Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

BB Finale - IK99- ME Upper body

Sidste gang træning i den højtelskede BB hule med kernen af Team BB og fru erik. Der var købt kanelgifler i dagens anledning og godt med cocomilk igen igen.

Benchpress ME

5 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 130 kg

2 x 150 kg

Katana 46''

3 x 200 kg - 12 cm

3 x 230 kg - 12 cm

3 x 250 kg - 12 cm

0 x 270 kg - 12 cm

1 x 270 kg - 12 cm

En nasty omgang boardpress. Der var smæk på den tungeste 3'er. Jeg fik dårligt opsæt på den første 270'er og missede den. Jeg fik dog en om'er og trykkede den lidt efter.

Flyes

10 x 20 kg

10 x 20 kg

10 x 20 kg

10 x 20 kg

Tate Press Elbows in

8 x 14 kg

6 x 20 kg

6 x 22 kg

6 x 22 kg

6 x 22 kg

6 x 22 kg

Yir

Dips

8

8

8

8

Squat

5 x 40 kg

5 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 140 kg

3 x 180 kg

3 x 180 kg

3 x 180 kg

5 x 160 kg

5 x 160 kg

Ville squatte lidt idag, ingen anelse om hvornår jeg kan bøje benene igen.

OH Chins

8

8

8

8

1 liter kakaomælk og 1 liter letmælk undervejs.

God træning idag med bb holdet. Katanaen er ikke helt så stram som når jeg er et par kilo tungere og der var hellere ikke til de 300 kg fra 12 cm som jeg tidligere har trykket, men alligevel synes jeg at der var godt tryk på.

Imorgen udrejser jeg til canada hvor jeg påbegynder nyt arbejde på mandag :superman: Jeg krydser desuden fingre for at Ironworks gym holder 100 %.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

YO YO YO YOOOOO!

God tur til Canada.

Der er selvfølgelig "Sune Ba( c)k Tribute" BB!-træninger i hulen, når du kommer hjem omkring Kbh på små besøg nu og da.

/BB1

Edited by Nissen
Link to comment
Share on other sites

Canada Ironworks Gym - ME Deadlift, DE Lower body

Så er jeg landet i Canada og har fået mig installeret. Til min store lettelse kan jeg sige at jeg har fundet et center som har alt hvad jeg har brug for og langt mere til.

Jeg skal nok komme med en nærmere beskrivelse, men jeg kan kort nævne at der er tale om en stor ond kælder med 3 powerracks og et par ekstra frie squat racks, dedikeret stærkmandsområde, mindsts 3 bænkracks, incline og decline benches, to hacksquats, flere benpresser, reverse hypermaskine og et utal af andet udstyr som jeg slet ikke har været igang med at kigge på endnu. Der er et område "Pats weight pit" hvor man bliver bedt om at holde sig fra hvis man ikke mener det seriøst :devil: Det hele er installeret i en kælderlokale 4-5 gange så stort som IK99 med højt til loftet og så iøvrigt spærret inde i et jernbur :devil:

Ejeren dernede er supervenlig og har allerede introduceret mig til nogle af de atleter som træner dernede. Idag fik jeg hilst på nogle af de som træner til stærkmand og en enkelt styrkeløfter.

Jeg vender tilbage med nogle stemningsbilleder når jeg får en lejlighed dertil.

Dagens tal:

ME Deadlift

5 x 135 pounds

5 x 225 pounds

3 x 275 pounds

3 x 365 pounds

3 x 415 pounds

Metal Squatter 48

3 x 495 pounds - halv dragt

3 x 545 pounds

3 x 585 pounds (266 kg)

Rigtig god serie idag :blink: Jeg fik nogle opmundre tilråb af stærkmændene som åbenbart ikke er bange for at råbe af fremmede folk.

