DM 2009!


missLaw
 Share

Recommended Posts

Hej! :smile:

Jeg er glad at høre du er blevet så glad for 5x5. Det er bare super! :4thumbup:

Jeg tænkte med hensyn til din efterspørgsel for mere skulderøvelser. Dine skuldre får en del tæsk i det program du har der, men jeg ved fra når vi trænede sammen sidst, at du ikke har en helt god aktivering af din skuldermuskulatur. Jeg kan vise dig et par øvelser som er super til at løse det problem. Det var i hvert fald det der fik mine skuldre at vokse.

Helt sikkert Bring it on , får snart alvorlige komplekser over de små skuldre!!! :cry::mad:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning 13/4.

I Fitnessdk. i Valby, dejligt center ,men er nu glad for SATS i Brøndby hvor jeg indtil videre kan træne næsten alene på visse tidspunkter.

Squat 5x5 61 kg

RDL 5x5 61 kg

Bænkpres 5x5 36,25 kg

WG Pulldown 5x5 30 kg

CG pulldown 5x5 35kg

Pulley 5x5 35 kg

1 arm cable raise 5x5 2,5 kg

fransk pres 5x5 10 kg + stang

swissballcrunches 75 stk.

Link to comment
Share on other sites

Helt sikkert Bring it on , får snart alvorlige komplekser over de små skuldre!!! :cry::mad:

Så små er de nu heller ikke - tror det er dine massive guns der får dine skuldre at ikke se så store ud :wink:

Men klart kan jeg vise dig dem på et tidspunkt! Jeg har nu tænkt at bruge min tid i styrketræningsarealet på at få styr på min venstre skuldre igen før jeg går igang med tung træning. Er blevet godt træt af at den gør ont så snart jeg lægger mere vægt på :sneaky2:

Jeg ville invitere dig at træne med på mit skulderprogram på et tidspunkt, hvis ikke det var for at det måske går dårligt sammen med din anden træning? Kunne ellers være fedt hvis du gad :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så små er de nu heller ikke - tror det er dine massive guns der får dine skuldre at ikke se så store ud :wink:

Men klart kan jeg vise dig dem på et tidspunkt! Jeg har nu tænkt at bruge min tid i styrketræningsarealet på at få styr på min venstre skuldre igen før jeg går igang med tung træning. Er blevet godt træt af at den gør ont så snart jeg lægger mere vægt på :sneaky2:

Jeg ville invitere dig at træne med på mit skulderprogram på et tidspunkt, hvis ikke det var for at det måske går dårligt sammen med din anden træning? Kunne ellers være fedt hvis du gad :smile:

Glæder mig til at træne med på fredag, og håber de vokser rekord hurtigt :superman: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 17/4:

Squat: 5x5 61 kg

SnatchgripRDL: 5x5 64 kg

Bænkpres: 5x5 37,5kg

Serves: 3x8 1,25kg pr arm ( nye skulderøvelser anbefalet af Linis , jeg kan helt sikkert mærke at det er en helt anden måde jeg får brugt skulderen på , end i andre skulderøvelser, så skal bare have finpudste teknikken helt. )

reverse serves: 3x8 1,25kg pr.arm

1 arm cable raise: 5x5 2,5kg.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 19/4

Squat 5x5 47,5kg +stang

Snatch RDL 5x5 40kg +stang

Bænkpres 5x5 25kg +stang

Straight arm push down 5x5 17,5kg

Lat straightarm raises 5x5 8 kg

swissball crunches 100 stk.

Skulle have trænet skuldre med Linis fredag , men måtte endnu engang ligge syg! Virkelig træt af alt det snot i hovedet!!!!

Link to comment
Share on other sites

Så blev man syg igen igen igen.....

Torsdags træning:26/4

Stangen skal lægges til....

Squat: 5x5 50kg (+ stang)

Snatchgrip RDL: 5x5 50 kg

Bænkpres 5x5: 25kg

lat raises straight arm 5x5 5kg

1 arm cable raise 5x5 2,5 kg

Swissball 100stk crunches

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Hej missLaw!

Tak for træning og modeljob i går :wink: Håber du vil få glæde af øvelserne og at du ikke er alt for øm i armene i dag :smile:

Du siger bare når du har lyst at give den gas igen en dag, med lidt tungere øvelser :superman:

Hejsa! Jamen det var da så lidt,nemt at arbejde med en så smilende og professionel model :4thumbup: !!!!

