DM 2009!


missLaw
 Share

Recommended Posts

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hihi! Det kunne sikkert være underholdende! Vores kat var meget interessert i håndvægtene, så kan lige forestille mig hvordan han vil spæne rundt efter den hvis jeg svingede rundt med en kettlebell :w00t: !!!!

Kan du ikke bare bruge Kaizer som kettlebell? Sådan cirka 8 kg er en god start for nogle af øvelserne og han ville sikkert bidrage med bevægelser som stiller krav til din stabilitet i skulderen :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke bare bruge Kaizer som kettlebell? Sådan cirka 8 kg er en god start for nogle af øvelserne og han ville sikkert bidrage med bevægelser som stiller krav til din stabilitet i skulderen :4flex:

Har overvejet muligheden :laugh: Men tror højst det kan blive til noget militær pres...så får jeg gigantiske skuldre :devil: !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Puha...hvis det er noget du og Steen står for , er det usikkert! :cry: Hvad går det ud på?

Det er kun mig :smile: Det er bare en forlænget stram op med lidt ekstra balance træning, ekstra ben, teknik træning og lidt ekstra fokus på udstræk og afslapning til sidst. :smile: Ikke noget som tager livet af en... :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Det er kun mig :smile: Det er bare en forlænget stram op med lidt ekstra balance træning, ekstra ben, teknik træning og lidt ekstra fokus på udstræk og afslapning til sidst. :smile: Ikke noget som tager livet af en... :hehe:

Skal hjælpe nogle venner med at flytte , men hvad tid ligger det?

Link to comment
Share on other sites

Det er om formiddagen kl 9.30 (eller "morgen" er måske et bedre ord :innocent: )

Flyttearbejde er ellers god træning! :4flex:

Hmm... det må jeg lige se på, kan ikke huske hvad tid vi skal være der. Ja det bliver hårdt arbejde,flyttes fra 3. sal , 3 opgange hen, og op på 4. sal.... :4flex: Skal nok blive spændede , især fordi jeg p.t. når jeg får pulsen op oplever at jeg nærmest føler mig skæv :blink: Egentlig en rar fornemmelse :4whistling: ....

Link to comment
Share on other sites

Hmm... det må jeg lige se på, kan ikke huske hvad tid vi skal være der. Ja det bliver hårdt arbejde,flyttes fra 3. sal , 3 opgange hen, og op på 4. sal.... :4flex: Skal nok blive spændede , især fordi jeg p.t. når jeg får pulsen op oplever at jeg nærmest føler mig skæv :blink: Egentlig en rar fornemmelse :4whistling: ....

:laugh:

Den følelse er sgu det eneste som gør at jeg også gider få pulsen lidt op ind imellem :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lige en lille advarsel :tongue:

Ind til nu hvar jeg kun fået proteinkagerne på arbejde... Idag fik jeg dem hjemme, og kattede kom begge nysgerrig hed for at se hvad det var for noget mad... !! Som så ofte fik de hver en lille smagsprøve, hvilket har reulteret i, jeg nu slet ikke kan have dem for mig selv :laugh: Hver gang jeg tager en op af bøtten, er det en kamp at få den spist.. !!

Så med mindre du gerne vil have en effektiv slankekur, så skal du måske ikke give dem til Kaizer :tongue:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Lige en lille advarsel :tongue:

Ind til nu hvar jeg kun fået proteinkagerne på arbejde... Idag fik jeg dem hjemme, og kattede kom begge nysgerrig hed for at se hvad det var for noget mad... !! Som så ofte fik de hver en lille smagsprøve, hvilket har reulteret i, jeg nu slet ikke kan have dem for mig selv :laugh: Hver gang jeg tager en op af bøtten, er det en kamp at få den spist.. !!

Så med mindre du gerne vil have en effektiv slankekur, så skal du måske ikke give dem til Kaizer :tongue:

//Anita

:laugh: Gud hvor typisk!!! Jeg har et lille trick for at holde Kaizer fra min mad, han får tun lige før jeg skal spise, så holder han poterne fra fadet. :4thumbup:

Ellers kan der hurtigt ryge et stykke kød i et uopmærksomt øjeblik. :wink:

Link to comment
Share on other sites

11. dag på Atkins....

Er rigtig træt p.t. kan sove hele tiden og føler mig super uoplagt.. :sleeping:

Har en tendens til altid at småfryse når jeg er hjemme , men i hele Atkins perioden har det slet ikke været tilfældet, hvilket er rigtig rart! :4thumbup:

Ellers går jeg idag og er rigtig træt af at jeg ikke kan spise slik, chokolade, og alt det andet "hygge"! Så humøret er ikke på sit højeste... :sneaky2:

Har været ude og hjælpe med flytning idag, sværere end jeg troede at skulle modstå pizza, slik og øl....men jeg spiste dog pænt min medbragte mad.

Ser frem til en "normal" diæt hvor der er plads til spise dage/måltider. Kan også mærke på min mave at den ikke får fibre, det er både godt og skidt :crazy:

Ellers er jeg ret stolt af at jeg har fået trænet 5 dage i denne uge!

Så mangler jeg bare et nyt job, så spiller det :superman: .

Link to comment
Share on other sites

11. dag på Atkins....

Ellers går jeg idag og er rigtig træt af at jeg ikke kan spise slik, chokolade, og alt det andet "hygge"! Så humøret er ikke på sit højeste... :sneaky2:

Har været ude og hjælpe med flytning idag, sværere end jeg troede at skulle modstå pizza, slik og øl....men jeg spiste dog pænt min medbragte mad.

