Essensen - BB @ 2009!


essensen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning fredag den 21/8-09

Back/rear delts & gunz

Jeg var et smut til lægen i dag, men han kunne ikke rigtig hjælpe mig med noget som helst - men nu er det også en lang række generelle symptomer jeg har. Jeg havde det bedre i dag og valgte at smutte til træning - dog med forbehold for at droppe det hvis jeg fik det på samme måde som i går. Heldigvis følte jeg en væsentlig fremgang fra i går og jeg havde ikke samme svimmelhed og vejrtrækningsproblemer - så alt i alt var det faktisk en helt ok træning. Jeg holdte vægtene konservative for ikke at stresse systemet for meget. Jeg er stadig ikke helt på toppen, men i det mindste var jeg ikke præget af gennemgående elendighed som i går.

Masser af folk i hulen i dag og der var kanon stemning.

Barbell rows:

10 @ 50kg

8 @ 80kg

10 @ 90kg

10 @ 100kg

10 @ 100kg

10 @ 100kg

Chin ups:

10 x bw

12 x bw

12 x bw

12 x bw

12 x bw

Db rows:

10 @ 41kg

10 @ 51kg

10 @ 51kg

10 @ 51kg

10 @ 51kg

Seated cable rows:

12 @ 60kg

10 @ 75kg

10 @ 75kg

10 @ 75kg

SS:

Straight arm rope pulldown:

12 @ 40kg

10 @ 47,5kg

10 @ 47,5kg

14 @ 47,5kg

Cable rear delts:

12 @ 10kg

10 @ 15kg

10 @ 15kg

10 @ 15kg

12 @ 12,5kg

Ez curls:

12 @ 21kg

10 @ 41kg

10 @ 46kg

10 @ 46kg

10 @ 46kg

Cg ez curls:

12 @ 31kg

12 @ 31kg

12 @ 31kg

SS:

Hammercurls:

8 @ 21kg

10 @ 16kg

10 @ 16kg

Cable standing curls:

10 @ 50kg

10 @ 50kg

10 @ 60kg

+ 12 min crosstrainer.

----------------------------------------------------------------------------

Relativt hurtig session da jeg holdte pauserne ok korte. Jeg regner med at træne ben i morgen hvis jeg fortsat har det ok.

Link to comment
Share on other sites

Thanks (: Så ser vi dig i The GymZ i næste måned? (jeg erindrer du sagde sidste betaling ville falde i FDK i august?).

Der var tale om at jeg skulle flytte til provinsen, hvilket ikke er aktuelt nu, men som fik mig til at forlænge sålædes, at sidste betaling falder i november. Der var nemlig et FDK-center i byen, jeg måske skulle have flyttet til.

Jeg er dog træt af vægtskiver, der vejer forskellige ting, til trods for at de skal veje det samme, ligesom det er lettere irriterende med stænger, der IKKE vejer 20 kg. Det virker irriterende ift. min progression at stå og squatte x-antal kg uden noget rigtigt besvær, når det næste træningspas føles tungere, fordi man bruge en anden stang og måske et sæt andre skiver. Hvornår er du på arbejde i næste uge? Jeg er stadigvæk interesseret i at komme forbi og besigtige centret, tage et træningspas derude.

Findes der desuden mulighed for kontant betaling uden binding?

LULZ. Jeg havde vist den fornødne intellektuelle kapacitet, selv at besvare spørgsmålet :smile:

Edited by Fredrik
Link to comment
Share on other sites

Der var tale om at jeg skulle flytte til provinsen, hvilket ikke er aktuelt nu, men som fik mig til at forlænge sålædes, at sidste betaling falder i november. Der var nemlig et FDK-center i byen, jeg måske skulle have flyttet til.

Jeg er dog træt af vægtskiver, der vejer forskellige ting, til trods for at de skal veje det samme, ligesom det er lettere irriterende med stænger, der IKKE vejer 20 kg. Det virker irriterende ift. min progression at stå og squatte x-antal kg uden noget rigtigt besvær, når det næste træningspas føles tungere, fordi man bruge en anden stang og måske et sæt andre skiver. Hvornår er du på arbejde i næste uge? Jeg er stadigvæk interesseret i at komme forbi og besigtige centret, tage et træningspas derude.

