CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

:nonono: Bliver desværre ikke til choko spin for mig denne uge, da jeg stadig sidder plantet på kontoret i Århus, meeeeen der er kommet en anledning til at jeg nok snart kommer over til jer..... :wub::wub::wub: Tihi Julie 12 år. Say no more. Alt for tidligt... :wub: Men er det ikke bare typisk..... Bor i Århus, finder (måske) manden i Cph. :wink: Nå vi må se om vingerne bær'.

:w00t: Jeg har jo ikke al for god erfaring med den slags..

Mht Julemandsspinning og den slags, så kan jeg naturligvis som Henrik også bedst lide noget surrealistisk god træning, men den feminine side kommer nok også frem i mig ved juletid, og så sys jeg sgu ærligt talt at en omgang gak og gøgl kan være meget funny. Dette inkluderer da også forskellige former for tema spinning... :laugh: Det er da cooool... Sådan er vi jo så forskellige.... :smile:

:4thumbup:

Uhhh - hvor godt med lidt love-smileys igen :wub: ...går dog nok en rum tid inden der kommer nogen herfra - men vi er vist ved at finde et ok niveau for kommunikationen. (læs: har sagt jeg ikke gider booty calls - og det er vist ved at trænge igennem. Det er sku da pisse svært at sige nej :innocent::laugh: ) Syntes faktisk jeg har været ret god til at passe på mig selv... så godt som det nu er muligt. ...selvom det stadig har taget lidt tid, at komme ovenpå :unhappy: Nå, men nu kigger vi fremad - håber han er manden... og at du kommer en masse til Kbh :wink:

Og dejligt at se du er tilbaws igen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja, hej hej...... Det er lige før jeg ikke engang gider julemands-spinning og den slags, det fjerner simpelthen for meget fokus. Giv mig noget benhård træning med tilpas meget/lidt coaching, så er jeg tilfreds, og gem så nissehuen og TDF-trøjerne til børnescenen henne i Field's :mad:

Ej, lidt mavesur er du da vist :tongue:

Men nok bare fordi julen har en særlig plads i mit hjerte (det skal i nok tidsnok finde ud af a1389.gif)

Så jul og spinning må da egentlig være den ultimative kombination ivrig.gif

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Nå, det var vist træningen vi kom fra!

Må indrømme den har ligget lidt stille denne uge; tirsdag 2*spin, onsdag løb 4,5 km, fredag 1½ time spin - skal som sagt til bryllup i morgen, så der bliver ingen træning. Men forhåbentlig nok spin/løb/styrke søndag

Og hvorfor?! Motivationen har ikke rigtigt været der og jeg har været træt... tja, vel ingen undskyldning :blush: - andet end jeg har lyttet til mig selv :tongue:

Som det fremgår, var der altså spin på programmet i aftes... eller startede faktisk med en gang styrketræning - ja i læste rigtigt a035.gif

Lat. pulldown

3*10 @ 30 kg

Front raise (dumble - en arm ad gangen)

1*8 @ 7 kg ...var vist liiige lidt for tungt

1*15 @ 6 kg

1*13 @ 6 kg

Armstrækkere

2*10 @ me

1* 7 @ me... der var ikke mere at give af :blush:

Seated rows

1*8 @ 30 kg

2*12 @ 27,5 kg

Biceps (kabeltræk?! )

1*10 @ 15 kg

1*8 @ 15 kg

1*8 @ 12,5 kg

1*7 @ 12,5 kg

Triceps (liggende på bænk)

3*10 @ 14 kg

Hehe - vist ikke lige det mest struktureret :innocent:

Derefter var det spinning tiiiiiime :superman:

Feeeed time - folk sad klar flere minutter før timen skulle starte. Der kom dog en ind lige da time startede og en anden et par minutter senere, han satte sig ned bag i og skulle åbenbart lige snakke med sin ven.

