Arnes 7. log


Arne
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Rejser mig... hmm - ingen der har taget "min" cykel - kan se Signe fortsætter... Så skal jeg vel høre for at hun jo kørte 2 timer i dag til styrke i morgen... nuvel - so be it...

post-15167-1196626405.gif Skulle jeg få brug for at klynke i morgen :hehe: , så er det nu de 3 km løb som er undskyldningen :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

post-15167-1196626405.gif Skulle jeg få brug for at klynke i morgen :hehe: , så er det nu de 3 km løb som er undskyldningen :rolleyes:

Vi havde vist begge lyst til at klynke lidt da vi begyndte i dag - men det lagde vi da hurtigt bag os! Det forgik på Nygårdsvej som ikke er et super sted til styrke... Bortset for nogle 20 kg skiver med dejlig stor diameter til dødløft... :wub:

Dødløft blev meget let i i dag dog:

1 x 10 x 31 kg - kan dårligt kaldes andet en let opvarmning - men jeg havde det underligt i kroppen da vi begyndte

1 x 10 x 51 kg

1 x 8 x 71 kg - ikke mere i det gammle forkølede kadaver :dry:

Incline bænk:

3 x 10 x 41 kg (eller var det kun 9 i sidste...) - kørte til gengæld bedre i dag!

Pulldown:

3 x 10 x 49 kg - stakken havde underlige skæve vægtspring..

Flyers på incline bænk:

3 x 10 x 12,5 kg - de håndvægte var tunge i sidste sæt - en million milliard år siden jeg kørte denne onde øvelse sidst

Millitary press:

2 x 7 x ca. 30 kg - der stod ikke vægt på de fatste stænger - der var 22 kg på i skiver - men hvad stangen vejer...

Mavemaskine:

1 x 10 x 32,5 kg

1 x 10 x 35 kg

1 x 12 x 35 kg

Triceps cabel push down:

1 x 10 x 20 kg

2 x 10 x 22,5 kg

Så var det tid til:

Tanja spin - elite

Tanja var tilbage på Gården - længe siden - men et godt gensyn :wub:

Den alvorlige del:

8 min mellemtakt på ca 80-82% - 2 nede, 2 oppe, 2 nede, 2 oppe

16 min stigning i enkelttakt - 4 min siddende, 8 x 1 min skiftevis stående og siddende - op imod 86-88%

4 min ANGREB stående - maks indsats

3 min recovery

1 min stående tempo angreb

2 min siddende tempo

1 min stående tempo angreb

3 min recovery

2 min stående enkelttakt opbygning

1 min sidende angreb

1 min stående enkelt

1 min siddende angrb...Dejlig time hvor fokus var på de 3 angrebszoner

Det lykkedes både for Signe og jeg at forlade lokalet - og ikke vende tilbage til næste time... :tongue: Den unge morrakker skulle dog liiiiiige en tur på løbebåndet - folk med nyt grej er ikke til at styre :cool:

post-125-1196719264_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Flyers på incline bænk:

3 x 10 x 12,5 kg - de håndvægte var tunge i sidste sæt - en million milliard år siden jeg kørte denne onde øvelse sidst

Det er vist en øvelse vi skal til at køre noget mere. :wink:

Incline bænk:

3 x 10 x 41 kg (eller var det kun 9 i sidste...) - kørte til gengæld bedre i dag!