ER godt øm idag , dog ikke så slemt som ventet:-)

Er altid frisk på fredage,hvis jeg altså ikke bliver syg!!!! :dry: Torsdage kan også være en mulighed? Jeg har fri kl 14..hvad tid møder du?.... Burde jeg jo egentlig kunne huske :blush: ......

Jeg rammer snart de 80 procent i min progression, så det er faktisk et ret godt tidspunkt at få givet lidt ekstra gas :devil:

Har tænkt mig at lægge de skulderøvelser ind du viste mig 3 gange pr uge.....kan næsten ikke vente for at se og mærke resultater :smile: Rart med kyndig vejledning, det sætter jeg stor pris på!

Link to comment
Share on other sites

Hejsa! Jamen det var da så lidt,nemt at arbejde med en så smilende og professionel model :4thumbup: !!!!

ER godt øm idag , dog ikke så slemt som ventet:-)

Er altid frisk på fredage,hvis jeg altså ikke bliver syg!!!! :dry: Torsdage kan også være en mulighed? Jeg har fri kl 14..hvad tid møder du?.... Burde jeg jo egentlig kunne huske :blush: ......

Jeg rammer snart de 80 procent i min progression, så det er faktisk et ret godt tidspunkt at få givet lidt ekstra gas :devil:

Har tænkt mig at lægge de skulderøvelser ind du viste mig 3 gange pr uge.....kan næsten ikke vente for at se og mærke resultater :smile: Rart med kyndig vejledning, det sætter jeg stor pris på!

Yeah, det er ti år siden jeg havde min top i karrieren, men efter en lille opvarmning kan jeg altid finde modelsiden frem igen :slut:

Dejligt at høre du fik noget ud af træningen! Det er tough, hvis du kører det 3 gang om ugen, samtidig som du kører 5x5 - men det kan sagtens lade sig at gøre. Hvis du synes det begynder gå ud over din "rigtige" træning, kan du evt dele skuldretræningen lidt op og kun lave 4 øvelser per gang du kører det og så skifte lidt rundt mellem hvad for øvelser det er du bruger. Bare du føler at du har fået god kontrol over hvordan du arbejder med din skuldre, kan du begynde give den mere gas i øvelser der presser "deltserne" lidt mere :superman:

Jeg starter kl 15 på torsdag, men vi kan sagtens træne sammen fredag igen :smile: 14.30?

Link to comment
Share on other sites

Yeah, det er ti år siden jeg havde min top i karrieren, men efter en lille opvarmning kan jeg altid finde modelsiden frem igen :slut:

Dejligt at høre du fik noget ud af træningen! Det er tough, hvis du kører det 3 gang om ugen, samtidig som du kører 5x5 - men det kan sagtens lade sig at gøre. Hvis du synes det begynder gå ud over din "rigtige" træning, kan du evt dele skuldretræningen lidt op og kun lave 4 øvelser per gang du kører det og så skifte lidt rundt mellem hvad for øvelser det er du bruger. Bare du føler at du har fået god kontrol over hvordan du arbejder med din skuldre, kan du begynde give den mere gas i øvelser der presser "deltserne" lidt mere :superman:

Jeg starter kl 15 på torsdag, men vi kan sagtens træne sammen fredag igen :smile: 14.30?

Jeg prøver at dele det lidt op hvis det bliver for meget:-)

Lige denne fredag er der fødselsdag for forældre med boller og kakao :blush::innocent: , så det kan det desværre ikke blive...Næste fredag? Samme tid? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 30 april:

Skuldertræning:

straight arm lat raises 4 kg 2x12

straight arm front raises 4 kg 2x12

Pulley widegrip (til bryst) 2x12 15 kg

serves 2x12 2,5 kg

reverse serves 2,5 kg

Tirsdag den 1 maj:

Squat, RDL og BB er kilo ikke inkl stang.

Squat:5x5 55 kg

SnatchgripRDL: 5x5 50 kg

Bænkpres: 5x5 27,5 kg

Straight arm lat.raises: 2x12 3 kg

straight arm front raises: 2x12 4 kg

serves: 2x12 2,5kg

reverse serves: 2x12 2,5kg

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver at dele det lidt op hvis det bliver for meget:-)

Lige denne fredag er der fødselsdag for forældre med boller og kakao :blush::innocent: , så det kan det desværre ikke blive...Næste fredag? Samme tid? :smile:

Dejligt med boller og kakao ::4mewantfood: Rigtig carb dag i dag så. Jeg skal prøve at holde min carb dag først i næste uge, synes det er gået meget godt hele denne uge, men i dag begynder det suge meget... En bolle (eller fem) ville være meget fint lige nu :innocent:

Ja, vi kan sagtens sige 14.30 næste fredag. Bliver godt at gi' den fuld gas med lidt 5x5 :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Mandag d. 19/8 .

