Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

:freaked: Lyder altså ikke som noget for mig.

Jeg hælder nu til Arnes forslag, men det bliver nok ikke aktuelt med Chris, da der jo er 3250943865094386 mennesker på venteliste. Snøft. græde. hulke. så den option har jeg vel ikke. Ville ellers gerne give ham en Toms pilskade...

ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH det VIL jeg opleve!!!!! Prøver sgu at reservere gæstebillet til dig!
post-6917-1187265805.jpg

:w00t:

Jeg kommer :w00t::w00t::w00t:

Jeg går glip af min mors fødselsdag, og Ministry of Sound i Festugen, men jeg kommer :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Snart weekend mol venner... Og hvad er nu det for noget med skyderi i min by. OKSE:....Det må du vide noget om.... Håber dælme ikke min moder ser nyhederne for meget idag,men hvis jeg kender hende ret, så ved hun alt om nattens drive-by-shooting i Smilets by. Sørme godt jeg lå i min seng de få hundrede meter derfra. :rocketwhore: :freaked:

Træning torsdag den 16 august 2007

Kæmper med en intens træthed, der lammer min krop omkring kl 14-16 hver dag. Det til trods for at jeg overholder mine mellemmåltids-tider....Håber det er forbigående, men heldigvis er det da ikke kun mig, der kæmper med denne sensommertræthed. Mødte flere i træningstøj på vej ind i centret, men kun for at vende om på hælen i et "nej jeg gider sgu ikke idag, går hjem og sover" :tease:

Totalt rengjort spinning lokale, og totalt oliesmurte lækre cykler. Smooth..Hvilket var mere end, man kunne sige om mine ben. Følelsen af ikke helt at være restitueret var da ret tydelig.. :annoyed: Desværre stadig problemer med udsugning, hvilket fik min egen puls lynhurtig op og jeg prustede og stønnede som en gammel gris. Lidet charmerende.... især fordi mikrofonen virkede. :rofl2: Ænyways dejlig stemning på holdet. Plads til et bette smil indimellem kampen om luften, og jeg valgte så også en for længe siden kørt Body and mind stil. Det var lige det, jeg havde lyst til idag, og det så ud som om, det også var det, folk havde lyst til. Super musik og let fordøjeligt distance program dog ikke nedskrevet idag. Det får mig igen til at rette fokus på, hvor svært det rent faktisk er at gøre alle tilfredse mht musik... Således kom en pige hen og sagde efter timen, at hun elskede trance og techno, mens andre gav udtryk for at sidste torsdagstime indeholdte megen pop, som de syntes var supercool...Det er simpelthen uladesiggøreligt at stille folk tilfredse, og derfor har jeg da også tænkt på SATS' nye konceptspinning. Jeg er imod det, ja det er jeg. Det vil jeg lige slå fast, men for instruktørerne må det indimellem være ganske let??De kan jo bare sige, "det er ikke mit musik", så jeg kan ikke gøre noget ved det... :tomaatit: Jeg vil nu alligevel helst bare køre mit eget flow, men man blir nødt til at se ideen idet, når nu det ikke kan være anderledes... flg evt diskussionen i Konditionstræning.

Det var et lille sidespring.

Efter spinning var planen at styrke lidt inden yoga. Overvejede egentlig bare at gå hjem ligesom sidste torsdag, fordi min krop gjorde modstand i ALT. Det blev heller ikke til styrke, men til en masse hygge :blahblah: med "Anne og Lotte" = "C og A", som udgør den mest Equinoxfarlige receptionsduo med masser af mobning og diverse usaglige kollegiale ting...Der blev blandt andet taget billeder af mine fødder påført mine elskede Fivefingers, idet C overvejer at erhverve sig et par.... men han kan ikke finde helt ud af, om han tør. :banana:

Styrketræning røg i vasken, men det gjorde yoga ikke,selvom det bestemt ikke virkede som om min krop overhovedet gad høre efter....eller min hjerne....