Det gik rigtig godt for dig i den øvelse :devil:post-15167-1196748831.gif

Så tror jeg i øvrigt der er risiko/chance for at du har DOMS i brystet idagpost-15167-1196748881.gif, jeg glæder mig til at ved selvsyn at observere det senerepost-15167-1196748805.gif

Det lykkedes både for Signe og jeg at forlade lokalet - og ikke vende tilbage til næste time... :tongue: Den unge morrakker skulle dog liiiiiige en tur på løbebåndet - folk med nyt grej er ikke til at styre :cool:
Jeg tror der er en chance for de bliver brugt en hel del i fremtidenpost-15167-1196748779.gif
Link to comment
Share on other sites

Det er vist en øvelse vi skal til at køre noget mere. :wink:

Det gik rigtig godt for dig i den øvelse :devil:post-15167-1196748831.gif

Så tror jeg i øvrigt der er risiko/chance for at du har DOMS i brystet idagpost-15167-1196748881.gif, jeg glæder mig til at ved selvsyn at observere det senerepost-15167-1196748805.gif

1: :dry: - vi får se :tongue:

2. TAK

3. Du kan være helt rolig... det begyndte så småt hvor Pectoralis hæfter på armen... og breder sig lige nu :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Styrketeæning - med lang opvarmning

Opvarmningen var en basis spin medSNF på podiet... Den var ikke ment kun som opvarmning - men jeg havde en dag hvor pulsen ikke ville op for alvor - og klog af skade ved jeg, at man sådanne dage skal tage det helt roligt - så det gjore jeg så :bigsmile: Ellers en fin fin basistime :bigsmile: Derefter mødtes vi ved squatracket

Styrketræningen:

Squat:

1 x 10 x 51 kg

2 x 10 x 61 kg - første sæt på 51 føltes tungt - men de 61 gik fint :smile:

Goodmornings

1 x 10 x 51 kg

2 x 7 x 56 kg - styrken er på vej op her!

Precher curl:

2 x 10 x 23(ca)

1 x 12 x 23

1 arms foroverbøjet rows:

3 x 10 x 26 kg

2. sæt kørt med 5 rep per arm x 2 uden pause. 3 sæt kørt som 1 x 6 med hver am og 1 x 4 - uden pause... Nu lader vi være med at gå op i vægt i 2 uger, eller indtil v kan køre 3 x 10 med god stil

Siddende db skulderpres

3 x 10 x 12 kg

Db hammercurls:

2 x 10 x 14 kg

1 x 10 x 14 kg

Sidebends:

3 x10 x 14 kg

Db front raises:

3 x 10 x 8 kg

2 meget meget trætte mennesker kastede sig i sofaen og var længe om at komme op og hjem :bigsmile:

post-125-1196798770_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
1 arms foroverbøjet rows:

3 x 10 x 26 kg

2. sæt kørt med 5 rep per arm x 2 uden pause. 3 sæt kørt som 1 x 6 med hver am og 1 x 4 - uden pause... Nu lader vi være med at gå op i vægt i 2 uger, eller indtil v kan køre 3 x 10 med god stil

:laugh: ja det er vist en meget god ide, jeg vil dog påpege, at det var dig som startede i dagpost-15167-1196802991.gif

2 meget meget trætte mennesker kastede sig i sofaen og var længe om at komme op og hjem :bigsmile:

Ja vi var godt nok længe om at komme videre i dag, men hyggelig træning som altid :4thumbup: , og nu går der længe før vi styrketræner igen :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

85-90% Kakao spin

Ham der sidder på istruktørcyklen inde i spinningsalen på Nygårdvej lige nu får massere af opmærksomhed.... Ikke så meget fra de relativt få der er i salen - men fra os der står og venter... "Bliv nu færdig mand" er den kollektive tanke... Vi står på spring alle sammen - efter at sikre os favoritcyklen - eller i det mindste en omkrin der i salen vi hver i sær fortrækker... Jeg er kommet lidt senere end normalt - så mine chancer er ringe i dag - måske kan jeg få en på 3 række - hvis jeg satser rigtigt mht. hvor jeg søger hen i på rækken... Der er også billetkontrol - og centerchefen kræver at vi venter til alle på timen før har tøret cykler af og er kommet ud... Ikke til at holde ud - og en smule latterligt... Endelig kommer vi ind - og jeg taber spillet i dag og ender på 4 række - men cyklen køre godt...

