DM 2009!


missLaw
 Share

Recommended Posts

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er et meget meget ringe forsøg på at være morsom fnuller :wub:

Det er en Louis Nielsen reklame, den var slet ikke ment som hentydning til dit meget usle forsøg på en parallelparkering imorges, der førte til at du fik en mindre hjerneblødning..... :crazy: Jeg har 2 ord og en lyd til dig:

ROAD RAGE!!! BOOOOOMMM!

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 11/10-07:

Rumænsk dødløft:

4x10 51 kg

Good mornings:

3x10 31 kg

Leg Curl:

1x10 10 kg

2x10 15 kg

1x10 20 kg

Calves raises:

3x10 30 kg

2x10 35kg

Seated calves raises:

4x10 15 kg

Swissball crunches :

2x25

Det er ærgerligt jeg skal til eksamen i morgen, ville ellers have været vildt sjovt at se dig stolpe rundt imorgen efter den volumen baglår idag :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er ærgerligt jeg skal til eksamen i morgen, ville ellers have været vildt sjovt at se dig stolpe rundt imorgen efter den volumen baglår idag :laugh:

Virkelig glad for jeg ikke var på kontoret igår, det var sååååå pinligt, kunne næsten ikke rejse mig fra stolen, så måtte vrikke fra side til side for at komme op at stå når der var pauser i mødet!!!

Men så er det jo rart med en fantastisk empatisk kollega , hvem det aldrig kunne falde ind at moppe mig :wink:

Det uhyggelige er at jeg ikke kunne mærke det store ved hverken dødløft,leg curl eller good mornings idag, måske fordi jeg var så fokuseret på den smerte der allerede var der...så lur mig om de slemme DOOOMS ikke kommer snigende imorgen... så må René trille mig ud af sengen!!!

Rigtig meget held og lykke imorgen!!!!

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d 12/10.

Bænkpres:

5x10 35 kg

Incline bænk:

1x10 21 kg

1x10 26 kg

1x10 36 kg

Seated DB skulderpres:

5x10 8 kg

CG decline bænkpres:

2x10 21 kg

3x10 26 kg

Flies:

1x10 5 kg

2x10 6 kg

Lat.raises:

2x10 4 kg

2x10 4,5 kg

triceps robe extension:

1x10 25 kg

3x10 20 kg

Link to comment
Share on other sites

Træning 15/10

Squat:

1x10 36 kg

3x10 41 kg

bulgarian splitsquat:

3x10 25 kg

Lunges:

40 skridt

Swissball crunches:

90 stk.

Umiddelbart skulle man ikke tro at 3 stk benøvelser kunne gøre det store, men de giver seriøse DOOOMS!!!! Mine balder og lår er helt smadrede, så tør ikke tænke på hvordan det er imorgen....

Sidste uge var virkelig slem, man bliver straffet når man har holdt pause!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning 15/10

Squat:

1x10 36 kg

3x10 41 kg

bulgarian splitsquat:

3x10 25 kg

Lunges:

40 skridt

Swissball crunches:

90 stk.

Umiddelbart skulle man ikke tro at 3 stk benøvelser kunne gøre det store, men de giver seriøse DOOOMS!!!! Mine balder og lår er helt smadrede, så tør ikke tænke på hvordan det er imorgen....

Sidste uge var virkelig slem, man bliver straffet når man har holdt pause!! :devil:

BOOOOOOM

SMERTE SKINKER

du er sej fnuller :wub:

Link to comment
Share on other sites

Var helt færdig, kan åbenbart ikke tåle at sove til mere end kl 05.15 om morgenen, bliver helt groggy af det :blink: ....Men efter lidt vand og en tur i solen fik jeg det godt igen.

Ja, jeg troede sgu du kom lige FRA en sindssygt hård træning når du kom luntende i dag :bigsmile: Ikke at du var på vej TIL træning...

Men kender det godt - i lørdags låg jeg fuldstændigt slået ud, tror alt det her eksamen halløj tog mere på min lille hjerne end jeg regnet med. Heldigvis virker det som alle jeres krydsede fingrer hjulpet - i hvert fald hvis jrh kan stole på min "gut feeling" :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning 16/10-07:

15 km på cykel...

