QueenPearls Toughness Training


QueenPearl
 Share

Recommended Posts

Kostplanen

Mængder af ting som sojaprotein, ris, linser m.v. angives som tørvarevægt.

Morgenmad

1 hel æg

4 æggehvider

En lille løg

100g frosne spinat

100g anden grønt (aubergine, squash, tomat, champignon)

20g ost (40+)

Mellemmåltid

100g frosne jordbær

Skefuld Miracle Greens

25g whey pulver

Skefuld Udo's

Frokost

25g sojaprotein "køderstatning" (ligner hakket kød når det er færdiglavet)

250-300g grønt (asparges, broccoli, squash, dåsetomat)

20g kokosmælk

Lidt Udo's

Evt 1 stk rugbrød eller 1 stk frugt

Mellemåltid

15g brun øko ris

25g brune linser

50-70g ost, 6%

1 stk tomat

Efter træning

Frugtstang

20-30g whey protein

Aftensmad

120g Mock Duck (køderstatning - glutenprotein)

200g blandede wok grøntsager

Det giver en 1300-1400kcal i alt og mætter forholdsvis godt, plus jeg har stadig 100-200kcal ekstra at spise for (i frugt, nødder, en smule mørk choko, ost m.v.) selv på lav-kcal dage (jeg kan alligevel ikke undgå det). Har desuden flyttet en stor del af min proteinkilde fra at være whey (enten fra shakes eller hytteost) til at være lidt mere blandet - nu er der både fra mælkeprodukter, æg, soja, gluten og alt det småt fra grøntsager m.v, og det er jeg glad for.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jamen det vidste jeg jo ikke noget om!

Desuden grappler jeg (hvis der ellers er nogen) fra 17-18, og så elendig som min no-gi er så er det ikke den time jeg skal pjække fra.

Hmm fokus er (surprise) på grappling, men regner klart med en bedre præstation til TSC'en end sidst. Ved ikke hvor meget jeg går op i DL, men vil prøve at få pullups op på 10 eller næsten og skal i hvert fald ramme 130 på snatches!

Men lad os finde en dag til noget træning sammen?

No-gi grappling.... nej det må man ikke pjække fra! :wub:

130 på snatches - det var jo, hvad jeg fik. Så skal jeg jo også uppe mig lidt til næste TSC. Kunne være fedt med noget træning en dag. Jeg har snart en maaaaassseee fri+ferie!

Spiser du nogensinde lima-bønner? Smager lidt sjovt, men er propfyldt med protein! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

No-gi grappling.... nej det må man ikke pjække fra! :wub:

130 på snatches - det var jo, hvad jeg fik. Så skal jeg jo også uppe mig lidt til næste TSC. Kunne være fedt med noget træning en dag. Jeg har snart en maaaaassseee fri+ferie!

Spiser du nogensinde lima-bønner? Smager lidt sjovt, men er propfyldt med protein! :4thumbup:

No-gi grappling er gooooodddt...skal bare lige have styr på det!

Ja, du fik jo 130, og jeg mærkede efter jeg kunne måske have fået det. Gik væsentlig bedre på dagen (=adrenalin) end jeg havde forventet. Jeg har ingen fri, min ferie var de to uger jeg brugte i LA. Men er er lidt mere fleksibel med arbejdstiden og hygger mig ellers bare, så det må vi finde ud af.

Hmm...lima bønner, aka hestebønner...nej...det gør jeg godt nok ikke..kunne være jeg skulle prøve...har du nogen god opskrift? :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Mødtes lige med Joachim, en af de andre lillabælter til lidt kettlebell instruktion og træning en halv time inden BJJ. Utrolig hvad en halv time egentlig kan gøre - han havde kørte en smule med KB men ikke meget, og stort set udelukkende ud fra et par video'er. På et kvarter nåede vi at bringe hans teknisk niveau på swings og TGU til noget der er ret fornuftigt, og så brugte vi 10 min på lidt træning, og 5 min på en recap. Sådan. Den lille træning var jeg også med på:

KB

Skiftevis TGU 1/1 og swings (mens én laver TGU, laver den anden swings, og så bytter man).

Skiftede mellem 16kg og 24kg.

10 min.

