Kampen om at blive klar --> DM '09


musse 1984
 Share

Recommended Posts

Morgen cross-trainer @ 25 min

Så fik jeg jobbet i SATS på Falkoner alle, 200 meter fra mit kollegie!!!!!!! :4thumbup: :superman: Og han mente jeg ik behøvede fitness instruktør udd., med den erfaring og han ville prøve noget merit agtig så jeg røg direkte ind på "personlig træner" udd. Så det var jo bar rigtig godt :smile:

Jamen tillykke med jobbet, og velkommen til SATS :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

30 min cross-trainer og

49 min @ morgen pw

Scanning på Human Ernæring kl 13 (men holder oplysningerne for mig selv, SORRY) og inden træning på skolen:

15 min roning

30 min pw

aften:

10 km cykling i alt.

var ude ved Rasmus og blive behandlet og da jeg cyklede hjem ku jeg se kl var mange og mærke at jeg måske sku gøre som Rasmus sagde og tage hjem og ligge på langs. Så det gjorde jeg så og endte da oxo med jeg sov... indtil nu! :blush:

Godnat..

Link to comment
Share on other sites

Morgen cardio, pw@ 59 min

Jeg sku træne i SATS idag tidligt for at kunne være klar til at læse tidligere end normalt. Men en ven spurgte om jeg ville med i FW, så det blev der idag.

Den stod på Bryst, tri og mave:

2 km cykling

Dips:

4 set

DB Flyes:

12x24

2x9x26

7x30

6x30

5x32

5x32 med lidt hjælp

Cable standing flyes:

20x15

12x20

2x8x22,5 brææændt af

Pec deck:

12x90

9x100

7x105

5x110

Pushdown:

16x30 kg

3x10x40

DB tri ext.:

10x16

3x8x16

Supersættet med

Bench dip:

4x20xbw

Cable straight Lying Leg-Hip Raise:

14x10 kg neeemmt

8x12,5

7x12,5 ikk nemt mere :crazy:

6x12,5

Seated crunch:

4 set husker ik vægten

Ball crunch:

4x50

15 min cross-trainer

2 km cykling

Link to comment
Share on other sites

Du skal være velkommen :wink:

Jeg har læst lidt med herinde og det ser rigtig godt ud med din DM-form.

Du skal i hvert hald have knæk & bræk herfra. Glæder mig til at læse mere om din oplevelse i Herning.

//kålormen

Mange tak skal du ha... Du skal nok høre nærmere efter DM :devil: det er så li gået op for mig du er af hunkøn, ved ik hvorfor jeg troede anderledes. Ik at det gør noget i NOGEN SOM HELST SAMMENHÆNG :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nå nå lidt spas i loggen imens jeg var uden internet...

Men jeg fik trænet igår. Først 30 min cykling i SATS og 10 min pw

5 km cykling

Eftermiddag i CF:

Skulder og læg

15 min cykling

5 km cykling

Idag har jeg lavet cardio i SATS, 25 min cykling, hjem og æde og så ud i METRO samm med Rall og købe diverse ting. Derefter hjem og blive behandlet og nu har kroppen det rigtig godt :4thumbup:

Jeg skal til job samtale på Novo Nordisk kl 14, det drejer sig om arbejde hvor jeg skal passe forsøgsdyr en gang hver 4. weekend og skal overtage det fra nogle andre dyrlæge studerende, så det er super relevant og sku oxo give godt :superman: Så håber jeg får det, så er jeg oxo godt dækket ind med lidt suppl. til min SU :smile:

Jeg tager bagefter til Malmö, op til en gammel folkeskole kammerat og træner ryg, biceps, mave/læg med ham og ser nogle film, men kommer hjem imorgen tidlig igen! Godt at komme lidt væk og stresse af :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

I fredags tog jeg jo til Malmö med en kammerat der lige havde købt en Audi s6 stationscar, med 380 HK :w00t::superman:

Der blev trænet Ryg, biceps i fitness 24-seven. Sygt at man skal vise fingeraftryk for at komme ind med sit nøgle kort :blink: men ålen ku li blive klemt med ind :w00t:

lørdag morgen pw'ede@50 min, jeg så rundt i Malmö og det endte med jeg måtte ringe for at finde den rigtige vej hjem :laugh: Inden jeg tog hjem blev det til noget shopping, som blev alt fra halskæde, til bukser til Anator p70.. Puha, IK godt :tongue: Igår aftes pw@1 time 20 min.

Jeg stødte forøvrigt på den unge gut fra Loadedcup som stillede op i Classic Bodybuilding og fik en sidste plads, en 3. plads. Ham stod vi sammen med i toget hjem fra Loadedcup :smile:

Jeg stødte oxo næsten en Audi R8 :w00t: Shit en lækker bil :wub:

Link to comment
Share on other sites

Træning igår:

Morgen:

2 km roning

Posering

15 min cross-trainer

10 min pw

Eftermiddag:

5 km cykling

Træning i CF:

bryst og tri, kun lidt træning da jeg idag starter på fullbody, uden ben.

Dips:opv.

DB fly:

15x22

12x26

9x28

2x7x30

Cable flyes:

16x22,5

13x25

2x10x30

7x35

5x40

DB kickbak:

2x10x16

2x10x14

2x8x14

Cable pushdown, one arm:

2x12x20

2x7x22,5

8x20

8,5 km cykling

Mad

Poseringstræning, BIG TIME hos Rall - der kom styr på vigtige ting.

Behandling af ryg

3,5 km cykling

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share