Søren W


Søren W
 Share

Recommended Posts

Træning torsdag 24. juli 2008

Frontsquat

3x6x105kg

Dødløft

3x6x185kg

Dips

3x6x50kg

Chins

12x

10x

6x

6x

6x

Milipres

3x6x70kg

BB curlz

3x6x60kg (m cheat)

Under dødløft kommenterede en gut i 40'erne, der i øvrigt er som taget ud af et Flex fra '92, at det larmede meget når jeg "smed" stangen i dødløft, hvortil jeg så svarede at jeg altså ikke havde tænkt mig at ødelægge min ryg fordi han fik lidt ondt i ørerne. Så begyndte hans fede kammerat på noget bavl med at det klarede jeg fint selv pga. dødløft og bla bla bla, det endte så med de klagede til en tøs i receptionen som dog ikke helt kunne forklare mig hvorfor de har en VL-platform, hvis man ikke må larme lidt. Hun fik sneget ind at de er meget tolerante over for tunge vægte, bozo comment omgz0r :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Under dødløft kommenterede en gut i 40'erne, der i øvrigt er som taget ud af et Flex fra '92, at det larmede meget når jeg "smed" stangen i dødløft, hvortil jeg så svarede at jeg altså ikke havde tænkt mig at ødelægge min ryg fordi han fik lidt ondt i ørerne. Så begyndte hans fede kammerat på noget bavl med at det klarede jeg fint selv pga. dødløft og bla bla bla, det endte så med de klagede til en tøs i receptionen som dog ikke helt kunne forklare mig hvorfor de har en VL-platform, hvis man ikke må larme lidt. Hun fik sneget ind at de er meget tolerante over for tunge vægte, bozo comment omgz0r :laugh:

Nogle gange savner jeg OBBC..........

Andre gange gør jeg IKKE :laugh:

Jeg synes du skulle maxe i clean and jerk en af dagene hvor de er der, hvor du lader stangen falde helt oppe fra toppen og se hvad de siger til det :devil:

Link to comment
Share on other sites

Nogle gange savner jeg OBBC..........

Andre gange gør jeg IKKE :laugh:

Jeg synes du skulle maxe i clean and jerk en af dagene hvor de er der, hvor du lader stangen falde helt oppe fra toppen og se hvad de siger til det :devil:

Det fedeste er næsten at det ikke var en gammel dame eller lignende, der beklagede sig, men et stort hormonvrag. Han har tidligere været efter mig fordi jeg brugte en håndvægt, der var blevet bøjet, så må det jo være mig der har gjort det naturligvis. Han hater bare gør han, narrehat. Jeg savner allerede RAK, hvor man let og elegant dropper vægten direkte fra sidste sæt frontsquat og gør klar til dødløft uden nogen kigger (ikke mindst fordi man er der alene :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 31. juli 2008

Dødløft

3x6x195kg - helt brændt aw

Frontsquat

3x6x110kg

Strækkere

3x15

Chins

3x6

Jeg var helt færdig så jeg gik hjem

Træning lørdag 2. august 2008

Bænk

8x80kg

6x100kg - det var tungt...

8x80kg

Siddende kabel row

3x10x10

Laterals

3x8x12,5kg

DB curls

3x6x20kg

Det ser ud til jeg skal skrue lidt ned det næste stykke tid, i dag løb jeg i øvrigt en lille tur med min kæreste.

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 5. august 2008 - Deload

"Plyo" pushups til 40cm bænk

5x3-5

Hvordan laver du dem? Både op og ned (hvis du forstår?) Jeg lavede dem til bokse sidste uge - og de var overraskende hårde!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan laver du dem? Både op og ned (hvis du forstår?) Jeg lavede dem til bokse sidste uge - og de var overraskende hårde!

Hvis jeg forstår dig ret, så er det både op og ned, eller rettere ned og op, jeg starter oppe på bænkene. Det var første gang jeg prøvede dem så det var lidt akavet de første sæt.

Link to comment
Share on other sites

???