BJJ

Direkte videre til BJJ - guard passering fra half guard. Dagens (og i gårs) lav kcal indtag + lidt sløjhed/småsyg i kroppen kunne mærkes til sparring, man mangler bare de sidste 15%!

Link to comment
Share on other sites

Så er det ved at være et par dage siden jeg har opdateret log. Torsdag var jeg syg, havde det allerede godt skidt om morgenen men blev nødt til at køre en workshop på arbejde. Men ingen træning om aften. Fredag havde jeg det bedre, tog til SW, men der var stort set ingen så det blev kun til 3x5min sparring. Weekenden har stået i festens tegn :cheer: :4drunk: :partytime2: Dårlig samvittighed nu? Ja, over diæten, som ikke jo ikke har kørt de sidste par dage (har dog passet lidt på), men på den anden side har jeg det super godt over at have været lidt social - det gik op for mig i fredags at jeg ikke rigtig havde været ude og være social siden en gang før VM, og det er efterhånden et par måneder siden.

Fredag var jeg så på Halvandet og så videre i Nyhavn (Hong Kong - oh yeah!). Ville have haft det super fint om lørdagen hvis ikke det var for de smøger der blev røget omkring mig. Blargh. I går efter solskin på Halvandet stod den så på spisning med Bogs og Hoosier :wub: Burgers på Halifax (uden bollen!) og lidt is bagefter. Senere endt vi på Kassen med en masser MOL'er. :beerchug:

Nå, men lidt træning er det blevet til i weekenden.

Lørdag

Mega hurtig tur i FDK oven på SAS hotellet på Amager - ikke et specielt godt center!

DB Rows

16kg, 8/8

18kg, 8/8

20kg, 8/8

DL

50kg, 5

60kg, 5

70kg, 4, 3 sæt

Med technogym udstyr og løbesko på!

Pulldowns

50kg, 5, 3 sæt

Thrusters

15kg, 10

20kg, 10

Løb

8:30, 1,77km

Rimelig godt tempo for mig!

Dips

7

5

4

Transportcykling

15km

Søndag

Var temmelig frisk i morges på trods af de par cocktails jeg fik i går. Men er mega langsom til at komme afsted til at træne om søndagen, men synes altid det går rimelig godt når jeg er kommet afsted. I dag fik jeg vist lidt hjerneblødning, det endte i hvert fald med at tage 2,5 timer og være rimelig høj volumen!

OH Squat

20kg, 10, 3 sæt

Front squat

30kg, 8

40kg, 5, 3 sæt

45kg, 3

Back squat

40kg, 6

40kg, 5, 2 sæt

45, 4

Rimelig lette efter FS!

Push press

30kg, 5, 4 sæt

32,5kg, 3

Dødløft

60kg, 5

70kg, 5, 3 sæt

75kg, 5, 3 sæt

77,5kg, 4, 3 sæt

80kg, 4, 3 sæt

85kg, 2, 2 sæt

90kg, 1

90kg, 1

Pullups

3

2, 3 sæt

3

Crosstrainer

30min, puls 120-140

Transportcykling

13km

Sidder og nyder en kæmpe shake nu...synes i hvert fald at kroppen føles rimelig træt nu - det er dejligt! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fuck, en vild omgang søndagstræning!!!!!!!!!!!!!!! :devil: Og godt med lidt ikke-trænings hygge. Det skal der jo også være plads til med mellemrum :cool:

Link to comment
Share on other sites

Havde helt glemt jeg skulle have en "health check" i dag! Alle Novo Nordisk medarbejdere er nu blevet tilbudt sådan en hvert andet år. En lille samtale, blodsukker og kolesterol målinger, fedt-%, blodtryk, kondital. :smile:

Mødt op 12.40 i meget meget sulten tilstand - man måtte ikke spise i 4 timer før så min mellemmåltid tog jeg allerede lidt i ni. Hende der testet mig var roer på højt plan så jeg tror hun synes det var lidt sjovere at få en sportskvinde ind end gnst. dansker. Var spændt på mini-blodprøven, havde jo fået taget en stor en over jul i USA, så jeg må sammenligne tallene senere, men tror ikke der blev den store forskel. Havde heller ikke prøvet sådan en kondital test før.