Findes der desuden mulighed for kontant betaling uden binding?

LULZ. Jeg havde vist den fornødne intellektuelle kapacitet, selv at besvare spørgsmålet :smile:

Jeg har ikke nogen vagtplan - jeg ved som regel først at jeg skal arbejde et par dage før, men det er stort set altid lørdag. Men ellers træner jeg ret ofte så du kan jo bare tagge along en af dagene.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 22/8 - 09

I går var jeg inde og se District 9 til midnat med en af mine venner - god underholdning; den kan klart anbefales (: Pga. den sene forestilling blev det lidt sent før jeg kom i seng, men jeg sov faktisk rigtig god i nat og følte mig nærmest udhvilet da jeg vågnede.

Efter lidt morgenmad og afslapning foran computeren tog jeg i The Gym. Det var tæt på lukketid så der var tyndet godt ud i folkemængden, plus flere af de sædvanlige hangarounds var for tynde til at træne i dag da de skulle drikke. Jeg var lidt sløv til at starte med, men kom i omdrejninger som træningen skred frem. Nick dukkede op da jeg gik i gang og Christoffer og Mikael kom da jeg næsten var færdig.

Vægtene blev igen holdt lidt konservative for ikke at belaste systemet for meget.

front squat:

10 @ 40kg

8 @ 50kg

8 @ 60kg

6 @ 70kg

8 @ 70kg

8 @ 70kg

8 @ 70kg

10 @ 60kg

Deadlift:

10 @ 60kg

8 @ 90kg

5 @ 110kg

5 @ 120kg

6 @ 120kg

8 @ 100kg

Glute ham raise:

10 x bw

10 x bw

10 x bw

10 x bw

SS:

Machine squat - smal stand:

10 @ 180kg

12 @ 220kg

12 @ 220kg

12 @ 220kg

Leg extensions:

12 @ 60kg

12 @ 90kg

12 @ 90kg

12 @ 90kg

12 @ 90kg + 10 @ 70kg

SS:

Standing unilateral leg curls:

12 @ 25kg

12 @ 25kg

12 @ 25kg

12 @ 25kg

Rope crunches:

6 sæt

Seated db calves raises:

25 @ 36kg

22 @ 36kg

22 @ 36kg

SS:

Standing calves raises:

10 @ 220kg

10 @ 220kg

12 @ 220kg

+ 6 min crosstrainer

---------------------------------------------------------------------------------------------

I aften tager jeg den med ro da jeg skal tidligt på arbejde i morgen. Jeg regner med at lave lidt cardio i morgen, men ingen træning med vægte. Jeg skal i øvrigt have fundet på et nyt program til på mandag.

Link to comment
Share on other sites

T>> All the way!!!11! Notin' but crossfit!

Træning den 24/8 - 09

Jeg kunne ikke finde ud af hvilket program jeg skulle begynde på i dag og hoppede derfor på good ol' Thibaudeau "general mass gaining" fra hans bog "Dr. Jekyll and Mr. Hyde". Det plejer at fungere ganske udmærket for mig efter en omgang hård diæt. Planen er at køre dette program de næste 3-4 uger - måske - holde en lille deload og så starte op på ABC-prokollen once again; det virker nemlig rigtig godt og er dejligt afvekslende samt hårdt.

Jeg starter i øvrigt en ny PWO-protokol forsøgsvis nu her. Da Karl Æg og jeg var på ferie i Ayia Napa havde vi ikke carbs med og spiste derfor vores kulhydrater sammen med vores shake efter træning. Vi fandt begge ud af det forhindrede os i at blive drabelige sulten så hurtigt som vi plejer - samt det kontribuerer til overall mæthedsfornemmelse. Jeg har tænkt mig at fjerne mit maltodextrin og druesukker fra min shake efter træning og i stedet spise riskisk med skinke og hytteost (dermed får jeg også slow-acting prots med oven i købet). Valget er faldet på riskiks da jeg har en stor svaghed for dem og spiser dem i for stort antal i mit PWO-meal - og siden de trods alt er relativt hurtige carbs har jeg en ide om jeg lettere kan beholde min leaness under bulk ved at fjerne dem fra dette måltod og i stedet indtage dem lige efter træning. Således får jeg også stillet mine cravings efter disse åndssvage riskiks. Jeg vil naturligvis stadig få mig et stort måltid ca. 1 time efter træning som sædvanligt. Leucine og HMB vil nu også indtages fast før og efter træning. Jeg har et shitload af BCAA's jeg overvejer at indtage fast under min træning.

