Arnes 7. log


Arne
 Share

Recommended Posts

Utrolig forskel! :dropjaw: Det er vildt at se, hvor meget maven er skrumpet. :blink: :4thumbup: Ja, og resten også, for den sags skyld. :devil: Men jeg synes, gulvet fremstår noget skævt på de øverste billeder - det er da noget af en amatørfotograf, du har haft igang dér. :raisebrow::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Arne,

som altid inspirerende at se hvorledes det koerer for dig. Fortsat god vind og staerke ben,

Niske

Hej Niske - tak skal du ha -jeg skal snart bruge en times tid på at høre hvordan det går i Oxford :bigsmile:

Godmorgen Arne :cola:

Wow man kan da virkelig se, at der er sket noget på de billeder. :4jumpy:

Fantastisk godt gået. :alright::cheer::alright::4trumpet::alright:

Du skal nok nå dit første delmål her til Jul [CENSUR] :secret:skriver det mest for at have en undskyldning for at indsætte en julesmiley i din log. :hehe:

Tak kære Signe - du hjælper jo godt med ved voresa fælles træningssessions :4thumbup:

Utrolig forskel! :dropjaw: Det er vildt at se, hvor meget maven er skrumpet. :blink: :4thumbup: Ja, og resten også, for den sags skyld. :devil: Men jeg synes, gulvet fremstår noget skævt på de øverste billeder - det er da noget af en amatørfotograf, du har haft igang dér. :raisebrow::tongue:

Ja har heller ikke brugt den fotograf siden :w00t: Glad for at du kan se forskel!

LIge "om lidt" et indlæg om Mojitos, spinning, velgørenhed og andre gode ting - skal liiiiiige tage mig sammen...

Link to comment
Share on other sites

LIge "om lidt" et indlæg om Mojitos, spinning, velgørenhed og andre gode ting - skal liiiiiige tage mig sammen...

Hehe, den vogn er jeg også på :blush:

Billederne kommer jo ikke som den store overraskelse for mig - for de bekræfter jo bare hvad jeg allerede har set. Ikke desto mindre, rigtigt godt arbejde - især at du "kommer igen" selvom vægttabet i visse perioder går i stå. Godt at se :4thumbup:

Mojitos? Hvad er det :tongue:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Hej Arne,

Det ser sgu godt! Det kører for dig og stort tillykke med det. :superman:

Takker!

arne *= 0,8

:4smartass:

:tongue:

Hehe, den vogn er jeg også på :blush:

Billederne kommer jo ikke som den store overraskelse for mig - for de bekræfter jo bare hvad jeg allerede har set. Ikke desto mindre, rigtigt godt arbejde - især at du "kommer igen" selvom vægttabet i visse perioder går i stå. Godt at se :4thumbup:

Mojitos? Hvad er det :tongue:

Kan se du har fået opdateret -men uden grafer??

Og tak :w00t:

Mojitos, lækker bil, søde piger, spinning og Thai mad - lidt om meget..

Scene 1:

Jeg opdager at jeg er rød ned af brystet og på maven… lidt mystisk når Adiddastrøjen er hvid… Første mistanke – Cheasy reklamen på brystet er med røde bogstaver… men det er ikke dem der er ansvarlig… Hmm – det svier lidt – eller retter sig meget - omkring mine brystvorter… jeg har simpelthen fået gnavet huld på dem og blodet flyder stille – men det var også en god time… :devil:

Scene 2

Der er 8 minutter tilbage at Burgermandens(aka skillpaddemanden aka Chokoladefabriksfreldseren, aka huemanden…) Elite time på Nygårdsvej denne søndag morgen… Vi har lige kørt et langt tempointerval på 26 min hvor jeg til sidst følte mig godt kørende… efter 1 min recovery mærker jeg efter igen –jeg har det ikke fremragende… kan mærke at det var hårdt i går… ikke mindst 3 halvleg… Jeg kommer igennem – er glad for timen – og glad for at den var af typen ”Hård med jævn” – kun et enkelt langt angreb på 3 min midt i programmet bryder med det. Vi køre 1time og 3 min i alt.. :wub: SNF er genopstanden og køre med… vi får som altid en god snak bagefter… Vi er begge trætte… :bigsmile:

