Træning Århus


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Er der tilfældigvis nogen MOL`ere jeg kender (eller ikke kender) der kan oplyse mig hvor jeg kan betale mig fra engangs træning i Århus i dag?

Gerne med mulighed for vægte op til 52,7kg (mindst) og dødløft.

Nogen bud?

Ikke alt afgørende meeeen, det kunne være rart

Link to comment
Share on other sites

Er der tilfældigvis nogen MOL`ere jeg kender (eller ikke kender) der kan oplyse mig hvor jeg kan betale mig fra engangs træning i Århus i dag?

Gerne med mulighed for vægte op til 52,7kg (mindst) og dødløft.

Nogen bud?

Ikke alt afgørende meeeen, det kunne være rart

DHS 65kr.

Mulighed for alt :4thumbup:

Db´s dog kun til 40kg. Men kan samle en til 80kg. Så hvis det one arm row går det vel :smile:

Edited by cj8000
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Nå i December får jeg nok brug for at træne et par gange i Århus.

Jeg tager til Århus d 21 Dec og hjem igen d 25/26

Dvs jeg nok skal træne d 24 December hvilket sikkert er hel vildt nemt at finde et sted man kan :laugh:

Er der nogle fra AUS der kunne overveje at træne Mandag d 24? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nå i December får jeg nok brug for at træne et par gange i Århus.

Jeg tager til Århus d 21 Dec og hjem igen d 25/26

Dvs jeg nok skal træne d 24 December hvilket sikkert er hel vildt nemt at finde et sted man kan :laugh:

Er der nogle fra AUS der kunne overveje at træne Mandag d 24? :laugh:

Er det ikke rimelig standard at centrene har åbent om formiddagen den 24.?

Det havde mit gamle center da...

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke rimelig standard at centrene har åbent om formiddagen den 24.?

Det havde mit gamle center da...

Det tror jeg de har.. Eller håber i hvert fald.. Nu ved jeg ikke om DHS har åbent d. 24, men regner da med det. Ellers kan man altid smide en træning i et fitness.dk center eller lignende, de har i hvert fald åbent. :smile:

Blackie>> Du må sige til hvis du vil træne i DHS, så finder vi lige ud af det... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg de har.. Eller håber i hvert fald.. Nu ved jeg ikke om DHS har åbent d. 24, men regner da med det. Ellers kan man altid smide en træning i et fitness.dk center eller lignende, de har i hvert fald åbent. :smile:

Blackie>> Du må sige til hvis du vil træne i DHS, så finder vi lige ud af det... :smile:

Hvad jeg har hørt har Dhs åben den 24.Dec. Eneste lukkedage er den 25.Dec. og 1.Jan. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 4 months later...

Er Ny Helse og Motion det der før gik under DHS?

Oksen har oplyst mig at der har været er skifte.

Jeg har brug for at træne i Århus Onsdag og Fredag. Fitness world spiller nok ikke helt til det jeg har brug for. (tror jeg)

Er der stadig nogle her inde der træner der?

Link to comment
Share on other sites

Er Ny Helse og Motion det der før gik under DHS?

Oksen har oplyst mig at der har været er skifte.

Jeg har brug for at træne i Århus Onsdag og Fredag. Fitness world spiller nok ikke helt til det jeg har brug for. (tror jeg)

Er der stadig nogle her inde der træner der?

DHS heddder stadig DHS, men er flyttet rundt om hjørnet.

Equinox Nørrebrogade har hvad du har brug for eller hvis du gider tage ud i Gellerup er der Aak, der vi trænet før MOL Julefrokost er super, du kan høre Blanco eller Cookei? om du kan træne der ude.

Link to comment
Share on other sites

Er Ny Helse og Motion det der før gik under DHS?

Oksen har oplyst mig at der har været er skifte.

Jeg har brug for at træne i Århus Onsdag og Fredag. Fitness world spiller nok ikke helt til det jeg har brug for. (tror jeg)

Er der stadig nogle her inde der træner der?

Jeg træner klokken 11 på onsdag i AAK, jeg ved ikke med træning på fredag endnu, der er mulighed for VL i AAK btw :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner klokken 11 på onsdag i AAK, jeg ved ikke med træning på fredag endnu, der er mulighed for VL i AAK btw :-)

Ohhh. Hvis jeg må træne med, mod gode ord og betaling, kunne jeg godt tænke mig det. Er det eventuelt muligt at jeg må tage damens lillebror med (16år)? Du kan lige droppe mig en pb med dit nummer, så kan vi snakkes ved. Det ville være super lækkert hvis jeg kunne få bare lidt træning

Jeg regner med at træne fredag i AUS. Der kan jeg sagtens lukke dig ind hvis det ikke er ukristeligt (hø hø) tidligt

Hehe. Verdensklasse. Hvis jeg kan få dit nummer (pb) så kan vi lige skrives ved om det.

Link to comment
Share on other sites

Ohhh. Hvis jeg må træne med, mod gode ord og betaling, kunne jeg godt tænke mig det. Er det eventuelt muligt at jeg må tage damens lillebror med (16år)? Du kan lige droppe mig en pb med dit nummer, så kan vi snakkes ved. Det ville være super lækkert hvis jeg kunne få bare lidt træning

Det skal ikke koste dig noget at træne med, bare du rydder op efter dig selv :-) Og hvis lillebror opfører sig ordentligt er han selvfølgelig også velkommen.

Du får lige nummer i PM.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share