CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Cool - syntes det giver et 10 gange (mindst) bedre flow end, når man skal hjule rundt.

Hvis jeg nu en dag skulle være instruktør, ville jeg bestemt også foretrække det :4thumbup:

Men glem nu ikke, at det er temposkiftene, som er med til at give variationen og at skiftene i intensitet giver iltoptagelsen det sidste pift. Jeg ved godt at det er Lasse T der taler, men jeg er helt enig med ham. Bare hvis du en dag skulle gøre alvor af det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Rooolig nu :laugh::tongue:

Det var bare noget, jeg snakkede med en centerbestyrer dernede om - sagde at den slags da nok skulle trække kunder til. Det er slet ikke officielt - holder bare lige et ben indenfor dernede.. :wink:

Det blir' måske officielt, men det handler jo om, at de skal poste nogle penge i det osv :smile:

Nåh, det er Nicolaj som er fuld af gode idéer :laugh:

Damn hvor er du nørdet med de grafer CG, men jeg er ikke overrasket over at du sikkert allerede kan manualen forfra, bagfra og på hovedet :wink:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Damn hvor er du nørdet med de grafer CG, men jeg er ikke overrasket over at du sikkert allerede kan manualen forfra, bagfra og på hovedet :wink:

Ja, det er dejlig ikke :bigsmile: Syntes især det er fint, med de der små symboler man kan sætte ind :wub:

Er også kommet til at snakke om det på arbejdet, og de kigger meget mærkeligt og uforstående på mig :laugh:

Og kunne da manualen i forvejen - jeg havde jo også samme model.

Ej, ret skal være ret, jeg har faktisk ikke prøvet at planlægge træninger (f.eks. intervalløB) ...endnu

Link to comment
Share on other sites

Dagens 2. træning: Styketræning Så er jeg allerede oppe på to gange i denne uge :4thumbup:

5 min opvarmning på crosstrainer

Squat

4*10 @ 25 kg... der var ikke noget squatrack (hedder det ikke det?!) og kunne ikke få mere op fra gulvet på nakken

Mave på hældende bænk

12 lige

10 skrå

10 lige

8 skrå

Lunges

4 (til hvert ben)*8-10 @ 25 kg. Og det var rigeligt med vægt :crazy:

Biceps curls

3*10 @ 8 kg

Min venstre arm har betydeligt flere problemer end den højre - tror egentlig godt jeg ville kunne bruge 9 kg med højre, men det bør man vel ikke?!

Lat.pulldown

3*8 @ 35 kg

..burde måske være gået ned til 30, for de sidste par reps til sidst, var vist ikke sååå pæne.

Det tog så ikke mere end 45 min, så tog 10 min til på crosstraineren - og kunne godt mærke mine ben havde været på arbejde. Fik noget lidt krampeagtigt, som jeg ellers aldrig får.

Og ingen pulsdata fra denne træning :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Den blev til en gang morgenspining hos "konkurrenten"... men når det er den schöne Mette-Mädchen, der sidder på podiet, må man jo overgive sig (tilgiv mig, mit tyske er ikke det bedste :innocent: )

SatsCykling aka Cykling II aka spinning øvet

Opvarmning, 10 min

1. (og eneste) serie

3*12 min á

3 min siddende mellemtakt

2 min stående enkelttakt

3 min siddende av-av-takt

2 min stående mellemtakt

Til sidst 2 min gazzz :superman: (fri position og takt)

Første runde skulle være ca. FYS7, anden FYS8 og sidste FYS9 ...de har dog fået en ny 1-5 skala (fra 50-100%) i SATS, gør det jo lidt besværligt.

Fik vist ikke helt kørt som udmeldt, lidt for hårdt i første runde og knap så hårdt i sidste. - eller det er pulsmæssigt, for er du sindsyg mine lår og røv, lod mig vide at de var... :crazy: Så fysiologisk vil jeg mene, at jeg var der oppe af... stønnede vist også en del efter sidste runde :blush::laugh:

Og hele denne herlighed, blev selvfølgelig afsluttet af en god gang :blahblah: ...og derefter en god gang morgenmad på arbejdet

....og så fandt jeg lige en ny yndlings-smiley hjemmeside tupthumbkq1.gif

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Den blev til en gang morgenspining hos "konkurrenten"... men når det er den schöne Mette-Mädchen, der sidder på podiet, må man jo overgive sig (tilgiv mig, mit tyske er ikke det bedste :innocent: )

SatsCykling aka Cykling II aka spinning øvet

Opvarmning, 10 min

1. (og eneste) serie

3*12 min á

3 min siddende mellemtakt

2 min stående enkelttakt

3 min siddende av-av-takt

2 min stående mellemtakt

Til sidst 2 min gazzz :superman: (fri position og takt)

Første runde skulle være ca. FYS7, anden FYS8 og sidste FYS9 ...de har dog fået en ny 1-5 skala (fra 50-100%) i SATS, gør det jo lidt besværligt.