Istarten tænkte jeg "Det her går ikke" Hver bevægelse gjorde ondt, men så sker der det, der altid sker på en yoga time. Man løsner op. Det lykkedes mig faktisk at komme helt op i Ubhaya Padangusthasana

post-6917-1187343337_thumb.jpg

post-6917-1187343354_thumb.jpg

Ved at rulle bagover var det dog lidt svært at komme op igen og trække vejret den 1. gang vi skulle, inden nedrul. Balance er stadig ikke ultimativ god.

Ved vejtrækning til sidst lykkedes det mig at finde rytmen, selvom jeg inden timen havde bange anelser om mit fokus, som kun lå på træthed lige der, men det lykkedes mig..lækkert.

Afspænding og der var jeg næsten ved at zzzzzzzzzz. Kravlede nærmest ud af lokalet og hjem seng. Aftensmaden var kun en proteinshake...jeg var sååå bombet...

DATA:

Spin Distance ved mig :bike:

Tid: 54 min

:heartpump: Snit 166

:heartpump: Max 189

Ashtanga yoga ved the man Mike :worship:

Tid 90 min

Fredag byder på første balle workout i hundrede år. AV for katten, det kommer til at brænde. :bottom: .. Intet cardio... Kroppen vil ikke idag, kan jeg fornemme.....

Der skal bare råhygges aften med masser af.... :cola: :4whistling: :4eat:

Let us also live... Imorgen er der jo atter en dag til træning.... plus min kost kører bare derudaf. Enkelte rettelser skal der selvfølgelig til, men generelt er jeg god til at undgå sukker og fed usund kost..og det virker jo.

God weekend...den rammer jeg om 75 min... :devil:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Guys, er I da fuldkommen vanvittige.....Det tør jeg da ikke mand. Den unge mand vil jo smide mig skrigende ud af Royal, hvis jeg sirligt kom op og plantede en padde på hans styr...Her gælder blå øjne altså bare ikke. :laugh::w00t:

Ideen er dog....sjåv... :tongue:

hm havde lige glædet mig til det :laugh: har et fantastisk billede i hovedet af det, men når du nu ikke vil :nonono:

Alternativt kunne du jo anskaffe dig en skildpaddehjelm og have på hele timen, så er du også sikrede imod angreb på dit kranie. Det kunne jeg også se det ganske underholdende i.

God weekend

Link to comment
Share on other sites

Kæmper med en intens træthed, der lammer min krop omkring kl 14-16 hver dag. Det til trods for at jeg overholder mine mellemmåltids-tider....

Du er bestemt ikke den eneste - jeg har været i zombie-tilstand hele denne uge..

Det lykkedes mig faktisk at komme helt op i Ubhaya Padangusthasana

Hmmmmmm - jeg har faktisk både dig og MaxP lidt mistænkt for selve at finde på de der Yoga-øvelsesnavne :laugh:

By the way, som tak for skildpadden:

403326.jpg

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

..hvad er det for noget med den Kæmpeskildpadde? Guarden lost :cry:

Chris lavede TV serien "Chris på (Toms) Chokoladefabrikken" Her optræder onde arogante Chris som jovialiteten selv - det er vi nogle som har grinet lidt af - for at sige det sødt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Chris lavede TV serien "Chris på (Toms) Chokoladefabrikken" Her optræder onde arogante Chris som jovialiteten selv - det er vi nogle som har grinet lidt af - for at sige det sødt :laugh:

Heheh. tak for det Arne. Nu er det knap så sort som før :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Og hvad er nu det for noget med skyderi i min by. OKSE:....Det må du vide noget om....

De sædvanlige lusede amatører :nonono::nonono: . Ikke nok med, at de er feje nok til at skyde fra en bil, men de kan åbenbart heller ikke gøre arbejdet ordentligt. Jeg skal nok sige til, hvis jeg hører nyt om det. :tongue:

Selv er jeg mere spændt på at høre, hvad der sker i Kolding i morgen. Havde jeg været 7-8 år yngre, var jeg nok taget derned.

Anyways: Må den store fitness-ånd beskytte os begge.