Bænkpres 3x5 @17,8 kg, 2x5 @20,6 kg (+ stang, gammelt eleiko,vejer 20 kg)

double contraction bænkpres 3x5 @10 kg (same as above:-))

Skrå bænkpres 5x5 @20 kg +stang

Push down 3x8 @40 kg

Widegrip pulldown 3x5 @40kg , 2x5 @45 kg

Straight arm lat.raises 2x12 @4 kg

Front raises 2x12 @4 kg

Serves 2x12 @9 kg

Reverse serves 2x12 @12 kg

Mave 3x25 @27,5 kg

Så prøver vi at føre lidt log igen , vil gerne blive stærkere i bænkpres og i skulder. Overkrop i det hele taget bliver hovedfokus i en periode.

Er på semi diæt for at være solidarisk med Equus, kører ikke hans plan nøjagtigt,men prøver at holde carbs nede.

Nyt program fra i næste uge med 4 gange træning pr. uge.

Link to comment
Share on other sites

Hej MissLaw!

Dejligt at høre du synes du får noget ud af skuldreprogrammmet! :smile:

Hvornår får vi så se nye billeder på de voksende delts og vinger? :wink:

HI hi... så snart der forsvinder noget fedt :innocent: Kan selv se det har hjulpet at have fokus på dem,men de mangler meget mere,så jeg arbejder videre :bigsmile: Overkrop i det hele taget mangler, og så vil jeg have mere fokus på en bedre V-form :devil: ...fremfor U :dry: .

Link to comment
Share on other sites

HI hi... så snart der forsvinder noget fedt :innocent: Kan selv se det har hjulpet at have fokus på dem,men de mangler meget mere,så jeg arbejder videre :bigsmile: Overkrop i det hele taget mangler, og så vil jeg have mere fokus på en bedre V-form :devil: ...fremfor U :dry: .

:laugh:

Den form kender jeg også godt :bigsmile: Begynder dog stille og rolig ligne et mellemting mellem U og V :smile:

Fedt at du er i gang med loggen igen! :superman: Det program du skal starte med fra næste uge, er det efter en bestemt plan, eller skal du mest køre lidt på gefül og efter hvad du har lyst til den dag?

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Den form kender jeg også godt :bigsmile: Begynder dog stille og rolig ligne et mellemting mellem U og V :smile:

Fedt at du er i gang med loggen igen! :superman: Det program du skal starte med fra næste uge, er det efter en bestemt plan, eller skal du mest køre lidt på gefül og efter hvad du har lyst til den dag?

Det bliver et program René har sammensat med minimum fokus på ben, dog med splitsquats så ballerne kan få nogle tæsk....nothing kinky :blush::wink:

Superlækkert med kylling,rugbrød og smør i øvrigt, det nød jeg virkelig meget!!!! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 21 aug.

DB romænsk dødløft 1x8 @20kg, 24kg, 26kg

Pulley 3x8@ 35 kg

Bænkpres 1x8 @40kg, 1x7 @40kg, 1x8 @37.5kg (40 kg er personlig rekord)

B.O.lat.raises 3x8 4.5kg

Straightarm pulldown 3x8 @ 35 kg

DB press 3x8 9 kg

Det var rigtig god træning , mærkeligt at køre 3x8 når jeg har vænnet mig til 5x5,men super fedt!

Link to comment
Share on other sites

Det bliver et program René har sammensat med minimum fokus på ben, dog med splitsquats så ballerne kan få nogle tæsk....nothing kinky :blush::wink:

Superlækkert med kylling,rugbrød og smør i øvrigt, det nød jeg virkelig meget!!!! :wub:

Yeah, rugbrød og smør er undervurderet! :4mewantfood: Kommer altid med i næsten ubegranset mængde på mine spisedage. Apropos spise - fandt i går et smørrepålæg jeg syntes lød latterligt godt. Det var jeg selvfølgelig nød at købe og nu står det og venter til næste weekend. Det er lavet på karamelliseret mælk, blandet op med smør og sukker :w00t: Kvinden i butikken sagde det var vildt godt på rugbrød.

Lyder ellers som et fint program - men ingenting kinky, siger du? Er der over hoved nogle kinky programmer? Fordi, så må du gerne poste et...:innocent:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share