Fik vist ikke helt kørt som udmeldt, lidt for hårdt i første runde og knap så hårdt i sidste. - eller det er pulsmæssigt, for er du sindsyg mine lår og røv, lod mig vide at de var... :crazy: Så fysiologisk vil jeg mene, at jeg var der oppe af... stønnede vist også en del efter sidste runde :blush::laugh:

Og hele denne herlighed, blev selvfølgelig afsluttet af en god gang :blahblah: ...og derefter en god gang morgenmad på arbejdet

....og så fandt jeg lige en ny yndlings-smiley hjemmeside tupthumbkq1.gif

Ja, du var vist top-stønner på timen :laugh: .

Super indsats, skønt at du kiggede forbi til timen og ikke mindst :blahblah:

Link to comment
Share on other sites

Men eftersom den korrekt beregning er af pulsreserven og ikke maxpulsen, er det den jeg har i sinde at bruge, selvom de fleste andre snydepelse, bruger beregning udfra maxpulsen.

Korrekt? Snydepelse ligefrem? Hrm... :dry:

Procent er pulsreserven er jo kun et lille smule bedre en procent af maks - det er da langt fra korrekt. Hvis man skulle måle det præcist, skulle man jo også have blodtrykket med, eller endnu bedre: Måle iltoptagelsen eller Joule (altså Watt gange tid) man lægger i cyklen. Og i RS800'ere man skal jo indtaste siddepulsen, og ikke hvilepulsen i RS800'eret, så du kan jo ikke bruge de pulsprocenter den viser. Og du bruger jo også gennemsnitspulsen af dine timer, uden at kompensere for pulsreserven. :smile:

Pointen er, at jeg synes du bare skal indordne dig, Candy, og bruge procent af maks som alle os andre. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Korrekt? Snydepelse ligefrem? Hrm... :dry:

Procent er pulsreserven er jo kun et lille smule bedre en procent af maks - det er da langt fra korrekt. Hvis man skulle måle det præcist, skulle man jo også have blodtrykket med, eller endnu bedre: Måle iltoptagelsen eller Joule (altså Watt gange tid) man lægger i cyklen. Og i RS800'ere man skal jo indtaste siddepulsen, og ikke hvilepulsen i RS800'eret, så du kan jo ikke bruge de pulsprocenter den viser. Og du bruger jo også gennemsnitspulsen af dine timer, uden at kompensere for pulsreserven. :smile:

Pointen er, at jeg synes du bare skal indordne dig, Candy, og bruge procent af maks som alle os andre. :tongue:

Jaja, måske lidt store ord - men bare læs, hvad Morten Z skriver her

Og ja, derr står at man skal indtaste siddepulsen - kan ikke en gang huske begrundelsen, men tror det er i forbindelse med noget bestemmelse af VO2 eller forbrænding, som jo alligevel ikke kan regnes præcist ud. Derfor har jeg indtastet min hvilepuls, istedet for siddepuls, så den regner den rigtige %HRR ud. :cool:

Så pointen tages ikke til efterretning :tongue:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Ja, du var vist top-stønner på timen :laugh: .

Super indsats, skønt at du kiggede forbi til timen og ikke mindst :blahblah:

Ved ikke lige om det er en title, man skal værdsætte :laugh: ...kan godt være man kan score et par point på det, lørdag nat kl.5 :tongue:

Selv tak - og lige over :4thumbup: ..og god musik :wub:

Link to comment
Share on other sites

1. (og eneste) serie

3*12 min á

3 min siddende mellemtakt

2 min stående enkelttakt

3 min siddende av-av-takt

2 min stående mellemtakt

Til sidst 2 min gazzz :superman: (fri position og takt)

Første runde skulle være ca. FYS7, anden FYS8 og sidste FYS9 ...de har dog fået en ny 1-5 skala (fra 50-100%) i SATS, gør det jo lidt besværligt.

