BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

WSB – uge 1; DE bænk

Træning med Tunen, som heldigvis ikke tog det ilde op, at jeg dukkede op for sent (igen) :xmas:

Bænk (flad):

2x12@20 (opvarmning)

10x3@30 (med bundstop)

3x10@30

DB skulderpres: 2x7@2x12 kg

One-arm DB rows: 4x10@17 kg

DB overhead ext.: 3x10@12 kg

VL-træning:

Har primært været teknik idag – ikke særlig hårdt (dvs.endnu lettere, end de andre gange). Fik dog sved på panden

Træk-benbøjninger:

2x10@10 kg

2x10@15 kg

Frivend:

Mindst 15 sæt med vægt fra 15 til 30 kg (kunne slet ikke holde styr på sætantallet til sidst)

Teknikken ville bare ikke sidde i dag, men har lidt på fornemmelsen, at det bliver for nemt at bruge ryggen og ikke benene til at vende med, når der er så lidt vægt på. Det blev straks bedre på de 30 kg (hvilket jeg dog stadig syntes var for let, men jeg skulle altså ikke højere op i kiloerne i dag…)

Ben foran: 3x6@40 kg

Rygbøjninger (eksplosive): 3x15@BW

Mavebøjninger (eksplosive): 15, 15, 8

Har fundet ud af, at man kan bestille gode VL-sko gennem coach Anders, de ligger på ca. 800... Det tror jeg vil være en super investering!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2:

Har lige fået en god griner over et billede af mig jeg lige har fået tilsendt. Dette er taget efter ca. ½ flaske baccardi razz og efterfølgende mindst 8 kakao/vodka shots (kan så ikke liiiige huske, om snapsen har været inde i billedet eller ej...) Læg venligst mærke til, at jeg stadig er i live!!! LOL :laugh:

P.S. Jeg er IKKE ved at falde i søvn, men er igang med en dyb filosofisk diskussion!! (Kan ikke huske i detaljer, men den har sikkert handlet om, hvad man skulle gøre, når man var løbet tør for kakao at blande vodkaen op med! :nissegrin:)

post-9520-1166577665_thumb.jpg

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

WSB - uge 2; ME DL

DL:

10@50

3@90

2@95 (note to self: pust IKKE ud inden løftet! :wink: )

3@105

et par forsøg med LaMottas bælte på, men det føltes sgu for underligt, så det gik ikke...

3@115 (med et brøl og en mega-rund ryg på 3. rep - men jeg tog den sgu! :nissegrin: Tror dog jeg kun skal øge med 2,5 kg til næste uge...)

Goodmornings:

4x10@22,5 (let let, men skal lige vende mig til formen)

Shrugs:

4x8@50

Weighted sit-ups:

4x10@+10 kg

supersettet med:

BB curl:

12@15

3x10@17,5

(der er begyndt at ske noget med biceps, kan jeg mærke - før kunne jeg bare ikke rykke fra de 10x15 kg, men nu... :santa2: )

En god omgang træning i selskab med Krommes, Tunen og LaMotta - som vist fik god griner over mit DL-cirkus idag :nissetunge:

Ingen VL-træning - har hverken fysisk eller mentalt overskud (søvnmangel og bare en møgdag :annoyed: )

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Udemærket dødløftet idag Bogs, og med det rigtige IK99-Brøl :devil: !

Tror du skal prøve lidt mere med Bælte, eller øve noget teknik :nissegrin::nissetunge: !

Hehe, kører teknik på min DE dag, så det bliver vel på fredag :wink: Bælte... hmmm... ved nu ikke rigtigt... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Min nyindkøbte vægt viste 66,9 kg imorges.. Det er sådan set helt ok, så har jeg jo gjort et eller andet rigtigt :nissegrin: Men gad godt vide, hvad fedt % er, eftersom ifølge mit spejl, så er der kun kommet en ubetydelig del fedt på ift sidste måned, og vægten (som også burde måle fedt%) har i løbet af 10 min. vist alt fra 20% til 27% :blink: Det er noget af et interval...

Er der nogle der ved, hvor (og om) man kan købe en nogenlunde reliable vægt/fedt% måler (har nemlig 30 dages returret på den jeg lige har købt :wink: )? Har kigget på Tanitas, men 999 kr. vil jeg ikke så gerne af med :crazy:

Jeg har også kigget meget på vægte der kan vise fedtprocent tidligere, men har nu droppet det - de lidt bedre er dyre, som du siger. Men selv om man køber en rigtig ferraritanita, er den følsom for hvornår du sidst trænet, hvad du trænede, hvor meget du drukket og spist de sidste 24 timer. Jeg har hørt at tang skulle være bedre, men har kun prøvet det en gang.

Når jeg forskede en sommer på metabolisme, fik jeg æren at prøve en DEXA-apparat. De er ganske precis, men ik direkte noget man har i badeværelset. :wink:

Men hvis jeg ville investere i en vægt med fedtmåler, tror jeg jeg ville vælge en Tanita og sørge for at måle efter ca nogenlunde desamme forhold hver gang. Prøvede Tanitavægten i fitnesscentret i der hvor jeg trænede en uge efter DEXA-målingen og den viste næsten detsamme.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Har lige fået noget protein pulver med Fresh cinnamon roll smag - og jeg tror skam, jeg har fundet det sunde alternativ til Ben&Jerry's! :inlove: :inlove: :inlove: Det smager SÅ herligt, at det slet ikke kan beskrives - en ren dessert, og det er bare blandet med skummetmælk. Kan kun forestille mig, hvor DIVINE det smager blendet med en masse isterninger!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Har lige fået noget protein pulver med Fresh cinnamon roll smag - og jeg tror skam, jeg har fundet det sunde alternativ til Ben&Jerry's! :inlove: :inlove: :inlove: Det smager SÅ herligt, at det slet ikke kan beskrives - en ren dessert, og det er bare blandet med skummetmælk. Kan kun forestille mig, hvor DIVINE det smager blendet med en masse isterninger!! :w00t:

Og vanille is og cashew butter og lidt honning og evt et par stykker marabou med daim stykker i :devil::nissetunge:

Jeg ville købe en fedttang, mon ikke IK drengene vil hjælpe dig med at tage målingerne? :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share