BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

Og vanille is og cashew butter og lidt honning og evt et par stykker marabou med daim stykker i :devil::nissetunge:

Jeg ville købe en fedttang, mon ikke IK drengene vil hjælpe dig med at tage målingerne? :santa2:

Haha, ser du - drengene i IK ville ikke engang røre mig med en ildtang, så fedttang er der slet ikke tale om :laugh::rofl2: Du kan bare se, hvad Jesper siger... :blush:

(Jeg tror, de er bange :devil: )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det lader til man kan finde hele IK99 herinde, så jeg har lige et spørgsmål :cool:

Er der åbent i IK99 25/12 og i så fald hvor længe?

Det vides ikke - de plejer at sætte sedler op inden de varsler lukninger og der var ingen i går. Vi er dog nogle stykker der træner i morgen, kan lige tjekke op dér.

Men du skal nok forvente at et sådant kommunalt helvede har lukket en helligdag.

Link to comment
Share on other sites

Det vides ikke - de plejer at sætte sedler op inden de varsler lukninger og der var ingen i går. Vi er dog nogle stykker der træner i morgen, kan lige tjekke op dér.

Men du skal nok forvente at et sådant kommunalt helvede har lukket en helligdag.

Jah, i hvert fald når jeg først har fri fra arbejde kl 18 :crazy:

Jeg kommer måske selv forbi IK99 i morgen efter arbejde hvis ham nøglefyren er der. Den har jeg ikke hentet endnu, men mine træninger derude kan også tælles på 1 hånd :blush:

Jammen :cry: Jeg troede du kom og trænede med mig i Holbæk d. 25.

-Camilla

Hmm tjah, det bliver jeg vel nødt til så :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

WSB - uge 2; ME bænk

Troppede op i IK lidt over 14 ( :blush: ) for at mødes med Mr. Tuna til en omgang bænk (for mit vedkommende)... Men VL-folkene dukkede op en time tidligere, end de plejer, så jeg blev nødt til at træne med dem først - hvilket resulterede i en elendig bænk 1½ time senere... :annoyed:

Som forventet, lå jeg pænt højt oppe på blankheds-skalaen - det sker altid efter en superstresset periode, især op til eksaminer, at min hukommelse ryger fuldstænigt, og jeg er totalt fjern :blink: Idag kom det til udtryk ved, at jeg havde glemt halvdelen af mit træningstøj, håndklædet og halvdelen af min madpakke... :4ranting:

VL:

Trækbøjninger: 4x8-10@15 kg (opvarmning - hold op, man er stiv i kroppen, når man først er vågnet en time inden træningen!)

Træk balance: 4x6@15 kg

Træk fra knæ: 5 6-8@15 kg; 2x3-4@20 kg

...foregik meget spastiskt på en slow-motion agtig måde, gik dog bedre, da Anders forklarede, at jeg skulle bruge skuldrene (jeg fik lige præciseret, om det var "traps" - hvilket han fik god griner over, og sagde, at det var ok, hvis jeg brugte russiske udtryk for traps, ellers skulle det være de danske, men IKKE det der engelske pop-slang :nissegrin:). Så i hvert fald to af reps'ene sad HELT rigtigt!

Frivend: 2x8@25; 8@30; 2x8-10@35

Ben foran: 10@25; 10@30, 8@35; 7@40; 3x6@45 (med aaaalt for korte pauser)

En ok træning, fik svedt igennem, selvom teknikken ikke liiiige sad der hver gang.

WSB:

Jeg kunne godt vinke farvel til ny 3rm i bænk idag... Weak... :annoyed: SELV med Thomas som spotter...

Bænk:

10@20

3@35

3@37,5

1@40 (med vilje ikke 3)

1½@42,5 (ingenting at komme efter overhovedet... :cry3:)

Tror lige, jeg prøver at køre op til 6rm de næste uger, 3rm er stadig for tungt til, at den sidder helt rigtigt... Hmmm...

Bent-over BB rows: 4x10@45

DB bænk med bundstop: 4x10@2x12

... svinede lidt Erik til imens, hvilket resulterede i, at han smækkede mig på maven, mens jeg var igang, og jeg skulle gå rundt med hans håndaftryk (godt nok lidt lille.. tihi) på maven i et par timer efter... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

... svinede lidt Erik til imens, hvilket resulterede i, at han smækkede mig på maven, mens jeg var igang, og jeg skulle gå rundt med hans håndaftryk (godt nok lidt lille.. tihi) på maven i et par timer efter... :crazy:

BWAAAAAAAHAHAHAHA :nissegrin::santa2:

han er simpelthen for morsom den knægt... flotte træk indimellem :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share