BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

det problem er vel til at løse... :cool:

enten stikker du de andre en pose med hjem,

eller også må du bage igen og komme til OSK..

Tror du selv på, at der er nogle brownies tilbage, når de to tømmermændsramte fyre kører hjemad?? :laugh:

Det der med at komme til OSK ville da være noget af et projekt - har ingen bil og er det ikke bare super dyrt og tager lang tig med tog?? :crazy:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Moos, du går altså glip af mine Superwoman-brownies... :superman::nonono:

Så er der mere til os andre :tongue:

Lars og jeg kommer tøffende på et eller andet tidspunkt mellem 17.30 og 18. Hehe, nu øjner jeg faktisk lige muligheden for at få en time på øjet på hans sofa inden træning, jeg er jo på arbejde fra kl meget tidligt, hvilket plejer at hævne sig senere på aftenen...

Vi ses i morgen

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Tror du selv på, at der er nogle brownies tilbage, når de to tømmermændsramte fyre kører hjemad?? :laugh:

Det der med at komme til OSK ville da være noget af et projekt - har ingen bil og er det ikke bare super dyrt og tager lang tig med tog?? :crazy:

Det er da meget nemt, vi tager dig med tilbage når vi skal hjem til Fynslandet. :w00t: Vi mangler nogle flere der kan bage brownies til os. :4mewantfood: :4signme:

Link to comment
Share on other sites

Tror du selv på, at der er nogle brownies tilbage, når de to tømmermændsramte fyre kører hjemad?? :laugh:

Det der med at komme til OSK ville da være noget af et projekt - har ingen bil og er det ikke bare super dyrt og tager lang tig med tog?? :crazy:

jeg tror altid på det det bedste i mennesker... :tongue:

men nu kender jeg jo henning, så du har nok ret :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er da meget nemt, vi tager dig med tilbage når vi skal hjem til Fynslandet. :w00t: Vi mangler nogle flere der kan bage brownies til os. :4mewantfood: :4signme:

Du siger bare, smukke. Jeg kan mere end kun bage vanillesnegler :4winkkiss:

>>BOGS

Håber I får en hyggelig aften på fredag, jeg havde gerne følget med men skal arbejde. Har dok forset kæresten med en vodka der sku være helt ok, håber du sørger for at han tømmer flasken :wink:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Du siger bare, smukke. Jeg kan mere end kun bage vanillesnegler :4winkkiss:

>>BOGS

Håber I får en hyggelig aften på fredag, jeg havde gerne følget med men skal arbejde. Har dok forset kæresten med en vodka der sku være helt ok, håber du sørger for at han tømmer flasken :wink:

Det er hermed en deal! :4thumbup:

Du bestemmer, hvad tid på aftenen jeg skal sørge for, at han går helt kold :wink:

Ærgeligt du ikke kommer med, men det må blive en anden gang så :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg ikke i tvivl om. :4oops:

Men det er sjovere med flere på samme tid af gangen... santa2.gif

Ellers må vi jo have Bogs med tilbage til Fynslandet til en lille bake-off. :4mewantfood: :4signme:

Jeg driller dig bare :tongue:

Bake-off kunne være sjovt - hellere det end "lift-off". Der ville jeg ikke stå mig langt mod de russiske gener :crazy:

Men hvis det skal være, skal Stina også med, hun er bare the queen of baking hvis du spørger mig. :worship:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Det er hermed en deal! :4thumbup:

Du bestemmer, hvad tid på aftenen jeg skal sørge for, at han går helt kold :wink:

Ærgeligt du ikke kommer med, men det må blive en anden gang så :smile:

Hvis han ikke kan bevæge fra sofaen efter klokken midnat, synes jeg du har gjort et meget godt arbejde :laugh:

Ja, det må bestemt blive en anden gang. Nu flytter jo vi to til KBH efter nytår, så da bliver det mange muligheder at gå kold på både det ene og det andet. Da vil jeg nok sørge for at det bliver prøvet lidt ægte "hembrännt" fra Sverige også :4drunk:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Jeg driller dig bare :tongue:

Bake-off kunne være sjovt - hellere det end "lift-off". Der ville jeg ikke stå mig langt mod de russiske gener :crazy:

Hehe, har du ikke hørt, at russiske kvinder er lige så seje til at bage (og andre ting, man nu laver i et køkken), som de er til at løfte vægte?? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvis han ikke kan bevæge fra sofaen efter klokken midnat, synes jeg du har gjort et meget godt arbejde :laugh:

Ja, det må bestemt blive en anden gang. Nu flytter jo vi to til KBH efter nytår, så da bliver det mange muligheder at gå kold på både det ene og det andet. Da vil jeg nok sørge for at det bliver prøvet lidt ægte "hembrännt" fra Sverige også :4drunk:

Ih, det lyder hyggeligt! Hvor flytter I hen? Og endnu mere spændende - hvor skal I så træne? :wink:

Det lyder i hvert fald godt med et par sammenkomster hist og her! :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, har du ikke hørt, at russiske kvinder er lige så seje til at bage (og andre ting, man nu laver i et køkken), som de er til at løfte vægte?? :tongue:

Jeg synes det lugter udfordring? aggressive.gif

:wink:

Jeg tror at de der ville være mest glade for sådan en konkurrence, er drengende vi udser til dommere :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Det er da meget nemt, vi tager dig med tilbage når vi skal hjem til Fynslandet. :w00t: Vi mangler nogle flere der kan bage brownies til os. :4mewantfood: :4signme:

Tror desværre ikke, at IK drengene vil kunne undvære mig... :innocent::laugh::laugh: Hvem skal så motivere dem til at løfte tungere og tungere kg???

