Kampen om at blive klar --> DM '09


musse 1984
 Share

Recommended Posts

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hov... Hey Iver og takker :superman:

Dagens træning i SATS, morgen:

30 min cykling

10 min pw

SATS eftermiddag med Hinge-boy!:

Fullbody uden ben:

Dips:

2 set

Tri pushdown med tov:

3-4 set @ 25 rep

DB kickback:

3x20x9 kg

Chins:

2 set

Cable Straight Arm Pulldown:

3 set @ 25 rep med 35 kg

Front pulldown:

3x17x55

Cable flyes:

40x20

25x30

BL curl:

22x22,5 (ved ik helt om de kg passede)

Reverse grip:

2x18x22,5

Supersættet med

Cable curl:

25x25

2x30x30

Front raise med vægtskive:

20x15 kg

2x16x20

Dumbbell Lying Rear Delt Row:

4x18x9 kg

Seated crunch:

40x37,5

3x25x40

15 min cykling

Poseringer under hele træningen og igen bagefter. Der kom igen styr på nogle ting. Kæmpe tak til Hinge for at få mig slæbt igennem træningen, masser af boys snak som gjorde det hele meget nemmere :4thumbup: :superman: Men utrolig serious training day :devil: Hinge er ved at være godt bulket (læs ikke: fed!) igen og skal li ha ham med på at stille op næste år...! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Morgen i SATS: Efter morgen føsdag hvor jeg bagte boller og lavede morgenvækning men det eneste jeg søbede i var kaffe!

2 km roning

15 min cykling

15 min pw

Formiddag på skolen:

1,5 km roning

4 km cykling

3,5 km cykling

Og så var der saternedeme dømt BB! træning med alle BB! drengene ude i IK99:

Fullbody:

BP:

25x60

14x80 EJ, møg

14x70 :mad:

15x60

DB flyes:

14x22,5

3x16x20

Chins:

1 set

Front pulldown:

5x15x50 Styrke, hvor gemmer du dig?? :unhappy:

DB kickback:

2x20x12

3x15x12

Db preacher curl:

16x17 kg

3x15x17 :devil:

Supersættet med

Db mini curl:

2x15x9 kg (mener jeg det var)

2x18x9 Så faldt lortet fra hinanden midtvejs, men straks var en BB! på pletten og samlede skidtet så jeg ku supersætte færdigt :wink:

Lateral raise, DB:

22x9 kg

3x15x14 (tror jeg nok)

Pose down!

10,5 km cykling ud til Rall og fikset i ryggen. Og mere poserings træning... :cry: men det spillede :superman:

Det var fedt at være i IK99, der var mange MOl'er, men husker ik alle sammen, bla. Thor Hauge, Conscience, Tunen, Nissen, Kong Kent. Rigtig dejligt beskidt og hardcore center nede i kælderen, hvor der blev løftet heavy shit all tha way :superman: God træningsindstilling de render rundt med... liiiii undtagen Thor Hauge - han snakker stadig ligeså meget som ude i Varde Fitness :tongue:

Nu har jeg så haft Vikingen på besøg herfra MOL, som jeg helt har overladt alt til mht. pakning. Hinge kommer imorgen og hjælper med at lave mad og få styr på de sidste ting inden vi drager mod Herning/Holstebro torsdag morgen kl niner :superman: Blir satme fedt!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke søndag Rasmus..! :superman:
Young master Rasmuz...

Good luck søndag... Vi ses helt klart. Husk at komme ned og gi din "gamle" ven Iver et kram ikke? :laugh:

Gi den gas :devil: Dips og chins in hell :devil::devil::devil:

Anders>> Takker, vi ses måske bagefter :smile:

Iver>> YES SIR, self kommer jeg ned, og hvis jeg er for omtåget må du li finde mig! Vi ses efter showet om ik andet! :w00t:

Du kan tro det kommer til at spille :devil:

Edited by musse 1984
Link to comment
Share on other sites

Vilde cuts du har og flot form, det skal nok blive godt på lørdag :smile:!

Så dig nede i IK igår, men var ikke helt sikker på hvem du var. Og ja Thorhauge, han kan satme kævle en hel træning i stykker. :laugh:

/Nicholas

Hep hey!

Var det dig der trænede kæbemuskler med Jesper igår?? :tongue: For ellers ved jeg ik li hvem du er :blush: ??

Mange tak og tager det endnu mere som ros når du skriver lørdag, da det er der Cl BB og BB er og hvis du sys jeg vil klare mig godt i en af dem er det top dollar :4thumbup: :tongue: Ej, pjat til side, mange tak - det er virkelig rart at høre at det hele har båret frugt, specielt her de sidste dage hvor der i den grad er dømt low energy :smile:

Ses sikkert dernede i hulen igen, ku godt finde på at kigge derned til noget beskidt træning :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hep hey!