21's

Stand upright with your back and head straight. Grasping a bar at shoulder width, slowly raise the bar halfway until the bar is parallel with the floor. Do this for 7 reps. Then, without stopping, bring the bar all the way up on teh descent stop half way until the bar is parallel with the floor. Do this for seven reps. Then, without stopping, do 7 full barbell curls.

Jeg kan dog se jeg har gjort det forkert, jeg kørte syv reps i hver "tredjedel" af et fuldt curl.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg forstår dig ret, så er det både op og ned, eller rettere ned og op, jeg starter oppe på bænkene. Det var første gang jeg prøvede dem så det var lidt akavet de første sæt.

Og så er vi enige... jeg lavede dem også for første gang i sidste uge, efter jeg så dem i en Joe Defranco video. Jeg startede dog som nævnt nede. Fin øvelse, men tror godt den kan være hård for led og sener. Har du planer om at lave dem jævnligt eller var det kun som deload?

Link to comment
Share on other sites

Og så er vi enige... jeg lavede dem også for første gang i sidste uge, efter jeg så dem i en Joe Defranco video. Jeg startede dog som nævnt nede. Fin øvelse, men tror godt den kan være hård for led og sener. Har du planer om at lave dem jævnligt eller var det kun som deload?

Jep, især for tungere folk er det virkelig en øvelse, der går i led og sener.

Jeg tror det er vigtigt at have et solidt fundament af relativ styrke før man leger med sådan en øvelse.

Link to comment
Share on other sites

lol, cute :bigsmile:

Hvad siger countdown til du igen indtræder the AAK community of pain and power?

Jeg har til årets udløb, u do teh math (eller gå et par sider tilbage i loggen), det siger dog sig selv at jeg sætter masser af nye pr'er i USA, især så tæt på grænsen til Mexico :wink:

:tongue:

And where is teh pain!?!?!?!?

Champions are made in the off season, eller noget....

Og så er vi enige... jeg lavede dem også for første gang i sidste uge, efter jeg så dem i en Joe Defranco video. Jeg startede dog som nævnt nede. Fin øvelse, men tror godt den kan være hård for led og sener. Har du planer om at lave dem jævnligt eller var det kun som deload?

Tjeh, jeg kunne godt tænke mig at lave dem som en del af mit program, men jeg ved ikke hvor det skal passes ind, så mange gode/sjove øvelser og så lidt tid :nonono:

Jep, især for tungere folk er det virkelig en øvelse, der går i led og sener.

Jeg tror det er vigtigt at have et solidt fundament af relativ styrke før man leger med sådan en øvelse.

Jeg er jo heldigvis rimelig vanvittig mht. både relativ og absolut styrke :wink:

Søren må have mols bedste fundament (omg) :smile:

Og du har mols mest sexede skuldre, mv... :wub:

gallery_11562_766_43490.jpg

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag 9. august 2008 - Deload

DB swings/snatches

10/10x25kg

8/8x32kg

2x10/10x32kg

Bænk

3x12x70kg - jeg skal græde mig i søvn, det var hårdt...

Chins

5x5

Rev. incl. crunch

3x6 - vanvittige smerter efter fire fulde abwheel reps i torsdags (på tæerne og face to floor, uden at hvile i bunden) av av av.

BB curls

3x10x37kg

Squats

20x100kg

Deload er sjovt når man bare gøgler rundt og laver hvad man lige har lyst til :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Og du har mols mest sexede skuldre, mv... :wub:

gallery_11562_766_43490.jpg

+1

Utroligt de skuldre ikke har deres egen gruppe på Facebook.

Makes one wonder.

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 12. august - deload

Hang-/power cleans

5x70kg

2x5x80kg

Squats

3x6x100kg

Bænk

3x6x80kg

Chins

4x6

DB curls

3x6x20kg

Laterals

3x6x12,5kg

nice 'n easy

i næste uge starter jeg nok på en omgang sheiko i ben og bænk, det kan jeg lige nå inden jeg flygter til USA, og så kan jeg passende gå og deloade mens jeg falder til.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share