De sjove tal:

Systolisk blodtryk 125 mmHg

Diastolisk blodtryk 74 mmHg

Blodsukker 4,7 mmol/l

Total kolesterol 2,6 mmol/l

HDL kolesterol 1,3 mmol/l

LDL kolesterol 99 mmol/l

Triglycerid 0,6 mmol/l

TC/HDL ratio 2

Maksimal iltoptagelse 3,2 l O2/min

Kondital 47,7 ml/kg/min

Ingen overraskelser, og alle tallene ligger i den rigtige gode ende. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Havde helt glemt jeg skulle have en "health check" i dag! Alle Novo Nordisk medarbejdere er nu blevet tilbudt sådan en hvert andet år. En lille samtale, blodsukker og kolesterol målinger, fedt-%, blodtryk, kondital. :smile:

Mødt op 12.40 i meget meget sulten tilstand - man måtte ikke spise i 4 timer før så min mellemmåltid tog jeg allerede lidt i ni. Hende der testet mig var roer på højt plan så jeg tror hun synes det var lidt sjovere at få en sportskvinde ind end gnst. dansker. Var spændt på mini-blodprøven, havde jo fået taget en stor en over jul i USA, så jeg må sammenligne tallene senere, men tror ikke der blev den store forskel. Havde heller ikke prøvet sådan en kondital test før.

De sjove tal:

Systolisk blodtryk 125 mmHg

Diastolisk blodtryk 74 mmHg

Blodsukker 4,7 mmol/l

Total kolesterol 2,6 mmol/l

HDL kolesterol 1,3 mmol/l

LDL kolesterol 99 mmol/l

Triglycerid 0,6 mmol/l

TC/HDL ratio 2

Maksimal iltoptagelse 3,2 l O2/min

Kondital 47,7 ml/kg/min

Ingen overraskelser, og alle tallene ligger i den rigtige gode ende. :4thumbup:

Mit kolesteroltal er lavere end dit! :tongue: Jeg er klar på træning... Har du nogle forslag til tidspunkter?

Spændende. Ved du hvor man kan få lavet sådan en test imod betaling? :smile:

prøv ltc.dk :smile:

Link to comment
Share on other sites

Spændende. Ved du hvor man kan få lavet sådan en test imod betaling? :smile:

Kan man ikke gør det gratis ved at gå til lægen og sige man skal henvises til at få taget en blodprøve?

Ellers så var det HealthGroup som er ude hos os, men jeg ved ikke om de også tager private kunder eller kun virksomheder.

Link to comment
Share on other sites

Mit kolesteroltal er lavere end dit! :tongue: Jeg er klar på træning... Har du nogle forslag til tidspunkter?

Ok vild! :wink: Har ellers begge gange fået at vide at mit er mega lavt og faktisk ikke ville tage skade af at blive lidt højere (pga hormoner, samt at det er svært at forhøje HDL'en uden samtidig at forhøje den totale).

Træning - hmm, i morgen efter kl.18, eller ons/tors før kl18?

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Ingen doms fra i går! Kunne mærke lidt træthed, men ikke så meget igen.

KB swings

12kg, 2-hands, 30 min, ca. 860 i alt

Grebet var begrænsende! Tog lille pause efter hver 100, og var forfærdelig dårlig til at tælle... :blush:

Pullups

3

2

2

Kørte ikke rigtig i dag

400m løb (ugens challenge nede i CC)

1:21.69

Room for improvement - men synes benene var tunge!

BJJ - 1 time

Half-guard passeringer som teknik, og afsluttede med situationssparring fra half-guard.

Link to comment
Share on other sites

Ok vild! :wink: Har ellers begge gange fået at vide at mit er mega lavt og faktisk ikke ville tage skade af at blive lidt højere (pga hormoner, samt at det er svært at forhøje HDL'en uden samtidig at forhøje den totale).

Træning - hmm, i morgen efter kl.18, eller ons/tors før kl18?

Hey :smile:

Ved ikke lige om du fik min PM? Hva' siger du til torsdag 15-16-ish?

Tja, min læge spurgte mig også om jeg overhovedet spiste noget fedt :laugh: Kunne så berolige ham med, at jeg spiser fed fisk, mandler/nødder, advocado osv. hver dag. Og jeg har det jo fint... tror bare, det er et resultat af at undlade at proppe sig med transfedt og andet nasty stuff! :crazy: Desuden tør jeg ikke lade mit testosteron-niveau blive meget højere...GRRRRRRRRR :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

1 times SW

Teknisk træning med benlås - tiltrængt, men jeg panikker stadig hver gang der er nogen der tager fat i mit ben. 3x5 min sparring til sidst - gik nogenlunde.

