Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

BB power-sqaut:

Virkelig stor fremskridt, efter hjælp fra Onkel Troels efter posting af klip af mine squat, er der nu ingen problemer med at komme ned i den rigtige stilling i power-squat Det var ligefrem en fornøjelse at kører øvelsen.

Det lyder da godt :4thumbup: Rart at kunne være til hjælp :smile:

Men, det lyder ikke godt med din ryg. Er enig med Miss female og ved udstrålende smerter bør man virkeligt tage det seriøst. Håber snart du kommer ovenpå igen :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, bare fordi man træner tungt :devil: kan man jo stadig godt være en tøs :slut::laugh:

Knus

M :elvis:

Ja det skal jo helst passe til resten af tøjet jo... Og jeg går jo ik ligefrem i røde og blå trænings sæt :laugh:

Meget fornuftigt - ryggen skal man ikke spøge med. Så håber vi det bare er en lille overbelastning eller en eller anden tap, der lige skal falde ordentligt på plads igen. :bigsmile:

Spændende med nye VL-sko. De ser fine ud, men lov mig lige én ting. Du tager dem altså ikke på i byen :laugh:

Knus Pia (Bambi) post-11838-1168095072.gif

Øv altså - NU havde jeg lige regnet med jeg kunne bruge dem til den lille lårkorte nederdel, synes de var så smarte til :laugh:

Synes du skal besøge en fys. eller en kio. når der er udstråling ud i ben (balde) så er det ofte en afklemt nerve fx. pga. facetleds syndrom... så det er hver at få undersøgt/behandlet....'

miss female

Som beskrevet så tager jeg det alvorlig nu hvor det stråler og vil ikke se tiden an, men søge hjælp i næste uge... Bestiller tid imorgen allerede.

Det lyder da godt :4thumbup: Rart at kunne være til hjælp :smile:

Men, det lyder ikke godt med din ryg. Er enig med Miss female og ved udstrålende smerter bør man virkeligt tage det seriøst. Håber snart du kommer ovenpå igen :superman:

Jeps - Regner med en i OBBC kan kigge på det i løbet af ugen og alt træning der indebærer lænden er lagt til siden indtil jeg ved hvad der er galt.

Håber sku det bare er noget der sidder lidt i klemme... Vil så gerne squatte og prøve de nye sko :tongue:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Lige en lille ryg opdatering

Indtil igår aftes var jeg i tvivl om ryggen var i bedring eller omvendt. Jeg havde ikke som så smerter og kunne sagtens bevæge ryggen, men det summede og prikkede og med stråle/prikken i balder og ben.

Men efter en omgang tigerbalsam og felgen gel og en god nats søvn er det i bedring. Jeg har næsten ik noget i balder og ben, og ryggen er bare lidt stiv og træt :4thumbup:

Det bliver ik noget problem at træne bryst og biceps i dag, men jeg skal på ingen måde i gang med noget træning der indebærer lænden før jeg ved hvorfor jeg får de smerter når jeg løfter mere end 60 kg :blush:

KnuZ Anita :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lige en lille ryg opdatering

Indtil igår aftes var jeg i tvivl om ryggen var i bedring eller omvendt. Jeg havde ikke som så smerter og kunne sagtens bevæge ryggen, men det summede og prikkede og med stråle/prikken i balder og ben.

Men efter en omgang tigerbalsam og felgen gel og en god nats søvn er det i bedring. Jeg har næsten ik noget i balder og ben, og ryggen er bare lidt stiv og træt :4thumbup:

Det bliver ik noget problem at træne bryst og biceps i dag, men jeg skal på ingen måde i gang med noget træning der indebærer lænden før jeg ved hvorfor jeg får de smerter når jeg løfter mere end 60 kg :blush:

KnuZ Anita :superman:

Men nu ikke noget med at blive overmodig! :devil: afsted og få det tjekket :4police:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

1. træning i OBBC

Ja det startede jo rigtig godt, jeg skulle træne bryst og triceps, men ved en af de sidste øvelser opdagede jeg at jeg trænede biceps i stedet for triceps :blink: Hvilket nok skyldes at det var første træning i OBBC, så mit fokus var nok ik som det plejer at være :bigsmile:

DB bench press: (kg pr. arm)