Ret hurtigt kom Kim med kommentarer som, "Så er træningen startet" og "Der står motionscykler ovenpå for dem der vil snakke" ...og så gik ham den sidste fyr :4thumbup:

Så kunne træningen starte

Opvarmningen bestod af 4 mins frit og derefter 7 min, skiftesvis siddende og stående fra 45-15, 40-20, ... til 15-45

Resten af timen var delt ind i tre serier

Serie 1: 18 min

3 runder á:

2 min siddende

2 min stående

Siddende tempo: F'rste runde 1 min, anden 2 min og tredje ...3 min :wink:

Serie 2: 20 min

2*10 min á:

2 min siddende FYS 6½-7*

2 min stående FYS 7½*

2 min siddende FYS 8*

Og derefter 3 gange: 45 sek angreb, siddende til man var kommet sig, hvorefter man skulle rejse sig. Og når alle var oppe igen, næste angreb. ...og man vil jo helst ikke være den sidste der rejser sig :innocent:

(mest min fortolkning - eller hvordan det blev kørt :wink: )

Serie 3: 30 min

Siddende mellemtakt - FYS 7

Stående mellemtakt - FYS 8

Siddende tempo - FYS 9

Første runde 4 min på hver del, anden runde 3 min, derefter 2 min og 1 min

Serierne mindede lidt for meget hinanden i opbygning... men trods det nogle gode serier og timen føltes ikke lang. Derudover var Kim rigtig god til at motivere og presse undervejs. Og der var et par gange, specielt i sidste serie hvor man (eller jeg :innocent: )

sad og overvejede, at skruer af belastning og så kom han med et "Ikke noget med at røre belastningen", "hold tempoet" - "I ved hvad I er gået ind til, I ved det bliver hårdt, I tog beslutningen da i kom ind i lokalet - kør efter det!!" eller "Kom nu hvis I kan cykle"

Uhhh, fik i hvert fald en "jeg skal vise ham, skal jeg" :devil:

Loooovely :wub:

Pulsdata

Varighed: 1 t 24 min

Gns.puls: 168 ~ 84%

Maxpuls: 184 ~ 94%

Link to comment
Share on other sites

Ej, lidt mavesur er du da vist :tongue:

Men nok bare fordi julen har en særlig plads i mit hjerte (det skal i nok tidsnok finde ud af a1389.gif)

Så jul og spinning må da egentlig være den ultimative kombination ivrig.gif

Jeg bliver heldigvis hurtigt god igen. Det eneste jeg p.t. har at være sur over, er at det er næsten umuligt for mig at finde tid til spinning for tiden på grund af nyt arbejde og flytning. Men så må hometraineren gøre det ud for træning, selv om det ikke på nogen måde er det samme :nonono: Og så er Valby bare ikke et fedt center, når man sidder 8 deltagere i et rum til 75 (eller er det egentlig endnu flere), selv om Catherine Marsal er for sej!

Nå - lidt kan man da åbenbart altid finde at bitche over sådan en mandag formiddag :crazy:

Henrik B

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Dejligt at du også er up and running igen Candy.... Træning bliver nu engang bedst, når man også har det godt indeni... :wink:

Mht julen, så er jeg selv en rigtig julenisse. ELSKER bare det koncept... Og har en stor forkærlig for snemænd, uden egentlig at vide hvorfor.. :wub: De er bare så nuser....

Såååå når den tid nærmer sig, går vi amok med pyntningen herinde... :devil:

Foreløbig vil jeg ønske dig en rigtig god præ juletid og træning selvfølgelig

Jullen.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Går ikke så godt med hverken logning - eller træning, og det er jo lidt kritisk, når Onkel A, Posh og undertegnede skal til 24 t's næste weekend.

Men i dag blev det til 1½ times elitespin, og så er planen minimum dob.spin i morgen samt søndag...

