Lidt blandet landhandel


TranceT
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torsdag d.25/11-10

1½ times kickboxing. Fik et lille skulderklap idag :smile: Min ene træner kom hen og sagde: Udover du kører nogle teknikker halvt (skåner de andre ved ikke at følge op, hvis jeg får en god åbner), så er der ikke en finger at sætte på din kampteknik.. BUM! Alt i alt skal jeg bare lære at være lidt mere kold, og give færre chancer/holde mindre igen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lige en vægtupdate mens jeg husker det :smile:

75,5kg - 13,3%

Hvis det sammenlignes med efter første diæt uge (hvor kroppen vel er drænet mht glykogendepoter, tarm m.m.), så giver det -1,8kg og -3.8%. Set over de 3 uger diæten så er målt på, så må det siges at være ret tilfredsstillende :smile: omend jeg ikke giver meget for fedtprocentsmålingen :tongue: - der er dog røget meget flæsk!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.2/12-10

1½ times kickboxing. Super hård dag, med kamp lige fra starten! Fik bl.a. kørt lidt heftig boksning (fuldkontakt på kroppen), hvilket har givet mig en pæn blodsprængning i højre side :dry: så kan man lære at dække ordentligt af :tongue:

Derefter har jeg lavet små 3kg deller til noget julefrokost med arbejdet imorgen, og for lige at godtgøre prøvesmagningerne, såeh;

Bænkpres: 5*95, 5*95, 5*95, 5*95, 5*95. Kørt med benene oppe, da led og muskler var for ømme til at de kunne stå plantet i gulvet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey T - har du noget program du kører efter eller er det bare på dagsform og lyst?

Hey Spoer! :smile: Hovedsagligt bare på dagsform og lyst. Er ved at reisolere lidt i hyblen, så der er kæmpe kaos - hvilket begrænser mine muligheder meget, medmindre jeg gider flytte en hel masse hver gang. Kommer dog til at køre efter lidt mere fast struktur i starten af det nye år, hvor jeg går i krig med UD2'en (og forhåbentligt er all done med at ordne det praktiske derhjemme) :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.04/12-10

SS, Bænkpres: 10*80, 10*80, 10*80

SS, Chins: 10*bw, 10*bw, 10*bw

Var til julefrokost fredag, hvor jeg fik blackout fra kl 23.30, og tøffede hjem kl 01. Havde tilgengæld givet den gas! Loads of snaps og næsten 3 flasker vin, og billeder af næsten alt og alle. Vågnede op med en fin lille paraply i sengen, og har ingen idé om hvor min jakke er henne af. Win!

Havde det af helvedes til da jeg vågnede, og var ikke minded på noget som helst. Skulle dog på date, så var nødt til at træne en lille smule. Energien var fin, og hovedet kunne fint klare det, men maven var godt nok ikke med på at der blev spændt igennem.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.08/12-10

En masse (!) blandede curl-sæt med DB på arbejdet.

SS bænkpres: 5*100, 5*105, 4*105, 5*100

SS pullups: 10*bw, 10*bw, 10*bw, 10*bw

Skyldte 4 sæt BP fra igår, og på trods af jeg har haft en 10-21 vagt tirsdag, og en 10-23 vagt idag, havde jeg lyst til at løfte lidt tungt. Diæterer stadig, og er et eller andet sted imponeret over at min styrke ikke er faldet i samme grad som den plejer.. Det er lækkert!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.09/12-10

Tog mig 1t15m at trille 12km hjem fra arbejde, så ville ikke kunne nå kamptræning til tiden :sad:. Har istedet hærdet skinneben på sandsækken herhjemme, samt øvet lidt smidighed :bigsmile: dog ikke lige så intenst som når man sparrer med andre, men pyt skidt - vejret er ikke til at tage til træning.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.13/12-10

1t40m kickboxing. Gæstetræning fra BispebjergKickboxing. Træning med okay gang i - dog for meget opvarmning IMO. Havde psyket mig op til mere end vi nåede igennem, så måtte hjem og bænkpresse lidt :tongue:

Bænkpres: 6*90, 6*90, 6*90, 6*90, 6*90, 6*90 - benene oppe :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share