Moos' Log 4


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 535
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hvor megeeet kan du tåle???????????????????????????????????????++++++ :poking:

Du ha5 flotte baller... :cool:

Tak tak :laugh:

Gode wraps i går :wub:

Men beklager at jeg i bund og grund faktisk spildte din tid :laugh::tongue::cool:

Cool. No problem, så ved jeg jo hvad jeg skal være efter dig med, så du bliver endnu mere beskidt :cool:

Du er jo fanme blevet noget at et uhyre :crazy::blink::devil::devil:

Fed historie Moos :4thumbup: :laugh: Du så lee' :superman::wub:

Yeah :laugh: :4thumbup: Bwahaha, for satan, hvor var det morsomt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres/dødløft 5/2-07

Bænk m. pause:

½ tommel fra det glatte

5 x 5 x 107½ kg

Light weigth...

Dødløft:

2 x 3 x 200 kg

3 x 170 kg

Fucked up... Tror aldrig jeg har haft en værre dag i dødløft, de 200 var fucker tunge, teknikken var fuldstændigt off og der var intet drive eller hårdhed i kroppen. Min dødløft-styrke er faldet støt det sidste stykke tid, og jeg må indse, at det er fordi jeg har trænet den for hårdt, hvor jeg burde have haft fokus et andet sted. Ok, det er pisse fedt at brænde tunge vægte op i dødløft, men jeg er så afhængig af succes-oplevelser under træning, og det holder jo ikke at blive svagere og svagere, så der skal vidst en ordentlig omlægning af min dødløft-træning til. Må indrømme at jeg har fået det at vide, af folk, og jeg er ikke mindre, end jeg godt vil indrømme, at jeg skulle have lyttet noget før.

Jeg har desuden det problem, at det er mig umuligt at nå ned til stangen, uden at krølle i ryggen, pga fucked up smidighed, især i hofterne, som helt sikkert skal gøres noget ved. Det gør ikke ondt, eller noget, men kan simpelthen ikke dødløfte med det.

Men for ikke at gå helt i dødløft-psykose, bliver dødløfttræning det næste stykke med speedpulls, formentligt semisumo, da jeg kan løfte ret pænt sådan (Men utroligt lidt) og så med en masse fokus på hjælpeøvelser som zerchersquat og goodmornings. Måæet er at få noget teknik, fart, og så tough torso og ryg. Så må vi se hvad der sker ved det, eller om jeg skal til at ændre på andet - gode råd modtages gerne! :smile:

Derefter brugte jeg omkring to timer på en masse teknik-crap, udstrækning, mugge og på at diskutere hvad jeg skulle tage og gøre. Er forøvrigt begyndt at køre med låsegreb på mine lettere sæt, mest for at prøve om jeg kan komme til at løfte meget på den måde, men også bare for sjov, egentligt...

Pin press:

Hul 9

3 x 150 kg Alt over her er egentligt PR...

3 x 155 kg

3 x 160 kg

3 x 165 kg

3 x 170 kg

3 x 175 kg Ny PR

5 x 160 kg

God power i tricepsen, kan virkeligt mærke, at jeg er begyndt at løfte med triceps, så det er cool, at den også er blevet så meget stærkere. For under et halvt år siden kunne jeg knapt løfte 150 i denne her øvelse, så synes sq det er fedt at få løftet nogle kg i den, nu.

Zercher squat til ER-bænk:

6 x 3 x 100 kg

Let vægt, men vil lige starte langsomt op for ikke at smadre mine abs fuldstændigt...

Supersetted med

Speed bænk m. pause:

5 x 3 x 100 kg

Bare for at være i nærheden af Troels imens, tihi *fnissss*

DB skulderpres:

3 x 8x 25 kg

8 x 30 kg

8 x 32½ kg PR

8 x 25 kg

Det er lidt plat, men har virkeligt svært ved at få håndvægtene op i den her øvelse, ved ikek hvorfor, men så snart jeg kan få dem op, kan jeg nemt reppe med dem.

+ lidt smalle pull-ups og nogle extended ROM pushups. Kørte desuden endnu en omgang sumo teknik træning, blandt andet fra forhøjning...

Så havde jeg også brugt næsten hele dagen i OSK, en af de første der ankom, og den absolut sidste der gik... Men fuck det, jeg har intet liv...

Min bænk er som sædvanlig fantastisk... Dødløft er træls. Dropper at brænde i den, får åbenbart ikke en skid ud af det...

Og inden nogen nævner en psykose, så skal jeg nok blive tough i den, når jeg engang finder noget, der virker for mig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres/dødløft 5/2-07

Bænk m. pause:

½ tommel fra det glatte

5 x 5 x 107½ kg

Light weigth...