DE Squat low box

5 x 135 pounds

5 x 225 pounds

3 x 275 pounds

3 x 275 pounds

3 x 275 pounds

3 x 275 pounds

3 x 275 pounds

3 x 275 pounds

3 x 275 pounds

3 x 275 pounds

Gluteham Raises

10

10

10

10

God opsætning ovenpå puden i et træktårn, som jeg fik vist

Reverse Hyper Machine

10

8 + 50 pounds

8 + 50 pounds

8 + 50 pounds

Side Bends

10 x 65 pounds

10 x 65 pounds

10 x 65 pounds

Hanging leg raises

10

10

10

2 x gatorade undervejs

Fin træning idag. Omgivelserne er lidt uvante, men jeg er sikker på at jeg bliver glad for stedet. Det absolut eneste jeg umiddelbart kan sætte fingeren på er kvaliteten af bænkene som ikke når ER højde, men det ser stadigvæk rimeligt fornuftigt ud :smile:

Stay tuned...

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Canada Ironworks Gym - ME Deadlift, DE Lower body

Så er jeg landet i Canada og har fået mig installeret. Til min store lettelse kan jeg sige at jeg har fundet et center som har alt hvad jeg har brug for og langt mere til.

Jeg skal nok komme med en nærmere beskrivelse, men jeg kan kort nævne at der er tale om en stor ond kælder med 3 powerracks og et par ekstra frie squat racks, dedikeret stærkmandsområde, mindsts 3 bænkracks, incline og decline benches, to hacksquats, flere benpresser, reverse hypermaskine og et utal af andet udstyr som jeg slet ikke har været igang med at kigge på endnu. Der er et område "Pats weight pit" hvor man bliver bedt om at holde sig fra hvis man ikke mener det seriøst :devil: Det hele er installeret i en kælderlokale 4-5 gange så stort som IK99 med højt til loftet og så iøvrigt spærret inde i et jernbur :devil:

Ejeren dernede er supervenlig og har allerede introduceret mig til nogle af de atleter som træner dernede. Idag fik jeg hilst på nogle af de som træner til stærkmand og en enkelt styrkeløfter.

Rigtig god serie idag :blink: Jeg fik nogle opmundre tilråb af stærkmændene som åbenbart ikke er bange for at råbe af fremmede folk.

Fedt at der er så fede omgivelser! Og godt at se at du bliver gode venner med de lokale - ikke at jeg havde forventet andet Mr. Bangalore.

God vind derovre.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - DE Upper body

Træning lige efter arbejde.

DE Benchpress

10 x 45 pounds

5 x 135 pounds

5 x 225 punds

3 x 245 pounds - pinky

3 x 245 pounds - pinky

3 x 245 pounds - pinky

3 x 245 pounds - pinky

3 x 245 pounds

3 x 245 pounds

3 x 245 pounds

3 x 245 pounds

Jeg burde få mine bands idag med flyfragt. Igår kørte jeg bare uden.

Tate Press elbows out

8 x 30 pounds

8 x 40 pounds

5 x 50 pounds

5 x 55 pounds

5 x 55 pounds

5 x 55 pounds

5 x 55 pounds

5 x 55 pounds

Strict

French Press

8 x stang

8 x stang + 70 pounds

6 x stang + 110 pounds

6 x stang + 110 pounds

6 x stang + 110 pounds

6 x stang + 110 pounds

6 x stang + 110 pounds

Dumbell Rows

8 x 80 pounds

8 x 100 pounds

8 x 100 pounds

8 x 110 pounds

8 x 110 pounds

8 x 110 pounds

Wide Grip Pull to front

8 x 150 pounds

8 x 200 pounds

8 x 200 pounds

8 x 200 pounds

8 x 200 pounds

Laterals

10 x 20 pounds

10 x 25 pounds

10 x 30 pounds

10 x 30 pounds

10 x 30 pounds

1 Liter kakaomælk undervejs.

Acceptabel omgang idag. Tatepressene var bedst. Den bænk jeg valgte var ret elendig, så jeg prøver en anden næste gang. Der var en ny styrkeløfter tilstede idag som løftede i bænken sammen med ejeren dernede. De bænkede begge i 2-ply equipment hvoraf den ene havde åben ryg. Vi snakkede lidt frem og tilbage og jeg fik nummeret på den nye løfter som godt ville hjælpe med trøje og spot ifbm mine forberedelser imod DM.