Scene 3

Jeg står i et omklædningsrum… Jeg har fået en pose med forskellige sponsorgaver – den klart bedste… en flaske Zero . Jeg har også fået en træningstrøje –med 3 striber på ærmerne… Kigger lidt på den… plejer jo at give dem væk fordi de altid er for små… Det her er en ganske almindelig XL… Prøver den - den passer.. Følelsen er ubeskrivelig… måske svært at forstå – men det her er en milepæl… Den er lidt ru på indersiden –måske fordi den ikke er vasket endnu – jeg bliver alligevel nød til at køre med den på næste time om lidt…

Scene 4

Park cafe er lidt et skodsted… musikken er begyndt at spille højt – der er forskellige julefrokostselskaber – kun mænd i jakker og slips som slår sig løs. Drinkskortet er beskedent og de har ikke det hele alligevel.. Betjeningen er håbløs… har ikke styr på hvad vi allerede har betalt - tager dog vores ord for gode vare… Det betyder nu ikke noget - viar har vores eget lille hjørne og er i det bedste selskab! :bigsmile:

Jeg har ingen penge –men har 2 dejlige sponsorere..

Christina og Mette er på en værd måde dejligt selskab… Snakken går omdagens spinningevent og om meget andet… tiden flyver.. Der ryger et par Mojitos ned – skarpt forfulgt af ”lidt” Julebryg… Det kan blande sig med Thaimaden fra tidligere på aftenen… Da vi går hjem og jeg følges med Mette gennem Østerbros gader, hun skal hjem og jeg ned til Østerport efter min cykel – så tænker jeg –kan godt blive lidt ”sjovt” til spinning i morgen…

Scene 5

Impuls Holte – et fitnesscenter. I dag ser det lidt anderledes. Gange på 1 sal – hvor omklædningsrum og spinningsal er at finde, er fyldt med gaveposer og kasser med sponsor trøjer og cykelshorts. In command; tydeligvis Mette aka b_skaal… Jeg ankommer sammen med Candygirl og lidt efter kommer MetteHelena og Vivsen… Spock sidder allerede på en cykel inden i salen for at køre nerver af… :cool:

Der køres 12 spinningtimer i dag. En plads på en time koster 200 kr. Pengene, sammen med bidrag fra sponsorer, går til Julemærkehjem – i form af cykler og motionsudstyr. Fremragende ide! :w00t:

Lidt efter sidder jeg, Christina og Mette på række 1 – Vivsen gemmer sig lidt bagude…

Vi skal køre de 2 timer Spock står for. Første time er en af dagens hårde timer. Vi køre en lang temposerie med stående ture på 2,3 og 4 min – og derefter en tung serie… Lækkert program og super musik…

På anden time går det lidt galt for den gode Spock… Han begynder med musik fra ”En nævefuld dollars” og fortsætter med ”Fade to grey” med Vissage – lidt af en kontrast – men 2 lækre stykker musik… 3 nummer: Noget.. Rod Stewart… ”Ja jeg ved godt at der er en her inde der hader det” – Ja YOU BET… :crazy: Og du burde holde dig for god Lars! Anden time er jævn – og hvor jeg gik amok på først –så køre jeg denne fornuftigt… 5 trætte med glade og tilfredse mennesker forlader salen efter 2 timer..

Super at se det arrangement bare klappede – men Mette kan bare det der – til glæde for en masse mennesker på dagen –og en masse børn senere… Blandt stor sponsorerne Kildemoes der lige smed 60.000… Sådan! :superman:

Scene 6

Jeg er på vej hjem fra Nygårdsvej.. Jeg ser den igen –første gang jeg så den var da jeg racede forbi – kunne ikke stoppe –havde opdaget at jeg manglede mine cykelbukser – så det var hurtigt hjem og retur igen… Nu har jeg tid til at beundre… Smukke perfekte linje, tegnet af danske Henrik Fisker… Alt er harmonisk og dog aggressivt – men bare så elegant – så SMUKT… Aston Martin DB 9 er et højdepunkt i designhistorien –og jeg taler alment –ikke kun om biler… I denne smukke vinrøde metallic lak er den bare….

Hænger de scener sammen? Ja Er rækkefølgen rigtig? Nej. Men mon ikke du kan sætte dem sammen – og knytte de rigtige grafer og billeder til…

gallery_125_888_154746.jpg

gallery_125_888_118186.jpg

gallery_125_25_10239.gif

gallery_125_25_12752.gif

gallery_125_25_16935.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej Arne

Jeg får jo altid skyld for at sige ting pr mail eller andre steder, som burde være her i loggen - men i lørdags kunne jeg ik' lige komme på MOL oppe i Holte :tongue:

Nu stod du jo pænt og demonstrerede, hvorfor seler ikke var nødvendigt i forbindelse med dine hængerøvsbukser (:tongue: ) : fordi der var endnu et hul i din livrem, som du kunne bruge - smilet og de ord, der fulgte med, stoltheden i din stemme, da du fortalte, hvordan du er vokset fra det yderste hul til det inderste hul.... - det er lige så jeg stadig får gåsehud når jeg tænker på det !!