Efter de 3-4 uger, forsøger jeg mig atter med en ny supp-protokol der blandt andet involverer indtagelse af carbs under træning - mere om det til den tid.

I går var jeg til en beach-party med Kassens personale samt adskillige bro's. Det var en mega abefest der var virkelig underholdende at overvære. Jeg drak ikke selv da jeg havde træning samt introdag på mit tilvalgsfag i dag og ikke gad være træt, uoplagt og smadret. Jeg var dog af uvisse årsager ret smadret i morges (det er ligesom jeg fortsætter med at være smadret efter ferien) på trods af jeg sov ganske godt og tungt i nat. Jeg har det stadig semi-mærkeligt i kroppen og min balanceevne føles stadig ikke i orden. Jeg gad godt vide hvad der er galt. Enough with the whining - her er dagens WO:

Pecs, delts and tri's

Incline db press:

10 @ 23,5kg

8 @ 31kg

5 @ 38,5kg

6 @ 36kg

5 @ 36kg

6 @ 33,5kg

- Weak as hell. Jeg burde i øvrigt have varmet bedre op - albuerne gav lyd fra sig.

Wide grip bench press:

9 @ 60kg

7 @ 80kg

8 @ 80kg

8 @ 80kg

8 @ 80kg

SS:

3/4 db flies:

10 @ 16kg

10 @ 18,5kg

10 @ 18,5kg

10 @ 18,5kg

Dips: Elbows flared out / rest-pause

10 x bw

6 + 8 + 8 @ 20kg

6 + 5 + 5 @ 25kg

6 + 4 + 3 @ 25kg

- Her komme The Gyms mega brede dipstand til sin rette. Det er i øvrigt 100 år siden jeg har dippet ordentligt så lade konservativt ud.

Loaded chest stretch:

6 kg db @ 90 sek / bottom position db fly

Neutral grip seated shoulderpress:

8 @ 18,5kg

6 @ 23,5kg

6 @ 23,5kg

8 @ 21kg

6 @ 21kg

6 @ 21kg

SS:

Seated pitcher lateral raise:

10 @ 9kg

8 @ 13,5kg

8 @ 13,5kg

8 @ 11kg

8 @ 11kg

8 @ 11kg

Loaded shoulder stretch:

4kg @ 90 sek / db front raise

- Det var decideret ubehageligt og kvalmefrembringende.

Decline skullcrusher:

10 @ 21kg

8 @ 31kg

7 @ 33,5kg

6 @ 33,5kg

6 @ 33,5kg

6 @ 33,5kg

- Jeg overvejer at substituere denne øvelse med en anden. Den er fremragende, men jeg er ret sikker på det er disse der er årsagen til mine albueproblemer.

+ lidt one arm cable pushdowns for teh pump.

------------------------------------------------------------------------------------------

Smeden, med særdeles langt hår, ankom da jeg var ved at være færdig og havde arm-day... det varmende mit hjerte. Efter et hurtigt bad og shake smuttede jeg videre ud på universitetet til introdag på mit tilvalgsfag - hvad der skulle vise sig at være totalt spild af tid. For det første var der vel omkring 45 mennesker der var mødt op ud af de 250 der skal starte og derudover kunne ingen af de ansvarlige fortælle os noget som helst relevant om vores fag. Efter lidt ubrugeligt indformation i auditoriet gik vi gruppevis ud og satte os i en rundkreds, fortalte vores navne, hvad vi havde lavet indtil nu og hvad vi skulle læse på tilvalg - christ; jeg hader KU. Note to self; mød aldrig op til intro mere på KU.

Jeg skal i øvrigt meget snart have fundet ud af om jeg skal skrive bachelor nu?

Link to comment
Share on other sites

Jeg glemte at notere jeg lavede 43 minutters cardio i går da jeg var på arbejde. Jeg havde ikke DOMS i mine ben fra lørdagens bentræning, men efter cardio kom de frem i stor stil. Af samme grund virker det meget forkert at skulle slamme min ben i morgen (og jeg ved af erfaring ben-dagen hos Thib er særdeles grusom).