Well, programmet for timen idag:

10 min opvarmning

Serie 1: 20 min

2 runder... som jeg ikke kan huske :blush::tongue:

Serie 2: 20 min

2 runder á:

4 min "fladt"

5*1 min, skiftesvis siddende og stående øget intensitet for hvert min, enten ved belastning (stående) eller tempo (siddende)

45 sek maxxxxx :superman:

Serie 3: 30 min (...selvom jeg nu kun kan få det 22½ min a015.gif )

Opbygget af 3 runder:

Siddende recovery/mellemtakt

Stående FYS 8-8½

Stående FYS 7

Siddende tempo FYS 8-8½

Edit: Tak til Rullemarie for memory hjælp :blush:

Pulsdata:

Gns.puls: 168 ~ 84%

Maxpuls: 184 ~ 94%

Varighed: 1t 25 min

...og ja, jeg skal snart have mig et nyt pulsur, så jeg også kan se pulsgrafer :blush: Men venter til Polars nye RS800 g3 - g for GPS :w00t: Skulle komme på markedet medio sept., hvis I ser - eller har set - det nogle steder, så giv endeligt et praj :bigsmile:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Tja, bliver ikke til helt så meget træning, som man kunne ønske sig - lidt pga arbejde og også lidt grundet manglende motivation/overskud.

Men udover nedenstående spinning - har jeg også fået styrketrænet 2 gange i denne uge b030.gif

Og den ene gang kunne jeg tage 1*15 armstrækkere+2*12 - weee, ny PR :superman:

15.sept - ABC

Spinning Øvet - Lene

Maxpuls: 183 93%

Gns.puls: 164 81%

Varighed: 0:52:45

SpinningBasis - Christina

Maxpuls: 174 88%

Gns.puls: 156 76%

Varighed: 0:53:11

Gik død på anden time, som også var knap så motiverende. Det var ellers første gang jeg kørte med Christina (Wulf?) og har hørt godt om hende. Men hun plaprede en del og timen startede et kvarter for sent :nonono:

17.sept - Valby v/Rasmus

Havde sent fri, og Valby er det center da har timer senest på programmet, så valget var ret begrænset.

SpinningBasis

Maxpuls: 184 94%

Gns.puls: 165 82%

Varighed: 0:39:11

Spinning Øvet

Maxpuls: 186 95%

Gns.puls: 171 86%

Varighed: 0:52:27

Første time var præget af at der var flere helt nybegyndere med, men nu meget ret med lidt korrektion af teknik (især den stående, hvor jeg har en tendens til at få lidt ondt i lænden)

Instruktøren var ok - snakkede dog også for meget, især under et max interval i øvet timen - det fik han også at vide bagefter. :blush:

Det et godt nok motiverende at køre en basis time, når man er resitueret og har energi i stængerne - man har meget lyst til at give den gas - og det blev der gjort i øvet timen :devil:

19.sept - Royal v/Spock

Maxpuls: 187 96%

Gns.puls: 169 84%

Varighed: 0:42:39

Wee - igen gooood energi i stængerne. Kunne desværre ikke nå til første time og startede 5 min for sent, da jeg først lige skulle "test" 5... FEM andre cykler, hvor det ene eller andet ikke virkede. ArRRRGGGH!! Nå!

Så må energien jo ryge ned i pedalerne, i de to sidste serie var jeg ikke meget under 90% :superman:

Af andre gode nyheder: Polar har fået sit G3 i salg og jeg har bestilt et - når nok ikke at få det før 24-timers eventet i weekenden, men så har jeg det nok til starten af næste uge. Uhhh, det bliver godt, at kunne se pulsgrafer a045.gif ...og få lidt nyt gear a030.gif

...og så står den som sagt på maraton event - vi er tre på holdet, så 8 timer i sadlen til hver + en ekstra time Arne har tilsnusket sig :tongue:

Er sku ved at være lidt spændt, så mange timer har jeg alligevel aldrig spinnet på så kort tid - og hvad gør man så lige med mad og energi mm. Meeen mon ikke det alt sammen går - det satser jeg da på :bigsmile:

Snarlig god weekend Mol'ere

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Godt med lidt aktivitet i loggen! :superman:

Tak tak :blush: Må også se at være lidt flittigere - kommer dog nok ingen billeder. :tongue: Men folk læser (forhåbentlig) også med alligevel

