Markus Ruehl


Pumba
 Share

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...
pumba steroider eller ej er det skuda imponerende at en mand kan blive så stor og olympia deltager langt de fleste lige meget hvormange steroider og peptidhormoner de tog kunne aldrig blive så stor bare se det danske/nordiske mesterskab i bb. dermed ikke sagt han er køn LANGT FRA

Om et par tro jeg der kommer en ny genration af BB´er i norden som godt kan havde denne størelsemarkus.jpg

Man kan tydeligt se at han har leget meget HGH! Tjek hans ansigt!

Jeg vil væde med der er synthol i hans quadriceps! I XXXL videoen kører han sku ikke med tungere vægte til quads end jeg gør. Og omkredsen på mine lår er 57 cm. Se også så definerede hans lår er. Det virker meget unaturligt.! :o

Link to comment
Share on other sites

Det virker meget unaturligt.!

Det kaldes anabolske steroider :D

Jeg tror ikke Marcus har anvendt synthol. Det er ofte meget tydeligt når folk har anvendt dette. Det er normalt heller ikke noget man anvender i lårene. Det mere til små muskler som mangler lidt masse. F.eks bagskulderen.

Og til dem som ikke synes at Marcus er stærk i XXXL, så check lige de vægte han anvender i Made in Germany. Cable rows med 240 kg er direkte sygeligt. Manden er sgu stærk nok.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Ja han er da cføli fyldt med divese medikamenter, men alligevel imponerende at det kan lade sig gøre for sådan en lille knejt at blive sådan et monster :blink:

Jeg sad lige og så xxxl her i mandags, og damn en kedelig stil han har i de fleste løft, jeg lagde specielt mærke til da han kørte Incline SMITH :thumb_down: BP, for pokker det er dårlig stil, den er jo overhovedet ikke i nærheden af hans bryst, det ligner nærmest en underlig form for flyers eller såen et eller andet..

For slet ikke at tale om hans squat stil :chicken:

Jeg har desværre ikke set made in germany endnu, men er på jagt efter den :)

Edited by Granhof
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hmm, af hvad jeg kan se tror jeg faktisk han var clean de første 4 år.. Den vækst kan fint have ladet sig gøre hvis han har haft styr på træning og kost.

Den ondeste vækst er nok fra 4-5 år :w00t:

Der skal jeg satme love for at han har fået fat i nogle hormoner.. Hans krop vokser til næsten dobbelt størrelse på et år.. Se DET er klamt at se :angry:

Også sjovt at se hvordan hans hovede har ændret sig så meget og vokset så meget fra start til slut.. Skummelt siger jeg bare.

Anyway det er imponerende, og han burde havde stoppet ihverfald efter de 5 år.. Jeg havde selv stoppet efter de 4 år hvis jeg var ham.. Altså med at bulke osv.. Synes faktisk det ser ret cool ud som han ser ud efter de 4 år.

Link to comment
Share on other sites

Syntes det er kanont at han vil gå ud i extremerne. Hvis nu det er hans mål. At være blandt de største BBer i verden... Så er der virkelig stor konkurence. Man bliver afhændi af de endofiner som bliver udsendt i kroppen. Tror også han ahr megariksis. Som er mindst ligeså udbredt som anoreksi.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Jeg har egentlig tænkt på noget.. Hvis vi nu siger at en fyr som Marcus Ruhl stoppede med at tage AS, men stadig trænede lige så intensivt og spiste ligesom han gør nu.. Ville han så ikke blive mindre, da kroppen simpelthen ikke er i stand til at holde en sådan overdimensioneret muskelmasse ved lige, med sit naturlige testosteron niveau? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har egentlig tænkt på noget.. Hvis vi nu siger at en fyr som Marcus Ruhl stoppede med at tage AS, men stadig trænede lige så intensivt og spiste ligesom han gør nu.. Ville han så ikke blive mindre, da kroppen simpelthen ikke er i stand til at holde en sådan overdimensioneret muskelmasse ved lige, med sit naturlige testosteron niveau? :blink:

Jo. En stor del af muskelmassen vil forsvinde, specielt hvis man er så overdrevet stor som Markus Ruhl. Der er nogle der hævder, at man godt kan bibeholde al den muskelmasse man får igennem en "kur" ved at spise og træne rigtigt efterfølgende. Det kan helt sikkert ikke lade sig gøre for Ruhl med den masse han har. Jeg tror ikke på, at det er genetisk muligt for noget som helst menneske at blive bare tilnærmelsesvis så stor med ligeså lav fedtprocent på den naturlige måde.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har egentlig tænkt på noget.. Hvis vi nu siger at en fyr som Marcus Ruhl stoppede med at tage AS, men stadig trænede lige så intensivt og spiste ligesom han gør nu.. Ville han så ikke blive mindre, da kroppen simpelthen ikke er i stand til at holde en sådan overdimensioneret muskelmasse ved lige, med sit naturlige testosteron niveau? :blink:

Har man overhovedet noget "naturligt" testosteron niveau efter så mange år med AS? Bliver det ikke smadret?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share