Link to comment
Share on other sites

- Jeg overvejer at substituere denne øvelse med en anden. Den er fremragende, men jeg er ret sikker på det er disse der er årsagen til mine albueproblemer.

Band pushdowns vil være mit umiddelbare forslag, udført, som Tom Kraus gør, i videoen.

Benyt et light band og justér gerne så du har en smule mindre 'slack' på elastikken. Det er en meget skånsom, og samtidig ganske habil, triceps øvelse.

Link to comment
Share on other sites

Band pushdowns vil være mit umiddelbare forslag, udført, som Tom Kraus gør, i videoen.

Benyt et light band og justér gerne så du har en smule mindre 'slack' på elastikken. Det er en meget skånsom, og samtidig ganske habil, triceps øvelse.

Godt forslag - tak (: Dog skal den jo gerne substitueres med en øvelse hvor jeg kan køre tilsvarende tungt (øvelsen er 5 sæt @ 4-6 reps) - den er ment som en tung 'hovedøvelse' til triceps.

Link to comment
Share on other sites

Godt forslag - tak (: Dog skal den jo gerne substitueres med en øvelse hvor jeg kan køre tilsvarende tungt (øvelsen er 5 sæt @ 4-6 reps) - den er ment som en tung 'hovedøvelse' til triceps.

Arh ok - men så alligevel. Hvis du døjer med lettere problemer i albuerne ville det nok ikke skade at droppe tunge triceps extensions, blot for en lille tid.

Mon ikke de alligevel, i mellemtiden, vil få godt med stimuli gennem band pushdowns/pushdowns og alle dine pressebevægelser?

Link to comment
Share on other sites

Mht. din underlige følelse i kroppen, så har jeg selv haft det 'underligt', efter jeg kom hjem fra Tyrkiet forleden. Manglende appetit har været mit værste symptom. Det er blot min egen teori, da jeg ofte har det underligt, når jeg kommer til/fra nye lande, flyveturen, nyt mad, nyt klima, osv. tror jeg spiller en stor rolle.

Link to comment
Share on other sites

Arh ok - men så alligevel. Hvis du døjer med lettere problemer i albuerne ville det nok ikke skade at droppe tunge triceps extensions, blot for en lille tid.

Mon ikke de alligevel, i mellemtiden, vil få godt med stimuli gennem band pushdowns/pushdowns og alle dine pressebevægelser?

Jeg døjer ikke som sådan med problemer i albuerne - det er faktisk mere senerne omkring albuerne der for tiden lader til at brokke sig. Og det er faktisk næsten kun ved skullcrushers - mærker ikke noget til det ved andre øvelser (af samme grund har jeg haft droppet øvelsen i meget meget lang tid). Jeg ærgrer mig bare over jeg ikke kan køre den da jeg synes den er fantastisk til at bygge masse på triceps.

Lige en tilføjelse:

Ellers kan du forsøge at lave 30-50 band pushdowns før dine tunge triceps extensions. På denne måde sørger du for at albuerne er 'smurte' og at, der flyder godt med blod gennem dem.

God ide - det gør jeg næste gang (:

Mht. din underlige følelse i kroppen, så har jeg selv haft det 'underligt', efter jeg kom hjem fra Tyrkiet forleden. Manglende appetit har været mit værste symptom. Det er blot min egen teori, da jeg ofte har det underligt, når jeg kommer til/fra nye lande, flyveturen, nyt mad, nyt klima, osv. tror jeg spiller en stor rolle.

Min appetit har intet fejlet. Og jeg har ikke bare haft det underligt - men virkelig dårligt. Læs eventuelt min beskrivelse fra i torsdags; jeg havde nærmest en 'ud-af-kroppen'-oplevelse hvor jeg ikke følte jeg havde ordentligt kontrol over mine bevægelser hvilket var afsindigt ubehageligt. Min vejrtrækning var ude af kontrol og mine ben følts tunge og underlige. Det virker ikke blot som akklimatisering. At det fortsætter en uge efter synes jeg er lidt bekymrende.