Link to comment
Share on other sites

Godt du har fundet en fed jernhule.

Tak for godt selskab på rejsen, selvom jeg ikke har tilgivet dig du plantede en halv liter Mathilde i min taske lige inden security-checket, så jeg kunne agere Mathilde-Mule for dig. :laugh:

Tak og i lige måde :smile: Jeg var flad af grin da de fandt en mathilde i din carry on baggage :laugh: ...man kunne jo ikke have forventet sig andet.

Det lyder virkelig godt! Du begynder snart lobbyarbejde for at få importeret en ER bænk hvis jeg kender dig ret? :devil: Er der også mædl i højtalerne?

Bliver fedt med nogle billeder.

Yeps, eller også køber jeg een selv, for det gør jeg jo nok før eller senere. Jeg burde have taget kontakt tidligere så jeg kunne have fået ER bænken med i første omgang - men for sent er det vel aldrig.

Ingen metal desværre. Det minder mest om en rock radiokanal som kører, men lyden er god. 4 Cervin Vega højtalere sørger for et passende lydtryk.

Sweet business dude. Du var godt nok bekymret for det i lørdags :laugh:

Gu var jeg så. Ikke omkring arbejdet, men mere træningsstedet :laugh:

Fedt at der er så fede omgivelser! Og godt at se at du bliver gode venner med de lokale - ikke at jeg havde forventet andet Mr. Bangalore.

God vind derovre.

Thanks Mr. Q :bigsmile:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - Beachwork

Lidt strandtræning efter arbejde igår :cool:

Seated Calf Raises

10 x 45 pounds

10 x 135 pounds

10 x 45 pounds - anden masking

10 x 70 pounds

10 x 90 pounds

10 x 90 pounds

Der var 3 maskiner og den første passede ikke så godt til mig, så jeg skiftede over i en anden.

Standing Calf Raises

10 x 300 pounds

10 x 400 pounds

10 x 500 pounds - whole stack

10 x 500 pounds - whole stack

10 x 500 pounds - whole stack

Calf Press i ben presmaskine

15 x slæde + 90 pounds

15 x slæde + 270 pounds

15 x slæde + 270 pounds

15 x slæde + 270 pounds

Barbel Curls

8 x stang

8 x stang + 70 pounds

8 x stang + 90 pounds

8 x stang + 90 pounds

8 x stang + 90 pounds

8 x stang + 90 pounds

Concentration Curls

8 x 25 pounds

8 x 35 pounds

8 x 35 pounds

6 x 35 pounds

6 x 35 pounds

Rotator Cuff

10 x 12 pounds

10 x 12 pounds

10 x 12 pounds

10 x 12 pounds

Elevated Crunches

10

10

10

1 liter kakaomælk undervejs

Fin lille træning. Jeg vil se om jeg kan få trænet tung ben idag, så jeg tager dragten med og så håber jeg på at nogen kan spotte mig. Der er desværre ingen wraproller, så jeg må skaffe en hurtigst muligt.

Link to comment
Share on other sites

Hey Sune!

Har lige set at du har forladt trygge Østerbro! :w00t: Så jeg behøver alligevel ikke anskaffe stabiliseringsgear til undervognen - går ud fra at jeg kan "sælge" din plads i autoen til DM til en anden :wink:

Rigtig megen PØJ PØJ med Canada! :4thumbup:

M :elvis:

Hej Maria,

Mange tak :bigsmile: Ja det er rigtigt, jeg er nok ikke hjemme til DM, denne gang. Men jeg takker da for forhåndsreservationen :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share