HardCore

KB, 10 min:

2HAH+reverse lunge+windmill, 12kg+16kg, 1/1, kan ikke huske antal runder

Renegade rows, 12kg, 7/7

Sandsæk (15kg), 10min:

Liggende rul med sandsæk x20

Clean+ side lunge, 7/7

Jumping squats, 5

Kan ikke huske antal runder jeg nåede igennem

Partner armstrækkere:

5 på hver side, 2-3 runder, sidste runde som forsøg på OAPU

Meget lidt efter HC

Front squat:

30kg, 5

35kg, 5

40kg, 5

under teamet "lidt er bedre end ingenting"

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Træning

Tog meget tidligt fri fra arbejde og over til noget hård sparring i Malmø - tilstedeværende var et par blåbælter, tre lilla, to brun, to sort - så jeg kunne glæde mig til tæsk :w00t::w00t: Sparrede syv runder á ca. 5 min på fuld skrue, synes faktisk det gik udemærket. Kørte en anden lillabælte pige (som vejer godt nok 15-20kg mere, men har kun lige fået lilla) fuldstændig over, og synes jeg hang nogenlunde godt teknisk med de andre. Energiniveauet var ok, havde sørget at spise en smule ekstra carbs til frokost (smule kartoffel salat, smule pasta). Synes ikke det var så hårdt imens, men efter jeg var faldet til ro igen var kroppen bare helt færdig!! Har også løbet tør for MSM/Glucosamin derhjemme så det kan mærkes på leddene.

Diætopdatering 02.07.08 - 09.07.08

Maks. vægt: 66,0kg (+700g)

Min. vægt: 65,1 (+700g)

:nonono::unhappy::blush::blush::unhappy::cry:

Blanding af bloat, en festlig weekend og en forbrænding der er ved at blive stædig og skrue ned for sig selv. Korrigerende handling: kcal fremover på en 1500-1600, prøver at holde carbs nede (men stadig med lidt cyklus), sørger for ekstra cardio hvis grappling ikke har været hård nok. Det koster på energiniveauet og sultfornemmelsen, så kommer nok til at køre med V12 inden træning og en let fatburner de fleste dage.

Synes det er MEGA irriterende at jeg konsekvent nemmere ved at tabe mig når jeg er på ferie og ikke træner end når jeg giver den gas med træning og faktisk kontrollere hvad jeg putter i hovedet.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Synes det er MEGA irriterende at jeg konsekvent nemmere ved at tabe mig når jeg er på ferie og ikke træner end når jeg giver den gas med træning og faktisk kontrollere hvad jeg putter i hovedet.

Hvad tror du, at årsagen til det er?

Kunne du forestille dig, at der i din egen ovennævnte sætning lå et svar på dine udfordringer?... :poking::4winkkiss:

EDIT: Tak for sidst, sveske, forresten - både lørdag aften og HC i tirsdags :bigsmile:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Hvad tror du, at årsagen til det er?

Kunne du forestille dig, at der i din egen ovennævnte sætning lå et svar på dine udfordringer?... :poking::4winkkiss:

EDIT: Tak for sidst, sveske, forresten - både lørdag aften og HC i tirsdags :bigsmile:

Jeg ved godt hvor du vil henne med det - men:

- Jeg kan stadig ikke regne med at 3,5kg fedt forsvinder "magisk" fra min krop over de næste 5 uger (jeg har jo maks gået ned 1kg på ferie)

- Det ville være surt og underligt at sige "jeg er på diæt, jeg må hellere lade være med at træne" (og ikke mindst dårligt for min teknisk udvikling - ud af 10-14 timers træning om ugen, så er der maks 2 af dem jeg gør for vægttabets skyld)

Og selv tak for sidst, hygger mig altid i dit selskab!! :bigsmile:

Men forslag modtages gerne - har købt mig en sommerdyne så jeg i det mindst kan sove ordentlig nu, og bestiller en ordentlig røvfuld afstressende kosttilskud ud fra det jeg læste på PN :wink:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Vågnede frisk og udhvilet i dag efter lidt over 7 timers søvn under min nyindkøbte sommerdyne! Sov faktisk næsten uden at vågen i nat, godt non dejligt. Træningsplanen var en times højintensitetstræning og så videre til cafehygge, men sidstenævnt blev ikke til noget, så det blev til mange timers lavintensitetstræning og hyggesnak

Træning nede i CC feat. DBM, Musashi og Cronfeld

Pullups

bw, 5

bw, 3

bw, 2

bw, 3

bw+4kg (PR)

bw+4kg

bw+4kg

bw+4kg

Woohooo!!! endelig et par kg ekstra på pullup'en :4thumbup:

2HAH

16kg+16kg, 1/1, 4 sæt

24kg+16kg, 1 (PR)

Bent press: 24kg, 1/1, 3 sæt

Front squat

30gk, 5

40kg, 5, 3 sæt

45kg, 3, 2 sæt

Dødløft

60kg, 5

70kg, 5

75kg, 4

80kg, 5, 5 sæt (PR)

90kg, 2, 2 sæt

100kg, 1

De føltes vild let i dag!! :blink::w00t: Ved ikke om det var pga de tunge pullups inden, men for en gangs skyld fik jeg aktiveret øvre ryg ordentlig når jeg løftet.

SW - 1,5 time

Clinch/kast i teknik, og guard passering under situationssparring. Ikke så meget sparring, så det var ikke så hård en omgang. Nok godt, fordi jeg pt løber tør for energi efter et par minutters sparring. Føltes lidt sjovt - jeg gasser ikke ud, min krop stopper bare med at bevæge sig :laugh:

Hjem til en jordbær-protein-smoothie og halv avocado!! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Super hyggeligt i dag... Godt du havde energi for os begge. Godt nok nogle vilde pullups, du fik banket af. Synes dog godt, at du kunne ha' lavet en PR i front squat - nu du var igang og havde så fint selskab! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Super hyggeligt i dag... Godt du havde energi for os begge. Godt nok nogle vilde pullups, du fik banket af. Synes dog godt, at du kunne ha' lavet en PR i front squat - nu du var igang og havde så fint selskab! :tongue:

Ja rigtig hyggeligt! Hmm, synes ikke de er så vilde endnu, men det kommer. Ih altså - så må vi snart træne igen, så lover jeg at PR i squat? :wub: Du skulle da også bare have prikket lidt mere til mig så! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt hvor du vil henne med det - men:

- Jeg kan stadig ikke regne med at 3,5kg fedt forsvinder "magisk" fra min krop over de næste 5 uger (jeg har jo maks gået ned 1kg på ferie)

- Det ville være surt og underligt at sige "jeg er på diæt, jeg må hellere lade være med at træne" (og ikke mindst dårligt for min teknisk udvikling - ud af 10-14 timers træning om ugen, så er der maks 2 af dem jeg gør for vægttabets skyld)

Og selv tak for sidst, hygger mig altid i dit selskab!! :bigsmile:

Men forslag modtages gerne - har købt mig en sommerdyne så jeg i det mindst kan sove ordentlig nu, og bestiller en ordentlig røvfuld afstressende kosttilskud ud fra det jeg læste på PN :wink:

Jeg tænkte, at det kunne være din krop havde godt af, at du i det mindste skruede enten træningsintensiteten eller volumen ned på dine styrke-pas, og så måske træne mere BJJ teknik?

Den kommentar falder måske lidt til jorden efter dit syge superwoman pas i går :devil: Men det kan være netop den høje intensitet, der gør, at din krop reagerer som den gør, og nægter at tabe sig, selv når du skærer så langt ned på kcal.

Og jeg kan godt se, at når du skal ramme vægtklassen, så skal du kontrollere kosten lige pt, så min pointe er, at hvis du mindsker intensiteten i styrkepassene, så vil din krop være mindre stresset og derved have nemmere ved at tabe sig på det lave kcal indtag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte, at det kunne være din krop havde godt af, at du i det mindste skruede enten træningsintensiteten eller volumen ned på dine styrke-pas, og så måske træne mere BJJ teknik?

Den kommentar falder måske lidt til jorden efter dit syge superwoman pas i går :devil: Men det kan være netop den høje intensitet, der gør, at din krop reagerer som den gør, og nægter at tabe sig, selv når du skærer så langt ned på kcal.

