Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Ja det er vigtig at tage en ting af gangen, derfor har jeg heller ikke såmange kosttilskud endnu, da jeg synes det var vigtigere at få kosten til at fungere inden jeg begyndte at arbejde med diverse tilskud.

Dog er der selvfølgelig det nødvendige som protein, olie og vitaminer... !!

Ja jeg mangler generelt noget fedt (olie) i min kost så jeg må se at få købt noget fiske olie... er selv begyndt at indtage mere protein selvom det ikke lige er det nemmeste for mig... vil hellere bare have en masse lækre kulhydrater som frugt osv. Har do lige stjålet en af randi's opskrifter som er rigtig lækker... kartoffelmos med ærter og hakket oksekød... skal prøve med gulerødder til i morgen... der skal ikke så meget kartoffelmos til så det er bare super.. mums... :4thumbup: vil nu gå i køkkenet og lave nogle lækre sunde muffins... (puha kan mærke at aftenen bliver lang... skal lige de første par dage uden sukker før det bliver til at holde ud :devil: )

Miss female

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Anita

Synes dit oplæg ser rigtigt fornuft ud :4thumbup:

Ang. det med morgenmad... så er ikke alle mennesker morgenmadspersoner :smile: og ikke alle har en "fed" effekt ud af at spise et stort morgenmåltid! Vi er alle forskellige ... det som er vigtigst for dig at tænke på om morgenen er i hvert tilfælde at få noget protein til videre restitution op af dagen ... og hvis du dyrker kredsløb på tom mave om morgenen, så også efterfølgende nogle komplekse kulhydrater! Men ellers på en travl dag eller manglende lyst til mad så kan du med god samvittighed tage en shake.

Synes din morgenmad er helt fin og kulhydratmæssigt så vil de fleste piger (noget som CJ helt sikkert ikke er bekendt med) i større grad "beskytte" deres kulhydratkilder ... derfor er det heller ikke SUPER vigtigt med en stor morgenmad fyldt med kulhydrater .... som det er for en fyr :wink:

Ang. dit fedtindtag... så SKAL den op på 60 gr for en på din størrelse og med den mængde træning!

- fedt er også i den grad vigtigt for fremgang og ordentlig restitution ... specielt nervevæv og hormoner!

Ellers ser det jo fino ud men vil nok som CJ skriver over tid fører lidt flere kulhydrater på i timerne efter træning ... gerne min. 1 gram per kg kropsvægt indenfor de første 1½ time

KLEM PÅ....

No

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

hej hej...

Så er jeg tilbage i DK igen...

Nååå så offentliggjorde du konkurrenceplanerne... SUPER :4thumbup: Glæder mig på dine vegne...

:devil: Ser ud til at du får god hjælp i OBBC - glæder mig meget at se... :cool:

Kommer og hepper på dig til DM - :superman::wink: michael

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

Synes dit oplæg ser rigtigt fornuft ud :4thumbup:

Ang. det med morgenmad... så er ikke alle mennesker morgenmadspersoner :smile: og ikke alle har en "fed" effekt ud af at spise et stort morgenmåltid! Vi er alle forskellige ... det som er vigtigst for dig at tænke på om morgenen er i hvert tilfælde at få noget protein til videre restitution op af dagen ... og hvis du dyrker kredsløb på tom mave om morgenen, så også efterfølgende nogle komplekse kulhydrater! Men ellers på en travl dag eller manglende lyst til mad så kan du med god samvittighed tage en shake.

Synes din morgenmad er helt fin og kulhydratmæssigt så vil de fleste piger (noget som CJ helt sikkert ikke er bekendt med) i større grad "beskytte" deres kulhydratkilder ... derfor er det heller ikke SUPER vigtigt med en stor morgenmad fyldt med kulhydrater .... som det er for en fyr :wink:

Ang. dit fedtindtag... så SKAL den op på 60 gr for en på din størrelse og med den mængde træning!

- fedt er også i den grad vigtigt for fremgang og ordentlig restitution ... specielt nervevæv og hormoner!

Ellers ser det jo fino ud men vil nok som CJ skriver over tid fører lidt flere kulhydrater på i timerne efter træning ... gerne min. 1 gram per kg kropsvægt indenfor de første 1½ time

KLEM PÅ....