Dødløft:

2 x 3 x 200 kg

3 x 170 kg

Fucked up... Tror aldrig jeg har haft en værre dag i dødløft, de 200 var fucker tunge, teknikken var fuldstændigt off og der var intet drive eller hårdhed i kroppen. Min dødløft-styrke er faldet støt det sidste stykke tid, og jeg må indse, at det er fordi jeg har trænet den for hårdt, hvor jeg burde have haft fokus et andet sted. Ok, det er pisse fedt at brænde tunge vægte op i dødløft, men jeg er så afhængig af succes-oplevelser under træning, og det holder jo ikke at blive svagere og svagere, så der skal vidst en ordentlig omlægning af min dødløft-træning til. Må indrømme at jeg har fået det at vide, af folk, og jeg er ikke mindre, end jeg godt vil indrømme, at jeg skulle have lyttet noget før.

Jeg har desuden det problem, at det er mig umuligt at nå ned til stangen, uden at krølle i ryggen, pga fucked up smidighed, især i hofterne, som helt sikkert skal gøres noget ved. Det gør ikke ondt, eller noget, men kan simpelthen ikke dødløfte med det.

Men for ikke at gå helt i dødløft-psykose, bliver dødløfttræning det næste stykke med speedpulls, formentligt semisumo, da jeg kan løfte ret pænt sådan (Men utroligt lidt) og så med en masse fokus på hjælpeøvelser som zerchersquat og goodmornings. Måæet er at få noget teknik, fart, og så tough torso og ryg. Så må vi se hvad der sker ved det, eller om jeg skal til at ændre på andet - gode råd modtages gerne! :smile:

Derefter brugte jeg omkring to timer på en masse teknik-crap, udstrækning, mugge og på at diskutere hvad jeg skulle tage og gøre. Er forøvrigt begyndt at køre med låsegreb på mine lettere sæt, mest for at prøve om jeg kan komme til at løfte meget på den måde, men også bare for sjov, egentligt...

Pin press:

Hul 9

3 x 150 kg Alt over her er egentligt PR...

3 x 155 kg

3 x 160 kg

3 x 165 kg

3 x 170 kg

3 x 175 kg Ny PR

5 x 160 kg

God power i tricepsen, kan virkeligt mærke, at jeg er begyndt at løfte med triceps, så det er cool, at den også er blevet så meget stærkere. For under et halvt år siden kunne jeg knapt løfte 150 i denne her øvelse, så synes sq det er fedt at få løftet nogle kg i den, nu.

Zercher squat til ER-bænk:

6 x 3 x 100 kg

Let vægt, men vil lige starte langsomt op for ikke at smadre mine abs fuldstændigt...

Supersetted med

Speed bænk m. pause:

5 x 3 x 100 kg

Bare for at være i nærheden af Troels imens, tihi *fnissss*

DB skulderpres:

3 x 8x 25 kg

8 x 30 kg

8 x 32½ kg PR

8 x 25 kg

Det er lidt plat, men har virkeligt svært ved at få håndvægtene op i den her øvelse, ved ikek hvorfor, men så snart jeg kan få dem op, kan jeg nemt reppe med dem.

+ lidt smalle pull-ups og nogle extended ROM pushups. Kørte desuden endnu en omgang sumo teknik træning, blandt andet fra forhøjning...

Så havde jeg også brugt næsten hele dagen i OSK, en af de første der ankom, og den absolut sidste der gik... Men fuck det, jeg har intet liv...

Min bænk er som sædvanlig fantastisk... Dødløft er træls. Dropper at brænde i den, får åbenbart ikke en skid ud af det...

Og inden nogen nævner en psykose, så skal jeg nok blive tough i den, når jeg engang finder noget, der virker for mig :tongue:

post-8356-1170755558_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor blev du owned?

Det der Fimsingham det er heller ikke tough, det er sådan noget med eksplosive dage, du skal træne noget volumen. :tongue:

Fordi jeg er en svækling :tongue:

Har jeg ikke beskrevet det? Min startposition er lort og så er min dødløftsstyrke ekstremt lav for tiden, to ting der sikkert hænger sammen :smile:

Og du har ret, det er jo ikke fordi jeg har fået meget ud af explosiv træning, nej nej :innocent::wink:

Link to comment
Share on other sites

Så kan du lære hvordan det er at blive sat til noget der skader een :tongue:

Måske du bare skulle beslutte dig for en teknik og så lave singler :innocent:

Heh, skadet ville jeg næppe blive, min ryg har det bedre end nogensinde :blink:

Nu ville det ikke være så svært, at beslutte mig for en teknik, da jeg har kørt den samme teknik i rigtigt lang tid, men så længe jeg ikke kan få en ordentlig udgangsposition i min konventionelle, fucker det ligesom lidt op. Så kunne jeg selvfølgelig køre sumo, men der er ikke ret meget ved at faile på 170 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

"Hej stefan!!!!!!!!!!!"

"He..mmm....... hrmpf"

Jeg troede at du igen havde været ved lægen, som havde nægtet dig din længe ønskede kønsskifteoperation sådan som mulen hang.