Chins:

30 kg hjælp

4x10

CG Lat pull down:

1x10 35 kg

2x10 30 kg

Preacher curl:

5x10 15 kg

Straight arm pull down:

3x10 30kg

Hammer curl:

4x10 6 kg

B.O. lat raises:

5x10 3,5 kg

Cykeltur hjem 5,7 km

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg troede sgu du kom lige FRA en sindssygt hård træning når du kom luntende i dag :bigsmile: Ikke at du var på vej TIL træning...

Men kender det godt - i lørdags låg jeg fuldstændigt slået ud, tror alt det her eksamen halløj tog mere på min lille hjerne end jeg regnet med. Heldigvis virker det som alle jeres krydsede fingrer hjulpet - i hvert fald hvis jrh kan stole på min "gut feeling" :smile:

I know, nogle gange er det bare såååå svært at komme ud af den seng.... og så havde lille missen vækket mig fra kl 04.00... og med 20 min intervaller. Men så er det jo heldigt at jeg ligner en superstjerne på alle tider af døgnet :innocent::tongue: .

Lars vækkede mig fredag kl 12.00 da han ringede for at tjekke hvornår jeg kom....da var kl 11.40...hvis han ikke havde ringet er det ikke godt at vide hvornår jeg var vågnet... Men ja nogle gange må man jo bare trænge til det :smile: .

Link to comment
Share on other sites

Træning 18/10-07

Rumænsk dødløft:

3x10 51 kg

1x10 56 kg

Leg curl:

2x10 15 kg

2x10 20 kg

Smith calves raises:

2x10 30 kg

2x10 40 kg

1x10 45 kg

Seated calves raises:

4x10 20 kg

triceps robe extensions:

1x10 20 kg

3x10 25 kg

Puha... hård omgang idag.... alt for lavt energiniveau, kan klart mærke at diæten ikke er blevet fulgt til punkt og prikke....meeeennnn prøver!!

Nu kommer der en lille historie der selvfølgelig ikke er autentisk...: En pige havde en kæreste der en gang imellem tog til Sverige med sit arbejde... i denne omgang hele 3 dage. Pigen syntes det var alt for længe siden at hun var blevet overrasket med et eller andet romantisk, som f.eks en lille gave eller blomst. Det ytrede hun diskret overfor kæresten som ,hun troede, fangede et vink med en telefonstang.... Så hun forventede at kæresten måske tog noget med hjem til hende fra det store udland, især da han ringede hjem og fortalte han havde været på shopping. Dagen for kærestens hjemkomst oprendt og pigen sad spændt hjemme og ventede i sofaen sammen med den store røde tiger ,som parret havde som kæledyr. Endelig trådte pigens prins ind ad døren og han blev selvfølgelig overdænget med kys og kram. Så kom det store øjeblik hvor kæressten langsomt lyner den store sportstaske op og langsomt tager noget op af tasken og siger: "Det er til dig skat!" Pigen står med tårer i øjnene og tænker: "Åh...min prins...hvor er han dog romantisk".... mens pigen langsomt pakker den fancy papæske op , råber kæresten ude fra køkkenet " Ja det er en shaker jeg fik gratis, er den ikke fin?".... Pigen er på grådens rand og skal lige til at brokke sig da kæresten med stjerner i øjnene og stort smil siger:" Der er mere, bare rolig.." Pigen lyser igen op og begiver sig ud i køkkenet hvor hun bliver overrakt sæber fra hotellet hvor kæresten har boet..... Pigen er nu på sammenbruddets rand og tænker på hvor hurtigt hun klan pakke sine ting og finde et nyt sted at bo....men kæresten (stadig meget smilende) siger:" Jamen skat, se, der er både conditioner,shampoo, showergel og bodylotion....!!!!"

Dette er selvfølgelig en ganske fiktiv fortælling. ( Historie melder intet om hvorvidt pigen flyttede eller ej , eller hvilke konsekvenser det fremover vil få for forholdet hvis hun blev...naturligvis en tydeligt traumatiseret pige efter disse hændelser...)

Hvis nogen har lignende berretninger eller på nogen måde kan rådgive pigen, så kom endelig med det....

