Lidt blandet landhandel


TranceT
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tirsdag d.26/04-11

1½ times motionskickboxing. Var blevet lovet der ville være kamptræning, da dagen igår var aflyst grundet helligdag - det var der dog ikke. Tilgengæld var der så lummert at man ikke kunne undgå at blive gennemsvedt - også selvom jeg havde valgt at træne i undertrøje :dry:

- blev tilgengæld mødt af kommentaren: "Du ligner en der har trænet påskeferien væk!" :cool:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.30/04-11

DM2011

Havde ikke fået meget søvn, men følte mig dog frisk nok. Kl.0445 ringede uret, og så var det ellers op og gøre klar, og så ellers afsted mod Kolding. Super fedt arrangement, og alt var rigtig godt koordineret. Fik dog ingen titel i år, da mine chancer blev elemineret af en gut, der var 1½ hovede højere end mig (vildt at han kunne være i -74kg :w00t:). Han er dog en rigtig dygtig kæmper, så det var ham velundt :bigsmile: Rigtig fedt stævne ellers. Vores klub fik hevet 3*guld, 3*sølv og 1*bronze med hjem :smile:.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.05/05-11

Legede flyttemand det meste af dagen, og sluttede af med 1½ times kickboxing om aftenen, hvilket var super nice! Skåner min fod pt, da den stadig er fucked, så bokser kun når vi sparrer... Hvilket gik supergodt - var ikke til at køre ned :w00t:

Fredag d.06/05-11

Inc BP (SS): 5*10*80

Pull-ups (SS): 10*10*bw

Bliver aldrig den helt store fan af styrketræning om morgenen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.07/05-11

1½ times formiddagskickboxing - nizzle! Og så ellers ind og se en stribe titelkampe om aftenen - fee' dag :smile:

Søndag d.08/05-11

Bænkpres: 5*110, 3*110+2*107.5, 4*105 - bah, udsætter projektet til imorgen. Min krop har det som en røv der er træt af at skide. Underarmene smerter så jeg dårligt kan styre stangen på vej ned, og benene smerter ligeledes - så meget atj eg dårligt kan have fødderne i gulvet langs bænken :crazy: Den tunge træning må derfor blive imorgen inden kick - måske i aften efter work hvis kroppen er med på den :dry:

Edit:

Fuck it - gad ikke køre dagen igennem uden træning, så varmede benene en smule op, og ->

Partial-Squat: 10*5*170 - kunne mærkes i ryggen hovedsagligt... Benene skriger blot efter mere vægt :smile:

Edited by TranceT
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.12/05-11

P-Squat: 10*10*140 - ømme ben og baller fra igår, så den ku' mærkes!

EZ-curls (SS): 10*10*45

EZ lying tri-ext (SS): 10*10*45

Edit -->

Aftentræning: 1t15m "kick"boxing. Foden driller stadig, så kører på med lidt good ol' boxing - og kæft det er fee'! Er ved at blive lidt for glad for at gi' og få nogle på hovedet :innocent:

Edited by TranceT
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.14/05-11

Bænkpres: 5*5*107.5, 8*100, 7*100, 3*6*100 - 5 rep i 5 sæt med 107.5kg var yderst tæt på at faile, da mine hænder begyndte at glide på stangen. Blev godt nok en anelse nervøs :tongue:

EZ curls (SS): 10*10*45

Lying tri-ext (SS): 10*10*45

Edited by TranceT
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.19/05-11

Bænkpres: 8*10*87.5, 1*9+1*87.5, 1*8+2*87.5

EZ-curls: 10*10*50 - boom! Mine gunz lider af vokseværk lige for tiden, så de skal straffes :devil:

Chins: 7*10*bw, 2*20*bw, 1*19*bw - vildt så stegte mine underarme bliver med no-xplode og high-rep chins :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d.22/05-11

Bænkpres: 5*107.5, 4*107.5, 5*100, 7*6*100

Pull-ups: 15*12*bw

Et lidt sørgeligt forsøg på at skulle træne tungt idag. Ubehag i kroppen og grum kvalme, så problemer med at presse igennem :dry: Ville dog ikke skippe træningen helt, da jeg havde fyldt mig med dope :tongue:

Edit:

Past work træning:

EZ-curls: 10*10*50

Edited by TranceT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share