere efter jul... !! Nu Norah presser så meget på, med at vi skal løfte tungere i row, må vi jo heller kæmpe så vi i det mindste kommer op og puster hende i nakken :blush:

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så først de fine PRs nu..! Sådan da..! :devil:

Med de kilo du kaster rundt med, kan du ikke andet end blive lee'! :nissecool:

Tark Anders :4winkkiss:

Det er nu også målet... At blive rigtig rigtig ond at se på :bruce:

Mødte en af vennerne i centret i dag og fik følgende kommentar: For dælen Anita, dine arme er snart større end mine :inlove:

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

Regner med at øge yderligere efter jul... !! Nu Norah presser så meget på, med at vi skal løfte tungere i row, må vi jo heller kæmpe så vi i det mindste kommer op og puster hende i nakken :blush:

:laugh: Ja der er ikke andet for... Måske jeg også skulle anskaffe mig nogle straps. Jeg har næsten lige købt nogle handsker, men tror straps er bedre til netop denne øvelse. Synes nemt min fingre glider op :annoyed:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Ja der er ikke andet for... Måske jeg også skulle anskaffe mig nogle straps. Jeg har næsten lige købt nogle handsker, men tror straps er bedre til netop denne øvelse. Synes nemt min fingre glider op :annoyed:

Ja det problem tror jeg ikke handsker hjælper på... !! Jeg er i hver fald glade for mine straps i row... !! Har lige købt min første kridtblok i dag :inlove: håber den kan hjælpe mig i dødløft hvor grebstyrken også er blevet for svag...

Link to comment
Share on other sites

... skal jeg nu også til at være efter Jer med grebstræning!!! :blink: Straps... tsk tsk :nonono:

Anita ... er der noget som er mere vigtigt end noget andet i Bodyfitness så er det et stærkt greb! Prøv at tænke på hvor pinligt og ultra ufeminint det ville være hvis du kommer til at tabe din pokal på gulvet pga. svage fingre :nissetunge:

p.s. OK :cool: RYGTRÆK der :cool: så mangler vi bare Pia :poking: Ser ellers ganske fornuftigt ud med træning - gode habile løft hele vejen igennem :4flex:

Link to comment
Share on other sites

... skal jeg nu også til at være efter Jer med grebstræning!!! :blink: Straps... tsk tsk :nonono:

Anita ... er der noget som er mere vigtigt end noget andet i Bodyfitness så er det et stærkt greb! Prøv at tænke på hvor pinligt og ultra ufeminint det ville være hvis du kommer til at tabe din pokal på gulvet pga. svage fingre :nissetunge:

p.s. OK :cool: RYGTRÆK der :cool: så mangler vi bare Pia :poking: Ser ellers ganske fornuftigt ud med træning - gode habile løft hele vejen igennem :4flex:

Haha... Jeg hoppede i med begge ben og tænkte: Hvordan fanden kan hun rive 42 kg uden straps :blink:

Men har du hørt om sekundtlim... !! Med det i nærheden kan jeg godt holde på pokalen :4whistling:

Tak for de rosende ord og ja det går da fremad - jeg er dog ret træt i musklerne og kroppen, så glæder mig til på tirsdag... 4 dages pause og god julemad kan sikkert få mig på toppen igen... :4pizza: :4flex:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Haha... Jeg hoppede i med begge ben og tænkte: Hvordan fanden kan hun rive 42 kg uden straps :blink:

Men har du hørt om sekundtlim... !! Med det i nærheden kan jeg godt holde på pokalen :4whistling:

Tak for de rosende ord og ja det går da fremad - jeg er dog ret træt i musklerne og kroppen, så glæder mig til på tirsdag... 4 dages pause og god julemad kan sikkert få mig på toppen igen... :4pizza: :4flex:

KnuZ Anita

Kan nu nappe 48 kg for 8 reps uden straps ... men har jo også lidt pokaltræning :innocent::nissegrin:

Dog bruger jeg nu generelt straps fra de 40 kg og op efter for skal jo træne ryg og ikke underarm og gider ikke bruge tonsvis af energi på at holde på håndvægten og så glemme at fokusere på ryggen som nu er det vigtigste :smile:

Lyder nice med en lille juledeload :bigsmile:

... jeg er jo "desværre" kommet på diæt igen så ingen juleferie her - men har vist også ligget rigeligt på den lade side den sidste måned, så nu går den ikke længere :4whip:

Link to comment
Share on other sites

... skal jeg nu også til at være efter Jer med grebstræning!!! :blink: Straps... tsk tsk :nonono:

Anita ... er der noget som er mere vigtigt end noget andet i Bodyfitness så er det et stærkt greb! Prøv at tænke på hvor pinligt og ultra ufeminint det ville være hvis du kommer til at tabe din pokal på gulvet pga. svage fingre :nissetunge:

p.s. OK :cool: RYGTRÆK der :cool: så mangler vi bare Pia :poking: Ser ellers ganske fornuftigt ud med træning - gode habile løft hele vejen igennem :4flex:

:blink: Norah du trak 42 kg i går, Anita 30 kg i dag og i morgen står jeg for tur...... Hvem sagde præstationsangst :eusa_think::laugh:

Husk jeg har jo ingen straps endnu, så er lovlig undskyldt :4whistling:

Knuz Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Kan nu nappe 48 kg for 8 reps uden straps ... men har jo også lidt pokaltræning :innocent::nissegrin:

Dog bruger jeg nu generelt straps fra de 40 kg og op efter for skal jo træne ryg og ikke underarm og gider ikke bruge tonsvis af energi på at holde på håndvægten og så glemme at fokusere på ryggen som nu er det vigtigste :smile:

Lyder nice med en lille juledeload :bigsmile:

... jeg er jo "desværre" kommet på diæt igen så ingen juleferie her - men har vist også ligget rigeligt på den lade side den sidste måned, så nu går den ikke længere :4whip:

Ja jeg tænkte sku nok det var der omkring... de 42 kg var jo på en let rygdag... Du er fanme så ond :devil:

Jeg begriber så ikke hvordan du kan holde på den uden straps... Min går helt i ged ved 25 kg og selv med straps gik det så småt i ged ved 30 kg i dag :blink::blink: Måske jeg skal have grebs undervisning :thumbs-up:

Ja jeg så godt du skulle til Findland... !! Men er det ikke først i april.... ? Kunne ikke lige forestille mig du har brug for 4 mdr's diæt nu... Så meget kan du vel heller ikke have nået at bulke :surprise:

Jeg har dælme heller ikke lavet en skid fornuftigt den sidste uge efter projektet er blevet afleveret.... !! Ud over træning og julegave køb, er den stået på afslapning i sengen med min pc og kattene :inlove:

KnuZ :bigsmile:

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Ja jeg tænkte sku nok det var der omkring... de 42 kg var jo på en let rygdag... Du er fanme så ond :devil:

Jeg begriber så ikke hvordan du kan holde på den uden straps... Min går helt i ged ved 25 kg og selv med straps gik det så småt i ged ved 30 kg i dag :blink::blink: Måske jeg skal have grebs undervisning :thumbs-up:

Vil nu ikke kalde mig ond :santa2:

... men tror blot det skyldes at jeg har trænet i 12½ år nu og jeg de første mange år aldrig brugte straps, hvorfor mit greb er blevet temmeligt habilt gennem årene i forhold til personer som ligger ud med at bruge straps tideligt i deres træning - samt håndtering af heste og ridning i mange af mine unge teenageår sikkert også har spædet til et fast greb :smile:

Har dog kronisk seneskedebetændelse i begge hænder som bluser op i tide og utide :annoyed: derfor træner jeg også nu mere og mere med straps, da det klart aflaster mine håndled på specielt de tunge løft - er jo lidt bange for at ødelægge noget permanent :smile:

Ja jeg så godt du skulle til Findland... !! Men er det ikke først i april.... ? Kunne ikke lige forestille mig du har brug for 4 mdr's diæt nu... Så meget kan du vel heller ikk ehave noget at bulke :surprise:
hæhæ ... man kan gøre meget på 6 uger :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :wink:

naaaah - ligger pt. nok 5 kg over min VM form men vil gerne 2-3 kg længere ned--> så med en 16 uger til første stævne passer det meget godt med diæt nu og et gennemsnitlig vægttab på ½ kg per uge!