Link to comment
Share on other sites

Træning 18/10-07

Rumænsk dødløft:

3x10 51 kg

1x10 56 kg

Leg curl:

2x10 15 kg

2x10 20 kg

Smith calves raises:

2x10 30 kg

2x10 40 kg

1x10 45 kg

Seated calves raises:

4x10 20 kg

triceps robe extensions:

1x10 20 kg

3x10 25 kg

Puha... hård omgang idag.... alt for lavt energiniveau, kan klart mærke at diæten ikke er blevet fulgt til punkt og prikke....meeeennnn prøver!!

Nu kommer der en lille historie der selvfølgelig ikke er autentisk...: En pige havde en kæreste der en gang imellem tog til Sverige med sit arbejde... i denne omgang hele 3 dage. Pigen syntes det var alt for længe siden at hun var blevet overrasket med et eller andet romantisk, som f.eks en lille gave eller blomst. Det ytrede hun diskret overfor kæresten som ,hun troede, fangede et vink med en telefonstang.... Så hun forventede at kæresten måske tog noget med hjem til hende fra det store udland, især da han ringede hjem og fortalte han havde været på shopping. Dagen for kærestens hjemkomst oprendt og pigen sad spændt hjemme og ventede i sofaen sammen med den store røde tiger ,som parret havde som kæledyr. Endelig trådte pigens prins ind ad døren og han blev selvfølgelig overdænget med kys og kram. Så kom det store øjeblik hvor kæressten langsomt lyner den store sportstaske op og langsomt tager noget op af tasken og siger: "Det er til dig skat!" Pigen står med tårer i øjnene og tænker: "Åh...min prins...hvor er han dog romantisk".... mens pigen langsomt pakker den fancy papæske op , råber kæresten ude fra køkkenet " Ja det er en shaker jeg fik gratis, er den ikke fin?".... Pigen er på grådens rand og skal lige til at brokke sig da kæresten med stjerner i øjnene og stort smil siger:" Der er mere, bare rolig.." Pigen lyser igen op og begiver sig ud i køkkenet hvor hun bliver overrakt sæber fra hotellet hvor kæresten har boet..... Pigen er nu på sammenbruddets rand og tænker på hvor hurtigt hun klan pakke sine ting og finde et nyt sted at bo....men kæresten (stadig meget smilende) siger:" Jamen skat, se, der er både conditioner,shampoo, showergel og bodylotion....!!!!"

Dette er selvfølgelig en ganske fiktiv fortælling. ( Historie melder intet om hvorvidt pigen flyttede eller ej , eller hvilke konsekvenser det fremover vil få for forholdet hvis hun blev...naturligvis en tydeligt traumatiseret pige efter disse hændelser...)

Hvis nogen har lignende berretninger eller på nogen måde kan rådgive pigen, så kom endelig med det....

Hov, det er sandt... jeg glemte lige at pigen også blev "spist af med" elg og ren pålæg....enhver piges drøm! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hov, det er sandt... jeg glemte lige at pigen også blev "spist af med" elg og ren pålæg....enhver piges drøm! :4mewantfood:

Fik hun elg og ren?! :w00t: Så blev jeg pludselig misundelig på hende, efter at have læst den morsomme historie. Så blev hun nok hos ham, alligevel :smile:

Jeg kender også en pige med en kæreste som får lov at tage til det samme store land i øst ind imellem. Heldigvis husker han at tage kartoffelfibrer og hvedekim med hjem til hende, så hun ikke flygter selvom han glemmer guldørringene fra Norrland og Krystalhalskæden fra Småland. De er meget heldige at have kærester med stor appetit, de to fyrer, så lidt mad kan sætte en streg over en hver forsømmelse...:wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Godt kæmpet i dag, fedt I gad komme med! :bigsmile:

Jeg havde så ondt af Rene når jeg så han fik kæmpe mod Jakob til sidst i det der træk med powerbagen - tænkte at hvis han ikke var smadret i forvejen, ville han med sikkerhed blive det nu :smile:

Håber du ikke bliver alt for øm i morgen :wink:

kram

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Godt kæmpet i dag, fedt I gad komme med! :bigsmile:

Jeg havde så ondt af Rene når jeg så han fik kæmpe mod Jakob til sidst i det der træk med powerbagen - tænkte at hvis han ikke var smadret i forvejen, ville han med sikkerhed blive det nu :smile:

Håber du ikke bliver alt for øm i morgen :wink:

kram

Det var da superfedt! Rigtig glad for din opfordring og invitation til at deltage. Super stemning og feeeeed instruktør, det er meget længe siden jeg har nydt at svede så meget..(vist ingen der er i tvivl om at cardio ikke er min stærke side!!!)