Men for fanden, det er ingen katastrofe, op i hesten igen og kører teknik + volumen så du får kørt stilen ind :smile:

Hvad snakker du om, mand? :tongue:

Kern: Du er SMUK!

Moos: Ja...

Og så gik jeg tilbage til træningen - der var jo ikke så meget at tilføje :tongue:

Og slap bare af, jeg ser det slet ikke som en katastrofe - det der irriterer mig mest, er da at jeg synes tung dødløft kan være så fedt, men slet ikke har været fedt på det seneste, samt bare gjort mig svagere, det er jo ikke fedt :tongue:

Det hele skal nok gå :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Enig med Kern, der skal køres volumen og NATURLIGVIS olympiske benbøjninger.

De har naturligvis ret....og med volumen mener

de doubler og tunge singler, alt andet virker jo tydeligvis ikke for dig..

OL-benbøj kan du lave indledningsvis med ca 60 kg for at varme stangen op,

og så fokusere på nogle kvali-singler i dødløften bagefter...

Link to comment
Share on other sites

De har naturligvis ret....og med volumen mener

de doubler og tunge singler, alt andet virker jo tydeligvis ikke for dig..

OL-benbøj kan du lave indledningsvis med ca 60 kg for at varme stangen op,

og så fokusere på nogle kvali-singler i dødløften bagefter...

Nej det mener vi ikke. Det er vigtigt at Moos ikke kommer over 80%. Plus han skal op og reppe og gerne 10 gentagelser.

Link to comment
Share on other sites

Nej det mener vi ikke. Det er vigtigt at Moos ikke kommer over 80%. Plus han skal op og reppe og gerne 10 gentagelser.

Jamen så lav de 10 reps...

fordelen ved singler er at det rent faktisk virker, og udover at blive stærk,

så har man stadig energi til at straffe hende her bagefter....for jeg ved nemlig

godt hvordan man motiverer Mååsen...

post-2015-1170767425_thumb.jpg

Edited by Hippo
Link to comment
Share on other sites

Du spiser for lidt knægt, det er derfor din dødløft falder... det er desuden tydeligt at se, du er blevet tynd... eller noget :tongue:

Singler imellem 65-85% tror jeg er vejen frem og så hjælpeøvelser som du selv nævner... det kommer igen... husk nu at det er meget sjældent at alle 3 løft stiger på samme tid... enkelte øvelser stiger, andre falder... det er totalen der tæller

Link to comment
Share on other sites

Hippo>>>

Juuu Knåååw miiiij såååw wæææl :wub::tongue:

'

Du spiser for lidt knægt, det er derfor din dødløft falder... det er desuden tydeligt at se, du er blevet tynd... eller noget :tongue:

Singler imellem 65-85% tror jeg er vejen frem og så hjælpeøvelser som du selv nævner... det kommer igen... husk nu at det er meget sjældent at alle 3 løft stiger på samme tid... enkelte øvelser stiger, andre falder... det er totalen der tæller

Kan du måske også se ribbenene på mig, hr fysioterapuet? :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Nej det mener vi ikke. Det er vigtigt at Moos ikke kommer over 80%. Plus han skal op og reppe og gerne 10 gentagelser.

:cool: Fuldstændig enig, det er nemmere at arbejde med teknik på lavere kg,

for så kommer du også op på højere kg, via din grundstyrke, når du skal træne

tungt. Så mærkes der ikke forskel på om der er 170 eller 200 på. Desuden

giver det mere rutine med de mange rep så et solidt standardløft kan

præsteres til hver en tid. Og træning med tunge kg, aldrig over 80% og

max 90% en gang hver 3.måned hvis det endelig skal være.Men hvis du

kender din top til stævner er der ingen grund til mere end 80%.

Dødløftmesteren har talt :cooldance::smile:

Tlunau<<Fuldstændig enig mht at de forskellige pr i de 3 øvelser svinger.

Edited by holsting
Link to comment
Share on other sites

Tung squat/Let bænk 7/2-07

Squat:

Lowbar, løse wraps

5 x 3 x 161½ kg

God power og ok teknik. Bedste runde ben længe, så det er cool nok.

Bænk m. pause:

Grønt band nedefra

8 x 3 x 90 kg

Ok omang, selvom jeg godt kunne mærke at jeg var lidt træt i triceps fra i mandags.

Inlink BB bænkpres: 4 x 8 x 70 kg

Speed pulls: 8 x 1 x 100 kg

Siddende BB skulderpres: 3 x 8 x 60 kg PR

Green band triceps ext.: 5 x 10-15x

Zercher situps @ bænkstativ: 3 x 8, topsæt på 45 kg

Preacher Hammercurls: 5 x 10 x 17½ kg

+ udstrækning af hoftebøjer, haser, glutes og lænden.

God træning. Squatten kører godt. Skal dog til at lære at begrænse mig, laver alt for meget unødvendigt...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share