At opleve dig superstolt over din indsats, glæden ved det, du har nået - indtil videre !!!!

FANDME FLOT! :4thumbup: (pardon my french)

(man skal sq holde sig til for at kunne kende dig efterhånden.....:blink: )

krams

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

Hej Arne

Jeg får jo altid skyld for at sige ting pr mail eller andre steder, som burde være her i loggen - men i lørdags kunne jeg ik' lige komme på MOL oppe i Holte :tongue:

Nu stod du jo pænt og demonstrerede, hvorfor seler ikke var nødvendigt i forbindelse med dine hængerøvsbukser ( :tongue: ) : fordi der var endnu et hul i din livrem, som du kunne bruge - smilet og de ord, der fulgte med, stoltheden i din stemme, da du fortalte, hvordan du er vokset fra det yderste hul til det inderste hul.... - det er lige så jeg stadig får gåsehud når jeg tænker på det !!

At opleve dig superstolt over din indsats, glæden ved det, du har nået - indtil videre !!!!

FANDME FLOT! :4thumbup: (pardon my french)

(man skal sq holde sig til for at kunne kende dig efterhånden..... :blink: )

krams

/ :sun:

TAK TAK TAK - for et Dejligt indlæg kære Vivsen!

Link to comment
Share on other sites

Scene 3

Jeg står i et omklædningsrum… Jeg har fået en pose med forskellige sponsorgaver – den klart bedste… en flaske Zero . Jeg har også fået en træningstrøje –med 3 striber på ærmerne… Kigger lidt på den… plejer jo at give dem væk fordi de altid er for små… Det her er en ganske almindelig XL… Prøver den - den passer.. Følelsen er ubeskrivelig… måske svært at forstå – men det her er en milepæl… Den er lidt ru på indersiden –måske fordi den ikke er vasket endnu – jeg bliver alligevel nød til at køre med den på næste time om lidt…

Du har ret, det er ikke nemt og forstå, men jeg tror jeg har en idé. :wink:

(Tilpas) STORT! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må nu konstatere en ting: Mit arbejde på at løbe en virksomhed med coaching og foredrag i gang er ikke forenligt med min nuværende træningsmængde/måde jeg træner på. Det er ikke tiden jeg bruger på træning der er problemet - det er det at jeg simpelthen er for træt mellem træningerne.

Jeg har brug for min nattesøvn -men skriver f.eks ofte bedst om aftenen. Derfor indgår morgentimer kun meget undtagelsesvis de næste 2 måneder i min træning. Men morgentimer mener jeg spinning og oumptimer der starter 6.30 til 7. En mandag morgen kan være ok - men midtuge mlorgentræning er no no.

Lige nu er styrketræning meget vigtig for mig. Jeg vil gerne genvinde noget styrke. Styrketræningen køre rigtigt godt og det er super at træne sammen med SNF. Styrketræningen skal derfor have sin plads - 2-3 gange om ugen.

Det betyder så desvære at pump bliver en undtagelse. Det lever jeg fint med hvis jeg kun ser på træningsdelen -men det er ikke let at sige midlertidigt farvel til Henriettes timer -men det er sådan det må være.

Jeg skalfinde en niveau på spinningen der tilfredsstiller mig -men ikke udmatter mig. I først omgang bliver det til et næste farvel til dobbelttimer - devil forkomme -men igen som en undtagelse. Kvalitet frem for kvantitet. 4-5 timer skal jeg gerne køre.

Med 3 x styrketræning af 1-1.5 time -og 4-5 spinningtimer per uge, så er jeg vist godt kørende og ligger over hvad de fleste laver :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Mødtes med SNF i Falkoner til spin og styrke.

Spinning

Spinningtimen var en elite - men var nu primært valgt ud fra tidspunktet og på at den var bedste bud på en akceptabel time i dag.... Timen var fin fin - men min krop ikke til at køre igennem -og i dag var det styrketræningen der var hovedretten! Jeg kørte med et snit på 80%

post-125-1195504994_thumb.jpg

Styrketræningen

Vi ville begynde med dødløft-men ingen ledig stang, så:

Db incline press:

2 x 10 x 20 kg

Så kunne vi komme til

Døløft:

1 x 8 x 65 kg

1 x 4 x 80 kg

1 x 10 x 75 kg - dødløft begynder at føles ok igen...