Hvorfor er det vigtigt for nogle af os at sidde forrest? Det er der intensitete er størst - det er her folk køre igennem og man har kontakt til instruktøren.. Længere bagude føler jeg på afstand af begivenhederne og man kan nemt sidde ved siden af nogle der intet laver... det kan jeg da leve med - men at sidde ved siden af Kasper eller Jimmi Olsen - det er sjovere - så presser vi hinanden... intensitete og fight smitter omgiverlsene og man løfter hinanden... sådan var det så ikke i dag... Heldigvis havde Chris en af sin gode dage... Det havde jeg brug for i dag - lidt brugt som jeg var...

Første time var en øvet... her tog jeg det reletivt afslappet - endte på 82% i snit... Timen var mest tempoarbejde men indeholdt også 2 lange siddende angreb på 4 min der skulle køres efter 9 - det gjorde jeg ikke på det første - men på det andet lå jeg da på 87-88% - det er ikke 9, så skal jeg på 91% eller over - men ok da...

Elitetimen

Sindsyg time! Nogle af os taler jo stadig om at skulle til "chokoladspin" - pga de der Tv udsendelser fra Toms... I dag bød Chris på en chokoladespin som var intens og mørk - mindst 85-90% kakao i den chokolade.... Vi blev løftete relativt blidt op gennem pulszonerne over 8-10 min - men så:

Serie hvor vi kørte 1,2,3,4,5,4,3,2,1 min stående med 1 min siddende imellem - i et tempo på mellem 90 og 100 rpm (Synd du ikke var der Signe - eller dig Spock :tongue: ) det er seriøst arbejde... jeg lå på 89-93% stående - i begyyndelsen faldt jeg ned til 84% siddende - men det blev løftet til 89% hen af vejen.... Pulsuret er godt i sådan en serie - man kan umærkeligt falde en smule i tempo - men det afsløres nådesløst af pulsuret :devil:

Efter den serie gik vi direkte over i siddende arbejde "time trial" i 6 min - pulsen måtte kun falde 2 % - så den kørte jeg igennem på 89-91% - og vi sluttede den tur med 30 sek stående angreb - så fulgte 1 min recovery - og så sluttede vi med små 8 min i siddende enkelttakt på grænsen mellem 7 og 8 - for mig omkring 84%... Desserten var 2 x 20 sek stående spurt... Chris havde sluttet timen efter den første - men ombestemte sig og kørte en mere... men jeg var kommet af og havde løsnet

Jeg kørte denne time med 89% i snit og et maks på 95% - hårdt men godt..

Bagefter var jeg til foredrag med Chris... Høj høj underholdningsværdi - og så har jeg ikke lyst til at sige så meget mere om det.

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning de næste 3 dage - er i Malmø til næst sidste kursus i gunduddanelsen til Co-active coach. Kurset hedder process og har følgende beskrivelse.

I processcoaching lærer du at være tilstede med klienten, uanset hvor han eller hun befinder sig på sin rejse i livet. Det handler om at være tilstede her og nu. At turde stoppe op og ikke flygte videre til handling med det samme også selv om det er ubehageligt.

Som coach skal du altid være der. Det handler om, at du ikke må forlade klienten, om at se og bekræfte og derigennem få ham eller hende til at se og bekræfte sig selv. Og det handler om det, som er svært - at være her og nu.

I Process lærer du at arbejde med følelsemossigt udfordrende spørgsmål. Du lærer at bruge processen og handlingsforløbet til at få klienten til at føle og opleve, hvordan det har været i hans/hendes liv, i stedet for bare at snakke om det.

