DM 2009!


missLaw
 Share

Recommended Posts

Træning torsdag i sidste uge:

Bulgarian squat 3x8 15, 3x8 15 kg +stang

Skrå bænkpres1x8 17,5kg 1x8 17,5kg,1x8 20kg, 1x8 25 1x8 25 kg +stang 13,5kg.

CG pulldown 1x8 25kg ,1x8 25kg, 1x8 35kg,1x8 35kg ,1x8 40kg,1x8 40kg

Tricep extension:2x8 20kg, 1x8 22,5kg

Serves og reverse serves: 2x12, 10kg

Træning 27/8-07

Bulgarian squats: 3x8 10kg, 3x810kg + stang

Dips: hjælp 15 kg.3x8.

B.O.rows: 3x815kg, 3x8 15kg +stang

Military press: 3x8 20kg, 3x8 20 kg

Preacher curl: 3x8 17,5kg

Calves raises: 2x8 22.5kg, 1x8 27.5kg

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey!

Ser godt ud med din træning :smile: Følger du også med og prøver hvordan det er at lave en væskeudtømning, eller nøjes du med at være på sympatidiæt? :smile:

Hey:-) Træningen går fremad i hvert fald, gejsten er ved at være der igen! Men af og til virker det som et uoverskueligt projekt, da der er mange steder der trænger til at vokse!!!

Jep, jeg er også med på væskeudtømningen...er helt ør i hovedet af al denvæske , men glæder mig til resultatet. Købte jeans igår i to numre mindre end jeg plejer :blush: , og kunne med hjælp fra "ballepresseren René" få både lår og baller klemt ned i :devil: , og oveni købet lukke dem uden at blive blå i knolden! Så det var dagens lyspunkt!!!! :w00t:

Glæder mig dog til at blive færdi med diæt, savner carbs og min helt store kærlighed...kager.... Men er glad for resultatet,indtil nu er der røget 2,5 kg, glæder mig til at komme på vægten igen når al væsken er ude af kroppen. Skal du og Poul se med i Herning d. 23 sep? Vi skal være der fra fredag til søndag, da der er måling om fredagen , temlig bøvlet,men så skal vi ind og se på de lee'e BB'ere lørdag :tongue: !

Link to comment
Share on other sites

Hey:-) Træningen går fremad i hvert fald, gejsten er ved at være der igen! Men af og til virker det som et uoverskueligt projekt, da der er mange steder der trænger til at vokse!!!

Jep, jeg er også med på væskeudtømningen...er helt ør i hovedet af al denvæske , men glæder mig til resultatet. Købte jeans igår i to numre mindre end jeg plejer :blush: , og kunne med hjælp fra "ballepresseren René" få både lår og baller klemt ned i :devil: , og oveni købet lukke dem uden at blive blå i knolden! Så det var dagens lyspunkt!!!! :w00t:

Glæder mig dog til at blive færdi med diæt, savner carbs og min helt store kærlighed...kager.... Men er glad for resultatet,indtil nu er der røget 2,5 kg, glæder mig til at komme på vægten igen når al væsken er ude af kroppen. Skal du og Poul se med i Herning d. 23 sep? Vi skal være der fra fredag til søndag, da der er måling om fredagen , temlig bøvlet,men så skal vi ind og se på de lee'e BB'ere lørdag :tongue: !

SÅDAN!! Før du ved det, sidder de bukser som ægte baggy pants! :superman:

Det kunne være fedt at se DM i Herning, men det er ikke noget vi planlagt. Må se hvad tid og penge tillader...:smile:

Kan godt følge dig i det der med carbs... jeg har det meget bedre nu, hvor jeg tillader en del carbs i min diæt, men til gengæld droppet "carb-dagen". Jeg plejer klare det fint de der 14 dage, men så er jeg bare helt depleted og får det underligt dagen efter jeg haft spisedag. Total mad-tømmermænd :wacko: Og der skal det bare meget psyke til for at tage mig sammen.

Link to comment
Share on other sites

2-9-2007

Skriver lige fruens træning ind, hun gav den også gazzz i equinox i valby idag

Bulgarian squat

3x8x20 + stang

Bænkpres

2x8x40

1x6x40

1x8x35

Straight arm pushdown

3x8x6 (curve maskine tingest)

DB Skulderpres

1x8x9

2x8x10

Triceps extensions

3x8x7 (curve maskine tingest)

bb curl

3x8x15

lateral raises

3x12x4

front raises

3x12x4

DB rumænsk dødløft

3x8x27,5

Powerwalk

20 min

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d.3/9-07

Bulgarian splitsquat:

3x8x10kg+stang

DB rows:

3x8x22kg

Military pres:

3x8x20kg

BB Curl:

3x8x20kg

Calves raises:

1x8x 22,5kg

1x8x25kg

1x8x27,5kg

Ikke stor energi der p.t. lægges for dagen....væskeudtømning og kur er ikke min bedste ven....og humøret svinger ....mere end det plejer;-)

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d.3/9-07

Bulgarian splitsquat:

3x8x10kg+stang

DB rows:

3x8x22kg

Military pres:

3x8x20kg

BB Curl:

3x8x20kg

Calves raises:

1x8x 22,5kg

1x8x25kg

1x8x27,5kg

Ikke stor energi der p.t. lægges for dagen....væskeudtømning og kur er ikke min bedste ven....og humøret svinger ....mere end det plejer;-)

Hej Miss!

Håber du overlever alt skvulp og hårdt presset diæt :superman: Glæder du dig til de tørrede bananer og boller, tro? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Miss!