Var det dig der trænede kæbemuskler med Jesper igår?? :tongue: For ellers ved jeg ik li hvem du er :blush: ??

Mange tak og tager det endnu mere som ros når du skriver lørdag, da det er der Cl BB og BB er og hvis du sys jeg vil klare mig godt i en af dem er det top dollar :4thumbup: :tongue: Ej, pjat til side, mange tak - det er virkelig rart at høre at det hele har båret frugt, specielt her de sidste dage hvor der i den grad er dømt low energy :smile:

Ses sikkert dernede i hulen igen, ku godt finde på at kigge derned til noget beskidt træning :wink:

Hep, det var mig der kæwede den af med Jesper.

Troede sgu det var CB du skulle stille op i, men held og lykke med det andet osse.

Du er helt sikkert velkommen i hulen igen, altid fedt at ha nogen hoveder at snakke med! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hep, det var mig der kæwede den af med Jesper.

Troede sgu det var CB du skulle stille op i, men held og lykke med det andet osse.

Du er helt sikkert velkommen i hulen igen, altid fedt at ha nogen hoveder at snakke med! :smile:

Ja okay, mange tak for det, tager jeg som fin fin ros :smile: Mange tak champ, ses i hulen

Link to comment
Share on other sites

Sats morgen:

igen energi OVERHOVEDET

20 min cykling

10 min pw

Ud til Ralls klinik og få en ordentlig røvfuld behandling og kævet en del imens han frådede... Han begyndte at krible i fingrene da han så og hørte om de næste dage - han vil oxo på diæt :w00t:

Dagen meget præget af ekstrem lav energi.

2 km cykling

Træning med kammi i FW:

DB flyes:

20x20

16x22

2x15x24 :cool:

Cable flyes:

30x15 tooo easy

20x17,5

2x15x17,5

Machine row:

20x50

16x55

2x18x55

Standing straight arm pulldown:

4x15x30 kg

BL tri ext.:

30x22 kg peace of cake!

3x16x32

Supersættet med

tri machine:

4x15x45

DB preacher curl:

20x16 kg!!!!! stort overskud

15x18

2x15x16 så røg overskuddet!

Supersættet med

DB mini curl:

3x15x10 kg

18x10

Cable lateral:

rættiii mange x 5 kg

3x17x7,5 kg

Ball crunch:

50

100

60

50

2 km cykling.... Ik mere cardio, havde super travlt og AL energi havde gemt sig et el andet sted

Her til aften har Hinge været og lave alt den mad jeg skal spise frem til kl 18 imorgen. Stor hjælp, er mega glad for at ham og Jenner (Vikingen) har styret det her show de sidste par dage. For selvom jeg har lavet en masse for at blive færdig, har der hele tiden været mere. Så har stresset selvom jeg ik burde... Nu er det over and out indtil jeg kommer til Jenner plads nær Herning.

Link to comment
Share on other sites

Hov forh... Tænkte sq ik li over det var Jenners profil der åbenbart er på herhjemme ved hans forældre :blush: Men skiiiee være med det!

Tunen, Vikingen, Kapper 2 (fra skolen) og jeg tog afsted til Jylland kl 9. Tunen nåede li akkurat toget, da jeg stod og holdte dørene med mine sidste kræfter! BB! eller noget... :tongue:

Jeg fik frådet maden Hinge havde lavet og dem der sad omkring os så noget mærkelig ud da jeg trak det samme måltid op flere gange :laugh:

Vi har været ude og shoppe fråde i Holstebro og så trænede mig og Jens min sidste træning i FLex fitness i Holstebro som sponsorerede mig med en T-shirt og gratis træning :4thumbup:

Der blev kørt til den og husker ik reps el kg desværre, men det var virkelig high rep til alle muskler var explosive and burning :devil:

Vi trænede fullbody, hvor vi trænede hovedsageligt maskiner, hvor vi delte det op på følgende måde:

Bryst, ryg, skulder @ 4 set

Bryst, ryg (to rygøvelser li efter hinanden, et bredt greb og et smalt greb) @ 3 set

Triceps, 2 øvelser (en superset øvelse) @ 4 set

Biceps, 2 øvelser (en superset øvelse) @ 4 set

Mave @ 5 set

I aften står den på afslapning med gutterne, jenses familie hund og kat :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:4thumbup: Nååå makker så er det næsten lige oppe over... Gi' den gas og vis Herning og puplikum din syndsyge form søndag. :superman: Held og lykke endnu en gang fra det midtfynske. :w00t: Det har været en fornøjelse at følge dig lidt på vej og være en lille del af dit projekt DM... :wink:

- iver

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey Musse...