Fik vist ikke helt kørt som udmeldt, lidt for hårdt i første runde og knap så hårdt i sidste. - eller det er pulsmæssigt, for er du sindsyg mine lår og røv, lod mig vide at de var... :crazy: Så fysiologisk vil jeg mene, at jeg var der oppe af... stønnede vist også en del efter sidste runde :blush::laugh:

Og så kom jeg hjem, så jeg kunne se lidt på mine pulsdata. Og som det ses nedenfor lykkes det faktisk at have en højere og højere gns.puls for hver runde :4thumbup:

071005cyclingiilapslu2.jpg

Er også blevet lidt klogere på ProTrainer programmet (som man overfører sine data til), fandt ud af at

- Ændre farver, så det ser lidt pænere ud :blush:

- Lave markører ved laps, i stedet for efter tiden

- Hvordan man ser hele træningen, men kun beregner gns.puls for en del af træningen

Rigtigt smart b030.gif Så man man f.eks. undlade opvarmning/nedkølingen, eller markerer de intervaller man har kørt.

Sidstenævnte er gjort i pulsgrafen :cool:

071005cyclingiikm4.jpg

Samlet pulsdata

Gns.puls: 158 ~ 77%. Ikke imponerende, men skyldes jo nok benenes tilstand :blush:

Maxpuls: 182 ~ 92%

Link to comment
Share on other sites

Arrrgh - hvem er det lige der har fortalt mig, at det er en god idé og lave, de der store basisøvelser... (squat og dødløft) :mad:

Man kommer jo til at gå som en a045.gif af det :dry:

*ynk ynk* og *avvvvv*

Damn hvor er du nørdet med de grafer CG...

Forstår stadig ikke helt, hvorfor du syntes det :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Og så kom jeg hjem, så jeg kunne se lidt på mine pulsdata. Og som det ses nedenfor lykkes det faktisk at have en højere og højere gns.puls for hver runde :4thumbup:

071005cyclingiilapslu2.jpg

Er også blevet lidt klogere på ProTrainer programmet (som man overfører sine data til), fandt ud af at

- Ændre farver, så det ser lidt pænere ud :blush:

- Lave markører ved laps, i stedet for efter tiden

- Hvordan man ser hele træningen, men kun beregner gns.puls for en del af træningen

Rigtigt smart b030.gif Så man man f.eks. undlade opvarmning/nedkølingen, eller markerer de intervaller man har kørt.

Sidstenævnte er gjort i pulsgrafen :cool:

071005cyclingiikm4.jpg

Samlet pulsdata

Gns.puls: 158 ~ 77%. Ikke imponerende, men skyldes jo nok benenes tilstand :blush:

Maxpuls: 182 ~ 92%

Hvis det her ikke er træningsnørderi så ved jeg ikke hvad er :tongue: ?

Men dermed ikke sagt at det ikke er super smart :blush::cheer:

Arrrgh - hvem er det lige der har fortalt mig, at det er en god idé og lave, de der store basisøvelser... (squat og dødløft) :mad:

Man kommer jo til at gå som en a045.gif af det :dry:

*ynk ynk* og *avvvvv*

:laugh: Det er måske et tegn på at du ikke laver dem ofte nok :tongue: ...

Nu hvor jeg bliver medlt ind i fitnessdk må vi se om vi ikke kan finde ud af at få gjort noget ved de øvelser så du kommer endnu mere i gang :devil: (og ikke nødvendigvis vælger Bicepcurls som en øvelse hvis du kun laver 5 øvelser :wink: )

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det her ikke er træningsnørderi så ved jeg ikke hvad er :tongue: ?

Men dermed ikke sagt at det ikke er super smart :blush::cheer:

Jeg kan ikke gøre for det, det er en stemme i mit hovede, der siger at jeg skal gøre det :tongue::blush:

:laugh: Det er måske et tegn på at du ikke laver dem ofte nok :tongue: ...

Nu hvor jeg bliver medlt ind i fitnessdk må vi se om vi ikke kan finde ud af at få gjort noget ved de øvelser så du kommer endnu mere i gang :devil: (og ikke nødvendigvis vælger Bicepcurls som en øvelse hvis du kun laver 5 øvelser :wink: )

/Cat :yo:

Ja, det er det helt sikkert tegn på - det går dog heldigvis noget bedre i dag.