Db incline press:

1 x 12 x 20 kg

1 arm DB rows:

Dødløftdagen er måske ikke dagen til at gå op i belastning i rows... men men - så jeg hentede en 23 kg vægt - hvilket starks fik Signe til at hente en på 19 - that's the spirit!

3 x 10 x 23 kg

Dipsmaskine;

3 tunge sæt - kan ikke huske antal rep.

Precher curl:

1 x 10 x 18 kg

2 x 10 x 20,5 kg

Jammer:

3 x 8 x ??

Noget forskelligt mave træning

Det var det - og det var godt!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skalfinde en niveau på spinningen der tilfredsstiller mig -men ikke udmatter mig. I først omgang bliver det til et næste farvel til dobbelttimer - devil forkomme -men igen som en undtagelse. Kvalitet frem for kvantitet. 4-5 timer skal jeg gerne køre

Det lyder som en rigtig god planlægning af træning og fremtidig karriere :bigsmile:

Har lige fået læst op på din log.. dejligt at se der er gang i tingene.... You Rock

... :crazy::w00t: jeg kan altså oz godt finde på at fyre noget Rod Stewart af... så SPOCK fy nu er vi 2 om det

og Arne forestil dig alle fyrene på holdet sidde og skråle If you think I`m sixy, If you want my body hehe :wink: nej vel, men det var da et forsøg værd (måske bare nogle minder - der tillader den bliver spillet).

Meget ærgerligt jeg lige gik glip af en 12 timers til fordel for Julemærke-hjemmet (noget jeg gerne vil bakke op om, da jeg har en særlig grund, som du ved ) men måske næste gang.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag er det næste stykketid træningsfri dag- det er tirsdag jeg ser min coach, og resten af den dag skal jeg udnytte, at jeg bliver så dejlig intelektuelt skarp af det!

Onsdag - en travl dag

Foredrag på Hvidovre Hospital

Jeg cyklede ud til Hvidovre Hospital og var der 8.20 - skulle lige få føling med auditorium og Powerpoint installation. Klokken 9 hgik jeg så "på". I salen var patienter på venteliste til fedmekirugi, patienter der er bælevet opereret men hvis kamp med killoenn dermed ikke er overstået, samt diætiser og sygeplejesker - og vist også en eller 2 læger. Jeg talte i 65 minutter om min historie, om hvad man kan med træning og om fedmens psykollogi.

Det næsten vigtigste slide ser således ud:

gallery_125_25_15990.gif

Jeg har brugt det slide nogle gange - og det er tydeligt at det virker bedre at det er mig med min baggrund, der siger de ting der står til højre -ikke en eller anden sundhedsguro eller læge.

En stor fornøjelse at holde det foredrag -og der var livlig spørgen og diskussion bagefter :bigsmile:

Første del af eftermiddagen gik med fleregøremål. Det bedste: En gang rygmassage hos Mette. Dvs ind imellem ømmede jeg mig noget. Mine muskler får godt med tæsk for øjeblikket, så der var ømme punkter hist og her -men dejligt alligevel.

Bagefter sklle jeg lige nå at færdiggøre en asnøgning, være "trænningsoffer" for en fra Coaching kurset og hjælpe vninde medansøgning. Alt dette inden:

Styrketræning

16.30 stod SNF og jeg i kø ved squatracket (Powergage) på Falkoner...

Træningen begyndte med 4 sæt squat af 10 rep. 1 sæt med 40 og 3 sæt med tungere vægt - jeg brugte hvist 55 og 60 kg?

Goodmornings var næste øvelse -også her 3 sæt af 10 rep - jeg brugte 40 og 50 kg

Bænkpres: 1 x 10 x 40 kg - 2 x 7-8 x 50 kg - lææænge siden sidst..

Cabel curls:

3 sæt af 10 - de første med 17,5 det sidste med 22.5 - temperement og tændig betyder meget i bicepsarbejde (også her kan jeg høre jer sige)

Snatch: 3 x 7-8 rep med 14b kg vægt

Dipsmaskine 3 tunge sæt af 10 - kunne lige klare den

Vi slugttede med 3 sæt laterals nyttig og forfærdelig øvelse...

