DM 2009!


missLaw
 Share

Recommended Posts

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hehe, så dikterer jeg og snf bare hele turen :tongue:

Men måske har du og Line lyst at finde ud af noget andet på lørdag? :smile:

Jeg skal desværre til en 30 års fødselsdag klokken 20 nu på lørdag, hvis det vel at mærke var aktiviteter der sneg sig udenfor dagtimerne, men vi vil meget gerne lege :smile: nu har vi efterhånden trukket os op af det dybe, mørke hul vi havde fåetr gravet os ned i :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal desværre til en 30 års fødselsdag klokken 20 nu på lørdag, hvis det vel at mærke var aktiviteter der sneg sig udenfor dagtimerne, men vi vil meget gerne lege :smile: nu har vi efterhånden trukket os op af det dybe, mørke hul vi havde fåetr gravet os ned i :laugh:

Det behøver ikke være det mega store - en hjemmelavet aftensmad fredag eller en frokost lørdag? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning 28/2-08.

low inc DB pres:

3x10 12 kg

1x10 14kg

Yates rows:

4x12 30 kg

WG bænkpres:

4x12 31 kg

Superset med

seated row to mid pec:

4x12 25 kg

Lying DB triceps ext:

4x10 6 kg

Superset med:

Hammer curls:

3x12 6 kg

1x12 7 kg

rear lat. raises:

3x20 3 kg

15 min cykel, 15 min crosstrainer.

Link to comment
Share on other sites

Bum bum , hvad siger du til fredag den 7 marts? Eller torsdag den 6? Hjemmelavet aftensmad siger vi altså ikke nej til! :w00t:

Uhh.. ligger workshoppen også fredag d 7 i øvrigt???

Vi skal have "synet" den lejlighed vi bor i nu, på tirsdag så der er lige nogle ting der skal gøres klar til det, og da René ikke er den store handyman er det ikke så ligetil :tongue: ! Så tænkte vi må bruge fredagen på det når han ikke er noget værd søndag efter festen lørdag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Uhh.. ligger workshoppen også fredag d 7 i øvrigt???

Vi skal have "synet" den lejlighed vi bor i nu, på tirsdag så der er lige nogle ting der skal gøres klar til det, og da René ikke er den store handyman er det ikke så ligetil :tongue: ! Så tænkte vi må bruge fredagen på det når han ikke er noget værd søndag efter festen lørdag :wink:

Torsdag ville være fint :smile: Ville også kunne fredag, hvis det var. Workshoppen kør kun to timer om lørdagen. Er det denne tirsdag den skal synes?

Men det var vel først maj i skulle flytte, eller husker jeg forkert?

Link to comment
Share on other sites

Torsdag ville være fint :smile: Ville også kunne fredag, hvis det var. Workshoppen kør kun to timer om lørdagen. Er det denne tirsdag den skal synes?

Men det var vel først maj i skulle flytte, eller husker jeg forkert?

Super , så siger vi torsdag :smile: .

Ja vi flytter først i maj, men sætter andelen til salg snarest muligt med overtagelse fra 1 maj. Banken syntes bedst om den idé :wink: . Så jo før vi er klar jo før er vi sikre på ikke at komme til at sidde med to huslejer :w00t: .

Link to comment
Share on other sites

Træning 1/3-08.

Måtte vente på at komme til, så varmede op med inc.Bench DB 4x10x 14 kg

Sumo dødløft:

5x10 50 kg

Når man laver sumo skal man huske at tage rigtig fleksible bukser på.... ellers sker der nemlig det at de flækker!!!! Så jeg måtte sydende ud i receptionen og få et par nye mere egnede bukser....Heldigvis var der vist inegn der opdagede det :blush:

Rumænsk dødløft:

4x10 50 kg

High feet legpress:

4x15 60 kg

Lunges Long:

3x10 16 kg

Siddende legcurl:

1x30 25 kg

2x15 25 kg

Tog til sidst lige 4x10x35 kg pulldown

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Når man laver sumo skal man huske at tage rigtig fleksible bukser på.... ellers sker der nemlig det at de flækker!!!!

:laugh: du husker det sikkert for fremtiden nu :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning 1/3-08.

Måtte vente på at komme til, så varmede op med inc.Bench DB 4x10x 14 kg

Sumo dødløft:

5x10 50 kg

Når man laver sumo skal man huske at tage rigtig fleksible bukser på.... ellers sker der nemlig det at de flækker!!!! Så jeg måtte sydende ud i receptionen og få et par nye mere egnede bukser....Heldigvis var der vist inegn der opdagede det :blush:

Rumænsk dødløft:

4x10 50 kg

High feet legpress:

4x15 60 kg

Lunges Long:

3x10 16 kg

Siddende legcurl:

1x30 25 kg

2x15 25 kg

Tog til sidst lige 4x10x35 kg pulldown

Haha, god humor! :laugh: Det er også derfor jeg kun træner i stretch... :wink:

Link to comment
Share on other sites

WHATS UP.. MISS..!!!

Syntes her er lidt stille hvad ang. cardio..??? eller laver du den i stilhed.. :tongue:

Jeg skal jo være lidt efter dig da du jo er min fitt-til-sommer-makker.. :superman:

Btw. god stil med at teste sygningerne i dine træningsbukser i dag.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

WHATS UP.. MISS..!!!

Syntes her er lidt stille hvad ang. cardio..??? eller laver du den i stilhed.. :tongue:

Jeg skal jo være lidt efter dig da du jo er min fitt-til-sommer-makker.. :superman:

Btw. god stil med at teste sygningerne i dine træningsbukser i dag.. :laugh:

Hmm... ja cardio... det går fremad men stille og roligt, bare vent der skal nok komme lidt mere af det :superman:

Og ja vi blivet SÅ fittttt til sommer!!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

IHHHHHH!!!!! Så er der et eller andet der har sat sig fast i den ene balde så jeg næsten ikke kan gå....hvad sker der??!??!? Træls! :4ranting:

Kan du eventuelt associere symptomdebut med at Kaizer pludseligt forsvundet?

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Godt bud :laugh: Men desværre nej :wink:

Et andet alternativ kunne være dine rotatorer kring hoften. De kan blive lidt irriteret når man kør meget ben i from af squat og split squat. Jeg har prøvet det en gang, hvor jeg virkelig slet ikke kunne gå - ikke en gang et halvt trin! Men det forsvand med lidt udstræk af balde musklerne :smile: Evt kan du lokke Rene til massage.

Link to comment
Share on other sites

Et andet alternativ kunne være dine rotatorer kring hoften. De kan blive lidt irriteret når man kør meget ben i from af squat og split squat. Jeg har prøvet det en gang, hvor jeg virkelig slet ikke kunne gå - ikke en gang et halvt trin! Men det forsvand med lidt udstræk af balde musklerne :smile: Evt kan du lokke Rene til massage.

Jeg prøver at strække den lidt, René er ikke den store massør :crazy: Det er da træls! Og selvfølgelig skulle den lige spasse helt ud da jeg går i silende regnvejr fra Superbest med 2 tunge poser (selvfølgelig fyldt med hindbærbrus!!!! :wub: ) Håber det går over til imorgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Købte denne igår til vores nye sorte køkken, bliver så dejligt at flytte!!!!

I butikken var der også en støbning af et hjortehoved som kunne hænge på væggen....det købte jeg dog ikke selvom det kunne have været spas!!! :tongue:

post-12755-1204552827_thumb.jpg

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share