Søren W


Søren W
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tillykke Mr. Big Time Baller! :superman:

Og lee' PP fra nakken. Jeg fatter ikke, hvordan du kan have så nemt ved at få dem banket afsted fra så akavet en position...

Tak kiddo :smile:

Jeg er bare lee' jo, og det er endda med mindst push muligt så de brænder delt aw, fee' :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Halløjsa :bigsmile:

Utrolig flot omgang squat du kørte idag :4thumbup:

Mange kilo, ingen udstyr, masser af rep, ass to the gras og rigtig flot teknik.. så kan det vist ikke gøres meget bedre :w00t:

//Nita

Tusind tak, det var sgu osse tungt, jeg har været helt brændt af lige siden, det var så slemt jeg blev nødt til at købe en cola (med sukker!) og et marcipanbrød i Fakta på vejen hjem :smile:

Træning mandag 29. okt. 2007

Squat

5x90

5x110

5x130

5x145

5x160

Bænk

5x70

5x85

5x100

5x115

5x130 - tangering af pr.

JS rows

5x5x95 - nice 'n' easy

Laterals

3x10x15

GH raise

3x8

DB curls

2x5x27,5

1x6x27,5

Arch back serratus crunch

6x10x10

Strækkere

3x24

Så er det vist på tide med en gang deload, jeg er helt brændt aw og jeg kan alligevel ikke nappe 5x165/135 på mandag, men Bill Starr rocks :superman:

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 31. okt. 2007

Fronts

3x5x110 - det må være pr.

Kødløft

3x5x165

Pushpress bag

3x5x80

Renegade rows

3x6/6x20 - underlig øvelse, måske kan jeg kun tage så lidt i den fordi jeg er en wuz.

Tactical chins

1-2-3-4-5-6-7-8-7-6-5-4-3-2-1 - også pr. her

Dips

5x5x+40

Serratus crunch (på en ny måde)

6x12x15

DB curls

5x27,5

2x6x27.5 - liidt for meget hiv og sving

Strækkere

2x25

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you're a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds.

Lidt "poesi" fra Henry Rollins, det er nærmest smukt.

Ellers vil dagen byde på lidt alternativ træning i parken med min makker. Vi prøvede i går, men jeg måtte kapitulere pga. slemme tømmermænd. Der er et par mål og nogle bord/bænkesæt, vi vender bænken på hovedet, dvs. med pladen nedad, og bruger den så som skubbe-slæde, den er ret tung, men hvis man er to mand er den fin, vi nåede lige en tur i går inden jeg var ved at kaste op. Vi laver det nok som cirkeltræning, hvor en runde er ~50m slædeskub, 15-20 strækkere, 6 chins og så noget mave, evt. kunne det også passes ind med 50m sprint tilbage igen. Jeg burde måske tage vægtvesten med nu jeg tænker over det, jeg tror det bliver rigtig godt.

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 2. nov. 2007

Deload/gøglertræning

Squat

20x100 - lee

Du har forhåbentlig husket både mangan og timian umiddelbart efter de højre reps der river fedtet af musklerne og former dem så de bliver smukke og slanke

Essentielle enzymer OMG

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 5. nov. 2007

5x (pause mellem runderne)

30m 2-mands slæde-skub (bord-bænke sæt der lå på hovedet)

5 tactical chins

30m sprint

15 strækkere

2., 4. og 5. runde m. 10kg vægtvest, bedste tid 45 sek. (første runde)

derefter

3x (pause mellem runderne)

2x30m sprint

5 tactical chins

15 strækkere

alle m. vest, bedste tid 41 sek. (første runde)

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 7. nov. 2007

Hang cleans

5x80

5x85

5x90

3x95

2x100

skørt de er meget nemmere end powercleans

Bænk

diverse op til 1x140

10x110

10x100

10x90

20x70

brændt aw, vi fik den idé at maxe, men de 140 var tunge så der var ikke rigtig nogen idé i at gå højere

Chins

1x12

2x6

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 10. nov. 2007

Box squat

5x60

5x80

5x100 - Vi overvejede at køre vores squats på box i næste runder, men droppede det, det er for bøvlet.

Drop snatch og træk fra hæng

?x?x50 - Nu skal det kraftedeme læres, dropsnatch er god til at lære at komme ind under stangen.

Hang cleans

5-6x2-3x80

Rumænske dl

2x6x80 - Mest for min makkers skyld, jeg har sagt han skal tæve skinkerne noget mere så ha' ka' bli' lee'.

Renegade rows

3x6/6x25 - Den skal med i programmet fremover så mine skrå abs kan blive revet til hakketness.

1H DB pres

3x5/5x35

Mandag går det løs med endnu en omgang Starr 5x5, så jeg må hellere lige få sammensat det ultimative valg af øvelser, sæt og reps.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share