Som altid en super træning med Signe...Man kan spørge sig selv: Hvornår har man ellers hørt en diskussion i et squatrack, om Hans Jørgen S bog: "Til kritikken af kapitalens omfangslogiske status" - som blev introduceret i diskusioonen fra den "blå" (SORTE :devil: ) part i diskusionen, og Adam Smiths "An inquarry into the nature and courses to the wealth of nations" - introduceret af den "røde" part ...Vi nåede også lige forbi "Fyrsten" og "Det kommunistiske manifest" - jep vi er ideologi og politik nørder - og vi er stolte af det!

De sidste øvelser blev henlagt til Plan B og Ølbaren. Vi lagde ud med Brøckhouses julebryg (9%) - at den blev valgt som ledsager til laksesandwich af os begge, siger vist alt om hvad der var i fokus - mad eller øl... Næste øl var "Hog Heaven fra Avery i Colerado.. En dejlig bitter Barley Whine på 9.6%

d914db9c-3f14-4274-8aa4-88dc5097ce2e.jpg

Vi kom også rundt om en god amerikansk IPA...

Hyggeligt -men øj hvor jeg er ude af træning med alkohol (fint nok) :laugh:

Slut på en super dag!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
De sidste øvelser blev henlagt til Plan B og Ølbaren. Vi lagde ud med Brøckhouses julebryg (8%) - at den blev valgt som ledsager til laksesandwich af os begge, siger vist alt om hvad der var i fokus - mad eller øl... Næste øl var "Hog Heaven fra Avery i Colerado.. En dejlig bitter Barley Whine på 9.6%

d914db9c-3f14-4274-8aa4-88dc5097ce2e.jpg

Vi kom også rundt om en god amerikansk IPA...

Hyggeligt -men øj hvor jeg er ude af træning med alkohol (fint nok) :laugh:

Det var godt at prøve Hog Heaven :bigsmile: . Jeg morer mig stadig over etikettenpost-15167-1195726641.gif, hvem finder dog på at sætte lyserøde grise med vinger på sin etikette.post-15167-1195726679.gif

Link to comment
Share on other sites

Det var godt at prøve Hog Heaven :bigsmile: . Jeg morer mig stadig over etikettenpost-15167-1195726641.gif, hvem finder dog på at sætte lyserøde grise med vinger på sin etikette.post-15167-1195726679.gif

En eller anden har vel smidt en kommentar om "when pigs fly" til festen da de skulle fejre den nye øl og finde på en etiket. Derfra giver det jo sig selv. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

SNF's HÆVN

Som meget opmærksomme og flittige loglæsere måske har registreret og endda kan huske, så drillede jeg - via hjælp fra MetteHelena -for et stykke tid siden den kære SNF lidt. Jeg fik hende med til en time i SATS som var TUNG TUNG - hvilket hun ikke er en stor fan af...

I dag havde jeg fortalt hende i god tid at jeg ville komme på nummer 2time hun havde på Royal i dag... BIG MISTAKE :laugh: Det var absolut enkelttakstfri zone!

Efter opvarmningen:

4 min siddendemellemtakt op til et 7 tal

1 min siddende 10 sek stående

1 min siddende 20 sek stående

1 min siddende 30 sek stående

1 min siddende 40 sek stående

1 min siddende 50 sek stående

1 min siddende 60 sek stående

1 min siddende 70 sek stående

1 min siddende 80 sek stående

1 min siddende 90 sek stående

1 min siddende 100 sek stående

1 min siddende 110 sek stående

1 min siddende 120 sek stående

Pause

10 min mellemtakt med korte (20 sek?) stående perioder indlagt

3 min stående angreb -FULL POWER

Jeg havde gode ben. Jeg ville ikke kunne lide at squatte i dag - men til spinning var mine ben helt friske. Gav den god gas og var 1 slag fra makspuls i det afsluttende angreb... Mit hovede føltes også som skulle det springe der.. :devil:

Fin fin time -også musikalsk

Bagefter en lille bitte smule snak...

post-125-1195763344_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Lad mig citere dig selv :tongue:

I fredags havde jeg bestilt en time i enkelttakt - vi aftalte så at Mette skulle gentage den i dag - vi kan begge lide enkelttakt - det kan SNF ikke - men Mette og jeg syntes hun ville have godt af at træne sin svaghed

Så gør jo bare hvad du siger, hjælper dig med at træne din svaghed :tongue::laugh:

Men du gav den godt nok gas de sidste 3 min i angreb. :devil: Super godt at se :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke svagheder - jeg har præferencer :cool:

Hehe, du forstår da også at dreje alle ord :laugh: Men man foretrækker (man kan vist ikke bruge "præfererer" :tongue:) jo som regle det man er bedst til (aka sine styrker), så hvis man prøver det man ikke er så god til, kan man jo måske blive bedre og så ændre sine præferancer :tongue:

Link to comment
Share on other sites

SNF's HÆVN

Som meget opmærksomme og flittige loglæsere måske har registreret og endda kan huske, så drillede jeg - via hjælp fra MetteHelena -for et stykke tid siden den kære SNF lidt. Jeg fik hende med til en time i SATS som var TUNG TUNG - hvilket hun ikke er en stor fan af...