Desuden altid skægt at være undercover, men skulle have fulgt Pouls eksempel ,som du fortalte om, med et "spycam"!!! Fik da inspiration og nogle gode idéer til hvad vi kan få ud af Vesterbro :4thumbup: Og du er da en stjerne at der lige kunne falde en snegl af bagefter!!! Hvis det her Bodybuilding/læge-tam-tam slår fejl kan du roligt starte en bagerbiks op!!! :wink::smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Det var da superfedt! Rigtig glad for din opfordring og invitation til at deltage. Super stemning og feeeeed instruktør, det er meget længe siden jeg har nydt at svede så meget..(vist ingen der er i tvivl om at cardio ikke er min stærke side!!!)

Desuden altid skægt at være undercover, men skulle have fulgt Pouls eksempel ,som du fortalte om, med et "spycam"!!! Fik da inspiration og nogle gode idéer til hvad vi kan få ud af Vesterbro :4thumbup: Og du er da en stjerne at der lige kunne falde en snegl af bagefter!!! Hvis det her Bodybuilding/læge-tam-tam slår fejl kan du roligt starte en bagerbiks op!!! :wink::smilerock:

Hey MissLaw (Line, right? :bigsmile: )

Fedt med dig og din kæreste på timen. Så rigtig godt ud efterhånden med swings.

Og tak for ros og opbakning :bigsmile:

I er begge meget velkommen til morgentræning når det passer i jeres program..

Link to comment
Share on other sites

Det var da superfedt! Rigtig glad for din opfordring og invitation til at deltage. Super stemning og feeeeed instruktør, det er meget længe siden jeg har nydt at svede så meget..(vist ingen der er i tvivl om at cardio ikke er min stærke side!!!)

Desuden altid skægt at være undercover, men skulle have fulgt Pouls eksempel ,som du fortalte om, med et "spycam"!!! Fik da inspiration og nogle gode idéer til hvad vi kan få ud af Vesterbro :4thumbup: Og du er da en stjerne at der lige kunne falde en snegl af bagefter!!! Hvis det her Bodybuilding/læge-tam-tam slår fejl kan du roligt starte en bagerbiks op!!! :wink::smilerock:

Hehe, ja jeg kunne ellers starte en helt unik kombination op:

Bageri/restaurant/BB center/Retsmedicin

Så kunne jeg være helt selvgående med 4 lønninger hver måned og hvis nogen kradser af fra min mad eller træning, kan jeg bare selv sørge for dødsattesten også...:innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja jeg kunne ellers starte en helt unik kombination op:

Bageri/restaurant/BB center/Retsmedicin

Så kunne jeg være helt selvgående med 4 lønninger hver måned og hvis nogen kradser af fra min mad eller træning, kan jeg bare selv sørge for dødsattesten også... :innocent:

Det lyder som en supergod kombi, og jeg tror faktisk ikke jeg før har hørt om et sådan projekt!?!? Sørg for at få patent på det! :tongue: Tilbyder gerne min arbejdskraft, dog ikke mht det retsmedicinske :cry: !!!

Link to comment
Share on other sites

Hey MissLaw (Line, right? :bigsmile: )

Fedt med dig og din kæreste på timen. Så rigtig godt ud efterhånden med swings.

Og tak for ros og opbakning :bigsmile:

I er begge meget velkommen til morgentræning når det passer i jeres program..

Jeps det er Line :smile: . Vi bliver jo nødt til at prøve morgentræningen...men er lidt nervøs...så jo Linnéa lige efter hun havde været der i forrige uge!!!! :crazy: Når sådan en Leeee' BB'er ser helt forkert ud i ansigtet efter træning har det altså været seriøst!!!!

Men er altid frisk på en udfordring! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeps det er Line :smile: . Vi bliver jo nødt til at prøve morgentræningen...men er lidt nervøs...så jo Linnéa lige efter hun havde været der i forrige uge!!!! :crazy: Når sådan en Leeee' BB'er ser helt forkert ud i ansigtet efter træning har det altså været seriøst!!!!

Men er altid frisk på en udfordring! :devil:

Fear is temporary :devil:

man bestemmer selv hvor meget gaspedal den skal have, så kom frisk :yo:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share