2 x 12 rep x 15 kg

2 x 10 rep x 17,5 kg

2 x 8 rep x 20 kg

Jeg var ellers lige ved at flippe - mellem 1. og 2. sæt var der fanme en der havde været s fræk at tage den ene af mine håndvægte lige for næsen af mig :blink: Lige indtil det gik op for mig at OBBC's gulv er møg skævt, så min håndvægt var rullet ned i den anden ende :laugh: Fremover står håndvægtene op frem for at ligge ned :tongue:

DB curl: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 10 kg

2 x 8 rep x 12 kg

Jeg skal da ellers love for min hårfarve faldt i god jord, der var pludselig meget sort omkring mig og man kan ikke prale af at der blev snakket dansk :laugh:

DB incline bench press: (kg pr. arm)

2 x 12 rep x 12 kg

2 x 10 rep x 15 kg

2 x 8 rep x 17 kg

Ej hvor var det nemt i dag... Dejligt... Men tror ogs bænken skal have lidt af æren, man ligger sku bedre på dem end de gamle jeg er vadt til i HH

BB curl:

2 x 10 rep x 20 kg

2 x 8 rep x 22,5 kg

2 x 8 rep x 25 kg

DB Fly/close grip BP: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 10 kg

2 x 8 rep x 10 kg

BB preacher curl:

2 x 10 rep x 20 kg

2 x 8 rep x 22,5 kg

Må indrømme jeg fik fat i en tøsestang... den vejede jo ik en pind... men fand så en mere normal stang på 15 kg - tror jeg skal have et lille kursus i hvilke af stangene der vejer hvad :blush:

Cable standing fly: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 15 kg

2 x 8 rep x 15 kg

Træningstid: 2 timer

Men hvor var det så lige alle MOL folk og andre jeg kender var hende ?? Måske jeg allerede har skræmt dem væk :laugh: Lige inden jeg gik, så jeg at det var kragen der var i krig med en helvedes masse kilo nede i det fjerneste hjørne, men blev enig med mig selv om at vente med at hilse på... !!

Snakkede med dem i receptionen omkring en tid hos en fys/kiopraktor, men jeg havde så lige misforstået noget - man skal åbenbart kende nogen som kender nogen :laugh: Så jeg må lige få en kontakt af bagvejen :cool:

Ellers et godt helhedsindtryk, glæder mig til en træning hvor der er nogle flere kendte ansigter :superman:

KnuZ Anita :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey, jeg var ellers deroppe og træne idag fra 13:30 til 14:30. Havde jo ellers hørt at du var deroppe kl 14, men jeg måtte så vende næsten slukøret hjemad :nonono:

:tongue:

Ej hvor ærgeligt, jeg var lidt sen på det, så var der først 14.45, så vi er da nærmest gået lige forbi hinanden :laugh:

Jeg sad ellers i lang tid ude i omklæningen og ventede på dig :wub:

Men mon ik vi løber ind i hinanden en af dagene ? Ellers må jeg jo hoppe på boldhold på onsdag :blink:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Jeg var ellers lige ved at flippe - mellem 1. og 2. sæt var der fanme en der havde været s fræk at tage den ene af mine håndvægte lige for næsen af mig :blink: Lige indtil det gik op for mig at OBBC's gulv er møg skævt, så min håndvægt var rullet ned i den anden ende :laugh: Fremover står håndvægtene op frem for at ligge ned :tongue:

Ku' være der lige havde været en :ninja: inde og forstyrre træningen :laugh:

Må indrømme jeg fik fat i en tøsestang... den vejede jo ik en pind... men fand så en mere normal stang på 15 kg - tror jeg skal have et lille kursus i hvilke af stangene der vejer hvad :blush:

Ja, der lærte jeg så lige noget nyt... der er forskel på stængernes vægt?? :blink: Må være i de jernhuler du kommer, tror sgu ik' der er forskel i mit center, men det skal jeg da ihvertfald lige have undersøgt :blink:

Men hvor var det så lige alle MOL folk og andre jeg kender var hende ?? Måske jeg allerede har skræmt dem væk :laugh: Lige inden jeg gik, så jeg at det var kragen der var i krig med en helvedes masse kilo nede i det fjerneste hjørne, men blev enig med mig selv om at vente med at hilse på... !!