Link to comment
Share on other sites

85-90% Kakao spin

Ham der sidder på istruktørcyklen inde i spinningsalen på Nygårdvej lige nu får massere af opmærksomhed.... Ikke så meget fra de relativt få der er i salen - men fra os der står og venter... "Bliv nu færdig mand" er den kollektive tanke... Vi står på spring alle sammen - efter at sikre os favoritcyklen - eller i det mindste en omkrin der i salen vi hver i sær fortrækker... Jeg er kommet lidt senere end normalt - så mine chancer er ringe i dag - måske kan jeg få en på 3 række - hvis jeg satser rigtigt mht. hvor jeg søger hen i på rækken... Der er også billetkontrol - og centerchefen kræver at vi venter til alle på timen før har tøret cykler af og er kommet ud... Ikke til at holde ud - og en smule latterligt... Endelig kommer vi ind - og jeg taber spillet i dag og ender på 4 række - men cyklen køre godt...

Hvorfor er det vigtigt for nogle af os at sidde forrest? Det er der intensitete er størst - det er her folk køre igennem og man har kontakt til instruktøren.. Længere bagude føler jeg på afstand af begivenhederne og man kan nemt sidde ved siden af nogle der intet laver... det kan jeg da leve med - men at sidde ved siden af Kasper eller Jimmi Olsen - det er sjovere - så presser vi hinanden... intensitete og fight smitter omgiverlsene og man løfter hinanden... sådan var det så ikke i dag... Heldigvis havde Chris en af sin gode dage... Det havde jeg brug for i dag - lidt brugt som jeg var...

Første time var en øvet... her tog jeg det reletivt afslappet - endte på 82% i snit... Timen var mest tempoarbejde men indeholdt også 2 lange siddende angreb på 4 min der skulle køres efter 9 - det gjorde jeg ikke på det første - men på det andet lå jeg da på 87-88% - det er ikke 9, så skal jeg på 91% eller over - men ok da...

Elitetimen

Sindsyg time! Nogle af os taler jo stadig om at skulle til "chokoladspin" - pga de der Tv udsendelser fra Toms... I dag bød Chris på en chokoladespin som var intens og mørk - mindst 85-90% kakao i den chokolade.... Vi blev løftete relativt blidt op gennem pulszonerne over 8-10 min - men så:

Serie hvor vi kørte 1,2,3,4,5,4,3,2,1 min stående med 1 min siddende imellem - i et tempo på mellem 90 og 100 rpm (Synd du ikke var der Signe - eller dig Spock :tongue: ) det er seriøst arbejde... jeg lå på 89-93% stående - i begyyndelsen faldt jeg ned til 84% siddende - men det blev løftet til 89% hen af vejen.... Pulsuret er godt i sådan en serie - man kan umærkeligt falde en smule i tempo - men det afsløres nådesløst af pulsuret :devil:

Efter den serie gik vi direkte over i siddende arbejde "time trial" i 6 min - pulsen måtte kun falde 2 % - så den kørte jeg igennem på 89-91% - og vi sluttede den tur med 30 sek stående angreb - så fulgte 1 min recovery - og så sluttede vi med små 8 min i siddende enkelttakt på grænsen mellem 7 og 8 - for mig omkring 84%... Desserten var 2 x 20 sek stående spurt... Chris havde sluttet timen efter den første - men ombestemte sig og kørte en mere... men jeg var kommet af og havde løsnet

Jeg kørte denne time med 89% i snit og et maks på 95% - hårdt men godt..

Bagefter var jeg til foredrag med Chris... Høj høj underholdningsværdi - og så har jeg ikke lyst til at sige så meget mere om det.

I dag holder jeg træningsfri

Ja, der blev man så brændt af :sneaky2: men forståeligt nok når man ser hvad du blev udsat for i går aftes :devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja, der blev man så brændt af :sneaky2: men forståeligt nok når man ser hvad du blev udsat for i går aftes :devil::tongue:

Kære Mette - de timer var onsdag - så du er for sød ved mig :rudolph: ( var det noget med et Læsekursus? :nissetunge: )

Efter 4 dage uden træning var det godt at komme igang i dag - og så i godt selskab med den kære SNF.