Link to comment
Share on other sites

Min appetit har intet fejlet. Og jeg har ikke bare haft det underligt - men virkelig dårligt. Læs eventuelt min beskrivelse fra i torsdags; jeg havde nærmest en 'ud-af-kroppen'-oplevelse hvor jeg ikke følte jeg havde ordentligt kontrol over mine bevægelser hvilket var afsindigt ubehageligt. Min vejrtrækning var ude af kontrol og mine ben følts tunge og underlige. Det virker ikke blot som akklimatisering. At det fortsætter en uge efter synes jeg er lidt bekymrende.

En flyvetur kan være ganske stressende for den menneskelige organisme. Var vi designet til svæve, adskillige kilometer over jorden, havde vi haft vinger.

Link to comment
Share on other sites

En flyvetur kan være ganske stressende for den menneskelige organisme. Var vi designet til svæve, adskillige kilometer over jorden, havde vi haft vinger.

Jeg har fløjet et hav af gange (og meget længere end de 4 timer det her tog) - jeg har aldrig oplevet det her og slet ikke 3-4 dage efter jeg er kommet hjem.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 25/8-09

En rigtig fin omgang bentræning i dag i the gymZ! Min hofte lavede lidt bøvl da jeg fik lavet et vred i den i går da jeg skulle stå af min cykel, men det generende ikke alt for meget under dagens træning. Jeg håber det er væk i løbet af de næste par dage. DBM holdte mig ved selskab under første del af træningen mens flere af de sædvanlige hangarounds var til stede under sidste halvdel.

Thibaudeus ben-træninger er sadistiske og grusomme, men sært tilfredsstillende at gennemføre.

Jeg begynder i øvrigt på at indtage BCAA's under hver træning fra nu af. Jeg købte 1kg billigt for et stykke tid siden og det kan jeg lige så godt bruge på noget.

Opvarmning:

Mobilitydrills og airsquats.

A Back Squat: (rest: 2 min)

10 @ 60kg

8 @ 80kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 85kg

6 @ 85kg

B Reverse hack squats: (rest 90 sec) - close stance

10 @ 100kg

10 @ 180kg

10 @ 200kg

10 @ 200kg

10 @ 200kg

- substitut for leg press. Fungerede rigtig godt.

C Frog hack squat: (rest: 60 sec)

15 @ 100kg

15 @ 100kg

15 @ 100kg

15 @ 100kg

D Leg extensions: (dropset - 2 drops; 15-20 reps in total)

10 @ 60kg

9 @ 100kg + 7 @ 80kg + 4 @ 70kg = 20 reps in total

E Loaded quad stretch: (EQI)

3kg @ 90 sec ~ leg extensions

F1 Romanian deadlift: (technique: low-pos. double contraction)

10 @ 60kg

8 @ 80kg

8 @ 80kg

8 @ 85kg

8 @ 85kg

8 @ 85kg

SS:

F2 lying db leg curls: (rest 2 min. Technique: tempo contrast)

8 @ 13,5kg

8 @ 16kg

8 @ 16kg

8 @ 16kg

8 @ 16kg

- 4 sec op, 6 sec ned - 2 eksplosive og så forfra igen til man har 8 reps i det hele.

G Loaded hamstrings stretch: (EQI)

16kg @ 65 sec ~ lying db leg curls

- startede for tungt ud.

H1 Seated db calves raise:

22 @ 38,5kg

22 @ 38,5kg

22 @ 38,5kg

SS:

H2 Standing calves raises: (rest: 90 sec)

8 @ 240kg

8 @ 280kg

8 @ 280kg

Rope crunches:

5 sæt @ 15 reps med 30 sek pause mellem hvert.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Back og guns i morgen.

Btw - hvis det ikke har fremgået endnu; jeg er begyndt på bulk.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 26/8 - 08

Jeg sov hamrende dårligt i nat og var sløv i 'morges'. Jeg var heller ikke meget værd til at begynde med da jeg skulle bodybuilde, men i takt med mine rackpulls kom energien og endte med at være helt god. Smeden var også i huset for at tæske patter, men der manglende ligesom noget intensitet i hans træningspas. Senere kom Kristoffer og tæskede sine quads med noget gennemgående nasty squat i ca. 1 time.

I dag suppede jeg således:

Leucine efter morgenmad

HMB, taurine, beta alanine, arginine og koffein før træning.

BCAA under træning.