:laugh: lyder som en god idé, han kaster vidst rundt med nogle seriøse vægte :tongue::wink:

Snakkede med dem i receptionen omkring en tid hos en fys/kiopraktor, men jeg havde så lige misforstået noget - man skal åbenbart kende nogen som kender nogen :laugh: Så jeg må lige få en kontakt af bagvejen :cool:

KnuZ Anita :tongue:

Lyder godt :wink:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Hey Tøz :slut:

Dejligt du kan fortælle mig hvor min mand befinder sig henne af i verden :tongue: men lidt ærgeligt du ikke gik ned og sludrede med ham for han æææælsker at :blahblah:

Kom hjem nu her kl 17:30 efter en liiiidt for lang dag i Nyborg så nåede dig ikke!

Er selv i klubben i morgen omkring kl 15:30-16 og nogle timer frem så måske vi ses :cool:

//No

Link to comment
Share on other sites

Ku' være der lige havde været en :ninja: inde og forstyrre træningen :laugh:

Ja, der lærte jeg så lige noget nyt... der er forskel på stængernes vægt?? :blink: Må være i de jernhuler du kommer, tror sgu ik' der er forskel i mit center, men det skal jeg da ihvertfald lige have undersøgt :blink:

:laugh: lyder som en god idé, han kaster vidst rundt med nogle seriøse vægte :tongue::wink:

Lyder godt :wink:

Knus

M :elvis:

Der er nu normalt også forskel på vægten af stængerne i mit gamle center - men der havde vi ikke de tøsestænger som de også har i OBBC, tror sku kun den vejede et par kilo :laugh:

Hey Tøz :slut:

Dejligt du kan fortælle mig hvor min mand befinder sig henne af i verden :tongue: men lidt ærgeligt du ikke gik ned og sludrede med ham for han æææælsker at :blahblah:

Kom hjem nu her kl 17:30 efter en liiiidt for lang dag i Nyborg så nåede dig ikke!

Er selv i klubben i morgen omkring kl 15:30-16 og nogle timer frem så måske vi ses :cool:

//No

Ja det sku lidt uheldig.. troels var der inden og du nåede det ikke... !! Så skulle vist bare være taget med Michael tidligere i dag...

Der gik sku lang tid før jeg overhoved opdagede det var Christian, men han lignede ik lige en der vidste hvem jeg var og gad ik til at komme med en længere forklaring midt i hans tunge squat... !! Men mon ik jeg ser ham igen :smile: Men ellers kan jeg fortælle at han opførede sig ordentligt. Men jeg synes nu han havde alt for meget tøj på :blush:

Jeg kommer selv ved samme tid imorgen, eller det vil sige efter skole og vi har fri senest kl 16... !! Så mellem 15-16 vil jeg tror jeg er der.

Så håber jeg da at se nogle af jer :w00t:

Hvor arbejde du i Nyborg - på hotellet ? Jeg ligger selv og kører til nyborg på arbejde hver dag foruden i den her måned hvor jeg har eksamen.... !!

KnuZ Anita

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hva´sørensen arbejder du også i Nyborg??? :cry::laugh::laugh::laugh:

Dejligt at se at din træning kører for dig... Og OBBC er Fyns bedste træningshule - ingen tvivl om det, håber du bliver bli'r glad for det... :4thumbup:

:superman: Michael

Link to comment
Share on other sites

Hva´sørensen arbejder du også i Nyborg??? :cry::laugh::laugh::laugh:

Dejligt at se at din træning kører for dig... Og OBBC er Fyns bedste træningshule - ingen tvivl om det, håber du bliver bli'r glad for det... :4thumbup:

:superman: Michael

Hejsa Michael :smile:

Ja jeg har været i praktik og skrevet speciale for Kommunekemi i Nyborg og da de var glade for mig, har de valgt at fastansætte mig fra 1. februar i deres udviklingafdelig :laugh: Så det er dælme dejligt :smile:

Jeg tror også jeg bliver glad for OBBC, om ikke andet, så virker det i hver fald til der er en masse søde :wub: mennesker der nede og da det sociale betyder meget for min motivation er det jo en meget god start :bigsmile: Bare lidt træls jeg har fået problemer med ryggen - men mon ikke det er min krop der prøver at fortælle mig at den ikke kan holde til alle de tunge løft jeg elsker at lave :innocent:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hejsa Michael :smile:

Ja jeg har været i praktik og skrevet speciale for Kommunekemi i Nyborg og da de var glade for mig, har de valgt at fastansætte mig fra 1. februar i deres udviklingafdelig :laugh: Så det er dælme dejligt :smile:

Jeg tror også jeg bliver glad for OBBC, om ikke andet, så virker det i hver fald til der er en masse søde :wub: mennesker der nede og da det sociale betyder meget for min motivation er det jo en meget god start :bigsmile: Bare lidt træls jeg har fået problemer med ryggen - men mon ikke det er min krop der prøver at fortælle mig at den ikke kan holde til alle de tunge løft jeg elsker at lave :innocent:

KnuZ Anita

Det er sgu dejligt med sådan et fast job.. Tillykke med det... Jeg arbejder lige på den anden "side af gaden" hos Dansk Firmaidrætsforbund som grafiker.. :4thumbup:

OBBC er et top nice center - hvis jeg havde tiden kørte jeg med glæder til O'ense og trænede... :devil:

Jooo måske skulle du tage den lidt med ro - der er jo "lang" tid til september...

Har iøvrigt nok planer om næste år at ramme formen igen til konkurrence... :bigsmile: men bliver høj af det... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu dejligt med sådan et fast job.. Tillykke med det... Jeg arbejder lige på den anden "side af gaden" hos Dansk Firmaidrætsforbund som grafiker.. :4thumbup:

OBBC er et top nice center - hvis jeg havde tiden kørte jeg med glæder til O'ense og trænede... :devil:

Jooo måske skulle du tage den lidt med ro - der er jo "lang" tid til september...

Har iøvrigt nok planer om næste år at ramme formen igen til konkurrence... :bigsmile: men bliver høj af det... :wink:

IIIIIIIIIIIIIIIIIVER du lovede mig vi sku KIGGE med Dream Tan indsmurte ansigter :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
IIIIIIIIIIIIIIIIIVER du lovede mig vi sku KIGGE med Dream Tan indsmurte ansigter :laugh:

Det løfte holder jeg min lille Nouga neger... :laugh::laugh: Det er næste år mester... Næste år - ikke i år... Jeg er tilskuer i år du gamle... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu dejligt med sådan et fast job.. Tillykke med det... Jeg arbejder lige på den anden "side af gaden" hos Dansk Firmaidrætsforbund som grafiker.. :4thumbup:

OBBC er et top nice center - hvis jeg havde tiden kørte jeg med glæder til O'ense og trænede... :devil:

Jooo måske skulle du tage den lidt med ro - der er jo "lang" tid til september...

Har iøvrigt nok planer om næste år at ramme formen igen til konkurrence... :bigsmile: men bliver høj af det... :wink:

Okay - Jeg kender ik lige til Dansk Firmaidrætsforbund, men jeg burde næsten invitere dig med over i Kommunekemi's træningscenter til en fællesbrænder efter arbejde en dag :laugh::laugh:

IIIIIIIIIIIIIIIIIVER du lovede mig vi sku KIGGE med Dream Tan indsmurte ansigter :laugh:

:laugh:

Det løfte holder jeg min lille Nouga neger... :laugh::laugh: Det er næste år mester... Næste år - ikke i år... Jeg er tilskuer i år du gamle... :laugh::laugh::laugh:

Lyder da godt, at du stiller op et år før en planlagt :w00t::w00t: Hvilken kategori har du i tankerne ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Okay - Jeg kender ik lige til Dansk Firmaidrætsforbund, men jeg burde næsten invitere dig med over i Kommunekemi's træningscenter til en fællesbrænder efter arbejde en dag :laugh::laugh:

:laugh:

Lyder da godt, at du stiller op et år før en planlagt :w00t::w00t: Hvilken kategori har du i tankerne ?

Du siger bare til - jeg er klar til en brænder... :4thumbup:

Jo jo ja ja - AF +180 cm - tror sgu jeg er for bette til andet.... :laugh::laugh::laugh::laugh: Vil vise de unge gutter at de gamle stadig kan... :laugh::laugh::laugh:

Konen fylder 40 næste år og jeg har lovet at ikke være på diæt når hun holder fest, så det kan sagtens hænge sammen da vi holder festen i maj... :4thumbup: :bigsmile: Og jeg brænder sgu for det shit....