Tillykke med din fine resultat. Du gjorde alt hvad du kunne, mere er det ikke at sige til det. Du var i super form - de andre var bare bedre - men sådan er det bare.. Klassen var fååårrrkking hård - så dit resultat kan du være meget meget stolt af...

:devil: Du lee' :4thumbup:

Vi ses forhåbentlig i Ringe til en gang fælles træning når du skal til Svendborg igen... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey alle sammen.

(Anita og Iver mange tak og rigtig fedt at hilse på jer :smile: )

Jeg har haft meget travlt siden jeg røg af scenen. Jeg roder med en hjemmeside samm med min super nørde ven (det er mest ham der roder med den :blush: ) hvor jeg vil skrive om det hele. Derudover var der to piger med der optog det hele og har tænkt mig at låne et aud. på skolen og så vise en redigeret (så den er lidt kortere) version af AF showet en aften snarest. Her vil bl.a. Rall være tilstede og besvare spørgsmål og så er det generelt bar fordi der er så mange "almindelige" mennesker der ik kender den her sport og gerne vil høre om den. Så tænkte det måtte være den bedste måde at fortælle om hele den verden og ik mindst min oplevelse ved DM.

Mht. DM så er jeg rigtig tilfreds med resultatet. Jeg synes selv jeg har haft den bedste hjælp. Thomas Thorsgaard har top tunet mig her til sidst og Sved har også gjort sit til jeg var max klar. Jeg var meget utilfreds med mine styrkeprøver da jeg mestrer den MEGET bedre til træning, men igen - det er noget helt andet når man er dehydreret og udkørt - men alligevel havde jeg skruet mine egne forventninger højere op. Jeg sys dog nu at det er rigtig godt selv og det var SÅ FEDT AT STÅ PÅ DEN SCENE!!!! :devil: Så alle der tænker på at stille op - kom igang!! :devil:

Jeg har meget travlt de næste dage men skal forsøge at opdatere og få styr på billeder osv osv. Til sidst et lille stemningsbillede:

post-12784-1190666531_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej Rasmus

Kanon billede der :bigsmile: Rigtig fed ide med at holde et foredrag og fortælle lidt om dine oplevelser. Ville bare lige skrive at sige at det er kanon godt gået! Det synes jeg virkelig; og du kom fint ned i fedten, Hvis du fortsætter og hænger i som du gør nu så skal der nok komme en finale plads i den nærmeste fremtid :wink:

Jeg vil meget gerne give dig noget kritik på det hele og nogle pointers med træningen hvis du har lyst. Rigtig fedt at høre du havde en god dag. Du må undskylde hvis jeg var lidt fjern søndag, men skulle jo holde øje med Uffe og sørge for det hele kørte på skinner.

Link to comment
Share on other sites

Hej Rasmus

Kanon billede der :bigsmile: Rigtig fed ide med at holde et foredrag og fortælle lidt om dine oplevelser. Ville bare lige skrive at sige at det er kanon godt gået! Det synes jeg virkelig; og du kom fint ned i fedten, Hvis du fortsætter og hænger i som du gør nu så skal der nok komme en finale plads i den nærmeste fremtid :wink:

Jeg vil meget gerne give dig noget kritik på det hele og nogle pointers med træningen hvis du har lyst. Rigtig fedt at høre du havde en god dag. Du må undskylde hvis jeg var lidt fjern søndag, men skulle jo holde øje med Uffe og sørge for det hele kørte på skinner.

Hey Jon. Mange tak for den fine ros. Sys nu ik du var langt væk, men self sku du det... Jeg havde jo heller ik tid til at hygge snakke hehe :wink: Det må vi li se på... altid godt med inputs til træningen osv., men vi mødes jo nok snart i CF igen... Skal bar li ovenpå og ha styr på det hele... Ik mindst mine kommende eksamer!! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Kære Rasmus.. Er dybt beæret over de ord du skriver om mig i din takke"tale"... Er glad for at jeg har kunnet hjælpe dig igennem det her. Det fedt ikke? Man er bare høj af den fede oplevelse.

Vi ses snart...

- iver :superman:

Link to comment
Share on other sites

Kære Rasmus.. Er dybt beæret over de ord du skriver om mig i din takke"tale"... Er glad for at jeg har kunnet hjælpe dig igennem det her. Det fedt ikke? Man er bare høj af den fede oplevelse.

Vi ses snart...

- iver :superman:

Hey sensei :w00t:

Det manglede bare, som jeg skriver - jeg sys det er vigtig man husker dem der står bag det hele.

Jo det er rigtig fedt, specielt når jeg nu tillader mig selv at være tilfreds med resultatet :smile: Jeg drømte jo om at komme i finalen så li efter var det svært at være glad. Men nu indser jeg at jeg præsterede godt og er når jeg tænker tilbage, er jeg godt tilfreds :4thumbup: Og JO man er HØJ!!! :bigsmile:

Musse

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share