Så gerne at jeg får min hud ultra tynd denne gang, hvilket også kræver at jeg ligger i længere tid ved lav fedt% så det er ikke en dag for tidligt at gå igang :crazy:

Jeg har dælme heller ikke lavet en skid fornuftigt den sidste uge efter projektet er blevet afleveret.... !! Ud over træning og julegave køb, er den stået på afslapning i sengen med min pc og kattene :inlove:

hæhæ ... så bliver du jo endnu mere parat til at give den maks gas efter jul :4flex:

//NO :rudolph:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Vil nu ikke kalde mig ond :santa2:

... men tror blot det skyldes at jeg har trænet i 12½ år nu og jeg de første mange år aldrig brugte straps, hvorfor mit greb er blevet temmeligt habilt gennem årene i forhold til personer som ligger ud med at bruge straps tideligt i deres træning - samt håndtering af heste og ridning i mange af mine unge teenageår sikkert også har spædet til et fast greb :smile:

Har dog kronisk seneskedebetændelse i begge hænder som bluser op i tide og utide :annoyed: derfor træner jeg også nu mere og mere med straps, da det klart aflaster mine håndled på specielt de tunge løft - er jo lidt bange for at ødelægge noget permanent :smile:

hæhæ ... man kan gøre meget på 6 uger :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :wink:

naaaah - ligger pt. nok 5 kg over min VM form men vil gerne 2-3 kg længere ned--> så med en 16 uger til første stævne passer det meget godt med diæt nu og et gennemsnitlig vægttab på ½ kg per uge!

Så gerne at jeg får min hud ultra tynd denne gang, hvilket også kræver at jeg ligger i længere tid ved lav fedt% så det er ikke en dag for tidligt at gå igang :crazy:

hæhæ ... så bliver du jo endnu mere parat til at give den maks gas efter jul :4flex:

//NO :rudolph:

Ja okay - så kan jeg godt se 4 ugers diæt ikke er for meget... !! Bliver spændende at se resultatet når du kommer 2-3 kg længere ned :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Ja okay - så kan jeg godt se 4 ugers diæt ikke er for meget... !! Bliver spændende at se resultatet når du kommer 2-3 kg længere ned :santa2:

... underholdende skal det nok blive :nissetunge:

Skulle ikke undre mig og jeg får brug for støttepædago på et eller andet tidspunkt i forløbet :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

... underholdende skal det nok blive :nissetunge:

Skulle ikke undre mig og jeg får brug for støttepædago på et eller andet tidspunkt i forløbet :nissegrin:

Du siger bare til.... !!! Så kan jeg jo også tillade mig det modsatte når min tid kommer :bigsmile:

Grundet de meget dårlige poseringer i går, har je gøvet ved spejlet i dag og fået lidt mere styr på skuldrene, dog sidder de nu lidt for højt på mine front poseringer, frem for tilbagetrukket... !!

Loader lidt af dem jeg har taget.... !! Om ikke andet er der stor forskel fra i går til i dag... ! Har dog ikke ansig med - er stadigvæk noget anspænt i hovedet :annoyed:

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Lur mig om ikke jeg kan skue en fin V form der..! :santa2:

Noget bedre posering end de andre, men det tager (desværre) lang tid før den sidder i skabet.. Jeg mestrer det heller ikke ordentligt endnu..! :nissetunge:

Men rigtig flot dybde i erector spinea..! :4flex:

Ja jeg er godt klar over der er lang vej endnu - men følte jeg blev nød til at poste nogen der bare var lidt bedre... !! :bigsmile:

Ja min ryg har udviklet sig helt vild de sidste måneder, nu skal jeg bare have lidt mere fylde på de små arme og alle de andre steder :blush:

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

Hej sødte :bigsmile:

Det kan godt være at du ikke var meget for at poste dine helkropsbilleder forleden, men nu er du da slet ikke til at stoppe igen :bigsmile: Det er tydeligt allerede at se fremskridt med poseringen, det ser godt ud :santa2: Dejlig ryg :inlove:

Håber du hygger dig hjemme i jydelandet :nissetunge:

Knuz Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hej sødte :bigsmile:

Det kan godt være at du ikke var meget for at poste dine helkropsbilleder forleden, men nu er du da slet ikke til at stoppe igen :bigsmile: Det er tydeligt allerede at se fremskridt med poseringen, det ser godt ud :santa2: Dejlig ryg :inlove:

Håber du hygger dig hjemme i jydelandet :nissetunge:

Knuz Pia (Bambi) :wub:

Hejsa søde Pia....!!