Link to comment
Share on other sites

Du siger bare til - jeg er klar til en brænder... :4thumbup:

Jo jo ja ja - AF +180 cm - tror sgu jeg er for bette til andet.... :laugh::laugh::laugh::laugh: Vil vise de unge gutter at de gamle stadig kan... :laugh::laugh::laugh:

Konen fylder 40 næste år og jeg har lovet at ikke være på diæt når hun holder fest, så det kan sagtens hænge sammen da vi holder festen i maj... :4thumbup: :bigsmile: Og jeg brænder sgu for det shit....

Øv havde lige regnet med at se dig i kategorien BB 100+ :laugh::laugh: Ej, det er da bare for nice, så fedt at høre :w00t:

Mon ikke også familien i sidste ende får mest ud af det, tror du bliver alt for raskløs at være i nærhenden af hvis du ikke får lov :tongue:

Tror lige jeg skal ned og se hvad det er for et træningslokale før jeg inviterer, tvivler på der er det helt store udvalg i frivægte - men cardiomaskiner er der i hver fald et bredt udvalgt af - men det er jo ik lige så sjovt :nonono:

KnuZZer

Link to comment
Share on other sites

Træning i OBBC

Det var godt nok en lidt sløv træning i dag, der stod ryg og triceps på programmet og dajeg ik ku køre halvdelenaf mine normale rygøvelser og jeg endnu render lidt forvildet rundt i OBBC, så blev træningenos derefter - men til gengæld var der en masse kewl :blahblah::blahblah:

Jeg fik også hilst på Norah og Christian, hvorefter Nico tog en masse af min tid :blahblah: eller var det omvendt :4whistling:

DB one arm row:

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 27 kg

1 x 8 rep x 30 kg

1 x 8 rep x 32,5 kg

Chins maskine:

2 x 7 rep x 30 kg

Jeg blev ret overrasket over hvor svag jeg var i den øvelse --> og Norah sendte mig videre til bagskuldermaskinen --> hvilket viste sig at være en meget god ide :blush:

Bagskulder maskine:

1 x 7 rep x 20 kg

1 x 7 rep x 17,5 kg

2 x 10 rep x 10 kg

Sikke svag jeg var :blink: Må vist hellere bruge lidt mere tid i den maskine fremover.

Dips:

2 x 8 rep x mig

1 x 5 rep x mig

French press:

2 x 10 rep x 20 kg

1 x 3 rep x 25 kg

2 x 8 rep x 22,5 kg

DB close grip BP: (kg pr.arm)

2 x 10 rep x 12,5 kg

2x 8 rep x 13 kg

Mave:

Ved ik hvaddet hedder, men 6 sæt i alt

Træningstid: 2 timer og 15 min

Da jeg har spist alt for meget i weekenden, måtte jeg i krig med noget cardio, i håb om at det ikke sætter sig fast.

Cykel: 30 min (235 kcal)

Fanme etdårligt sæde på den cykel, gled næsten af...!! Menså der var cykler med anre sæder, dem må jeg prøve næste gang

På vejen ned til omklædning, var Troels igang med squat, så ham fik jeg også en lille sludder med eller rettere sagt, det endte jo med jeg blev hængende i stedet for at tage hjem, da det jo var så hyggeligt og endte med at blive ren underholdning i form at multi chins batle :laugh: mellem Troels og ja gad vide hvad de hed :laugh:

Men nøj hvor var det svært at se alle squatte - JEG VIL OS - kan mærke jeg ikke kan holde mig fra det... ! Når først de sidste smerter er væk, så ender jeg med at få stangen på skulderne igen :wub: - om ik andet så bare for at køre let teknik.

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Men nøj hvor var det svært at se alle squatte - JEG VIL OS - kan mærke jeg ikke kan holde mig fra det... !

KnuZ Anita

:nonono: :4ranting: :4police:

Når først de sidste smerter er væk, så ender jeg med at få stangen på skulderne igen :wub: - om ik andet så bare for at køre let teknik.

:heartpump:

:tongue:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita :w00t:

Hyggeligt at hilse på... kan se du også var ramt af dagens :blahblah: :blahblah: virus

:laugh:

Vi må lige snakke en af dagene når der er lidt mere tid til overs for mit vedkommende ... jeg havde jo allerede :blahblah: i over en halv time før du kom :blush:

NO

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share