Rack pulls: (rest: 2 min) - trukket fra knæ

10 @ 60kg

8 @ 90kg

6 @ 120kg

6 @ 130kg

6 @ 130kg

5 @ 140kg

5 @ 140kg

B1 DB rows: (rest: none)

10 @ 36kg

10 @ 46kg

8 @ 56kg

8 @ 56kg

8 @ 56kg

8 @ 56kg

- Kørt i stedet for chest supported db rows da jeg aldrig har kunne få den øvelse til at ramme ordentligt.

SS:

B2 Front lat freemotion pulldown: (rest: 2 min)

10 @ 80kg

10 @ 100kg

10 @ 120kg

10 @ 120kg

10 @ 100kg

C Chin ups: - oh grip. (technique: Rest/pause)

8 x bw

5 + 3 + 2 @ +12,5kg

6 + 3 + 3 @ +10kg

6 + 3 + 3 @ +10kg

D Loaded back stretch:

Pulldown mid-range @ 70kg ~ 80 sek

E1 Wide-grip preacher curls: (5 seconds up, 5 seconsds down)

8 @ 20kg

7 @ 20kg

8 @ 17,5kg

8 @ 17,5kg

8 @ 17,5kg

SS:

E2 Close grip barbell concentration curls: (5 seconds up, 5 seconsds down) rest: 2 min

6 @ 16kg

6 @ 16kg

6 @ 16kg

6 @ 13,5kg

6 @ 13,5kg

- Jeg har sagt det her før, men i holder bare kæft med de kg indtil i selv har prøvet dette supersæt med samme koncentrisk og eccentrisk fase; det er grotesk hårdt. Til gengæld får man huge gunZ af det.

F Loaded biceps stretch:

db curl mid-range @ 5kg ~ 90 sek

G1 Db shrugs: (holding peak for 2 sec)

10 @ 36kg

6 @ 38,5kg

6 @ 38,5kg

6 @ 38,5kg

SS:

G2 Bent over lateral raise: (thumbs facing floor) Rest: 90 sec

10 @ 10kg

10 @ 11kg

10 @ 11kg

10 @ 11kg

10 @ 11kg

+ 12 min på crosstraineren.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg skal være bedre til at overholde de foreskrevne pauser - det tog for lang tid i dag. I morgen holder jeg off-day hvor der nok ryger noget cardio af en eller anden art ind.

Link to comment
Share on other sites

Btw - hvis det ikke har fremgået endnu; jeg er begyndt på bulk.

+

I morgen holder jeg off-day hvor der nok ryger noget cardio af en eller anden art ind.

:rolleyes:

Ellers fin, flot form og træning du holder dig! Jeg har siddet i Facebooks mørke skygger og luret på dine nøgen billeder… Jeg havde helt glemt hvordan det er at tænde på små kønne drenge…

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Hvis du har albue problemer kan jeg ikke rigtigt se det hjælper at kører concentrisk høj reps øvelser... Noget jeg har overset X?

Hvad med en triceps øvelser hvor der større krav til at ekstension af skulderen ende at strække armen..... kan ikke lige kommer på noget lige nu... det er et rent gæt, altså ikke noget jeg har nogen erfaring med.

Edited by RuneB
Link to comment
Share on other sites

+

:rolleyes:

Ellers fin, flot form og træning du holder dig! Jeg har siddet i Facebooks mørke skygger og luret på dine nøgen billeder… Jeg havde helt glemt hvordan det er at tænde på små kønne drenge…

Lean bulk, Anders.. du skulle prøve det engang :tongue: Jeg har stadig tænkt mig at lave cardio under bulk af 2 grunde; 1) Cardio giver mig velvære og kondition, 2) det holder mig mere lean og jeg kan spise mere.

Og tak (:

Hvis du har albue problemer kan jeg ikke rigtigt se det hjælper at kører concentrisk høj reps øvelser... Noget jeg har overset X?

Hvad med en triceps øvelser hvor der større krav til at ekstension af skulderen ende at strække armen..... kan ikke lige kommer på noget lige nu... det er et rent gæt, altså ikke noget jeg har nogen erfaring med.

Jeg har pt ikke alvorlige albue-problemer (min lille 4-dages pause hjalp på det) - det er kun bestemte øvelser der provokerer dem lidt såsom skullcrushers. Kan du ikke se hvordan high-rep lette pushdowns kan hjælpe med at gøre albuerne varme?

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share