DM 2009!


missLaw
 Share

Recommended Posts

Købte denne igår til vores nye sorte køkken, bliver så dejligt at flytte!!!!

I butikken var der også en støbning af et hjortehoved som kunne hænge på væggen....det købte jeg dog ikke selvom det kunne have været spas!!! :tongue:

post-12755-1204552827_thumb.jpg

Den er så cool

havde jeg været med var vi nok kommet hjem med hjortehovedet også :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Igår aftes havde jeg rigtig ondt i min hofte/balde, men her idag til morgen går det ok. Jeg vil rigtigt gerne ud at powerwalke, og overvejer at tage et par smertestillende og komme afsted, men hvis det bliver værre af det går det ud over min træning imorgen hvor den stå på dødløft's lunges og legcurl...

Træls! Nu skal det bare gå væk!

Jeg har besluttet at jeg , hvis jeg skal nå mit mål om DM, måtte have mig en vejleder som ikke kender mig i forvejen, og der kunne give mig objektiv kritik, svinge pisken og som jeg ligesom er nødt til at stå til regnskab for. Skal se hende en gang om måneden indtil videre.... Hun ville gerne pille ved min kost og træning, og garanterede resultater, så det er jeg spændt på. Dog ikke de store ændringer i forhold til hvad jeg er vant til, hvilket jeg synes er dejligt da jeg føler træningen kører ok lige p.t.

Er også en smule skeptisk, men hun har selv nået rigtig fine resultater og er desuden helt nede på jorden , så jeg tror jeg vælger at stole på hende. :biggrin: Igen...jeg har ikke noget at miste... udover en masse fedt :blush:

Så nu står den på træning 6 gange pr. uge og PW min. 5 gange pr uge. Motivationen er der så jeg fortsætter ufortrødent.

Nu skal hofte/balden bare lige på plads, så skal der PW's!!! :superman:

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Jeg har besluttet at jeg , hvis jeg skal nå mit mål om DM, måtte have mig en vejleder som ikke kender mig i forvejen, og der kunne give mig objektiv kritik, svinge pisken og som jeg ligesom er nødt til at stå til regnskab for. Skal se hende en gang om måneden indtil videre....

Lyder som en rigtig god ide... Tror helt sikkert det vil være en god ting for dig.... !!

God bedring med din hofte/balde... så demotiverende når man ikke kan det man gerne vil :dry:

Håber diæten kører som den skal..

Knuz Anita

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en rigtig god ide... Tror helt sikkert det vil være en god ting for dig.... !!

God bedring med din hofte/balde... så demotiverende når man ikke kan det man gerne vil :dry:

Håber diæten kører som den skal..

Knuz Anita

Tror også det bliver godt :smile:

ER super irriteret over at den gør ondt! Du kender jo om nogen til hvor belastende det er :mad:

Diæten ændres fra idag, så skal lige pludselig have plads til lidt frugt :w00t: Og uhyggelig meget mad i forhold til hvad jeg er vant til, dog nogenlunde samme antal kcal som jeg hidtil har kørt efter :bigsmile:

Så nu vil jeg humpe over og handle ind :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Tror også det bliver godt :smile:

ER super irriteret over at den gør ondt! Du kender jo om nogen til hvor belastende det er :mad:

Diæten ændres fra idag, så skal lige pludselig have plads til lidt frugt :w00t: Og uhyggelig meget mad i forhold til hvad jeg er vant til, dog nogenlunde samme antal kcal som jeg hidtil har kørt efter :bigsmile:

Så nu vil jeg humpe over og handle ind :4mewantfood:

Ja det er så belastende ikke at kunne træne ordentlig... kender det alt for godt for tiden.. !!

Hehe.. !! Ja volumen af mad kan være meget forskellig alt efter hvad man spiser... Min kost på diæt fylder generelt meget... men jeg vælger også bevidst madvarer efter det, kombineret med de tvungne madvarer, så min kost består stor set kun af --> æggehvider, havregryn, bønner, grove grøntsager, proteinpulver/carbs, olie og masser af kylling :4mewantfood:

Held og lykke med projektet.. glæder mig til at følge med i det.. !!