No

Du skal da os altid ha ret :nonono::laugh::wink: Men tvivler nu ik på dig :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

Synes dit oplæg ser rigtigt fornuft ud :4thumbup:

Ang. det med morgenmad... så er ikke alle mennesker morgenmadspersoner :smile: og ikke alle har en "fed" effekt ud af at spise et stort morgenmåltid! Vi er alle forskellige ... det som er vigtigst for dig at tænke på om morgenen er i hvert tilfælde at få noget protein til videre restitution op af dagen ... og hvis du dyrker kredsløb på tom mave om morgenen, så også efterfølgende nogle komplekse kulhydrater! Men ellers på en travl dag eller manglende lyst til mad så kan du med god samvittighed tage en shake.

Synes din morgenmad er helt fin og kulhydratmæssigt så vil de fleste piger (noget som CJ helt sikkert ikke er bekendt med) i større grad "beskytte" deres kulhydratkilder ... derfor er det heller ikke SUPER vigtigt med en stor morgenmad fyldt med kulhydrater .... som det er for en fyr :wink:

Ang. dit fedtindtag... så SKAL den op på 60 gr for en på din størrelse og med den mængde træning!

- fedt er også i den grad vigtigt for fremgang og ordentlig restitution ... specielt nervevæv og hormoner!

Ellers ser det jo fino ud men vil nok som CJ skriver over tid fører lidt flere kulhydrater på i timerne efter træning ... gerne min. 1 gram per kg kropsvægt indenfor de første 1½ time

KLEM PÅ....

No

Hej Noraharc-en-ciel-58.gif

Jeg er glad for at høre jeg gerne må få lidt mindre om morgenen :bigsmile: , for må ærlig indrømme jeg hurtig bliver mæt der, hvorimod kl 10 og 12 har jeg stor appetit og spiser derfor også en del mere der.

Jeg har siden i går ændret lidt i kosten, da jeg er blevet lidt klogere:

1) Jeg har valgt at få en efter træning proteinpandekage om aftenen, fremover vil jeg fjerne bananen og halvdelen af havregrynen, så jeg ikke får alle de kulhydrater inden sovetid.

2) Ligeledes kommer der en proteinshake ind ved morgenmaden, med mindre jeg får grød, så putter jeg pulveret i grøden.

3) Min banan efter træning vil blive skiftet ud med carbs i passende mængde.

4) Med tiden vil min proteinbar også blive shake + carbs. Så proteinbar kun er en nødløsning på travle dage.

Jeg har fået af vide jeg skulle have 1 spiseske Udo's og ikke op på mere end 20% fedt, så det har jeg fulgt :blush: . Men jeg vil da øge det ved at få en skefuld olie om morgenen også, så jeg samlet kan komme op på ca. 60 g.

Jeg overvejer at starte på kreatin igen, men har dårlige erfaringer med det da, og fik i stedet anbefalet NOZ af Cj. Nu er der mange holdninger til kosttilskud. Men hvad vil du mene en pige som mig med mine mål vil have brug for ud over olie, proteinpulver, vitamin, carbs og powerdrive som er dem der er på programmet nu??

Klemmer Anita

0008.gif

Link to comment
Share on other sites

Mangler der ikke nogle øl i det skema? Videnskabelige undersøgelser peger på, at øl har en særdeles positiv effekt på hypertrofi

Hehe - nej det er sku kun tomme grønne flasker der er tilladte dans-bouteille.gif

Men Morten, jeg tror nu jeg kan finde mange undersøgelser der viser at alkohol har negativ effekt på så meget andet :tongue:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

hej hej...

Så er jeg tilbage i DK igen...

Nååå så offentliggjorde du konkurrenceplanerne... SUPER :4thumbup: Glæder mig på dine vegne...

:devil: Ser ud til at du får god hjælp i OBBC - glæder mig meget at se... :cool:

Kommer og hepper på dig til DM - :superman::wink: michael

Hejsa Michael og velkommen hjem til det kolde Danmark 3d-froid-glagla.gif

Ja som planlagt afslørede jeg mine planer efter jeg havde afleveret mig projekt og fået lidt ro på :bigsmile: Ja ind til videre, har i hver fald Norah været meget behjælpelig, mp se hvad der sker når jeg starter i OBBC på søndag, kan være jeg skræmmer dem alle væk :laugh:

Glæder mig til at se dig nede i salen til DM 3d-casquette-applaudir.gif

Krammer Anita

Link to comment
Share on other sites

Hej Noraharc-en-ciel-58.gif

Jeg er glad for at høre jeg gerne må få lidt mindre om morgenen :bigsmile: , for må ærlig indrømme jeg hurtig bliver mæt der, hvorimod kl 10 og 12 har jeg stor appetit og spiser derfor også en del mere der.