God weekend. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 17 august 2007

Der var flere ting, der ikke helt blev som planlagt... d015.gif

1. Jeg fik IKKE lavet mit balleprogram, da min fitnessguy valgte at melde fra. Jeg kan derfor først få en tid om 14 dage. Suk.

2. Jeg fik IKKE lavet de 20 stk A og B solhilsner... g030.gif

Det jeg fik lavet var en ordentlig gang styrketræning af bryst, triceps og skuldre. Intet cardio. Jeg tror faktisk, at min krop er mig lidt taknemmlig i denne tid, fordi jeg ikke presser den til at yde max cardiomæssigt så tit mere, som jeg har gjort.

Resten af fredag blev brugt på vidunderlig afstressning og på at se 'Borat' sammen med en god ven. Gudfaderbevares den er simpelthen så pinlig...(sjåv) e035.gif

Data:

Styrketræning af Bryst, Triceps og skuldre. :dumbbell_lift:

Lørdag den 18 august 2007 Improvisations spinning timer kan faktisk give total succes.

Startede morgenen med at undersøge mikrofon status i centret. STADIG BIG TIME CRAP.... :gal: Fandt dog et headset der nogenlunde virkede....( læs stjal det fra aerobic salen) :rolleyes:

Præ træning iform af styrke af ryg, biceps og mave. Svage DOMS fra bryst træning fredag...herligt.

Lidt nervøse anelser omkring spinning timen og mit musik valg. Jeg havde på forhånd sagt,....NU skal det være. Havde en 14 dage gammel cd med i tasken, som jeg endnu ikke har turdet spillet, men NU var det tid...

Der har været så meget diskussion om musik...Nogen kan lide riverdance (andre ikke = Arne :happy: , jeg kan godt), nogen vil have techno big time, andre hader det og kan bedste lide kendte toner, nogle vil have flow og flydende tribal rytmer...yes you name it. Jeg overskred alle grænser for, hvad en del sys ville være fedt ved at starte med frederikshavnske ALLAN OLSEN og " Vi lå i Herning". :tomaatit: Tænkte...nu går det galt...men hvad sker der....Folk styrter bare afsted i et muntert flow.... Og jeg modtog flere henvendelser og ok tegn efter timen. PRIMA TIME PRIMA MUSIK. Dansk musik rykker bare var der flere der sagde.

Hmm programmet flettede jeg sammen undervejs... en serie siddende intervaller a 1 minx5 (belastning hver 15. sek og løsne igen tilbage til basic) Dette kørt i siddende mellemtakt og siddende enkelttakt. Ærgerligt nok husker jeg ikke den time, og det er lidt irriterende ligenu, da feedback var så fantastisk.. Ved bare at det var simpelt, hårdt og syrende + musikken var alt andet end ensartet..således var der både Dolly Parton, Arcade Fire, ATB, 2 Unlimited og den slags underligt sammenblandet stuff, som folk generelt her på sitet elsker at hade... :music:

Whatever, det virkede.... så helt ringe har det jo ikke været.

Herefter huhej til Frederikshavn. Hjem til forældrene til lidt madpleje og sludder og sladder.... :4mewantfood:

1. Spiser du nok?

2. I kender de sædvanlige spørgsmål, når man er 29 år, pige og single... :rofl2: Indimellem skal man bare sige...ja ja og nå nå...

3. Det er jo ikke normalt, så meget som du træner...

Etc etc. Men man holder jo af dem...

Forinden havde jeg så holdt 37 min i kø ved Limfjordstunnelen. Istedet for at hidse mig op, fyrede jeg istedet op for anlægget og skrålede med på The Connells 74-75 + gode gamle klassikere som Level 42 og YES ....

post-6917-1187524508_thumb.jpg

Herligt med lidt kø.

post-6917-1187524587_thumb.jpg

Fantastisk at man kan smile sådan, når man bare sidder og venter på at slippe igennem en lørdag formiddag, men der var jo ikke så meget andet, så må man jo ligesom forholde sig til situationen...... :hehe:

I næste indlæg vil I således se beviset på at der ikke er så megen trafik igen på de nordjyske veje, meeeeen vi fortjener dem nu alligevel deroppe....

