Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

IK99 - ME Lowerbody

Jeg har desværre måtte snuppe to hele dage på langs og så en halvsløj dag igår. Om det skyldes mit heltestunt fra i lørdags, det elendige danske vejr eller noget helt tredie er uvist. Men kropsvægten er gået nedad lige som styrken. Idag kom jeg dog stille og roligt igang igen.

Box Squat - Low

5 x 40 kg

5 x 70 kg

3 x 100 kg

3 x 120 kg

3 x 140 kg

3 x 150 kg

3 x 150 kg

3 x 150 kg

Alle under parallel. Løftede mig ikke ud.

Squat konventionel

5 x 120 kg

5 x 150 kg

5 x 150 kg

følte mig slap

Goodmornings

5 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

VL'erne havde sluttet radiohøjtaleren til. Snapshots' "al'a carte" forpestede min træning, og da den slog over i en smølfetribute, så hev jeg ledningssamlingen fra hinanden :devil:

Gluteham raises

5 + 5 supported

5 + 5 supported

5 + 5 supported

Reverse hypers

10

10

10

Crunches

25

25

Ingen shake idag, så hastede hjem.

Det eneste positive jeg kan sige er at jeg fik trænet. Der skal køres hårdt på selvom og hældes noget føde indenbords og så må jeg krydse fingre for at der ikke bliver flere forstyrrende indslag.

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Mike Matarazzo tribute

Da jeg trænede ME lowerbody igår, skulle jeg have hold pause idag. Jeg valgte dog at tage ned og køre gunz og læg og drikke en masse kakaomælk.

Barbel Curls

8 x 20 kg

8 x 40 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

Concentration Curls

6 x 17 kg

6 x 17 kg

6 x 17 kg

6 x 17 kg

6 x 17 kg

Calf Press i hack squat

10 x 110 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

Rotator

8 x 7 kg

8 x 7 kg

8 x 7 kg

8 x 7 kg

8 x 7 kg

Face Pulls

8 x 30 kg

8 x 30 kg

8 x 30 kg

8 x 30 kg

8 x 30 kg

Situps - elevated

10

10

10

Pump i hofterne

Side bends

10 x 32 kg

10 x 32 kg

10 x 32 kg

1½ kakaomælk undervejs = 900 Kcal :4mewantfood: kunne godt mærke at jeg endnu ikke er konditioneret til 2 liter.

Ren disko, men masser af respekt fra team BB for mit øvelsesvalg.

Link to comment
Share on other sites

IK99 - ME Upperbody

Tidligt i hulen idag da der var aftenarrangement med arbejdet. Træningen blev lidt besværliggjort af at der ikke var nogen til at spotte, men jeg fik da Chris til at holde IK køllen i et par sæt.

Bænkpres

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 130 kg

3 x 160 kg - IK99 Kølle

3 x 180 kg - IK99 Kølle

2 x 190 kg - IK99 Kølle

Måtte racke dem selv. Styrken er ikke god kan jeg mærke, jeg er stadig svækket.

Incline benchpress

8 x 60 kg

5 x 90 kg

5 x 110 kg

5 x 110 kg

5 x 110 kg

5 x 110 kg

5 x 110 kg

Tate Press Elbows In

10 x 10 kg

6 x 14 kg

6 x 17 kg

6 x 17 kg

6 x 17 kg

6 x 17 kg

6 x 17 kg

Jeg forsøgte mig med et mini band bag ryggen for at give mere modstand ved fuld extention, men jeg synes ikke jeg kunne få det til at spille, så jeg droppede det. Hjem og kigge på illustrationerne igen :laugh:

Dips

8

8

8

8

Barbel Rows

10 x 20 kg

6 x 60 kg

6 x 90 kg

6 x 120 kg

6 x 120 kg

6 x 120 kg

6 x 120 kg

OH Chins

8

8

8

8

1 Liter kakaomælk undervejs.

En træning uden nogen højdepunkter. Tatepress øvelserne vil jeg komme til at kunne lide fornemmer jeg :smile:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - ME Deadlift, DE Lower body

Jeg havde gæster igår og vi fik "lidt" rødvin, men det skulle ikke forhindre mig i at træne idag. Jeg teamede op med tunen som prøvede at løfte lidt i løs trøje.

ME Deadlift

5 x 70 kg

5 x 120 kg

3 x 160 kg

3 x 200 kg

Inzer Fusion

2 x 230 kg - halv

1 x 250 kg

1 x 265 kg

1 x 275 kg

0 x 285 kg

Jeg fik vendt den sidste lidt dårligt og kom ud og hænge med den, jeg fik den dog over knæet. Ingen problemer med grebet.