Jeg har siden i går ændret lidt i kosten, da jeg er blevet lidt klogere:

1) Jeg har valgt at få en efter træning proteinpandekage om aftenen, fremover vil jeg fjerne bananen og halvdelen af havregrynen, så jeg ikke får alle de kulhydrater inden sovetid.

2) Ligeledes kommer der en proteinshake ind ved morgenmaden, med mindre jeg får grød, så putter jeg pulveret i grøden.

3) Min banan efter træning vil blive skiftet ud med carbs i passende mængde.

4) Med tiden vil min proteinbar også blive shake + carbs. Så proteinbar kun er en nødløsning på travle dage.

se se .. nu er det snart så smukt at jeg får tårer i øjnene :cry3:

Jeg har fået af vide jeg skulle have 1 spiseske Udo's og ikke op på mere end 20% fedt, så det har jeg fulgt :blush: . Men jeg vil da øge det ved at få en skefuld olie om morgenen også, så jeg samlet kan komme op på ca. 60 g.
En tommelfingerregel er minimum 60 gr ... under diæt vil energifedt% komme et godt stykke over de 20% fordi du til ALLE tider skal bestræbe dig på minimum 60 gr. men her pt. når du er "OFF" så passer det nok meget godt med 20% i den samlet kost for vil skyde dig til at skulle flytte dit samlet indtag op på gennemsnitlig 2500-2700 kalorier per dag :smile:

Når jeg nu skriver samlet så er det set ud over ugen ... synes det er bedste sådan off-season fordi det tillader nogle udsving eks. med spisedag i weekenden eller lidt ekstra en dag i ugen hvis man føler det tiltrængt :smile:

Så de fleste dage 2000-2300 kalorier .. andre 3500 kalorier :wink:

Jeg overvejer at starte på kreatin igen, men har dårlige erfaringer med det da, og fik i stedet anbefalet NOZ af Cj. Nu er der mange holdninger til kosttilskud. Men hvad vil du mene en pige som mig med mine mål vil have brug for ud over olie, proteinpulver, vitamin, carbs og powerdrive som er dem der er på programmet nu??

Kan klart anbefale produkter som Noz (min favorit lige nu) eller VAULT eller for den sags skyld NOexplode (som min Krage er HELT syg med)

I OBBC er der blandet erfaringer med de 3 nævnte produkter ... mange har responderet sindssygt godt på VAULT mens NOexplode i dobbelt dosis også har en del tilhængere... pt. er jeg den eneste der ha prøvet NOz og har fundet det på næsten samme højde som VAULT!

Vi kan jo lige snakke om det når du begynder i klubben hvis du gerne vil prøve noget, for vi har til tider en indkøbsordning hvor vi samler indkøb hos grossist for at få det billiger herunder eks. UDO :4thumbup:

NO

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

se se .. nu er det snart så smukt at jeg får tårer i øjnene :cry3:

:bigsmile::bigsmile: Dejligt at høre :wink:

En tommelfingerregel er minimum 60 gr ... under diæt vil energifedt% komme et godt stykke over de 20% fordi du til ALLE tider skal bestræbe dig på minimum 60 gr. men her pt. når du er "OFF" så passer det nok meget godt med 20% i den samlet kost for vil skyde dig til at skulle flytte dit samlet indtag op på gennemsnitlig 2500-2700 kalorier per dag :smile:

Når jeg nu skriver samlet så er det set ud over ugen ... synes det er bedste sådan off-season fordi det tillader nogle udsving eks. med spisedag i weekenden eller lidt ekstra en dag i ugen hvis man føler det tiltrængt :smile:

Så de fleste dage 2000-2300 kalorier .. andre 3500 kalorier :wink:

Det er også tæt på det jeg havde i tankerne, foruden jeg troede jeg skulle indtage lidt mindre fedt. Lige nu ligger jeg på små 2000 kcal, men det varierer lidt dag for dag. Tror det er lidt for lavt, men det vil vægten jo afsløre og så øger jeg jo bare mit indtag :bigsmile:

Og jeg er rigtig godt til spise dag i weekenden :laugh::innocent:

Kan klart anbefale produkter som Noz (min favorit lige nu) eller VAULT eller for den sags skyld NOexplode (som min Krage er HELT syg med)

I OBBC er der blandet erfaringer med de 3 nævnte produkter ... mange har responderet sindssygt godt på VAULT mens NOexplode i dobbelt dosis også har en del tilhængere... pt. er jeg den eneste der ha prøvet NOz og har fundet det på næsten samme højde som VAULT!