Anyways jeg kom igennem....

Data:

Styrketræning af ryg, biceps og mave. :4flex:

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 54 min

:heartpump: snit 167

:heartpump: max 190

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

post-6917-1187525172_thumb.jpg

Nej ikke så mange biler en lørdag eftermiddag i nord.

post-6917-1187525203_thumb.jpg

Yes endelig broen, der indikerer at Frederikshavn er nået...Kig til det smukke Kattegat. Home..nothing like it.. :wub:

Det er dog godt at være tilbage i Århus igen. :heartpump:m030.gif

Kan I alle have en dejlig søndag.

Søndagens træning noteres senere, da der stadig mangler en løbetur.... d055.gif

Jul. n060.gif

Link to comment
Share on other sites

1. Jeg fik IKKE lavet mit balleprogram, da min fitnessguy valgte at melde fra. Jeg kan derfor først få en tid om 14 dage. Suk.

Hmm, mener du virkelig ikke det er noget vi kan få banket sammen, måske med lidt assistance fra Jacob "The Gluteus Builder" Guarden?

2. Jeg fik IKKE lavet de 20 stk A og B solhilsner... g030.gif

Det er ok, du kan bare skylde dem. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, mener du virkelig ikke det er noget vi kan få banket sammen, måske med lidt assistance fra Jacob "The Gluteus Builder" Guarden?

Det er ok, du kan bare skylde dem. :superman:

Maxiebon er i vist i rigtigt søndags lune. :tongue:

Jooo måske godt Mr Garden kan hjælpe, men jeg er bare så sløv med det... Jeg aner ikke, hvordan jeg skal gribe det an, så det ikke bliver for meget, og jeg er måske også bange for, at det går ud over min cardio træning...altså at stænger og r.. bliver for træt...læs smadret... :w00t: Crap skal bare sparkes igang.

Mht Sol hilsner.. Jeg skal nok komme igennem dem....PET (på et tidspunkt) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Maxiebon er i vist i rigtigt søndags lune. :tongue:

Jooo måske godt Mr Garden kan hjælpe, men jeg er bare så sløv med det... Jeg aner ikke, hvordan jeg skal gribe det an, så det ikke bliver for meget, og jeg er måske også bange for, at det går ud over min cardio træning...altså at stænger og r.. bliver for træt...læs smadret... :w00t: Crap skal bare sparkes igang.

Undskyldninger, undskyldninger, undskyldninger :nonono:

Ville du have mere røv eller ville du ikke have mere røv? :bottom:

Umiddelbart forestiller jeg mig ikke at du skal lave 30 min balletræning 5 gange ugentligt, men blot får en lille håndfuld øvelser som skal med til hver styrkesession f.eks. med et minimum antal reps der skal laves.

Link to comment
Share on other sites

Maxiebon er i vist i rigtigt søndags lune. :tongue:

Jooo måske godt Mr Garden kan hjælpe, men jeg er bare så sløv med det... Jeg aner ikke, hvordan jeg skal gribe det an, så det ikke bliver for meget, og jeg er måske også bange for, at det går ud over min cardio træning...altså at stænger og r.. bliver for træt...læs smadret... :w00t: Crap skal bare sparkes igang.

Mht Sol hilsner.. Jeg skal nok komme igennem dem....PET (på et tidspunkt) :bigsmile:

Kan man mærke det når man køre spinning om aftenen efter at havet trænet ben/ baller om morgenen - ja det kan man da mrke - men kan man gennbemføre det? Ja da! Get going girl!!! Lunges og squat der ud af!!!

Link to comment
Share on other sites

g030.gifSøndag den 19 august 2007 Super triple omgang training.

Startede dagen med en overordentlig fed omgang Ashtanga yoga ved guruen, som igen påførte et par rettelser, og rørte/flyttede lidt på mit knæ. d015.gif God svedig klasse... Det lykkedes mig rent faktisk at få min hage til at ramme nedenunder mit knæ i Janu Sirsasana A(og nej det er godtnok ikke Maxie og jeg der finder på navnene d080.gif )

post-6917-1187550296_thumb.jpg

Dog kunne jeg kun med det ene ben. Det andet var lidt mere stramt... Øv.

