BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

Ja, det er fyldt med østogen. Det er derfor de har små boller og sjoveren hænger nedaf. Det er trods alt ikke pga dig. :tongue::w00t::tongue:

Godt, så skal jeg til at hælde vodka i vandkaraflen! :4thumbup: (vodka stammer faktisk fra ordet vand på russisk, hvilket er "voda")

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
?

Pffft, lad nu være med at lade som om du ikke ved, hvad han snakker om! Faktum er, at jeg er meget imponerende.... Eller noget.

P.S: Krumme er min fanboy no. 1. Og du er bare misundelig :superman:

P.P.S: God form på billederne Bogs. (Så, nu kom der også lidt relevant indhold med i mit indlæg.)

Edited by Nissen
Link to comment
Share on other sites

Pffft, lad nu være med at lade som om du ikke ved, hvad han snakker om! Faktum er, at jeg er meget imponerende.... Eller noget.

P.S: Krumme er min fanboy no. 1. Og du er bare misundelig :superman:

P.P.S: God form på billederne Bogs. (Så, nu kom der også lidt relevant indhold med i mit indlæg.)

He he, tak :smile:

Jeg har faktisk aldrig set DIG squatte... :blink: Det må være en fejl, kan jeg forstå? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Man skal stå på en liste for meget vigtige personer for at få lov til, at se Nis' squat show.

Jeg kommer i morgen forresten.. Hvor bor du ude på the island of shit?

Juhuu, det var da en glædelig nyhed :w00t::tongue:

Jeg bor tæt på Amagerbro st... Du får den eksakte adresse imorgen, det går jo ikke at poste den i loggen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Opdateret gæsteliste den 29.:

Undertegnede

Rommel

Camillabruun

Tunen

Henning Friis

Ptpoul

Krumborg

Moos - kan du så beslutte dig?? :tongue:

:cool: Glæder mig vildt meget til både god træning og godt selskab, og ikke mindst gode drinks.

Nu har jeg luret, hvad der skal i en piña colada, så dem skal jeg nok sørge for at vi kan få (mange af) :4whistling:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

:cool: Glæder mig vildt meget til både god træning og godt selskab, og ikke mindst gode drinks.

Nu har jeg luret, hvad der skal i en piña colada, så dem skal jeg nok sørge for at vi kan få (mange af) :4whistling:

-Camilla

Uh, det minder mig om, at jeg lige skal have købt noget vodka og frosne bær... Blende det og drikke i shots - Mums... :wub:

Hvad tid var det du kom imorgen? Jeg er nemlig ikke hjemme fra kl 14 af (skal til VL først jo, og så kan det ikke rigtig betale sig at tage det offentlige frem og tilbage... :dry: )

Link to comment
Share on other sites

Kørslen frem og tilbage, overnatning, at jeg pludselig får en masse ting jeg SKAL nå i dag, at min konto allerede er overtrukket, den slags dårlige undskyldninger. Havde du lige glædet dig? :blush:

yada yada yada... I styrkeløftere bruger for mange penge på citronmåner og mazarinsnitter :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Uh, det minder mig om, at jeg lige skal have købt noget vodka og frosne bær... Blende det og drikke i shots - Mums... :wub:

Hvad tid var det du kom imorgen? Jeg er nemlig ikke hjemme fra kl 14 af (skal til VL først jo, og så kan det ikke rigtig betale sig at tage det offentlige frem og tilbage... :dry: )

Jeg kommer sammen med Lars ved 17 tiden (var det ikek dér du var færdig med vægtløftning?)

Han får nøgler til sin nye lejlighed i morgen, så vi smutter ud og ser den inden træning :smile:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer sammen med Lars ved 17 tiden (var det ikek dér du var færdig med vægtløftning?)

Han får nøgler til sin nye lejlighed i morgen, så vi smutter ud og ser den inden træning :smile:

-Camilla

Ah, det var det du sagde jo... Jeg husker intet for tiden :4slap:

Folk kommer først derned ved en 17.30-18.00 tiden, så vidt jeg har forstået, så kom bare deromkring - tror ikke der kommer nogen så tidligt som kl 17 (og min VL-træning er blevet rykket en time tilbage, så jeg er færdig dernede før og skal have noget mam :4mewantfood: inden jeg går igang med at maxe i bænk :wink: )

Link to comment
Share on other sites

WSB - uge 3; ME DL

Træning i IK med Rommel - LaMotta og Insaniac lokkede sådan... Men de kom for tidligt ift. hvad vi havde aftalt ( :innocent: ), så da der først kom rigtigt gang i træningen, skulle de gå... :nonono: Og Lars fik ikke front squattet pga ondt i lænden, så jeg var faktisk den eneste dernede der lavede noget! :tongue:

DL:

10@50

10@50

3@90

3@100

3@110

...hold op det kørte let :blink:

3@117,5 :firebounce:

...sidste rep var kran-like, stangen 10 cm fra kroppen og med et par ryk i stangen inden lockout, men jeg gjorde det sgu!!!! :w00t:

Det føltes dog, som om jeg intet har lavet, så jeg havde egentlig tænkt mig at tage en 5'er med de 110, for 3'eren med den føltes så let. Men da jeg hev lidt i stangen, så gad kroppen ikke rigtigt (det lykkedes Lars at tale min lænd fra at løfte mere... :nonono: )

Goodmornings:

4x10@25

Shrugs:

4x8@50

...de var noget tunge idag... og jeg kan ikke få dem til at sidde i midt-ryggen, den går udelukkende i den øverste trapezius.. Og den får rigeligt tæsk af mine små søde VL øvelser. Så jeg må prøve mig frem med noget andet næste gang (evt. de pronated incline shrugs Angel har talt om i Anitas log (vist nok) for nylig...), så jeg ikke ender med en kæmpe tyrenakke!

Weighted sit-ups:

1x10@BW+10 kg

...gad ikke lave mere, skal køre mave i morgen til VL, og blev lige pludselig så træt...

BB curls:

8@20

8@20

7@20

Overraskende let DL idag, der er vist potentiale til en del mere, hvis jeg bare lærer at løfte stangen TÆT på kroppen! :laugh:

Min rygsøjle er godt nok lidt rusten lige nu, men det skal vist danses væk i aften :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share