Vi kan jo lige snakke om det når du begynder i klubben hvis du gerne vil prøve noget, for vi har til tider en indkøbsordning hvor vi samler indkøb hos grossist for at få det billiger herunder eks. UDO :4thumbup:

Det lyder som en rigtig god ide, for jeg vil i hver fald gerne prøve en af produkterne, i håb om bedre respons end med kreatin (min vægt øges ikke endgang af væskeophobning under begyndelsen af kreatin indtag) :unhappy:

KnuZ Anita :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning af ben og skulder

En træning med både meget positive :bigsmile: og negativ :unhappy: udfald.

BB Uprigth row:

2 x 10 rep x 20 kg

2 x 8 rep x 25 kg (NY PR)

Leg extension:

1 x 10 rep x 10 kg (1 ben af gangen)

1 x 8 rep x 10 kg (1 ben af gangen)

1 x 10 rep x 20 kg (beggen ben)

1 x 8 rep x 20 kg (begge ben)

Normalt kører jeg ikke begge sæt med henholdsvis 10 og 20 kg, men det ene sæt lidt lettere, så det er fremgang og trods det var det ikke vild tungt :4thumbup: Så næste gang øges vægten.

BB power-sqaut:

Virkelig stor fremskridt, efter hjælp fra Onkel Troels efter posting af klip af mine squat, er der nu ingen problemer med at komme ned i den rigtige stilling i power-squat :w00t: Det var ligefrem en fornøjelse at kører øvelsen.

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 8 rep x 60 kg

1 x 1½ rep x 70 kg

1 x 3 rep x 60 kg

Jeg lukker 100% sammen i hoften, så slemt at min mave rører mine lår, en af instruktørene nævnte at det kunne syldes min ekstreme smidighed, da jeg uden problemer kan få kroppen ud i nogle mærkelige stillinger :blush: Mine VL-sko er kommet og kan hentes imorgen, håber det kan give lidt stabilitet, så jeg nemmere kan rette overkroppen op.

Men uden tvivl er det ikke godt at jeg løfter så meget med ryggen, hvilket også gav sit udspild, da jeg fuvkede min lænd for nogle måneder siden, så kører det fint til 60 kg i squat, alt derudover er umuligt, det går lige i min lænd. I dag var helt slemt, jeg prøvede med 70 kg, da de 60 kg jo ikke var tunge, men efter 1½ løft måtte jeg stoppe og kunne næsten ikke stå oprejst eller tage vægtskiverne af stangen, det er virkelig ikke godt. Den næste periode kører jeg max 60 kg i squat og max. 50 kg i dødløft, men overvejer om det muligvis skal tjekkes af en fys eller lignende, for det føles godt nok ikke godt, og sidder i nederst i venstre siden af nedre lænd/øvre balde. Jeg har ik så meget forstand på det, men da jeg er hybermobil i ryggen kan det også være derfor.

OL-squat:

Efter en pause med udstræk af ryggen, gik jeg videre med OL-squat, som ikke er så hård ved min lænd, hvis jeg kører rolig med passende pauser.

2 x 10 rep x 50 kg

1 x 8 rep x 55 kg

1 x 8 rep x 60 kg

Den kørete fint, dog hård præget den trætte lænd. Tror snart jeg kan øge vægten, hvis jeg ikke har kørt power-squat inden og derved ikke er træt i lænden.

OH-squat:

2 x 10 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 22,5 kg

1 x 6 rep x 25 kg

Jeg mistede mit opspænd i sidste øvelse, men ellers kørte det rigtig godt, jeg er snart klar til at øge vægten igen.

DB arnold press: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 10 kg

2 x 8 rep x 12,5 kg

DB lying rear lateral raise: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 10 kg

2 x 8 rep x 11 kg (NY PR)

Leg press:

1 x 10 rep x 190 kg

1 x 10 rep x 210 kg

1 x 10 rep x 230 kg

1 x 10 rep x 250 kg

Træningstid: 1 time 45 min

God træning, specielt i squatten :bigsmile: ... Men virkelig noget fuck med ryggen, som jeg bestemt ikke skal overhøre. Kroppen får ikke noget tungt løft i hverken squat eller dødløft de næste måneder og bliver det værre, skal det undersøges :unhappy:

Ellers ser jeg frem til at næste træning bliver i OBBC på søndag :bigsmile:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