Fem øvelser - hmm, det var egentlig ikke mange, burde jo nok have lavet lidt flere for arme/skuldre :tongue:

Uhhhh, FitDK-medlem lyder godt... :4thumbup: Så må du jo se om du kan få sat lidt mere "skik" på mig. Ej, det ville da være meget rart, hvis man havde en til at se, om man laver øvelserne nogenlunde rigtigt. :blush: Selvom de i hvert fald alligevel, virker efter hensigten

God weekend til dig (og andre der måtte læse med) d030.gif

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Sad og bladerede lidt i tråden med BB-tøser og stødte på det her billede.

Ved ikke rigtigt om jeg er mest chokeret eller fascineret over det a015.gif

:laugh::laugh: Har det på samme måde, til tider er der en hårfin grænse mellem tragisk og komisk :laugh:

Jeg kan ikke gøre for det, det er en stemme i mit hovede, der siger at jeg skal gøre det

post-15167-1191675819.gif Behøver jeg sige mere :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Og så kom jeg hjem, så jeg kunne se lidt på mine pulsdata. Og som det ses nedenfor lykkes det faktisk at have en højere og højere gns.puls for hver runde :4thumbup:

Hvilket også var hensigten :bigsmile:

Sad og bladerede lidt i tråden med BB-tøser og stødte på det her billede.

Ved ikke rigtigt om jeg er mest chokeret eller fascineret over det a015.gif

OMG :crazy:

Hun har tabt sine :boobs::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hun har tabt sine :boobs::laugh:

Jeps - det er heeeelt crazy c020.gif

Er ikke blevet til, så meget træning i weekenden, som man kunne ønske sig :blush: Til gengæld fået vaske helt i bund, selv spinningskoene har fået en tur, og er -næsten- blevet helt velduftene :wub: Så har jeg fået skrevet endnu et par ansøgningen (og skal faktisk til en samtale her onsdag) og så holdt Arne jo lidt tingeling-bling-bling lørdag, hvor der bla. var et par "nye" MOL-ansigter og hvor Spock sprang ud af skofetish skabet :laugh: Derudover blev det bevist at 24timers spin også giver udholdenhed på andre punkter. :devil: Det har dagen i dag så også været lidt præget af :blush:

Men kom dog ud på en lille løbe/gå-tur, cyklen skulle alligevel hentes ved Nørreport. Som sidst valgte jeg at gå 5 min, løbe 5 - i alt 35 minutter, dvs. 15 minutters løb.

Som det ses af grafen er hastighedskurven ret ustabil og først efter 10 (!!!) minutter vil jeg mene, at man kan regne nogenlunde med hastigheden. De to sidste x 5 minutter var hastigheden ganske ok syntes jeg, ca. 5 min/km og især i betragtning af at gennemsnitspulsen kun var 76% (157).

post-13362-1191779532_thumb.jpg

Test-testelet

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Fordi du drak vodka af min sko, remember?! (Eller det gør du jo så, tydeligvis ikke :tongue: )

Der er begået 1 af 2 fejl - eller begge på en gang her:

At der ikke blev taget et billede af det! (Eller offentliggjort et hvs der er)

At man ikke hidkaldte værten så han kunne bevidne det!

Tak for festen C!

Link to comment
Share on other sites

Der er begået 1 af 2 fejl - eller begge på en gang her:

At der ikke blev taget et billede af det! (Eller offentliggjort et hvs der er)

At man ikke hidkaldte værten så han kunne bevidne det!

Tak for festen C!

Tror vist det var begge, der blev begået :blush:

Og selv tak :bigsmile:

Fuck jeg husker INTET !!! scary!!

Det dæmrer svagt - men .. nej den er der ikke.. sorry.. puha.. no more shoes for me

Man kan jo godt forstå det, med alt det vodka du drak - jeg går jo ikke i små sko

Høhø

Link to comment
Share on other sites

Håber du kom godt hjem, og du ved godt hvad det indebærer, you know what I mean notch notch say no more.

@ Spock: Hukommelsestab muligvis fordi der blev Hofteskålet en del i den russiske slavevodka? Men du var helt vild i varmen for at bunde af CG's sko :laugh: Og gnave i tøsernes arme :laugh: . Du var simpelthen for underholdende

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share