I dag havde jeg fortalt hende i god tid at jeg ville komme på nummer 2time hun havde på Royal i dag... BIG MISTAKE :laugh: Det var absolut enkelttakstfri zone!

Efter opvarmningen:

4 min siddendemellemtakt op til et 7 tal

1 min siddende 10 sek stående

1 min siddende 20 sek stående

1 min siddende 30 sek stående

1 min siddende 40 sek stående

1 min siddende 50 sek stående

1 min siddende 60 sek stående

1 min siddende 70 sek stående

1 min siddende 80 sek stående

1 min siddende 90 sek stående

1 min siddende 100 sek stående

1 min siddende 110 sek stående

1 min siddende 120 sek stående

Pause

10 min mellemtakt med korte (20 sek?) stående perioder indlagt

3 min stående angreb -FULL POWER

Lad mig citere dig selv :tongue:

Så gør jo bare hvad du siger, hjælper dig med at træne din svaghed :tongue::laugh:

Jeg har ikke svagheder - jeg har præferencer :cool:
Hehe, du forstår da også at dreje alle ord :laugh: Men man foretrækker (man kan vist ikke bruge "præfererer" :tongue:) jo som regle det man er bedst til (aka sine styrker), så hvis man prøver det man ikke er så god til, kan man jo måske blive bedre og så ændre sine præferancer :tongue:

:rofl2: Sikke en hævn

Link to comment
Share on other sites

Ja efter magre år er det jo blevet noget sjovere ar være fan af nummer 4 - og hans hold :devil:

Fotolampe i synet

Jeg skulle interviewes af Diabetesbladet i dag... Det forgik i Impulsmotion i Holte... Først skulle der køres en time så jounalisten kunne få "syn" for sagen.

Det var ret "interessant" at køre de første 25 med en kæmpe fotolampe 1,5 meter fra mig - og en fotograf der for rundt og tog billeder fra alle vinkler...

Timen blev kørt af en jeg ikke havde prøvet før - og heller ikke kommer til igen. Hun havde en fin personlighed og kom godt ud over podiet. Musikken var kedelig mainstrem hits og programmet.,,

Vi køre 3 min ståendeenkelttakt omkring 60 rpm... "pres jer selv - det skal være hårdt nu" - så langt så godt... "Ned og sidde 30 sek i dobbelttempo med samme modstand"... Så knækker filmen altså - hvis man kan skifte fra 6o rpm stående til 120 rpm siddende - så køre man med modstand der ikke er hård overhovedet i det stående...

Nå jeg overlevede- undlod at modtage invitationen til stående 140 rpm sidst i timen (skørt i forvejen -ikke mindre når folk er trætte tilsidst) og kørte mit eget løb når det passede mig -jeg kørte en jævn hård timeomkring de82-83%

post-125-1195839807_thumb.jpg

Styrketræning

SNF og jeg havde endnu en god træning i dag-som efterlod i hvertfald mig totalt busted..

Dødløft:

1 x 10 x 50 kg

1 x 10 x 65 kg

1 x 5 x 80 kg

1 x 2 x 80 - 1 x 5 x 76

BB row

1 x 7 x 50 kg- skullelige vise øvelsen -men vi blev enige om at den var for hård lidt efter dødløft

Military pres

1 x 10 x 28 kg

1 x 9 x 28 kg

1 x 7 x 28 kg - at jeg kunne så godt med 28 var en positiv overaskelse

Cabel curls:

3 x 10 x 20 kg - signe er forurpligende tæt på mig her :blink::sneaky2::cool:

Dips maskine

3 x 10

Incline db press

1 x 10 x 19 kg - kunne mærkes det var sent i programmet- kunne ikke få 20 optil første rep -og måtte have Signes hjælp tilførste rep med 19 kgs vægtene

2 x 15 x 17 kg

Full laterals

2 x 10 x 8 kg

1 x 15 x 8 kg

En veloverstået træningsdag

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share