God træning, specielt i squatten :bigsmile: ... Men virkelig noget fuck med ryggen, som jeg bestemt ikke skal overhøre. Kroppen får ikke noget tungt løft i hverken squat eller dødløft de næste måneder og bliver det værre, skal det undersøges :unhappy:

Ellers ser jeg frem til at næste træning bliver i OBBC på søndag :bigsmile:

KnuZ Anita

Uha, det lyder ikke godt med ryggen :unsure::unhappy: håber at du får styr på det :smile:

Pøj Pøj med din første OBBC træning, mon ikke Englen ruller den røde løber ud :tongue:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Uha, det lyder ikke godt med ryggen :unsure::unhappy: håber at du får styr på det :smile:

Pøj Pøj med din første OBBC træning, mon ikke Englen ruller den røde løber ud :tongue:

Knus

M :elvis:

Ej jeg kigger sku en ekstra gang hvis Norah står med den røde løber fremme :laugh:

Er det ikke dumt at squatte videre med en skade i ryggen?

Jeg stoppede også med power-squat med det samme og gav rygge en god pause. Grunden til jeg kørte videre med OH-squat og OL-squat, skyldes det ikke giver smerter i lænden.

Men jeg skulle være blevet på 60 kg, så havde lænden slet ikke brokket sig, det er med det samme jeg ryger på de 70 kg. Men bliver det ikke bedre efter en periode med skånetræninger, skal jeg fordi en fys og have det tjekket :unhappy:

Og jeg køber bælte imorgen - da det vil kunne skåne min lænd - nu træner jeg helt uden udstyr.

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Hej Anita :bigsmile:

Pis med ryggen :dry: Kan godt forstå du overvejer at få en fys til at kigge på den. Tit føles det jo værre end det er, men det i sig selv er også bare grobund for en masse åndsvage spekulationer om hvad det nu lige er for noget :nonono: Min arm er i stærk bedring, så i morgen står den på træning igen :4thumbup:

Jeg læste lige om de råd Onkel Troels har givet dig med squatten, jeg tror måske godt at jeg kan forestille mig det. jeg har tendens til at lukke sammen i hoften og lade mig "vælte" lidt fremad pga. vægtstangens pres på nakken, men som jeg forstår det, skal man forsøge at sætte mig ned "mellem sine ben" :blink: Jeg skal snart køre et benprogram igennem sammen med Casper, det bliver super at få en spotter til at hjælpe mig. :w00t:

GOD BEDRING MED RYGGEN.

Knuzzer fra Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hej Anita :bigsmile:

Pis med ryggen :dry: Kan godt forstå du overvejer at få en fys til at kigge på den. Tit føles det jo værre end det er, men det i sig selv er også bare grobund for en masse åndsvage spekulationer om hvad det nu lige er for noget :nonono: Min arm er i stærk bedring, så i morgen står den på træning igen :4thumbup:

Jeg læste lige om de råd Onkel Troels har givet dig med squatten, jeg tror måske godt at jeg kan forestille mig det. jeg har tendens til at lukke sammen i hoften og lade mig "vælte" lidt fremad pga. vægtstangens pres på nakken, men som jeg forstår det, skal man forsøge at sætte mig ned "mellem sine ben" Jeg skal snart køre et benprogram igennem sammen med Casper, det bliver super at få en spotter til at hjælpe mig. :w00t:

GOD BEDRING MED RYGGEN.

Knuzzer fra Pia (Bambi) :wub:

Grunden til jeg overvejer fys, er fordi jeg i forvejen er meget hybermobil i ryggen, så hvis jeg ikke passer på, så kan jeg ødelægge en del :unhappy:

NU skal jeg ik give råd i forbindelse med squat, da jeg selv roder med den, men ja, du skal squatte ned mellem dine ben, du vil få fornemmelsen hvis du går helt til gulvet, der vil du kun kunne sidde ordentlig hvis du er mellem dine ben, frem for ovenpå den. Det var på den måde jeg forståd det, da jeg lærte OL-squat. Ligeledes skal du passe på dine knæ ikke trykkes indad mod hinanden på vej op og trykke brystet frem.

Angående hoften, så har jeg stadigvæk problemet i stor stil og derfor gør min lænd mere ondt, da min overkrop kører mere alla goodmorning, men med squat ben :blink: Hvilket jo gør min bentræning til en halv rygtræning. Front-squat, OH-squat og box-squat skulle være gode til at lære at åbne hoften, da man tvinges til det i de øvelser, specielt de første 2. Jeg håber dog at nogen i OBBC, kan hjælpe mig med den del, da jeg ik selv kan se hvordan jeg undgår at lukke hoften. Kan sagtens åbne i de andre øvelser, men ik i power-squat.

