DM 2009!


missLaw
 Share

Recommended Posts

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så er Dm veloverstået. Så diæten er sat på pause. Dog er min mave ikke glad for en masse junk, så det meste kommer desværre op igen. Starter diæt igen i næste uge.

Jeg skal igang med træningen igen i næste uge,målet er 65 kg til december, nu SKAL der ryge noget fedt! Ser frem til det.

Mine skuldre har haft godt af en pause,men starter selvfølgelig stille og roligt op igen :smile: .

Link to comment
Share on other sites

Så kommer opdateringen. Træning 4/10- 07:

Bænkpres:

3x10 35 kg

1x10 37,5

Incline bænkpres:

4x10 26 kg

DB Seated shoulder halløj:

2x10 9 kg

3x10 7,5 kg

CG decline bænkpres:

5x10 21 kg

Flys:

1x10 4,5

2x10 5 kg

Lat raises:

4x10 3 kg

Tricep robe extension:

3x10 20 kg

1x10 25 kg

Træning idag 5/10:

Rumænsk dødløft:

5x10 51 kg

Goodmornings:

3x10 31 kg

Legcurl:

2x10 10kg

2x10 15 kg

Smith calves raises:

5x10 50 kg

Seated Calves raises:

4x10 37,5 kg

Swissball crunches:

100 stk.

Skuldrene har det forbløffende godt, har ikke mærket noget til dem heldigvis udover at de er ømme efter igår.

Der køres nyt program, tilrettelagt af gemalen.FnullerBB.pdf

Er ikke vild med de mange gentagelser,men nu gør jegf et forsøg... og så tror jeg at jeg retter næsen tilbage mod 5x5... eller noget der ligner:-)

Dejligt at komme igang igen.

Diæt er også igang, nu ikke i sympati med Equus mere,men for at komme ned på 65 kg til december.

Nuværende vælgt er 72kg. God diæt :4mewantfood: , har fået tips af Linis som altid er klar med idéer og en hjælpende hånd!!

Kommentar på program osv er velkomne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Skuldrene har det forbløffende godt, har ikke mærket noget til dem heldigvis udover at de er ømme efter igår.

Der køres nyt program, tilrettelagt af gemalen.FnullerBB.pdf

Dejligt at høre du stille og rolig får det bedre med dine skuldre! Aldrig sjovt at døje med led som ikke fungerer som man vil at de skal..:nonono:

Jeg er imponeret over at du gider alle de gentagelser! :crazy: Håber du bliver tilfreds med resultatet. Kan godt lide meget af hvad Thibedeau skriver og har selv prøvet nogle af hans adgangsmåder på andre punkter. Og det har virkelig rykket! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er imponeret over at du gider alle de gentagelser! :crazy: Håber du bliver tilfreds med resultatet. Kan godt lide meget af hvad Thibedeau skriver og har selv prøvet nogle af hans adgangsmåder på andre punkter. Og det har virkelig rykket! :4thumbup:

Puha, bestemt heller ikke glad for dem , men forhåbentlig giver det pote i sidste ende :dry: ....

ER super smadret i kroppen efter de første to dage,men "rar" smerte. Godt at komme igang igen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 8/10-07

Chins:

4x10 30 kg hjælp...

Lat pulldown WG:

1x10 35 kg

2x10 30 kg

Preacher curl:

1x10 17,5 kg

4x10 15 kg

Straight arm pulldown:

3x10 35 kg

Hammercurl:

1x10 5,5 kg

3x10 6,5 kg

DB rear lat. raises:

5x10 3,5kg

Pulley:

1x10 35 kg

2x10 30 kg

Armene er helt smadrede efter denne omgang, de mange gentagelser tager livet af mig!!!! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Træning 9/10:

Squat:

1x10 31 kg

1x10 36kg

2x10 41 kg

Split Squat:

3x10 25 kg

Lunges:

2x20 skridt BW

Swissball crunches:

4x25

Det var sgú' hårdt for pusselankerne, og kommer til at "haunte" mig resten af dagen, og imorgen med....

Holdt lidt for korte pauser, hvilket bevirkede at jeg syrede endnu mere til....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share