DE Squat

8 x 60 kg

5 x 60 kg + 40 kg kæder

3 x 100 kg + 40 kg kæder

3 x 120 kg + 40 kg kæder

3 x 120 kg + 40 kg kæder

3 x 120 kg + 40 kg kæder

3 x 120 kg + 40 kg kæder

3 x 120 kg + 40 kg kæder

3 x 120 kg + 40 kg kæder

Leg Curls

10 x 15 kg

10 x 20 kg

10 x 20 kg

10 x 20 kg

10 x 20 kg

suppersættet med

Leg extentions

10 x 40 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

Teh pump :smile:

1 Liter kakaomælk undervejs :4mewantfood:

En fin lille træning idag, men lidt i tidsbekneb. Omstændighederne taget i betragtning var dødløften ok. Lidt mere sul på kroppen og lidt mere søvn, så flyver de fra gulvet :superman:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Jeg fornemmer mere og mere at Hr.Tun er ved at konvertere to the dark side of powerlifting :superman:

Nja, det tror jeg ikke at der nogen planer om.

Men løfter jo lidt i udstyr i IK99 engang imellem og det er klart at det inspirerer til at prøve at tage et par løft selv, når han nu hjælper mig engang imellem. Så Tuna har nogle gange lånt noget af mit udstyr for lige at prøve at løfte lidt i dødløften og nu også i trøjen. Så mangle squatten bare :smile:

En anden side af sagen er dog, at Tunen godt kunne komme ind og blande sig i -90 kgs klassen i løbet af kort tid, det er jeg ret sikker på, så engang måske... :superman:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

tjaa 90 kg klassen er nok den klasse der er sværest at vinde i med Dahlin og Michael :superman: men man skal aldrig sige aldrig, men kunne da være sjovt hvis han stillede op

Hvornår rejser du og hvornår kommer du hjem igen?

Nej, det ville da også være brutalt hvis han sådan lige kunne slå de to uden at træne SL :laugh: Det skulle da lige være i bænken :smile:

Jeg rejser på søndag og kontrakten er på 1½ år. Jeg er dog hjemme første gang igen til DM-A. Så håber jeg at jeg kan nå at komme i form igen og holde den med al den postyr som en udstationering nu giver. Desuden er det stadig lidt uvist hvilke forhold og muligheder jeg har for at træne derovre.

Link to comment
Share on other sites

Nej, det ville da også være brutalt hvis han sådan lige kunne slå de to uden at træne SL :laugh: Det skulle da lige være i bænken :smile:

Jeg rejser på søndag og kontrakten er på 1½ år. Jeg er dog hjemme første gang igen til DM-A. Så håber jeg at jeg kan nå at komme i form igen og holde den med al den postyr som en udstationering nu giver. Desuden er det stadig lidt uvist hvilke forhold og muligheder jeg har for at træne derovre.

Har forsøgt at finde svaret selv.... men.... Flytter du til Canada?

Link to comment
Share on other sites

Har forsøgt at finde svaret selv.... men.... Flytter du til Canada?

Hej Jens,

Jeg har heller ikke skrevet noget om det før det nu hvor det er helt sikkert. Ja, jeg lader mig udstationere til Canada i 1½ år fra på næste mandag.

Jeg vil så vidt muligt prøve at udvikle mig fortsat på styrkeløftfronten, men det er klart at udsigterne er lidt uklare indtil jeg er landet, er kommet på plads og har faste rammer igen.

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det helt præcist du laver for Novo, siden du bliver kastet rundt omkring i hele verden? Og nu udstationerer dig selv i Canada?

Held og lykke med det, i øvrigt. :smile: Mon ikke der er en jernhule et sted i nærheden derovre? :devil:

Jeg arbejder med økonomistyring for Novozymes. Det er forskellige opgaver som bringer mig rundt. Kontraktforhandling, strategiarbejde og senest træning af medarbejdere i vores shared service center. Udstationeringen i canada er et integrationsprojekt. Vi har købt et selskab i canada og det kaster en række økonomiopgaver af sig.

Jo jeg er sikker på at der et center derovre. Ironworks gym i skulle være fuld udstyret til styrkeløft, men jeg mangler at få syn for sagen. Som controller tror jeg ikke på nogetsomhelst før jeg ser det :smile:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - DE Upperbody

God BB stemning i hulen idag.

DE Benchpress

10 x 20 kg

5 x 20 kg + black bands

5 x 60 kg + black bands

3 x 90 kg + black bands

2 x 120 kg + black bands, fail på nr 3 :cry:

3 x 110 kg + black bands

3 x 110 kg + black bands

3 x 110 kg + black bands

3 x 110 kg + black bands

Min stolthed er såret, der er ikke nogen tvivl om at bænkstyrken er nede i øjeblikket :dry:

Pinky Grip Bench

3 x 90 kg + black bands

3 x 90 kg + black bands

3 x 90 kg + black bands

3 x 90 kg + black bands

French Press

8 x 20 kg

8 x 40 kg

8 x 60 kg

8 x 65 kg

8 x 65 kg

8 x 65 kg

Fint nok.