KnuZZer Anita

Link to comment
Share on other sites

NU skal jeg ik give råd i forbindelse med squat, da jeg selv roder med den, men ja, du skal squatte ned mellem dine ben, du vil få fornemmelsen hvis du går helt til gulvet, der vil du kun kunne sidde ordentlig hvis du er mellem dine ben, frem for ovenpå den. Det var på den måde jeg forståd det, da jeg lærte OL-squat. Ligeledes skal du passe på dine knæ ikke trykkes indad mod hinanden på vej op og trykke brystet frem.

Undskyld mit sprog, men er det ikke lidt fornemmelsen alá skov-skider-stillingen. Man går selvfølgelig ikke helt i bund men du ved......princippet i det. Man sætter sig jo ikke "oven på" sine ben og tisser, eller er der noget jeg gik glip af på børnehavens skovture :laugh::laugh:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Undskyld mit sprog, men er det ikke lidt fornemmelsen alá skov-skider-stillingen. Man går selvfølgelig ikke helt i bund men du ved......princippet i det. Man sætter sig jo ikke "oven på" sine ben og tisser, eller er der noget jeg gik glip af på børnehavens skovture :laugh::laugh:

Jo det er det faktisk - den havde jeg ikke lige tænkt på :rofl2::rofl2:

Men prøv uden vægt, at sæt dig i den stilling, hvor du har hele foden i jorden også hælen og find en god balance. Gå så op igen og se hvordan dine fødder peger. Fødderne skal du ik ændre på, men du kan vælge at gøre afstanden mellem fødderne lidt bredere hvis du kun vil gå til vandret. Du vælger så selv om du vil kører OL-squat hvor du går helt til gulvet eller power-squat hvor du går til lidt under vandret.

Overkroppen skal jo så holdes forholdsvis oprejst - hvordan det er jeg ik helt klar over. Men en ting af gangen :laugh:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens smerter i lænden har er ved at være i orden igen, dog må jeg desværre konstantere at det prikker og stikker lidt i ny og næ og igår aftes strålede det ned i højre balde :unhappy: . Nu vil jeg ikke se tiden an, men opsøge en fys eller kiropraktor i næste uge.

Indtil jeg finder ud af hvad der er galt vil alt dødløft og squat blive lagt på hylden, hvilket er rigtig trist, da jeg lige har fået min pakke fra Tjekkiet og har bare glædet mig til at prøve mine nye VL-sko :superman: Jeg håber så jeg efter besøg hos fys/kiropraktor i det mindste så må træne let teknik træning, så jeg kan prøve skoene i brug :wink:

post-12744-1168094273_thumb.jpg

Synes faktisk skoene er meget fine, på bestillingsbilledet var de blå og røde - synes nu den sorte udgave er væsentlig pænere :smile:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Nu vil jeg ikke se tiden an, men opsøge en fys eller kiropraktor i næste uge.

Meget fornuftigt - ryggen skal man ikke spøge med. Så håber vi det bare er en lille overbelastning eller en eller anden tap, der lige skal falde ordentligt på plads igen. :bigsmile:

Spændende med nye VL-sko. De ser fine ud, men lov mig lige én ting. Du tager dem altså ikke på i byen :laugh:

Knus Pia (Bambi) post-11838-1168095072.gif

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens smerter i lænden har er ved at være i orden igen, dog må jeg desværre konstantere at det prikker og stikker lidt i ny og næ og igår aftes strålede det ned i højre balde :unhappy: . Nu vil jeg ikke se tiden an, men opsøge en fys eller kiropraktor i næste uge.

Indtil jeg finder ud af hvad der er galt vil alt dødløft og squat blive lagt på hylden, hvilket er rigtig trist, da jeg lige har fået min pakke fra Tjekkiet og har bare glædet mig til at prøve mine nye VL-sko :superman: Jeg håber så jeg efter besøg hos fys/kiropraktor i det mindste så må træne let teknik træning, så jeg kan prøve skoene i brug :wink:

KnuZ Anita

Synes du skal besøge en fys. eller en kio. når der er udstråling ud i ben (balde) så er det ofte en afklemt nerve fx. pga. facetleds syndrom... så det er hver at få undersøgt/behandlet....'

miss female

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share