Mht styrketræningen, så kan jeg desuden afsløre at det meste har været med frivægte. :showoff:

Er ved at overvinde mit "skræk" lidt... selvom om jeg fik et par fordomme bekræftet, da jeg trænede i valby:

Anonym styketræner: Hvorfor fucking, kan folk ikke fucking lægge de fucking vægte på deres fucking pladser

Anden anonym styrketræner: Det er for at du kan blive sur og gå amok med vægtene

Anonym styketræner igen: Kan... :dumbbell_lift: fucking ikke... :dumbbell_lift: høre :dumbbell_lift: hvad du siger... :dumbbell_lift: har fucking hørettlf... :dumbbell_lift:

Hvad kan man sige andet end: OHHHHH - MYYYY - GOOOOD

:laugh:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Mht styrketræningen, så kan jeg desuden afsløre at det meste har været med frivægte. :showoff:

Er ved at overvinde mit "skræk" lidt... selvom om jeg fik et par fordomme bekræftet, da jeg trænede i valby:

Anonym styketræner: Hvorfor fucking, kan folk fucking ikke lade fucking lægge de fucking vægte på deres fucking pladser

Anden anonym styrketræner: Det er for at du kan blive sur og gå amok med vægtene

Anonym styketræner igen: Kan... :dumbbell_lift: fucking ikke... :dumbbell_lift: høre :dumbbell_lift: hvad du siger... :dumbbell_lift: har fucking hørettlf... :dumbbell_lift:

Hvad kan man sige andet end: OHHHHH - MYYYY - GOOOOD

:laugh:

:rofl2::laugh:

Hyggeligt at få lidt opdateringer i loggen igen.

Skal vi snart finde tid til noget styrketræning sammen? Det er svært at sige fucking fucking fucking mens man biceps-curler når man er alene :blush:

Held og lykke med marathon-spinningen i weekenden :smile: Det klarer du garanteret strålende - du er jo vant til at give gas :superman:

Link to comment
Share on other sites

:rofl2::laugh:

Hyggeligt at få lidt opdateringer i loggen igen.

Skal vi snart finde tid til noget styrketræning sammen? Det er svært at sige fucking fucking fucking mens man biceps-curler når man er alene :blush:

Held og lykke med marathon-spinningen i weekenden :smile: Det klarer du garanteret strålende - du er jo vant til at give gas :superman:

Ja, det er det jeg fucking siger, det er fucking svært alene :laugh: Men jo, smid et forslag (evt. på pm) - kan man ikke torsdag i næste uge.

Tak tak, håber også det hele går - selvom jeg i følge vores "plan" hverken får æren af at køre med Miss DanF eller Onkel A :unhappy:

Skal køre kl.14-16, 21-23, 5-7 og 10-12 (hvor det hele slutter) - så tænk på mig :blush:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Ja, det er det jeg fucking siger, det er fucking svært alene :laugh: Men jo, smid et forslag (evt. på pm) - kan man ikke torsdag i næste uge.

Tak tak, håber også det hele går - selvom jeg i følge vores "plan" hverken får æren af at køre med Miss DanF eller Onkel A :unhappy:

Skal køre kl.14-16, 21-23, 5-7 og 10-12 (hvor det hele slutter) - så tænk på mig :blush:

Hvor fucking træls er det ikke, at du fucking ikke får lov til at køre ved mig eller fucking Arne. :tongue::laugh: Priceless det der.....

Så skal vi køre side om side 10-12, der har jeg nemlig også køre tid... skal heller ikke selv køre ved fucking Arne, men hvis der er en cykel fri, så lusker jeg nok med alligevel... :w00t: husk badetøjet...vi ses herovre... i fucking jydeland :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvor fucking træls er det ikke, at du fucking ikke får lov til at køre ved mig eller fucking Arne. :tongue::laugh: Priceless det der.....