Tate Press Elbows Out

8 x 14 kg

6 x 20 kg

6 x 22 kg

6 x 22 kg

6 x 22 kg

6 x 22 kg

Også helt ok

UH Chins

8

8

8

8

Dumbel Rows

8 x 34 kg

8 x 48 kg

8 x 48 kg

8 x 48 kg

8 x 48 kg

Side Bends

10 x 34 kg

10 x 34 kg

10 x 34 kg

Situps elevated

10

10

10

1 Liter mælk undervejs :4mewantfood:

Træningen var fin nok, bortset fra at jeg fik bekræftet hvad jeg allerede vidste - at bænkstyrken lader noget tilbage at mangle for tiden. Næste træning imorgen. Forhåbentligt i HSF til lidt squat i udstyr.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Hej Jens,

Jeg har heller ikke skrevet noget om det før det nu hvor det er helt sikkert. Ja, jeg lader mig udstationere til Canada i 1½ år fra på næste mandag.

Jeg vil så vidt muligt prøve at udvikle mig fortsat på styrkeløftfronten, men det er klart at udsigterne er lidt uklare indtil jeg er landet, er kommet på plads og har faste rammer igen.

Det lyder rigtigt spændende :smile:

Håber du fortsat vil føre lidt log og inkludere lidt om dine oplevelser derovre.

Link to comment
Share on other sites

Hej Sune

Jeg tror jeg nævnede det for dig til Copenhagen Cup inden vi blev afbrudt, men jeg vil lige nævne det igen: Hvis du skal forstå folk i Saskatchewan, så skal du se Corner Gas!

http://www.amazon.ca/s/ref=nb_ss_gw/702-18...o.y=0&Go=Go

DVD'erne køber du bare når du er kommet frem, så koster det like 500kr for hele pivtøjet. ;)

Det var da Saskatchewan og ikke Manitoba, right?

Link to comment
Share on other sites

De der black bands, hvor toughe er de kontra vores blå bands i HSF?

Jeg har et par grønne bands i samme serie, de svarer cirka til de blå i HSF. De sorte bands jeg har er både breddere og tykkere. Jeg vil gætte på at de giver cirka 20 kg mere i toppen.

Det lyder rigtigt spændende :smile:

Håber du fortsat vil føre lidt log og inkludere lidt om dine oplevelser derovre.

Helt bestemtæ, jeg regner med at der kommer en ny log snarest :smile:

Hej Sune

Jeg tror jeg nævnede det for dig til Copenhagen Cup inden vi blev afbrudt, men jeg vil lige nævne det igen: Hvis du skal forstå folk i Saskatchewan, så skal du se Corner Gas!

DVD'erne køber du bare når du er kommet frem, så koster det like 500kr for hele pivtøjet. ;)

Det var da Saskatchewan og ikke Manitoba, right?

Det var det :smile: og tak for hintet. Kredits for god hukommelse og evnen til at stave til den stat hvor jeg vil opholde mig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

VM afholdes i Canada så du vælger at tage på træningslejr derovre 10 måneder før - det er sgu da en professionel indstilling :clap:

God tur og så forventer vi snart et billede af dig iført pelshue og flannelskjorte foran din beskidte pickup truck.

10måneder? Så kan du nå at køre 8cms'er og en peaking cyklus. Det skal du nok blive beskidt af!

Link to comment
Share on other sites

VM afholdes i Canada så du vælger at tage på træningslejr derovre 10 måneder før - det er sgu da en professionel indstilling :clap:

God tur og så forventer vi snart et billede af dig iført pelshue og flannelskjorte foran din beskidte pickup truck.

Bare roligt, i skal nok få et par billeder snart. Bilen har jeg fra på mandag, så mangler jeg bare pelshuen :w00t:

Btw, Canada er stort. Rejsetids mæssigt har vi cirka lige langt til New Foundland.

10måneder? Så kan du nå at køre 8cms'er og en peaking cyklus. Det skal du nok blive beskidt af!

Word :superman:

Link to comment
Share on other sites

HSF - ME Lowerbody

Jeg tog en tur i hulen for at køre en smule i squatudstyret.

Squat

5 x 20 kg

5 x 70 kg

5 x 120 kg

3 x 160 kg

2 x 190 kg

Centurion 40'' - sad faktisk lidt løst idag

2 x 220 kg

2 x 250 kg

2 x 250 kg

Fint nok faktisk

Backoff

5 x 160 kg

5 x 160 kg

5 x 160 kg

DE Deadlift

5 x 70 kg

3 x 110 kg

3 x 150 kg

3 x 150 kg

3 x 150 kg - konventionel

3 x 150 kg - konventionel

3 x 150 kg - konventionel

3 x 150 kg - konventionel

3 x 150 kg - konventionel

3 x 150 kg - konventionel

Alle med overhåndsgreb. Fokus på fart i løftet.

Goodmornings

5 x 20 kg

5 x 70 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

Leg Curls

10 x 25 kg

8 x 35 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

1 Liter mælk bagefter.

En acceptabel omgang idag. Jeg søger lidt efter banen når jeg kommer i udstyret, men det er jo også lidt uvant lige for tiden, men det gik fint nok alligevel.

Hurtigt hjem for at pakke. Imorgen får jeg hentet mine ting og er givetvist uden internet og det hele :cry: Jeg håber dog på at kunne få trænet en gang mere eller to før jeg smutter på søndag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share