BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

Nå, IK-drenge :4whip: , så er det på tide at klemme balderne sammen og vise, hvad I kan (hvis I kan :nissetunge: ) -

Eftersom der som regel aldrig sker noget i weekenden op til Nytår, og slet ikke på en fredag da; og fordi Rommel og Sune ikke kunne finde ud af at drikke øllene op i lørdags (host host tøser :boobs: ), så er der følgende plan for fredag den 29. - træning i IK, starring Rommel og moi bl.a., og så videre og tømme mit køleskab for øllene (mm..)

Indtil videre er gæstelisten følgende:

-Bogs

-Rommel

-Quantanamo

-Camillabruun

Kom frisk, tøser...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå, IK-drenge :4whip: , så er det på tide at klemme balderne sammen og vise, hvad I kan (hvis I kan :nissetunge: ) -

Eftersom der som regel aldrig sker noget i weekenden op til Nytår, og slet ikke på en fredag da; og fordi Rommel og Sune ikke kunne finde ud af at drikke øllene op i lørdags (host host tøser :boobs: ), så er der følgende plan for fredag den 29. - træning i IK, starring Rommel og moi bl.a., og så videre og tømme mit køleskab for øllene (mm..)

Indtil videre er gæstelisten følgende:

-Bogs

-Rommel

-Quantanamo

-Camillabruun

Kom frisk, tøser...

Øv bøv jeg skal spille poker dér :4goodbye: Gad ellers godt se Rommel gå ned med flaget efter 3 leisnere :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Nå, IK-drenge :4whip: , så er det på tide at klemme balderne sammen og vise, hvad I kan (hvis I kan :nissetunge: ) -

Eftersom der som regel aldrig sker noget i weekenden op til Nytår, og slet ikke på en fredag da; og fordi Rommel og Sune ikke kunne finde ud af at drikke øllene op i lørdags (host host tøser :boobs: ), så er der følgende plan for fredag den 29. - træning i IK, starring Rommel og moi bl.a., og så videre og tømme mit køleskab for øllene (mm..)

Indtil videre er gæstelisten følgende:

-Bogs

-Rommel

-Quantanamo

-Camillabruun

Kom frisk, tøser...

Kunne I tænke jer et besøg fra de tossed' fynbo'r? :rudolph:

Jeg er sikker på at jeg nok godt kunne fylde Lupo'en med nogle stykker. Derudover så har man jo hørt så meget om det dersens IK-et-eller-andet, så nu må det være på tide at se det ved selvsyn. :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Kunne I tænke jer et besøg fra de tossed' fynbo'r? :rudolph:

Jeg er sikker på at jeg nok godt kunne fylde Lupo'en med nogle stykker. Derudover så har man jo hørt så meget om det dersens IK-et-eller-andet, så nu må det være på tide at se det ved selvsyn. :nissecool:

Nu skal jeg lige passe på, hvad jeg siger, så jeg ikke får en :bottom:, da jeg jo ikke har kortet til IK endnu :nissetunge: ... Men ja da, det lyder som en glimrende idé! :4thumbup: Kom glade (tag sprut med :innocent:)

Link to comment
Share on other sites

Done deal, sign me up then. :nissecool: Alternativt må vi vel henlægge træningen til TSK, hvis ikke vi får lov i IK.

Jeg tager sprut med, men kan ikke love at jeg ikke går kold før jer andre(Ja, jeg er elendig til at drikke, bare spørg de andre i OSK. :nissegrin: )

Cool! :4thumbup:

Detaljerne mht location shall follow..

Jeg skal nok lære dig, hvordan man drikker uden at gå kold :wink: (Russian tips'n'tricks :santa2:)

Link to comment
Share on other sites

Åhhh en ond omgang dead brain og rysteture efter drukturen igår - 2 long islands, 4 gin/tonic, 2 små grå, 2 tequilla, 2 rom/cola, 2 vodka, 4 champagne senere (52 cl sprut... :blink: ).... Tømmermænd, gå væk :annoyed: , pizza og cola - kom herhen, tak :inlove: !!!

Link to comment
Share on other sites

Åhhh en ond omgang dead brain og rysteture efter drukturen igår - 2 long islands, 4 gin/tonic, 2 små grå, 2 tequilla, 2 rom/cola, 2 vodka, 4 champagne senere (52 cl sprut... :blink: ).... Tømmermænd, gå væk :annoyed: , pizza og cola - kom herhen, tak :inlove: !!!

tror vi har fundet modstykket til onkel Troels :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

altså Onklen er jo som bekendt altid stærkest når han er i alkohol-overskud,

så du er da på rette vej til en ond total :hehe::nissecool:

F... , vidste at jeg burde have løftet vægte idag... :annoyed:

Det blev dog lige til en times løbetur med Rommel ude i Amagerfælled - og det må have været et ømt syn, siden jeg er er komplet blind i natten og der var mudder overalt! :laugh:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share