Håber du overlever alt skvulp og hårdt presset diæt :superman: Glæder du dig til de tørrede bananer og boller, tro? :bigsmile:

Jeg glæder mig som et lille barn, det bliver helt fantastisk! :wub: Har haft migræne-lignende hovedpine :devil: hele dagen og kvalme, så er spændt på at se om det går helt væk imorgen når der kommer carbs. Har ellers haft det fint gennem diæten so far, bortset fra at al denne væske vi har fået indenbords på det seneste har gjort mig ret let i hovedet :blink: .

Godt at høre nakken er ved at være på plads igen, morede mig en del over den kiropraktorens alternative udmelding :tongue: men godt han kunne hjælpe!

Vil du kører samme form for udtømning som den du har givet os? Glæder mig til at se formen efter :smile: . Hvor langt skal du ned i vægt før du bygger på igen?

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag blev sprunget over pga massiv hovedpine , der bare ikke ville give slip! :devil: Idag har jeg været hos massåør, det hjalp, men var helt rudt på gulvet efter og nu føles min ryg som et stort blåt mærke...hvilket den sandsynligvis også er....! :crazy: Anyways, imorgen er en ny dag, så prøver vi igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag blev sprunget over pga massiv hovedpine , der bare ikke ville give slip! :devil: Idag har jeg været hos massåør, det hjalp, men var helt rudt på gulvet efter og nu føles min ryg som et stort blåt mærke...hvilket den sandsynligvis også er....! :crazy: Anyways, imorgen er en ny dag, så prøver vi igen :smile:

Så fik jeg logget ind som mig selv....åbenbart meget svært :blink: ....

Link to comment
Share on other sites

Hmmm..... har fået lidt ondt i den ene skulæder, mistænker at det er overanstrengelse fordi jeg bare vil have den bænkpres op i kilo.... Håber det hjælper hvis jeg skåner den lidt i den næste uge. :sneaky2:

Vil gå ned og træne lidt nu :superman: , har ikke fået gjort meget ved det i den ,næsten ,forgangne uge.....

Link to comment
Share on other sites

Hmmm..... har fået lidt ondt i den ene skulæder, mistænker at det er overanstrengelse fordi jeg bare vil have den bænkpres op i kilo.... Håber det hjælper hvis jeg skåner den lidt i den næste uge. :sneaky2:

Pas på dine skuldre - Det er virkelig et trælst sted at blive skadet. :unhappy:

God vind med træningen. :superman:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Pas på dine skuldre - Det er virkelig et trælst sted at blive skadet. :unhappy:

God vind med træningen. :superman:

- Pia (Bambi)

I know, tager den med ro det næste stykke tid, dog har jeg ikke mærket meget til den idag, skøønt!!!:-)

God vind til dig også:-) Ser et går fremad!!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

hvis skulderen brokker sig vil det nok være på sin plads med daglig udstrækning af skuldrene (broom-stick stretches), grundig opvarmning til træningen, en masse fiskeolie, evt. antiinflammatorisk for at speede healingen op, udadrotationer med håndvægte, evt. teknikoptimering af bænkpres/evt. (midlertidig) udskiftning af øvelsen

du er da ellers en stærk tøs :smile:

jeg har ikke læst fra starten - hvorfor DB dødløft i stedet for med stang?

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Bulgarian splitsquat:

3x8 10kg + stang

Decline smal pres:

1x8 10 kg + stang

2x8 15kg + stang

Pulley (ny technogym...noget lort for selvtilliden , når man har vænnet sig til den gamle hvide!!!)

1x8 30 kg

2x8 35 kg

DB skulderpres:

3x8 9 kg

rear lat.raises:

3x12 4 kg

calf raises i smith:

3x8 15kg+stang

bænkpres:

1x15 10kg +stang

2x10 15kg+stang

Powerwalk 3 km, 30 min.

Link to comment
Share on other sites

hvis skulderen brokker sig vil det nok være på sin plads med daglig udstrækning af skuldrene (broom-stick stretches), grundig opvarmning til træningen, en masse fiskeolie, evt. antiinflammatorisk for at speede healingen op, udadrotationer med håndvægte, evt. teknikoptimering af bænkpres/evt. (midlertidig) udskiftning af øvelsen

du er da ellers en stærk tøs :smile:

jeg har ikke læst fra starten - hvorfor DB dødløft i stedet for med stang?

Hejsa:-) Jeg spiser 2,5 gram fiskeolie hver dag, så det undrer mig faktisk at jeg har fået ondt. Men du har helt ret i at teknikken skal i højsæde, har tendens til at lade skuldrene tage over istedet for at spænde ordentligt op og bruge lændesvejet til at "kæmpe" med. Er bare blevet stædig her på det seneste da jeg endelig ramte 40 kg...gav mig blod på tanden :devil: .

Linis har været indeover tidligere med skulderøvelser hun selv har brugt i en genoptræningsperiode, så dem vil jeg dyrke mere, og slappe lidt af med bænkpressen. laver rotationsøvelser,både ud og indad, front raises,straight arm lat raises,samt rear lat.raises. Tænker at sætte det til 3 sæt á 12 gentagelser med en moderat vægt.

DB dødløft (faktisk er det stivbenet dødløft) bruger jeg faktisk også for at skåne mine skuldre, jeg har en tendens (endnu én) til at "trække" med skuldrene når jeg laver alm dødløft. Med håndvægte er det nemmere for mig at holde skuldrene tilbage og dermed får jeg mere ud af øvelsen. Dybest set en øvelse jeg bruger for at forbedre teknik, og vende tilbage til den originale i nærmeste fremtid. Føler også at min balance og dermed core har haft godt af det.

Ordentligt langt svar til et ret kort spørgsmål ikke? :4thumbup: Gav det mening? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share