Lidt blandet landhandel


TranceT
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onsdag d.25/05-11

1½ times kickboxing. Var max flyvende idag! :bigsmile: ~50 minutters opvarmning, 30 min kamp (10 runder á 2 min), og dernæst lidt random udstrækning. Fed træning!

Edit:

Aftentræning:

Bænkpres: 6*10*87.5, 3*8+2*87.5, 1*6+3+1*87.5 - Den var tough fra starten af! Kunne godt mærke jeg var lidt brugt :bigsmile:

Edit2:

Nattræning:

chins: 10*10*bw - langsomt up'n'down :smile:

Edited by TranceT
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.26/05-11

*gab* blev jaget på arbejde efter 5 timers søvn, så var ikke vildt overskudsagtig da jeg skulle træne idag (lidt no-xplode gav dog et lille boost).

Curls: 10*20*30 - PUMP.. Christ :crazy:

--> direkte til:

1½ times kickboxing. God opvarmning, lidt blandet teknik (heriblandt nogle fyfy-combo's med albuer), og slutteligt omkring ½ times kamp efterfulgt af en kort udstrækning.

Herefter hjem og igang med squat :devil:

Partial-squat: 10*10*145 - de gjorde nas lige fra rep 1... Lækkert! Kunne også mærkes ret effektivt i Gluteus Max, hvilket er ret så positivt (min skammelige dybde taget i betragtning) :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.28/05-11

1½ times kickboxing. SUPER hård omgang. Fælles opvarmning/konditionstræning med motionsholdet (bl.a. 15 minutters blandet træning med håndvægte :crazy:) - efterfulgt af en masse god kamptræning. Fik godt nok rystet hovedet på plads! :tongue:

Søndag d.29/05-11

Bænkpres: 10*6*100

Squat: 10*5*180 - puha.. Det låste hele vejen ned gennem ryggen (:

EZ-curls (SS): 9*10*50, 1*15*50

EZ lying tri-ext (SS): 10*10*50

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.04/06-11

3,5km løb @ <17min

Puha. 3 timers søvn, knap og nap 13 timers arbejde og så ud at løbe... Var tungt at komme igang, og havde et begyndende sidestik efter 100m... Var dog istand til at løbe det væk - fik så tilgengæld en øm lænd og et tilsyret skinneben ud af løbeturen, men det var dejligt med en løbetur alligevel! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d.05/06-11

Tung dag på arbejdet - motivationen var derfor ikke tiptop da jeg skulle træne :dry:

Bænkpres: 4*6*105, 1*5+1*105, 5*6*100 - varmt og fugtigt, så hænderne blev ved med at glide ud, hvilket gjorde det hele meget hårdere end det burde have været - belastende!

Partial Squat: 10*5*180 - arbejder på at komme godt ned og spænde, på trods af det er partial, og synes det går bedre og bedre på den front :smile:

Gad ikke mere, da jeg var fuldstændig flad mentalt :4disguise:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.06/06-11

1½ times kickboxing. Havde ikke den store lyst til noget som helst idag (for lidt søvn de sidste 3 døgn), men tog afsted alligevel og gav den lidt gas. Nåede at få kørt en 12 runder kamp sådan cirkus, af 2-3 minutters varighed... Føler mig godt brugt nu her :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d.07/06-11

2,2 km løb @ 8-9 minutter.

På trods af rammerne har været hul i hovedet (4 timers søvn, 13 timers arbejde), gik det faktisk ganske godt.. Tog en kort tur, da der er morgentræning onsdag...

Onsdag d.08/06-11

2 timers kickboxing. Kroppen var alt andet end tilfreds da jeg stod op for at dunke en koffeinkapsel imorges... Er så også femte dag i rap, hvor jeg sover alt for lidt (<6 timer) - har haft lidt søvnbesvær på det seneste, og har typisk kun sovet en 3 timer i snit (ond cirkel, hvor jeg indtager for meget koffein i løbet af dagen for at kunne passe arbejde/træning, hvorefter jeg har svært ved at sove om natten).... Var en fed træning ellers - en masse god teknik, måtte dog give op flere gange til sidst, hvor vi lige skulle have den sidste energi ud af kroppen. Lige nu er jeg klar til at falde død om :blush:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.09/06-11

1½ times kickboxing. Min krop værkede mange steder (første rigtige nattesøvn i ~5 døgn), så var tungt at komme igang. Især underarmene var helt smadret, men fik alligevel en del gode kampe! :smile:

Fredag d.10/06-11

Bænkpres: 4*10*90, 1*12*90 - mine underarme har bestemt ikke fået det bedre efter igår, så begrænsede mig til 5 sæt, hvilket gav et okay pump alligevel :smile:

Partial Squat (SS): 10*10*150 - nas

Chins (SS): 10*15*bw - AV mine underarme! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.18/06-11

1t40m kickboxing. 1t10m sammen med motionsholdet - det bliver jeg aldrig fan af :tongue: Kedeligt, men hårdt! Fik kørt lidt gode kampe efterfølgende dog, så det opvejede det lidt :4thumbup:

Edit:

Bænkpres: 7*5*105, 1*4+1*105, 5*105, 1*4+1*105

Var nødt til at racke 2 gange undervejs for at forny mit greb :dry:

Edited by TranceT
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.23/06-11

2t15m kickboxing :crazy: Vi var blevet truet med at kick stoppede før, da det er sankt hans aften, men da vi var en del der var troppet op kørte træneren bare på :4thumbup:

Havde derfor givet den gas til motionskickboxingen (18-19), da jeg satsede på en kort omgang kamptræning. Det blev istedet en kort opvarmning (ca 15m), så de nyankomne kunne blive varme, og derefter blev der kørt på med 3 serier a 5*2 min med 30 seks pause mellem hver omgang (og et par min drikkepause mellem hver serie). Sygt hård træning - kunne dårligt holde paraderne oppe i de sidste par runder, hvorfor de var lidt af et kapitel for sig... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share