BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

Nej, det er faktisk den, der hedder Pomodoro's på Englandsvej (de har også lige åbnet en afdeling til på Amagerbrogade, ikke langt fra krydset med Englandsvej)... MUMS, siger jeg dig! :4mewantfood: De har minst 60 forskellige varianter... :wub:

VI kan lave en pizza battle royale :devil::superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Morgencardio: lidt over 1 times powerwalk/løb ved Amager Strand. Morgenens højdepunkt var at opdage en vej, der hed Krimsvej :bigsmile: (Den halvø, jeg boede på i Ukraine, hedder Krim, nemlig :bigsmile: )...

Og lige om lidt står den på træning med Camilla og Rommel... :wink:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

WSB - uge 2; DE bænk

Træning i TSK med Rommel og Camilla - der var egentlig lukket, men Lars fandt en snedig måde at komme ind på :sneaky2:

Bænk:

10x3@30 kg

3x10@30 kg

...kørte rigtig godt!

One-arm DB row:

1x10@2x20 kg

3x10@2x22,5 kg

...kørte bare RIGTIG godt! :w00t:

supersettet med:

Lateral raises:

4x10@2x5 kg

DB overhead extension:

4x8@15 kg

supersettet med:

Face rope pulls:

2x8@35 kg

og lidt for sjov:

OH-squat:

1x8@20 kg

Super god træning, TSK er faktisk et ret cool sted :cool: (men ikke noget i sammenligning med IK :wub: )

Bagefter gik turen hjem til mig med Camilla, hvor vi fik lidt god aftensmad og gløgg med pebernødder. Vi fik også leget lidt med kameraet for at få taget billeder af dagsformen (men maven fuld af gløgg :laugh: ), men kan ikke helt finde ud af at overføre billederne til pc'en... :blink: (Er ikke særlig teknisk anlagt :blush: )

Link to comment
Share on other sites

God form :smile:

Jeg er nu ikke sikker på at jeg kommer med... Men på den anden side kan Henning ikke drikke noget, såå... Og det er jo synd for begge parter, skulle jeg blive hjemme :innocent: Eller noget... :tongue:

Du må da komme og vise, hvad du dur til, ellers tror jeg bare, at du er bange for at blive drukket under bordet af mig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du må da komme og vise, hvad du dur til, ellers tror jeg bare, at du er bange for at blive drukket under bordet af mig :tongue:

Pas du nu lige på, jeg er ikke god til at sige nej til udfordringer, og skulle du drikke mig under, ville mit skrøbelige ego da aldrig komme sig :crazy::blush:

Men på den anden side, burde jeg være i form efterhånden :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ked af det, men jeg må desværre melde pas :unhappy: ville ellers gerne have været med og hilse på :smile:

Men hvis det kan være en trøst så kan jeg faktisk godt huske dig fra cph cup :tongue:

Det var da ærgeligt, begynder snart for alvor at tro, at I drenge ikke tør :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share