Moos' Log 4


Comedian
 Share

Recommended Posts

Det var fanme sjaaaw i går :innocent::laugh:

Topstyrken er åbenbart okay, fik vi jo så slået fast :laugh:

Ja, du stod for underholdning med spitzeklasse engagement, og kom ud af det til et rent trettental :4thumbup:

Men ja, kan jo kun gentage... Told you so... :tongue:

Mon ikke det bare er teknik. Hvis du skal have gear-whoring tips, er det vel bare at tale med p1kz0r :superman:

Du er satme blevet led i boards.. Led siger jeg!

Har han sq da altid været :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 535
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Se den film og du begynde at rende rundt og sige "Rubber duck" med cool texansk accent.

Den er en af de vigtigeste film nogensinde :smile:

Enig den er i hvertfald på top 5.

I en tid med fimsede ting var Kris Kristofferson og Convoy en lede stjerne for de rigtige mænd!

Se bl.a. hvad de var oppe mod den gang :crazy:

http://www.youtube.com/watch?v=RK0PVKfN7M0

Men jeg er da overbevist om at en film mand som Hippo har den derhjemme så du kan låne den af ham. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træningssamling 3/3-07

Squat i fuld gear:

1 x 220 kg Glemte faktisk at bruge benene, ved ikke hvordan det kan lade sig gøre

1 x 220 kg

1 x 240 kg

1 x 240 kg

1 x 220 kg Langsommere ned, rigtigt god

Fandt ud af, at jeg skal gå lidt langsommere ned, end jeg normalt ville, for ikke at skære på dybden, og det giver også bedre spænd i kroppen.

Blev btw drillet med at jeg kan sidde mig ned til parallel i min dragt med stropperne oppe, uden vægt på :D

Bænkpres m. pause

3 x 3 x 120 kg

1 x 140 kg

1 x 150 kg

1 x 155 kg PR Let vægt

Trøje:

2 x 190 kg Højt board

2 x 190 kg Lavt board

1 x 190 kg

1 x 190 kg Med press-signal. Godkendt, og føltes som det bedste løft, jeg har lavet i trøjen foreløbig, rigtigt god power, så holdt bare der.

God omgang bænk. Både styrke og teknik føltes bedre end til træningssamlingen for to uger siden.

Dødløft:

Forskelligt teknikværk i konventionel

Dragt:

Nogle singler på 180 kg

5 x 1 x 200 kg

Flere singler på 180 kg

Fucker vidst mentalt med det dødløft for tiden, teknikken i dragten var ikke ret god og fik besked på at købe en dødløft-dragt. Det gik ihf ikke ret godt med min squatter. I det midnste kørte raw teknikken ok, og jeg tror at jeg har lært at løfte med benene, af en eller anden grund. Vil tage nogle lette sæt med erector shirt, bælte og trikot, for at bedømme om det er bedre end at løfte i min dragt.

Fino omgang, hvor jeg igen fik fat i nogle gode pointer, og som sædvanligt pisse hyggeligt selskab.

Link to comment
Share on other sites

Tung ben/Let bænk 5/3-07

God, stabil omgang i dag, med en ok omgang i de tre store, intet prangende. Fik lavet et par stunts, hist og her, og stemningen var fantastisk.

OL squat:

+ løse wraps

3 x 165 kg

5 x 2 x 155 kg

Ok omgang, men utroligt nok præsterede jeg igen at lave mit bedste sæt, til aller sidst, hvor jeg satte mig lidt mere tilbage, og så var det meget nemmere.

Bænk m. pause, comp. grip:

Blå strong band under bænken

2 x 3 x 90 kg

1 x 100 kg

1 x 105 kg

1 x 110 kg

1 x 115 kg PR

6 x 3 x 80 kg

+ noget lal uden bands, hvor det bedste løft var en single på 145 kg.

Ok omgang, god fart og jævnt pres på de fleste løft. De 115 kg var dog en god grinder, men jeg kunne virkeligt klemme den godt ud med tricepsen, så det er fedt nok.

Konv. dødløft:

Stående på lilla light band:

8 x 1 x 160 kg

Kørte med squatsko, fokus på ned at sidde, spænde ryggen og presse igennem med benene - og tror aldrig min dødløft har været så overall pæn, det fungerede rigtigt godt.

DB skulderpres: 2 x 10

DB laterals: 2 x 10

Plate raises: 2 x 10

Chest supp. band rows: 3 x 10

God træning, god stemning og selskab. Det kørte generelt ret godt, synes jeg. Hesten er såå leeee'...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share