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Igår aftes havde jeg rigtig ondt i min hofte/balde, men her idag til morgen går det ok. Jeg vil rigtigt gerne ud at powerwalke, og overvejer at tage et par smertestillende og komme afsted, men hvis det bliver værre af det går det ud over min træning imorgen hvor den stå på dødløft's lunges og legcurl...

Træls! Nu skal det bare gå væk!

Jeg har besluttet at jeg , hvis jeg skal nå mit mål om DM, måtte have mig en vejleder som ikke kender mig i forvejen, og der kunne give mig objektiv kritik, svinge pisken og som jeg ligesom er nødt til at stå til regnskab for. Skal se hende en gang om måneden indtil videre.... Hun ville gerne pille ved min kost og træning, og garanterede resultater, så det er jeg spændt på. Dog ikke de store ændringer i forhold til hvad jeg er vant til, hvilket jeg synes er dejligt da jeg føler træningen kører ok lige p.t.

Er også en smule skeptisk, men hun har selv nået rigtig fine resultater og er desuden helt nede på jorden , så jeg tror jeg vælger at stole på hende. :biggrin: Igen...jeg har ikke noget at miste... udover en masse fedt :blush:

Så nu står den på træning 6 gange pr. uge og PW min. 5 gange pr uge. Motivationen er der så jeg fortsætter ufortrødent.

Nu skal hofte/balden bare lige på plads, så skal der PW's!!! :superman:

Sejt, håber du bliver glad for det! :bigsmile:

Så lyder det som du virkelig tænker gøre noget ud af at stille op i år! :w00t: Glæder mig til at se din fremgang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sejt, håber du bliver glad for det! :bigsmile:

Så lyder det som du virkelig tænker gøre noget ud af at stille op i år! :w00t: Glæder mig til at se din fremgang :smile:

Aftalen er at hun skal være ærlig. Jeg vil som sagt ikke stille op og falde igennem. Så bliver det ikke i år, bliver det måske næste år :4thumbup:

Tænkte bare at på denne måde blev det lidt mere forpligtende for mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Aftalen er at hun skal være ærlig. Jeg vil som sagt ikke stille op og falde igennem. Så bliver det ikke i år, bliver det måske næste år :4thumbup:

Tænkte bare at på denne måde blev det lidt mere forpligtende for mig :smile:

Godt tænkt :smile: Det er vigtigt med en vejleder som er helt ærlig overfor en og også kan hjælpe en frem til det som fungerer.

Link to comment
Share on other sites

Godt tænkt :smile: Det er vigtigt med en vejleder som er helt ærlig overfor en og også kan hjælpe en frem til det som fungerer.

Præcis :smile: Havde jo helst brugt dig , da jeg ved du vil være ærlig og hård :gun2: , men synes du selv har meget både med træning, diæt, konkurrencer ( og ikke mindst jobbet) , så tænkte jeg ville lade dig nyde det at du selv stiller op, fremfor at have mig i røret med spørgsmål hver andet øjeblik når det nærmer sig. :4thumbup:

Helt fri for spørgsmål bliver du dog nok ikke :blush:

Link to comment
Share on other sites

Præcis :smile: Havde jo helst brugt dig , da jeg ved du vil være ærlig og hård :gun2: , men synes du selv har meget både med træning, diæt, konkurrencer ( og ikke mindst jobbet) , så tænkte jeg ville lade dig nyde det at du selv stiller op, fremfor at have mig i røret med spørgsmål hver andet øjeblik når det nærmer sig. :4thumbup:

Helt fri for spørgsmål bliver du dog nok ikke :blush:

Hehe, helt i orden, du spørger bare løs :smile: Men det er da klart at det kan være en fordel med hjælp fra en som faktisk prøvet konkurrence i BB/fitness før! Jeg snyder mig til sprøgsmål fra en bekendt som hjælper mange BB'er og fitnessfolk når jeg kommer i tvivl om tingene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har besluttet at jeg , hvis jeg skal nå mit mål om DM, måtte have mig en vejleder som ikke kender mig i forvejen, og der kunne give mig objektiv kritik, svinge pisken og som jeg ligesom er nødt til at stå til regnskab for. Skal se hende en gang om måneden indtil videre.... Hun ville gerne pille ved min kost og træning, og garanterede resultater, så det er jeg spændt på. Dog ikke de store ændringer i forhold til hvad jeg er vant til, hvilket jeg synes er dejligt da jeg føler træningen kører ok lige p.t.

Er også en smule skeptisk, men hun har selv nået rigtig fine resultater og er desuden helt nede på jorden , så jeg tror jeg vælger at stole på hende. :biggrin: Igen...jeg har ikke noget at miste... udover en masse fedt :blush:

Så nu står den på træning 6 gange pr. uge og PW min. 5 gange pr uge. Motivationen er der så jeg fortsætter ufortrødent.

Hej Miss

NEEJJJ.. Det lyder spændene og som en SUPER god ide, når du virkelig har lyst til at prøve DM enten i år eller næste år.. :4thumbup:

Glæder mig rigtig, rigtig meget til at høre mere om det, og se dine fremskridt i løbet af de næste mange måneder.. :bigsmile:

Måske smitter det lidt af på mig, alt dit PW og dine grøntsager :tongue:

Klem Nille

Link to comment
Share on other sites

Hej Miss

NEEJJJ.. Det lyder spændene og som en SUPER god ide, når du virkelig har lyst til at prøve DM enten i år eller næste år.. :4thumbup:

Glæder mig rigtig, rigtig meget til at høre mere om det, og se dine fremskridt i løbet af de næste mange måneder.. :bigsmile:

Måske smitter det lidt af på mig, alt dit PW og dine grøntsager :tongue:

Klem Nille

Jeg håber det kan holde motivationen oppe i hvert fald :smile: Skal nok lige vænne mig til den nye kost ,men så kører det forhåbentlig :crazy: Og i øvrigt er der spisedag én gang om ugen...det er lige efter mit hoved :devil:

Ser ellers ud til det går rigtig godt for dig, følger ivrigt den kæmpe mængde træning du får fyret af! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Så er balden/hoften på plads igen! Så fra idag startes det nye træningsprogram og kostplan :4mewantfood:

Hvor mange kcal ? og hvad består kosten af? :4mewantfood:

Mig meget nysgerrig :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange kcal ? og hvad består kosten af? :4mewantfood:

Mig meget nysgerrig :innocent:

HIhi :bigsmile:

Morgenmad:

Cheasy yoghurt

1 æble

20 g müsli

20 g protein shake (m vand)

mellemmåltid:

2 stk knækbrød

150 g hytteost cheasy 4%

frokost:

200 g kylling

40 g ris

200 g salat

20 g pinjekerner

mellemmåltid:

1 pære

1 appelsin

25 g protein

aftensmad:

200 g kød

100 g blomkål

50 g broccoli

150 g gulerødder

natmad:

20 g Protein

25g bær

250g skummet mælk

Giver en fordeling på: p 45%, k41%, f 14%

1771 kcal

Det er meget mad for mig og kæmper lidt med det p.t. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Skulder og biceps

Skulderpress (DB)

1x8 10kg

3x8 12 kg

Cabel lateral raise

4x8 2,5 kg hver side

Military pres

3x10 20 kg

Lateral raise (DB)

1x10 5 kg

2x10 6 kg

supersæt med

Upright row i cabel

3x8 12,5 kg

Barbell curl (z-stang)

1x10 5 kg + stang

3x10 7,5 kg + stang

Hammer curl (DB-liggende)

3x8 6 kg

Cabel curl

3x16 10 kg

Cardio:

30 min PW

25 min cykel

Link to comment
Share on other sites

HIhi :bigsmile:

Morgenmad:

Cheasy yoghurt

1 æble

20 g müsli

20 g protein shake (m vand)

mellemmåltid:

2 stk knækbrød

150 g hytteost cheasy 4%

frokost:

200 g kylling

40 g ris

200 g salat

20 g pinjekerner

mellemmåltid:

1 pære

1 appelsin

25 g protein

aftensmad:

200 g kød

100 g blomkål

50 g broccoli

150 g gulerødder

natmad:

20 g Protein

25g bær

250g skummet mælk

Giver en fordeling på: p 45%, k41%, f 14%

1771 kcal

Det er meget mad for mig og kæmper lidt med det p.t. :blink:

Det er sgu dejligt når man har det som man får for meget at spise hele tiden :bigsmile: Kan se der er meget kylling lidt over det hele... Jeg har også fået mig en mindre overdosis kylling det sidste og har 1 kg kalkun som skal spises over de næste tre dage :blink: så jeg tænkte komplettere kyllingen i morgen med noget laks - ved at Equus ikke kan lide det, så kan han bare få mit kyllingestyk :4mewantfood: Desuden får I hjemmelavede boller med græskerkerner, grøn salat, tomat/feta salat og kartoffelbåde... så mon ikke han og Poul skal kunne blive mæt?

Må du spise frugt med sukkerfri chokolade til dessert?

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu dejligt når man har det som man får for meget at spise hele tiden :bigsmile: Kan se der er meget kylling lidt over det hele... Jeg har også fået mig en mindre overdosis kylling det sidste og har 1 kg kalkun som skal spises over de næste tre dage :blink: så jeg tænkte komplettere kyllingen i morgen med noget laks - ved at Equus ikke kan lide det, så kan han bare få mit kyllingestyk :4mewantfood: Desuden får I hjemmelavede boller med græskerkerner, grøn salat, tomat/feta salat og kartoffelbåde... så mon ikke han og Poul skal kunne blive mæt?

Må du spise frugt med sukkerfri chokolade til dessert?

Åh hvor lyder det skønt!!!!!

Og ja jeg kan sagtens spise dessert :w00t: , regner det ind så det fungerer. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud med både kosten og træning, glæder mig til at følge din ny plan...og dejligt du har fået nogen til at piske dig lidt :tongue: det tror jeg også at jeg kunne bruge en gang i mellem :wink:

Uh hvem kan ikke det :smile: . Tror det bliver godt, håber diæten giver resultater, ellers er det tilbage til high fat/low carb!

Ser ud til at du fandt den gyldne mellemvej med Atkins/Ben & Jerrys?! :tongue:

Cardioen er sat op, min 5 x 1 times PW om ugen og 25-30 min efter hver træning

Link to comment
Share on other sites

Åh hvor lyder det skønt!!!!!

Og ja jeg kan sagtens spise dessert :w00t: , regner det ind så det fungerer. :4thumbup:

Fint :smile:

Hvis du meget gerne vil planlægge hvad du må spise i morgen, så kan jeg fortælle at alt kød du har at vælge mellem kommer være forholdsvis "rent", d v s ikke kogt i sovs eller lignende. Kyllingen kommer smøres ind i hvidløgssmør, men meget af det rinner bare af og giver kun smag samt hjælper på at "holde krydderierne fast" på overfladen imens kyllingen bages. Det som trænger ind i kødet og gør det mørt og saftigt er citronsaften, som også blandes op i smøret. Så hvis du piller skinnet af og spiser et bryst eller lår, er det i princip kun kyllingekød du får, men med en masse smag :w00t:

Den grønne salaten er bare baby leafs og peberfrugt - "gratis" m a o :wink: Tomat/fetasalaten er tomat og mager fetaost (5%) med lidt rød løg. Bollerne kommer indholde cirka 80-100 kcal per hel bolle. Al olie kommer stå ved siden af, for dem som ønsker komme det på sin salat. Så det kan du styre lidt som du har lyst.