Dagens Cardio

Inden styrketræning:

10 min på cross trainer (elipseting) - jævnt stigende arbejde op til ca 80% af maks

Efter styrketræning:

10 min intervaarbejde på crostrainer - puls op til ca 87-88%

2000 Meter roning på CII - 8 min 43 sek - høj mellem intensitet.

Styrketræning:

Squat:

1 x 10 x 50 kg

1 x6 x 70 kg

2 x 5 x 70 - dybden var ikke helt god på alle rep - men det er et mentalt problen - ikke et styrkeproblem... Vi træner i powercage - så det burde være ok...

Goodmornings

1 x 10 x 50 kg

1 x 6 x 60 kg

1 x 5 x 65 kg - mere styrke her end jeg havde regnet med :nissegrin:

Incline bænkpres

1 x 10 x 40 kg

1 x 4 x 45 kg

1 x 6 x 45 kg

Pulldown tl bryst

1 x 10 x 47 kg

2 x 6 x 54 kg

Leg raise:

3 x 7 x mig - langsom sænkning hviklet er den hårdem del for mig

Incline Flyers

1 x 10 x 12 kg

1 x 7 x 13 kg

1 x 6 x 13 kg

Triceps extensions i kabel

3 sæt - kan ikke huske detaljer - men kørte tungere end normalt i de sidste sæt...

Db front raises

3 x 8 x 9 kg (håndvægte på 9) (når jeg vender tilbage til æump skal det være slut med at Henriette ydmyger mig i frontraises :santa2::nissegrin:

Supersættet med:

Siddende Db skulderpres

3 x 6 x 13 kg

I næste uge skifter vi til at køre 5 x 5

Derefter cafepas på Chill Out - med lækre frugt shakes...

Link to comment
Share on other sites

Kære Mette - de timer var onsdag - så du er for sød ved mig :rudolph: ( var det noget med et Læsekursus? :nissetunge: )

Efter 4 dage uden træning var det godt at komme igang i dag - og så i godt selskab med den kære SNF.

Dagens Cardio

Inden styrketræning:

10 min på cross trainer (elipseting) - jævnt stigende arbejde op til ca 80% af maks

Efter styrketræning:

10 min intervaarbejde på crostrainer - puls op til ca 87-88%

2000 Meter roning på CII - 8 min 43 sek - høj mellem intensitet.

Styrketræning:

Squat:

1 x 10 x 50 kg

1 x6 x 70 kg

2 x 5 x 70 - dybden var ikke helt god på alle rep - men det er et mentalt problen - ikke et styrkeproblem... Vi træner i powercage - så det burde være ok...

Goodmornings

1 x 10 x 50 kg

1 x 6 x 60 kg

1 x 5 x 65 kg - mere styrke her end jeg havde regnet med :nissegrin:

Incline bænkpres

1 x 10 x 40 kg

1 x 4 x 45 kg

1 x 6 x 45 kg

Pulldown tl bryst

1 x 10 x 47 kg

2 x 6 x 54 kg

Leg raise:

3 x 7 x mig - langsom sænkning hviklet er den hårdem del for mig

Incline Flyers

1 x 10 x 12 kg

1 x 7 x 13 kg

1 x 6 x 13 kg

Triceps extensions i kabel

3 sæt - kan ikke huske detaljer - men kørte tungere end normalt i de sidste sæt...

Db front raises

3 x 8 x 9 kg (håndvægte på 9) (når jeg vender tilbage til æump skal det være slut med at Henriette ydmyger mig i frontraises :santa2::nissegrin:

Supersættet med:

Siddende Db skulderpres

3 x 6 x 13 kg

I næste uge skifter vi til at køre 5 x 5

Derefter cafepas på Chill Out - med lækre frugt shakes...

På café-pas skal der være KAFFE, min gode Arne. Man kan heller ikke holde spinning-pas på et løbebånd, vel? :nissetunge:

(Sorry, jeg MÅTTE lige drille lidt).