Jo jo.. bare rolig, jeg er til at stoppe igen.... Men blev sku nød til at prøve at forbedre de forfærdelige poseringer... :4flex:

Jeg er ikke i jylland endnu, kører først sidst på dagen imorgen :bigsmile:

I dag har jeg været til julefrokost på arbejde og en veninde kommer forbi inden længe - efter en tur på Jensens bøfhus skal vi ud og gøre Odenses natteliv usikker :beerchug:

Ja ryggen er ved at være fin - men der har jeg jo heller ikke særlig meget underhudsfedt... bare det var sådan over hele kroppen... :blush:

KnuZ Anita :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

.....

Ja ryggen er ved at være fin - men der har jeg jo heller ikke særlig meget underhudsfedt... bare det var sådan over hele kroppen... :blush:

KnuZ Anita :4winkkiss:

Hej Anita

Det kan godt være at du ikke umiddelbart holder meget fedt på ryggen, men dermed sagt, er det ikke sikkert at det bliver dit stærkeste punkt... og måske får du svært ved at smide det sidste fedt her mens du ender op med langt mere markerede ben end du pt. forestiller dig!!

Fedtet på midten af ryggen og ned kan ofte være noget af det mest modstandsdygtige fedt på kroppen, så det bliver spændende at se hvordan din krop vil prioritere sit vægttab :smile:

Håber du får en hyggelig bytur :santa2:

//No

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

Det kan godt være at du ikke umiddelbart holder meget fedt på ryggen, men dermed sagt, er det ikke sikkert at det bliver dit stærkeste punkt... og måske får du svært ved at smide det sidste fedt her mens du ender op med langt mere markerede ben end du pt. forestiller dig!!

Fedtet på midten af ryggen og ned kan ofte være noget af det mest modstandsdygtige fedt på kroppen, så det bliver spændende at se hvordan din krop vil prioritere sit vægttab :smile:

Håber du får en hyggelig bytur :santa2:

//No

Hejsa Norah.... !!

Ja, jeg har også selv haft en mistanke om at det godt kan fungere sådan.... !! Det samme med maven hvor jeg heller ikke har de store depoter, men det er sikkert det sidste sted der vil give ordentlig slip :blush:

Jeg glæder mig også rigtig meget til min første diæt - man ved jo ikke hvordan ens krop vil smide fedtet eller hvordan muskulaturen ren faktisk ser ud. Tror det bliver nogle spændende måneder :4jumpy:

Håber sku også der sker noget i Odense i aften :grindance: - Ikke altid det sker og har ikke været i byen i evigheder, så trænger til en lille flugt fra hverdagen :bigsmile:

KnuZZer Anita :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Ser ski'e godt ud :bigsmile:

Det bliver spændene at følge din vej til DM - Altid fedt med flere MOL'ere på scenen :wink:

Har læst med på sidelinjen herinde et stykke tid, og det er spændene læsning, ikke mindst da min kæreste snart skal igang med træningen. Så kan jeg jo lige vise hende hvordan det skal gøres :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Ser ski'e godt ud :bigsmile:

Det bliver spændene at følge din vej til DM - Altid fedt med flere MOL'ere på scenen :wink:

Har læst med på sidelinjen herinde et stykke tid, og det er spændene læsning, ikke mindst da min kæreste snart skal igang med træningen. Så kan jeg jo lige vise hende hvordan det skal gøres :nissetunge:

Hejsa Keler :hehe:

Jeg er glad for at høre du synes min log er spændende :4jumpy:

Held og lykke med at få kæresten trænet op - veltrænede piger er jo ikke til at stå for :inlove:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share