Laksen bages i ovn med lidt salt og peber og så laver jeg en sovs til med madlavningsfløde (7% fedt) og peberpesto. Ville sige den giver cirka 40 kcal per portion :smile:

Og kartoflerne bliver bare bagt med hvidløg og en squett olie. Til sidst dessert med varme hindbær, sukkerfri chokolade (og vanilleis til dem som må spise det)

Så kan du bedre planlægge resten af din dag i morgen, så du ikke overskrider din plan :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fint :smile:

Hvis du meget gerne vil planlægge hvad du må spise i morgen, så kan jeg fortælle at alt kød du har at vælge mellem kommer være forholdsvis "rent", d v s ikke kogt i sovs eller lignende. Kyllingen kommer smøres ind i hvidløgssmør, men meget af det rinner bare af og giver kun smag samt hjælper på at "holde krydderierne fast" på overfladen imens kyllingen bages. Det som trænger ind i kødet og gør det mørt og saftigt er citronsaften, som også blandes op i smøret. Så hvis du piller skinnet af og spiser et bryst eller lår, er det i princip kun kyllingekød du får, men med en masse smag :w00t:

Den grønne salaten er bare baby leafs og peberfrugt - "gratis" m a o :wink: Tomat/fetasalaten er tomat og mager fetaost (5%) med lidt rød løg. Bollerne kommer indholde cirka 80-100 kcal per hel bolle. Al olie kommer stå ved siden af, for dem som ønsker komme det på sin salat. Så det kan du styre lidt som du har lyst.

Laksen bages i ovn med lidt salt og peber og så laver jeg en sovs til med madlavningsfløde (7% fedt) og peberpesto. Ville sige den giver cirka 40 kcal per portion :smile:

Og kartoflerne bliver bare bagt med hvidløg og en squett olie. Til sidst dessert med varme hindbær, sukkerfri chokolade (og vanilleis til dem som må spise det)

Så kan du bedre planlægge resten af din dag i morgen, så du ikke overskrider din plan :smile:

Uhhhhhh!!!! Glæder os MEGET!!!! Det er jo lige så tænderne løber i vand!!! :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Uhhhhhh!!!! Glæder os MEGET!!!! Det er jo lige så tænderne løber i vand!!! :tongue4:

Bare vent til du kan dufte det :bigsmile:

Diætmad kan ind imellem have en tendens til at blive lidt af plokkemad, så kan det være rart at ind imellem få spise noget tilberedt og halv festiligt, men som alligevel er diætvenligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bare vent til du kan dufte det :bigsmile:

Diætmad kan ind imellem have en tendens til at blive lidt af plokkemad, så kan det være rart at ind imellem få spise noget tilberedt og halv festiligt, men som alligevel er diætvenligt :smile:

Bliver dejligt med lidt inspiration, jeg har lidt tendens til bare at skylle kyllingepålæg ned... det er altså ikke farlig spændende! Og nu hvor jeg har tiden burde jeg helt sikkert gøre det mere spændende!

Link to comment
Share on other sites

Bliver dejligt med lidt inspiration, jeg har lidt tendens til bare at skylle kyllingepålæg ned... det er altså ikke farlig spændende! Og nu hvor jeg har tiden burde jeg helt sikkert gøre det mere spændende!

Hehe, det kan jeg sagtens genkende mig selv i det der - kyllingepålæg og røget filet ryger bare ned når jeg er på diæt :laugh: Jeg glemmer aldrig Bo's min når vi skulle til første hjælp kursus i Søborg og jeg til morgenmad smed 200g hamburgerryg op på bordet sammen med en cult light. Til frokost kom så 200g røget filet op, 250g cherrytomater og 1 flaske cola zero :laugh: "Kan du lide kød, Linnéa?" spurgte han og grinte. Steen grinte også helt vildt, men så mest stolt ud, på en måde... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share