Og jeg kan godt se, at når du skal ramme vægtklassen, så skal du kontrollere kosten lige pt, så min pointe er, at hvis du mindsker intensiteten i styrkepassene, så vil din krop være mindre stresset og derved have nemmere ved at tabe sig på det lave kcal indtag :smile:

Ja måske? Jeg ved det ikke. Synes ikke selv intensiteten føltes speciel høj igår, men ved godt min definition af højintensitet er nok en smule anderledes end andres! :tongue:

Men taber mig også nu en smule når jeg skærer langt ned. Desværre har jeg altid oplevet at mit ligevægtsindtag når jeg træner regelmæssigt/hårdt (de der 5-6 gange om ugen med en del sparring), ligger tit mellem 1700-3000. Altså det er ikke fordi jeg tager voldsom meget på ved at spise mere når jeg træner hårdt, men jeg taber heller ikke ved at skære lidt ned - ergo skal ligge godt nede, og glem alt om "g-flux" eller lign "træn hårdt, spis meget" principper. :unhappy:

Jeg kunne overveje at droppe styrketræningen for et par timer ved crosstraineren hver uge, men den tanke er bare ikke tiltalende, og jeg har en ide om at styrketræningen gør at uanset hvad, bliver det i hvert fald ikke meget muskel der går tabt.

Link to comment
Share on other sites

Ja måske? Jeg ved det ikke. Synes ikke selv intensiteten føltes speciel høj igår, men ved godt min definition af højintensitet er nok en smule anderledes end andres! :tongue:

Men taber mig også nu en smule når jeg skærer langt ned. Desværre har jeg altid oplevet at mit ligevægtsindtag når jeg træner regelmæssigt/hårdt (de der 5-6 gange om ugen med en del sparring), ligger tit mellem 1700-3000. Altså det er ikke fordi jeg tager voldsom meget på ved at spise mere når jeg træner hårdt, men jeg taber heller ikke ved at skære lidt ned - ergo skal ligge godt nede, og glem alt om "g-flux" eller lign "træn hårdt, spis meget" principper. :unhappy:

Jeg kunne overveje at droppe styrketræningen for et par timer ved crosstraineren hver uge, men den tanke er bare ikke tiltalende, og jeg har en ide om at styrketræningen gør at uanset hvad, bliver det i hvert fald ikke meget muskel der går tabt.

Det kan også være at du lige som mig holder på vand. Jeg var også længe frustreret over at mit vægttab ikke gik hurtigere, men på den her Velocity Diet - som i princip gør det umuligt at holde på vand - forsvandt jo VILDT meget på de tre, fire første dage. Så jeg pludselig kunne "se" det vægttab jeg egentlig opnået i min tidligere diætperiod :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja måske? Jeg ved det ikke. Synes ikke selv intensiteten føltes speciel høj igår, men ved godt min definition af højintensitet er nok en smule anderledes end andres! :tongue:

Men taber mig også nu en smule når jeg skærer langt ned. Desværre har jeg altid oplevet at mit ligevægtsindtag når jeg træner regelmæssigt/hårdt (de der 5-6 gange om ugen med en del sparring), ligger tit mellem 1700-3000. Altså det er ikke fordi jeg tager voldsom meget på ved at spise mere når jeg træner hårdt, men jeg taber heller ikke ved at skære lidt ned - ergo skal ligge godt nede, og glem alt om "g-flux" eller lign "træn hårdt, spis meget" principper. :unhappy:

Jeg kunne overveje at droppe styrketræningen for et par timer ved crosstraineren hver uge, men den tanke er bare ikke tiltalende, og jeg har en ide om at styrketræningen gør at uanset hvad, bliver det i hvert fald ikke meget muskel der går tabt.

Dvs. lige nu kører du mest efter "Træn hårdt, spis lidt"? :devil: A machine you are! :devil::superman: (man skulle tro, at alle dine kcal udelukkende kom fra vodka :tongue:)

Og det der med at droppe styrketræningen til fordel for crosstraineren har jeg i hvert fald ikke nævnt, so don't you do that :nonono:

Men hvad med 5 min. snatches efter et endt styrkepas som noget metabolic work? Eller 10 min. intervaller på C2'eren? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share