El Guapo's Trænings log


moraka
 Share

Recommended Posts

Onsdag d. 24/12

YES YES YES OH GOD YES :yahoo: . Idag efter måneders doven træning, har lykkedes det the guapoman, at udføre en slegdehammer levering :kickass: . Ok ok hammeren rørte ikke min pande, men det var tæt på. Dette gør mig officielt til en one trick poney strongman. Jeg skal nok på et tidspunkt, komme med et videoklip af mig som gør det.

Jeg kan mærke på min krop, at jeg har brug for nogen tages aktiv hvile fra vægtløftning. Men når jeg er klar skal jeg udføre træning to gange om dagen :showoff::weight_lift: . Om morgenen vægte og om aftenen chestexpander, altså noget i de stil. Bortset fra de dage hvor jeg ikke har mulighed for at tage til motioncenteret, så er det chestexpander to gange om dagen. Det skulle vist være mere effektivt.

Sleghammer levering 10 single udført igennem en eller to timer.

Hvad hulen er en Slegdehammer levering??

- Og gof fornøjelse med kortene :devil:

Link to comment
Share on other sites

Slegdehammer levering er hvor man holder fat i enden af en forhammer og så bøjer håndledet til den røre ens hoved. Her er en video af jeg benytter af en 5 kilo 80cm forhammer hvis ende røre næsen. Jeg har to klip af mig som gør det på min blog.

:woot: :woot:

Det er fandme et fedt trick at gøre til diverse fester :laugh: For sadan, hvor kan man blive grimt scarved i fjæset, hvis kontrollen svigter.

PS: Jeg har en 12 kg. forhammer, hvis du har mod på noget større :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Slegdehammer levering er hvor man holder fat i enden af en forhammer og så bøjer håndledet til den røre ens hoved. Her er en video af jeg benytter af en 5 kilo 80cm forhammer hvis ende røre næsen. Jeg har to klip af mig som gør det på min blog.

Det ser sindssygt sejt ud! :4thumbup:

Hvor blogger du henne, så man kan se dine videoer?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share