Så skal vi køre side om side 10-12, der har jeg nemlig også køre tid... skal heller ikke selv køre ved fucking Arne, men hvis der er en cykel fri, så lusker jeg nok med alligevel... :w00t: husk badetøjet...vi ses herovre... i fucking jydeland :laugh:

Hæ hæ, træls og fucking hører bare ikke sammen :laugh:

...kunne ellers være sjovt at høre en fra nørrebronx sig træls og fucking i sammen sætning a015.gif

Anyways mht køretider, bliver de nok lavet lidt om, da vi har fået en 4.kvinde med... men vil gerne stadig køre fra 10-12 (hint, hint Arne :bigsmile: )

Uhh, badetøj godt du siger det - det havde jeg ikke lige tænkt på. Er der bare spa eller er der lidt flere meter at bevæge sig på sport-smiley-5563.gif

...så kan jeg jo blære mig med min butterfly :innocent:

Og mon ikke du kan finde en cykel ...ellers må du tage andre midler i brug :tongue:

sport-smiley-5525.gif

Link to comment
Share on other sites

Hæ hæ, træls og fucking hører bare ikke sammen :laugh:

...kunne ellers være sjovt at høre en fra nørrebronx sig træls og fucking i sammen sætning a015.gif

Anyways mht køretider, bliver de nok lavet lidt om, da vi har fået en 4.kvinde med... men vil gerne stadig køre fra 10-12 (hint, hint Arne :bigsmile: )

Uhh, badetøj godt du siger det - det havde jeg ikke lige tænkt på. Er der bare spa eller er der lidt flere meter at bevæge sig på sport-smiley-5563.gif

...så kan jeg jo blære mig med min butterfly :innocent:

Og mon ikke du kan finde en cykel ...ellers må du tage andre midler i brug :tongue:

sport-smiley-5525.gif

Ak jo du kan sagtens finde en jyde herovre af samme kaliber som dem, du nævner, som siger fucking træls hele tiden. :laugh:

Der er da kæmpe svømmepøl og 3 spa bade.. jowjow. Det er et ganske udmærket center. Gode forhold.

Hvornår forventer I at være der. Jeg er nok selv tilstede kl 11.

Seees

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Ak jo du kan sagtens finde en jyde herovre af samme kaliber som dem, du nævner, som siger fucking træls hele tiden. :laugh:

Der er da kæmpe svømmepøl og 3 spa bade.. jowjow. Det er et ganske udmærket center. Gode forhold.

Hvornår forventer I at være der. Jeg er nok selv tilstede kl 11.

Seees

Toget skulle ankomme til banegården (Det hedder det vist derovre ikk?! :tongue: ) kvart over 10 (så vidt jeg husker)

Lyder godt - med masser af plads og boltre sig på :)

Link to comment
Share on other sites

Hvad kan man sige andet end: OHHHHH - MYYYY - GOOOOD

:laugh:

Da jeg var nede og træne i sidste uge, var der et par teenagedrenge - i øvrigt af typen, der er i centeret hver dag i to uger og udelukkende træner bænkpres og bicep curls meget energisk, hvorefter man aldrig ser dem igen - der havde følgende samtale:

Dreng #1: Hvor mange af dem, der træner hernede, tror du er på steroider?

Dreng #2 (kigger sig nervøst omkring): Tror du.. tror du godt man må nævne steroider hernede? Risikerer man så ikke at blive testet?! :unsure:

.. og jo, det er banegården. Hovedbanen ligger i Kbh :smile:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Note to self, CG og Onkel A:

Badetøj til spaen, hvor skal der bare flydes mellem timerne, aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Carbe op, Posh har foreløbig konsumeret 400 g bland selv slik :innocent:

Kamera, for de som ikke har et advanceret et af slagsen i sin mobil, Folket skal jo opdateres

Sølvskoene (de glæder sig for vildt til spin spin i stående dobbelttakt til 200 bpm :laugh: )

Div småkager, chokolade................... og bananer, for synets skyld :cool:

Link to comment
Share on other sites

Badetøj til spaen, hvor skal der bare flydes mellem timerne, aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Tjek, eller outfittet til det er i hvert fald lagt frem :boobs: bananbadcl6.gif

Carbe op, Posh har foreløbig konsumeret 400 g bland selv slik :innocent:

Tjek, slik og bananpizzase7.gif er indkøbt til indtagelse foran fjerneren, når der kommer vild med dans :blush:

Kamera, for de som ikke har et advanceret et af slagsen i sin mobil, Folket skal jo opdateres

Tjek, mobilen er altid med.