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det lugter udfordring? aggressive.gif

:wink:

Jeg tror at de der ville være mest glade for sådan en konkurrence, er drengende vi udser til dommere :4mewantfood:

Haha, vi skulle næsten holde en pre-contest, hvor drengene skal dyste om, hvem der får lov til at være dommer i vores konkurrence :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at de der ville være mest glade for sådan en konkurrence, er drengende vi udser til dommere :4mewantfood:

It's a dirty job, but someone has to do it! :4mewantfood: :innocent:

Tror desværre ikke, at IK drengene vil kunne undvære mig... :innocent::laugh::laugh: Hvem skal så motivere dem til at løfte tungere og tungere kg???

Så må de tage nogle flere gentagelser i stedet for. :4flex: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ih, det lyder hyggeligt! Hvor flytter I hen? Og endnu mere spændende - hvor skal I så træne? :wink:

Det lyder i hvert fald godt med et par sammenkomster hist og her! :beerchug:

Vi har ikke fundet nogen lejlighed endnu, det er altid lidt noget bøvl i KBH, jo... Men det skal nok blive løst på en eller anden måde. Du må endelig holde udkig efter fremleje lr lignende :innocent:

Hvis det går som jeg håber det gør, kommer jeg arbejde i SATS og da bliver det nok nogen gang at jeg træner i forbindelse med at jeg skal på arbejde. Men helt sikker kommer vi forbi og hilser på i IK99 og "kollar läget" :smile: Jeg kan godt lide at træne et andet sted end hvor jeg arbejder og når jeg styrketræner skal det gerne være lidt "rough" og andet end "stille favoritter" på radion buttrock.gif

Link to comment
Share on other sites

@Bogs. Nu er det ikke så dyrt for en ungmø der sikkert stadig har adgang til wildcard.

Med wildcard ligger prisen til O'ense på ca 100,- med DSB. Prisen for adgang til OSK's ildelugtende haller er kager: 4mewantfood: og et maxforsøg eller 2 :innocent:

OSK ligger 5min gang fra bangården og mon ikke du kan overnatte hos nogle Mol'er?

Husk at tage dine drenge med fra vægtløfter/diskodrenge klubben så kan du jo piske dem til at løfte ordentligt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

@Bogs. Nu er det ikke så dyrt for en ungmø der sikkert stadig har adgang til wildcard.

Med wildcard ligger prisen til O'ense på ca 100,- med DSB. Prisen for adgang til OSK's ildelugtende haller er kager: 4mewantfood: og et maxforsøg eller 2 :innocent:

OSK ligger 5min gang fra bangården og mon ikke du kan overnatte hos nogle Mol'er?

Husk at tage dine drenge med fra vægtløfter/diskodrenge klubben så kan du jo piske dem til at løfte ordentligt :laugh:

Det lyder da ligefrem overkommeligt :bigsmile:

Det må jeg da se at undersøge - har jo faktisk aldrig været i Odense før... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Så er det vist på tide at bringe alvoren tilbage i loggen og opdatere min træning :tongue:

Bær over med mig, hvis noget ikke giver mening, det kører ret så langsomt oppe i hovedet lige nu :blush: :4drunk:

Dagen igår stod først på noget VL-træning:

Træk-benbøjninger

3x8@20 (føltes lidt tung, men det var jo så fordi jeg havde fat i herrestangen, og ikke den lettere dameversion, som jo vejer 15 kg)

1x12@15

Træk-balance

2x10@15

2x8@20

3x5@25

Træk fra knæ (med efterfølgende benbøjning)

2x10@15

4x8@20

2x4@25

Opad stød fra split

2x10@15

3x6-8@20

Et par times pause og herefter fællestræning i IK med en masse MOL'ere :superman:

WSB - uge 3; ME bænk

Flad bænk:

10@20

3@35

3@37,5

3@40

3@42,5

...juhuu, did it! :bigsmile: (med en lille smule hjælp fra Thomas på den sidste rep, men meget meget lidt, hævdede han :innocent: )

DB bænk med bundstop:

10@2x15

3x8@2x15

Front squat: (fik ikke lavet den til VL-træning, så den måtte lige tages her)

8@40

5x5@50

EDIT: glemte lige mine fine power BB rows:

Bent-over BB rows:

4x8@50

Push press:

5@30

5@25

...et sæt pænt døde skuldre her... :dry: (but what did I expect...)

Push downs:

10@15

9@15

8@15

Weighted sit-ups:

6@BW+10 + 6@BW

...intet at komme efter, helt træt

Hanging leg raises:

10, 8, 6

Fin omgang træning, tog mindre tid end forventet :blink:

Senere stod den på vodkatræning hjemme hos mig feat. Camillabruun, Rommel, Henning Friis, Ptpoul og Sune J (nævner ikke navne på dem, der har meldt fra i sidste øjeblik, men kan love jer for, at I er gået glip af en hel del sjov og ballade :nahnah: Bl.a. Rommel og Hennings frække stripshow, kinddans og smækken hinanden på de bare lår og balder :rofl2:) But not to worry, der forefindes billeder :4thumbup: :4signme:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Senere stod den på vodkatræning hjemme hos mig feat. Camillabruun, Rommel, Henning Friis, Ptpoul og Sune J (nævner ikke navne på dem, der har meldt fra i sidste øjeblik, men kan love jer for, at I er gået glip af en hel del sjov og ballade Bl.a. Rommel og Hennings frække stripshow, kinddans og smækken hinanden på de bare lår og balder ) But not to worry, der forefindes billeder

Det er jo dét vi er bange for...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share