Hov er du også hoppet på Atkins kuren... Så må du da have smidt mere end mig i denne omgang.. :devil:

Flot du kan holde dig fra at spise slik osv. jeg falder SÅÅÅÅÅ hurtig i :innocent: men er nu gået over til sukkerfri lakridser de stiller min lækkersultenhed okay så er på nedtrapning.. :blush:

(ps. de hjælper også på hård mave) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

11. dag på Atkins....

Er rigtig træt p.t. kan sove hele tiden og føler mig super uoplagt.. :sleeping:

Har en tendens til altid at småfryse når jeg er hjemme , men i hele Atkins perioden har det slet ikke været tilfældet, hvilket er rigtig rart! :4thumbup:

Ellers går jeg idag og er rigtig træt af at jeg ikke kan spise slik, chokolade, og alt det andet "hygge"! Så humøret er ikke på sit højeste... :sneaky2:

Har været ude og hjælpe med flytning idag, sværere end jeg troede at skulle modstå pizza, slik og øl....men jeg spiste dog pænt min medbragte mad.

Ser frem til en "normal" diæt hvor der er plads til spise dage/måltider. Kan også mærke på min mave at den ikke får fibre, det er både godt og skidt :crazy:

Ellers er jeg ret stolt af at jeg har fået trænet 5 dage i denne uge!

Så mangler jeg bare et nyt job, så spiller det :superman: .

Hej!

Flot gået med så meget træning! :smile: slik, chokolade og andet "hygge" er vist ikke tilladt på nogen diæt, egentlig? :tongue: Men bare rolig, når du kommer ind i uge 4 på Atkins kan du få plads med de der sukkerfrie guld barre fra Toms :w00t:

Sjovt, når jeg var på Atkins hjalp kombinationen chlorella og hot rox fremragende på min mave - du tager vel alle 12 hver dag?

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Flot gået med så meget træning! :smile: slik, chokolade og andet "hygge" er vist ikke tilladt på nogen diæt, egentlig? :tongue: Men bare rolig, når du kommer ind i uge 4 på Atkins kan du få plads med de der sukkerfrie guld barre fra Toms :w00t:

Sjovt, når jeg var på Atkins hjalp kombinationen chlorella og hot rox fremragende på min mave - du tager vel alle 12 hver dag?

Trænger bare til et eller andet efterhånden , det er ret meget "cold turkey" men jeg skal nok klare den :smile:

He he , købte de sukkerfri guldbarre ind i sidste uge :blush: ...

Jeg får mine 12 Chlorellaer om dagen , men end ikke hot rox'ene kan gøre det :blink: men det går nok alt sammen, lidt kaffe hjælper på det!

Link to comment
Share on other sites

Atkins dag 13:

Så var der nogle mål fra 25/2-08:

Vægt: stadig 75 kilo :mad:

Bryst: 89 cm (-2)

Talje: 78 cm (-3)

V. Biceps: 35 cm (0)

Hofte: 106 cm (0)

V. lår: 62 cm (-2)

V.læg: 38 cm (0)

ER rigtig rigtig træt af at er ikke er sket noget med vægten , og kan ikke pinpointe fejlkilden! :4ranting:

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Atkins dag 13:

Så var der nogle mål fra 25/2-08:

Vægt: stadig 75 kilo :mad:

Bryst: 89 cm (-2)

Talje: 78 cm (-3)

V. Biceps: 35 cm (0)

Hofte: 106 cm (0)

V. lår: 62 cm (-2)

V.læg: 38 cm (0)

ER rigtig rigtig træt af at er ikke er sket noget med vægten , og kan ikke pinpointe fejlkilden! :4ranting:

Det kan være ret hyppigt at vægten går i stå efter en periode på en bestemt diæt. Men det skulle gerne fortsætte indenfor den næste uge.

Måske skulle du også begynde med tang-målinger? Det har jeg tænkt, da min vægt heller ikke altid kør nedad i den hastighed jeg syntes den skulle. Evt væskeophobning kan afsløres med tangen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det kan være ret hyppigt at vægten går i stå efter en periode på en bestemt diæt. Men det skulle gerne fortsætte indenfor den næste uge.

Måske skulle du også begynde med tang-målinger? Det har jeg tænkt, da min vægt heller ikke altid kør nedad i den hastighed jeg syntes den skulle. Evt væskeophobning kan afsløres med tangen :smile:

Måske det var en god idé.

Overvejer kraftigt at tage et spisemåltid idag, og køre videre på en "fedt-domineret" diæt á la Atkins, men uden ketose delen.... Hvad synes du om det?

Humøret er ikke højt, da vi åbenbart er forfulgt af uheld, kørte op bagi en anden bil idag...bliver dyrt.. Men nu er vi "ramt" 3 gange i træk indenfor kort tid, så mon ikke det snart stopper?!?

Link to comment
Share on other sites

Måske det var en god idé.

Overvejer kraftigt at tage et spisemåltid idag, og køre videre på en "fedt-domineret" diæt á la Atkins, men uden ketose delen.... Hvad synes du om det?

Humøret er ikke højt, da vi åbenbart er forfulgt af uheld, kørte op bagi en anden bil idag...bliver dyrt.. Men nu er vi "ramt" 3 gange i træk indenfor kort tid, så mon ikke det snart stopper?!?

Getting shredded er fedtdomineret og uden ketose, så det er sikkert fint - jeg skal jo selv prøve det om en uge :smile: Du må prøve dig frem til det som gør at du gider blive ved - det er det vigtigste for at lykkes med en diæt.

Ked af bil-historien :unhappy: Håber ikke det bliver alt for slemt... Og jo, mon ikke det er jeres tur med lidt held nu??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share