CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Og endnu mere update

Onsdag d.5

I dag står den på fridag d040.gif

Skal egentlig have shoppet tøj til et bryllup jeg skal til lørdag... men gider jeg? Nej Vil jeg hellere bare træne?! JA!!

Heeeyyy Sister :laugh:

Jeg skal til bryllup d. 15. og har samme "problem". Man kan jo ikke nå at shoppe, når man skal træne hver dag efter arbejde.

Tror jeg bliver nødt til at tage en halv fridag (eller måske en hel :smile:)

Link to comment
Share on other sites

Ej hvor grotesk... Det lader til, at jeg skal takke mit sygdomsforløb, for at jeg ikke kørte 2x300 km for det der.. Så var jeg eddersparkemig blevet tosset.... :w00t:

Ja, det tror jeg... Lørdag havde de dog cyklet udenfor i en pavilion! Men i det mindste havde der da været bedre plads og man kunne nok se flere af deltagerne. Men lyden tør jeg ikke gætte på hvordan var.

Så ja, tror det var held i uheld at du var syg.

Det bedste var vist - billigt træningstøj, fik købte en træningstrøje til 220 - koster vist normalt 380, så det var jo et godt og nødvendigt købt. Specielt nu når det bliver koldere og jeg skal løbe :innocent:

...og så fremhæver den jo også visse ting :laugh:

post-13362-1188991450_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej Candygirl

Tak for update :smilejap:

Jeg har stadig lidt svært ved at forholde mig til nogle af øvelserne. Jeg må lige slå dem op på i aften :smile:

Jeg kan godt se, at det er sjovere når man har en at konkurrere lidt med. Synes ofte det ser ud som om, dem der dyrker styrketræning alene keder sig rigtig meget - eller også er det bare et kedeligt fokus-fjæs de tager på :laugh:

Jeg blev lige i tvivl om, om det var en invitation til fælles styrketræning, du lagde i min log :blush: Ellers løber vi jo nok på hinanden til noget spinning en dag, for det skal der jo også være plads til :bigsmile:

Lyder ellers som en temmelig kedelig oplevelse i Albertslund :dry:

Kender det - med øvelsesnavnene, jeg er heller ikke 100% på at jeg bruger de rigtige navne, men tror det da :blush:

Og jo, det var en invitation... hvis vi kan få det til at passe sammen, tror jeg det kunne være lidt mere motiverende - og sjovere cheesy.gif

Vil også prøve at lave en træningsplan... så kan vi måske koordinerer lidt? Hvornår starter du

Nå - skal stadig havde taget mig sammen til det der shopping :innocent: ...kan I så lade være med at skrive :tongue:

Ej, det mener jeg ikke smitten.gif

Link to comment
Share on other sites

Lige et stemningsbillede fra i søndags... det skal måske lige pointeres, at instruktøren ikke er Tanja :innocent:

De forreste cykler havde "de forkerte klamper" (kan ikke huske om det var look/spd, men ikke de røde - og det var dem de fleste havde)... så udover at der var et stykke mellem instruktøren og de øvrige cykler, var der heller ikke rigtigt, nogle der bruge de forreste. Dårlig planlægning :dry:

post-13362-1188992376_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Lige et stemningsbillede fra i søndags... det skal måske lige pointeres, at instruktøren ikke er Tanja :innocent:

De forreste cykler havde "de forkerte klamper" (kan ikke huske om det var look/spd, men ikke de røde - og det var dem de fleste havde)... så udover at der var et stykke mellem instruktøren og de øvrige cykler, var der heller ikke rigtigt, nogle der bruge de forreste. Dårlig planlægning :dry:

:crazy: Det er da til at lukke op og s....i det der... Tak skæbne for at jeg var syg... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lige et stemningsbillede fra i søndags... det skal måske lige pointeres, at instruktøren ikke er Tanja :innocent:

De forreste cykler havde "de forkerte klamper" (kan ikke huske om det var look/spd, men ikke de røde - og det var dem de fleste havde)... så udover at der var et stykke mellem instruktøren og de øvrige cykler, var der heller ikke rigtigt, nogle der bruge de forreste. Dårlig planlægning :dry:

Og hvad sker der for instruktøren - er det en rød kjole vedk. har på?

Link to comment
Share on other sites

Og hvad sker der for instruktøren - er det en rød kjole vedk. har på?

Yæs yæs, sådan en rød ciffon-kjole ting og paryk med pandebånd :crazy:

...og det var det første man så, nå man kom indenfor.

Gud ja det har jeg da først set nu...

Det var ikke mig. :laugh:

Sikker?! Kunne jo være dig i forklædning :tongue:

Candy *med ny "bryllupskjole" - og taske og sko, dog ikke til på lørdag. Men shoppede da ikke træningstøj :innocent: *

Link to comment
Share on other sites

Yæs yæs, sådan en rød ciffon-kjole ting og paryk med pandebånd :crazy:

...og det var det første man så, nå man kom indenfor.