Link to comment
Share on other sites

På café-pas skal der være KAFFE, min gode Arne. Man kan heller ikke holde spinning-pas på et løbebånd, vel? :nissetunge:

(Sorry, jeg MÅTTE lige drille lidt).

Næ nej du - på den Cafe er der der frugt shakes (UDEN tilsat sukker) skam hoved attraktionen

Dagens træning

Teamede op med SNF på ABC - først stod den på Styrke:

Dødløft:

1 x 8 x 61 kg

1 x 4 x 83,5 kg

1 x 3 x 83,5 kg

1 x 6 x 76 kg

Military press:

1 x 6 x 31 jg

1 x 5 x 31 kg

2 x 4 x 31kg

3 sæt cabel biceps curls

3 sæt mavemaskine... vi kom til at battle på den maskine... og Signe vandt - denne gang :rudolph:

DB Snatch

3 x 10 x 14 kg (ok i 2. sæt blev det kun til 8 rep med venstre...)

Side bends

1 x 10 x 14 kg (per hånd

2 x 10 x 16 kg

Lying triceps extensions med tricepsstang

3 x 10 x 20 kg

Hammercurls:

3 x 10 x 14 kg

Full laterals:

3 x 10 x 8 kg

Efter en pause på20 min var det tid til:

Spinning basis v/SNF

Kan opsumeres således.

God musik

Godt program som kunne køres hårdt - jeg kørte en fornuftig time hvor jeg ikke gik over 90 og kun kort var på besøg over 85 %

post-125-1197403663_thumb.jpg

Træning er dejligt - selv på en dag hvor jeg var lidt mat - godt at have en fremragende makker til at presse på!!! :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Military press:

1 x 6 x 31 jg

1 x 5 x 31 kg

2 x 4 x 31kg

Du rykker så vildt i den øvelse :devil:

3 sæt mavemaskine... vi kom til at battle på den maskine... og Signe vandt - denne gang :rudolph:

:santa2: Du får det til at fremstå som om du har vundet i den øvelse før :nissegrin:

Træning er dejligt - selv på en dag hvor jeg var lidt mat - godt at have en fremragende makker til at presse på!!! :nissegrin:

I lige måde du måtte trække mig igennem igår :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Du rykker så vildt i den øvelse :devil:

:santa2: Du får det til at fremstå som om du har vundet i den øvelse før :nissegrin:

I lige måde du måtte trække mig igennem igår :rudolph:

Ja military er næsten en fornøjelse pt :devil:

Mht mavemaskine - jeg siger bare: "Fields" - og så ikke mere

Ja du var vist lige så tung at trække mandag som jeg tirsdag - på fredag er vi på begge 2 - enig? :devil::devil:

Langsomt tog

Mit lille futtog bevæger sig ikke... skal jeg være helt ærlig - og det skal jeg - så burde det ha været rykket tilbage over 120 igen... lige nu siger vægten 119.5.. For mange stillesiddende dage, mindre spinning og manglende vne til at kontrollere appetitten efter hård styrke er nok de væsentligste forklaringer - men jeg håber da også at der er sneget sig lidt ekstra muskelmasse på - så jeg har fået lidt ud af de 500 ekstra Kcal der er komme ind ogle dage. Nu samler jeg lige mig selv op igen - der er jo ikke sket nogen katastrofe :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Langsomt tog

Mit lille futtog bevæger sig ikke... skal jeg være helt ærlig - og det skal jeg - så burde det ha været rykket tilbage over 120 igen... lige nu siger vægten 119.5.. For mange stillesiddende dage, mindre spinning og manglende vne til at kontrollere appetitten efter hård styrke er nok de væsentligste forklaringer - men jeg håber da også at der er sneget sig lidt ekstra muskelmasse på - så jeg har fået lidt ud af de 500 ekstra Kcal der er komme ind ogle dage. Nu samler jeg lige mig selv op igen - der er jo ikke sket nogen katastrofe :nissecool:

Søde Arne :4heart:

Jeg ved jo du ikke er meget for det, men har du overvejet noget "bærbart" til lige efter hård styrk?? Noget der kan tage "det værste" f.eks. en shake, lidt nødder eller en banan? Tror at det er vigtigt du får et eller andet, så du "holder" indtil du kommer hjem eller ihvertfald ikke går "amok"...

