BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

F... , vidste at jeg burde have løftet vægte idag... :annoyed:

Det blev dog lige til en times løbetur med Rommel ude i Amagerfælled - og det må have været et ømt syn, siden jeg er er komplet blind i natten og der var mudder overalt! :laugh:

Vi skal nok se i øjnene at der aldrig bliver en god infanterist ud af dig..... :nissetunge:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Min nyindkøbte vægt viste 66,9 kg imorges.. Det er sådan set helt ok, så har jeg jo gjort et eller andet rigtigt :nissegrin: Men gad godt vide, hvad fedt % er, eftersom ifølge mit spejl, så er der kun kommet en ubetydelig del fedt på ift sidste måned, og vægten (som også burde måle fedt%) har i løbet af 10 min. vist alt fra 20% til 27% :blink: Det er noget af et interval...

Er der nogle der ved, hvor (og om) man kan købe en nogenlunde reliable vægt/fedt% måler (har nemlig 30 dages returret på den jeg lige har købt :wink: )? Har kigget på Tanitas, men 999 kr. vil jeg ikke så gerne af med :crazy:

Link to comment
Share on other sites

så vidt jeg husker er omron BF 300 en af de bedste, men der tror jeg man kommer til at bløde væsnetligt mere end 1000 stærke. Og tanitas målere er super ringe

Hvad med en tang?

Det skulle være ret upræcist, har jeg hørt... Og jeg kan heller ikke måle mig selv med en tang jo.. Det kan være jeg bare skal tage imod VL-Signes tilbud om at blive scannet hver måned på hendes arbejde, så man får det fuldstændigt præcise billede... :wink: Og undgår at bruge så mange penge på en vægt :crazy:

Link to comment
Share on other sites

tangen er fakltisk væsentligt bedre end de vægte man kan købe til menneskepenge.

Jeg kan vist også score DEXA scanninger i ny og næ, men det bør vel lige siges at man trods alt får noget røntgenstråling hver gang, så man skal ikke dexa scannes for sjov.

Jeg kunne faktisk også blive målt med den gammeldagsmetode, sagde Signe - under vand :wootdance:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Nå, IK-drenge :4whip: , så er det på tide at klemme balderne sammen og vise, hvad I kan (hvis I kan :nissetunge: ) -

Godt initiativ unge dame :xmas: Jeg er dog i jylland imellem jul og nytår og har derfor ikke muligheden.

Med hensyn til din jagt efter en præcis fedttang, så synes jeg du skulle droppe det. Brug spejlet istedet, så sparer du også de penge. Kan du få en gratis scanning ved signe, så kunne det da være meget sjovt, men hvad skal du bruge tallet til?

Link to comment
Share on other sites

Nå, IK-drenge :4whip: , så er det på tide at klemme balderne sammen og vise, hvad I kan (hvis I kan :nissetunge: ) -

Eftersom der som regel aldrig sker noget i weekenden op til Nytår, og slet ikke på en fredag da; og fordi Rommel og Sune ikke kunne finde ud af at drikke øllene op i lørdags (host host tøser :boobs: ), så er der følgende plan for fredag den 29. - træning i IK, starring Rommel og moi bl.a., og så videre og tømme mit køleskab for øllene (mm..)

Indtil videre er gæstelisten følgende:

-Bogs

-Rommel

-Quantanamo

-Camillabruun

Kom frisk, tøser...

Måååske, Er i KBH den dag.

Link to comment
Share on other sites

Godt initiativ unge dame :xmas: Jeg er dog i jylland imellem jul og nytår og har derfor ikke muligheden.

Øv øv.. Det var nemlig ret så hyggeligt sidst :xmas:

Med hensyn til din jagt efter en præcis fedttang, så synes jeg du skulle droppe det. Brug spejlet istedet, så sparer du også de penge. Kan du få en gratis scanning ved signe, så kunne det da være meget sjovt, men hvad skal du bruge tallet til?

For at være sikker på, at det er mest muskler jeg gainer ift. fedt... Selvom jeg skal være stærk, vil jeg da gerne undgå at ligne en tank... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share