Sikker?! Kunne jo være dig i forklædning :tongue:

Candy *med ny "bryllupskjole" - og taske og sko, dog ikke til på lørdag. Men shoppede da ikke træningstøj :innocent: *

Sådan noget synes jeg bare overhovedet ikke er sjovt. Jeg kommer for at træne, ikke for at få et godt grin.... Kald mig bare mavesur :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Kender det - med øvelsesnavnene, jeg er heller ikke 100% på at jeg bruger de rigtige navne, men tror det da :blush:

Og jo, det var en invitation... hvis vi kan få det til at passe sammen, tror jeg det kunne være lidt mere motiverende - og sjovere cheesy.gif

Vil også prøve at lave en træningsplan... så kan vi måske koordinerer lidt? Hvornår starter du

Nå - skal stadig havde taget mig sammen til det der shopping :innocent: ...kan I så lade være med at skrive :tongue:

Ej, det mener jeg ikke smitten.gif

Jeg starter i FitnessDK i næste uge, men er også medlem af SATS resten af september :smile:

Jeg ved, at min træning fungerer bedst, hvis jeg har en nogenlunde fast ugeplan, men der går nok et par uger inden den er på plads.... Jeg kunne nok fylde min træning ud med tidligere SATS-instruktører, hvis det var det jeg ville, men jeg skal da også ud og opleve nogle nye. Og så skal jeg jo se, hvad der sker med mit styrketræningsprogam :4jumpy:

Du skal nok høre nærmere snart :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Sådan noget synes jeg bare overhovedet ikke er sjovt. Jeg kommer for at træne, ikke for at få et godt grin.... Kald mig bare mavesur :nonono:

Hej Mr.mavesur

:tongue:

Ej, jeg er ganske enige... kunne måske gå ved ganske særlige lejligheder - juleaften santarj0.gif eller sådan noget - men ikke til seriøs træning nono.gif

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Mon Jules egentlig er på øen og skal til chokolade spin i morgen?! a015.gif Hvis det er tilfældet er det jo givet, hvor jeg skal træne - ellers skal jeg vist et smut til Fields og instruktøren med det gode bryst :innocent:

...og apropos fyres bryster. Mødte jeg Tanjas/Kaspers "skrædder" igår - der bl.a. fortalte (nu skal du lukke ørene Kasper), at når man syr jakker til veltrænede fyre, bruger man damemodeller :laugh: - Men det er selvfølgelig ikke noget man siger.

Marianne: Venter i spænding så :bigsmile: ...håber jeg selv får taget mig sammen til noget styrke inden. Er jo lidt sløvt det her :blush:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Hej Mr.mavesur

:tongue:

Ej, jeg er ganske enige... kunne måske gå ved ganske særlige lejligheder - juleaften santarj0.gif eller sådan noget - men ikke til seriøs træning nono.gif

Ja, hej hej...... Det er lige før jeg ikke engang gider julemands-spinning og den slags, det fjerner simpelthen for meget fokus. Giv mig noget benhård træning med tilpas meget/lidt coaching, så er jeg tilfreds, og gem så nissehuen og TDF-trøjerne til børnescenen henne i Field's :mad:

Link to comment
Share on other sites

:nonono: Bliver desværre ikke til choko spin for mig denne uge, da jeg stadig sidder plantet på kontoret i Århus, meeeeen der er kommet en anledning til at jeg nok snart kommer over til jer..... :wub::wub::wub: Tihi Julie 12 år. Say no more. Alt for tidligt... :wub: Men er det ikke bare typisk..... Bor i Århus, finder (måske) manden i Cph. :wink: Nå vi må se om vingerne bær'.

:w00t: Jeg har jo ikke al for god erfaring med den slags..

Mht Julemandsspinning og den slags, så kan jeg naturligvis som Henrik også bedst lide noget surrealistisk god træning, men den feminine side kommer nok også frem i mig ved juletid, og så sys jeg sgu ærligt talt at en omgang gak og gøgl kan være meget funny. Dette inkluderer da også forskellige former for tema spinning... :laugh: Det er da cooool... Sådan er vi jo så forskellige.... :smile:

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:nonono: Bliver desværre ikke til choko spin for mig denne uge, da jeg stadig sidder plantet på kontoret i Århus, meeeeen der er kommet en anledning til at jeg nok snart kommer over til jer..... :wub::wub::wub: Tihi Julie 12 år. Say no more. Alt for tidligt... :wub:Men er det ikke bare typisk..... Bor i Århus, finder (måske) manden i Cph. :wink: Nå vi må se om vingerne bær'.

:w00t: Jeg har jo ikke al for god erfaring med den slags..

Mht Julemandsspinning og den slags, så kan jeg naturligvis som Henrik også bedst lide noget surrealistisk god træning, men den feminine side kommer nok også frem i mig ved juletid, og så sys jeg sgu ærligt talt at en omgang gak og gøgl kan være meget funny. Dette inkluderer da også forskellige former for tema spinning... :laugh: Det er da cooool... Sådan er vi jo så forskellige.... :smile:

:4thumbup:

Det kan sagtens gå, er jo selv et pragteksempel :innocent:

Btw, har engang til et beachparty event kørt i pink nederdel, solskærm og solbriller. Ikke et kønt syn :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest slettet11072015
Lige et stemningsbillede fra i søndags... det skal måske lige pointeres, at instruktøren ikke er Tanja :innocent:

De forreste cykler havde "de forkerte klamper" (kan ikke huske om det var look/spd, men ikke de røde - og det var dem de fleste havde)... så udover at der var et stykke mellem instruktøren og de øvrige cykler, var der heller ikke rigtigt, nogle der bruge de forreste. Dårlig planlægning :dry:

Det der ville jeg VILDT gerne have oplevet.. Vodka i drikkedunken og fuld hammer på "stereo"iden. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share