:Mrs_Claus:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Søde Arne :4heart:

Jeg ved jo du ikke er meget for det, men har du overvejet noget "bærbart" til lige efter hård styrk?? Noget der kan tage "det værste" f.eks. en shake, lidt nødder eller en banan? Tror at det er vigtigt du får et eller andet, så du "holder" indtil du kommer hjem eller ihvertfald ikke går "amok"...

:Mrs_Claus:

M :elvis:

Hej frk Gylden

Jeg får skam en proteinbar bagefter. Jeg vil heller ikke sige jeg går amok - får bare lige sneget 3-600 Kcal ekstra på resten af dagen - hvilket først går op for mig når jeg regner efter - det og så mindre spinning æder kalorieunderskudet op. Kuren er simpel - og svær på en gang :xmas:

Link to comment
Share on other sites

"Ugeplan"

Der er meget der taler for at kjeg skal til at lave ugeplaner igen - så det vil jeg gøre - normalt fra mandag til søndag - men nu skal jeg igang - så det bliver for resten af denne uge og hele næste.

Definitioner:

Mixet cardio: Crostrainer, CII og gåbånd kan være elementer her

Dødløftdag kan indeholde f.eks:

Dødløft

Military

Mave

Biceps cabel curl

Lying triceps extension

Snatch

laterals

frontraise

Squatdag kan f.eks. indeholde:

Squat

Goodmornings

Incline bænkpres

1 arms row

Mave

Dipsmaskine

Pulldown

Flyers

Triceps i kabel

Skulderpres

Squat, Dødløft, goodmornings, incline bænk, Military køres 5 x 5 - vi bør nok også have en row øvelse i 5 x 5

Ret til ændringer efter forhandling med SNF forbeholdes :nissecool:

Plan

Torsdag den 13:

Eftermiddag 2 x spin

Fredag den 14:

Eftermiddag 30 min mixet cardio og styrke - squatdag

Lørdag den 15:

Formiddag: 1-2 x spin

Søndag den 16:

Formiddag:1 x spin

Mandag den 17:

Eftermiddag: 30-40 min mixet cardio samt styrketræning - dødløftdag

Tirsdag den 18:

Styrketræning - squatdag samt 1 x spinning (kort basis)

Onsdag den 19:

1-2 timers spin - tidspunkt på dagen afhænger af endnu ikke afklarede ting

Torsdag den 20:

Eftermiddag. 2 x spin

Fredag:

30-40 min mixet cardio samt styrketræning - dødløftdag

Weekenden kan ikke planlægges endnu

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: 2 x spinning øvet på Royal v/SNF

Det blev til 2 gode timer i dag. Første time have en lang mellemtaktsserie som hovedret:

3 min siddende

1 min stående

1 min siddende

1 min 30 sek stående

1 min siddende

2 min stående

1 min siddende

2 min 30 sek stående

3 min siddende

2 min 30 sek stående

1 min siddende

2 min nstående

1 min siddende

1 min 30 sek stående

1 min sidende

1 min stående

Resten af timen var enkeltakt med noget angreb til sidst

2. Time var dommineret af enkeltakt. Hovedretten:

2 min stående

2 min siddende

3 x (2 min 30 sek stående - 30 sek sidende angreb)

2 min siddende

2 min stående

3 x (2 min 30 sek siddende - 30 sek stående angreb

Der efter fulgte 7-8 min med mellemtakt - og så en enkelttaktsserie der sluttede med 90 sek siddende angreb