Sølvskoene (de glæder sig for vildt til spin spin i stående dobbelttakt til 200 bpm :laugh: )

Nopes, må blive de alm. kedelige grå bananspgelsefg2.gif

Div småkager, chokolade................... og bananer, for synets skyld :cool:

Tjek, tjek, tjek - dog er bananerne skiftet ud med figenstænger - det er da næsten lige så sundt ikk?! Altså det jo bare fordi jeg ikke kan lide ...altså kun dem her:

bananmexilq5.gif

Uhh.. glæder mig :cheer: Bliver feeeedt banandiscorh7.gif

Og Arne, kigger lige lidt mere på den der timeplan, kan godt se hvad du mener - men havde ikke kigget så meget på tidspunkter.

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Ej, er altså også lige nødt til at poste denne her

banankneppersv9.gif

Fnizzzzzzzz e030.gif

Candy bananengeltv4.gif

Og hvis andre skulle føle sig inspireret: http://www.funfilesandsmiles.com/smileys/banana.htm, (Gode smilyes, men ikke så stabil side, da linksene desværre ofte går udu dertil. Men som ihærig smileybruger, gemmer man dem jo bare på sin pc og uploader dem :blush: )

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Kort update... er pæææænt kvæstet, har kun sovet godt fire timer i løbet af lørdag/søndag, men fik kørt følgende timer

Kl. 16: Time 1: Spas, løjer og konkurrencer

Mads Himmelstrup, Equinox Århus

Gns.puls: 175/88% (højste jeg nogensinde har kørt med er 176 - så det lå i den høje ende :blush: )

Maxpuls: 189/97%

Kl. 17: Time 2

Tina Rosenlund, Equinox Vejle

Gns.puls: 169/84%

Maxpuls: 189/97%

Kl.20: Bonus spin ...skulle jo prøve at køre med Julle-pigen :wub:

Julie Pedersen, Equinox Århus

Gns.puls: 165 /81%

Maxpuls: ?

Kl.22: Hyper spin

Laila Rasmussen, Equinox Horsens

Gns.puls: 164/81%

Maxpuls: 173/87%

Kl.4: Time 3

Torben Jacobsen, Equinox Viby

Gns.puls: 161/79%

Maxpuls: ?

Kl.5: Time 4

Stine Hurup, Equinox Viby

Gns.puls: 154/75%

Maxpuls: 170/85%

Kl.10: Time 5

Anders Nielsen, Equinox Århus

Gns.puls: 153/74%

Maxpuls: 170/85%

Kl.11: Time 6, Los Finalos

Laue Hofmann, Equinox Horsens

Gns.puls: 154/75%

Maxpuls: 176/89%

Fandt lige dette billede :devil:

candyamok2jg9.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Det blev forøvrigt også tid til styrketræning... altså hvad ellers skulle man bruge tiden tid, når man kun har en times pause mellem 2 timer . Eller det var faktisk Mette, der havde det, men flink som jeg er :bigsmile: joinede jeg hende selvfølgelig... eller skulle vi sige bidrog med lidt underholdning :laugh:

spin24horsenslu0.jpg

Det var dog ikke kun spas - satte faktisk to PRs :4thumbup:

- 20 armstrækkere på tæerne og

- 6 reps, biceps curls med 10 kg - plejer at bruge 7 kg :innocent:

...dette var ca. kl.21 - og humøret var højt, derfor blev det også til en ekstra "hyperspin" time kl.22 - blev nærmest tvunget til det :unhappy::tongue: Eller time er måske så meget sagt, vist kun den første ½ time, der var det - men der fik jeg da også en masse smil tilbage, og kastede lidt håndtegn til Mette. b025.gif

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share