Jeg havde fin energi på første time - men måtte kæmpe lidt for det på 2. time..

post-125-1197578076_thumb.jpgpost-125-1197578058_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ME WANT:

gallery_125_888_18911.jpg

Den unge SNF kan ikke klare mosten og har meldt fra til træning i dag :nonono:

Jeg har derfor ændret mine planer fra styrke til 90 min elite med hr. Greisen i aften - styrke indhentes i morgen - ikke Signe? :tongue:

(jeg er glad for at jeg som MOD kan vælge at bruge det normale MOL-skin - rart med en pause fra det der juletema - selv om jeg elsker rød...

Link to comment
Share on other sites

Den unge SNF kan ikke klare mosten og har meldt fra til træning i dag :nonono:

Jeg har derfor ændret mine planer fra styrke til 90 min elite med hr. Greisen i aften - styrke indhentes i morgen - ikke Signe? :tongue:

(jeg er glad for at jeg som MOD kan vælge at bruge det normale MOL-skin - rart med en pause fra det der juletema - selv om jeg elsker rød...

Det er vist ikke særlig god stil det der, Mr.Mod a045.gif:nissetunge:

God træningslyst :-)

Link to comment
Share on other sites

Denne dags træning:

Styrke

Incline Db press:

5 x 5 x 20 kg

Military press

1 x 8 x 20 kg

1 x 5 x 30 kg

5 x 5 x 25 kg

Mave maskine

3 x 6 x 40 kg

Cabel triceps pulldown

4 x 8 x 25 kg

Snak med forskeliige mennesker satte en begrænsinng på hvad jeg nåede... :nissetunge:

Spinning - 90 min elite med Kim Greisen

Fed fed "time" - havde Tanja og Kasper ved siden af mig, Vivsen lidt bagved og Jimmi Olsen bagerst i lokalet - vigtigst var en motiveret og super godt coachende Kim på Podiet! Vi blev virkeligt pisket på den gode måde!!!

Opvarmningen var på 15 grundige minutter - efter en kort pause vendtede 30 minutter i helvede (kims ord - tog jo 44 min - men de 30 min var fuldt pres):

10 x (30 sek stående roligt - 1 min acceleration væk fra enkelttakten)

2 min recovery

10 x (20 sek siddende roligt - 1 min stående i tempo- lige en smule hæjere tempo end første serie...)

2 min recovery

10 x (15 sek stående roligt - 1 min siddende mellemtakt medm MODSTAND)

Efter den serie kom de 2 min pause son en velsigenelse...

Sidste serie:

2 min 30 sek siddende enkeltakt

1 min stående angreb

2 min 30 sek siddende enkeltakt

2 min stående angreb

2 min 30 sek siddende enkeltakt

3 min stående angreb

2 min 30 sek siddende enkeltakt

4 min stående angreb...

Så var time slut - heldigt - for jeg havde intet mere a give af... Træning bliver ikke meget bedre end dette! :nissegrin:

post-125-1197675521_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Den unge SNF kan ikke klare mosten og har meldt fra til træning i dag :nonono:

Jeg har derfor ændret mine planer fra styrke til 90 min elite med hr. Greisen i aften - styrke indhentes i morgen - ikke Signe? :tongue:

(

Jeg prøver at lytte til min krop og min fornuft :wink: Jeg ved godt det lyder skræmmende at lytte til ens fornuft :rudolph:

Men godt at se at du fik trænet :xmas: , og jeg er da frisk på lidt styrke hvis du er?? :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver at lytte til min krop og min fornuft :wink: Jeg ved godt det lyder skræmmende at lytte til ens fornuft :rudolph:

Men godt at se at du fik trænet :xmas: , og jeg er da frisk på lidt styrke hvis du er?? :santa2:

Må ogå ha været en skræmmende oplevelse for dig :nissetunge: - Det gik vist også kun lige!

OM jer er FRISK? - JA DA!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share