Endvidere gik det rigtigt godt i Supta Padagunsthasana post-6917-1187550359_thumb.jpg,

selvom jeg ikke kunne komme helt derop, hvor ham manden her er. k050.gif Meeen med små babysteps kan man komme langt...

Bagefter var det tid til spinning undervisning og et overordentligt frisk crowd. Lidt shaky stænger på grund af yogaen, men det kørte bare stille og roligt derud af. Let time, let fordøjeligt program. Musikken var et mix af 80'er hits kontra trance venligst snyltet af musikpusheren fra Kolding. k074.gif

DATA:

Ashtanga yoga ved Mike Newitt feat mdj

Tid : 90 min Floooooow :hippy:

Spin distance ved mig feat Øverstbefalende. :bike:

Tid: 55 min

:heartpump: snit 162

:heartpump: max 187

Programmet blev opfundet undervejs eller 5 min før timen.

10 min opvarmning. /4 min mellem siddende, 6 min stående enkelttakt)

10 min sekvens siddende/ 3 min mellemtakt Fs 7, 3 min siddende tempo fs 7,5 4 min siddende enkelttakt fs8

20 min pyramide af stående enkelttakt, siddende mellemtakt 4-1,3-2,2-3,1-4-hhv 7 og 7,5

10 min sekvense stående /3 min stående mellemtakt Fs7, 3 min stående tempo 7,5 4 min stående enkelttakt fs 8

5 min siddende syretræning. Fri kadence. Intensitet 8-8,5

Øverstbefalende blev ramt af 'racebug'.(citat chokomanden).... :superman:

Så blev det tid til hjemmearbejde... Fik sammensat og lavet programmet til The International Convention i Albertslund den 2 sep. SÅ er det klart... + lavet lidt andet diller daller...

Løb blev det også til. Tilbagelagde en lille let tur i dejlige omgivelser og i den friske luft, så nu er der sørme også snart dømt sengetid.

Aftenløb. d055.gif

Distance 7,2 km iflg iform.

Tid 36 min

Lille ekstra detalje...Fik lige set dokumentar serien om Diana. Tsk tsk hvor sørgeligt.... :dead_banana: Hun var da cool...

ØVVVV søndagen er snart slut..og så er det mandag igen... Ej hvor blev den weekend lige af????

Jules a020.gif

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

MTBdreng...seeees :smile:

MANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG Og ovenikøbet en grå og regnfuld een af slagsen.

:nono::cry3::hmmm::please::tomaatit::sleepy::sneaky2::gal::dead_banana: :4ranting: :freaked: :annoyed: :dropjaw: :unsure::bruce:

Fik lige lyst til at smide en masse smileys i loggen.... :4thumbup: God mandag til alle...

Update senere..Nu skal der lige gennemføres et jobbepas.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

En lille happening fra denne morgen. En god grund til at min moders ordsprog " Tænk før du taler, overvej det nøje, brug ikke munden som en lille papegøje" indimellem holder stik.

For ganske kort tid siden (idag) sendte jeg en morgen mail til min gode veninde omkring hendes manglende deltagelse på spinning timen igår. Vi har tidligere gasset hende lidt og kaldt hende fede Dorit, trods det at hun er så mager som et siv. Jeg skriver til hende, at hun var manglet, og at der tilmed var en fyr, der spurgte efter hende (en tidligere kollega af hendes) og bla bla bla... Får 3 min efter en mail retur. "A (hendes mand) er flyttet fra mig......etc etc...jeg spiser ingenting, jeg er totalt nede, og børnene er så kede af det. Jeg håber, at han vender hjem igen, men jeg tror det ikke.....så gode dage, har jeg ikke". TAG DEN!!!! Jesus what a mindjob (The Matrix).... :blink: Så er det altså ikke de vilde problemer, jeg har selv..... Makes u think.

Det var knapt så træningsrelevant, men det var lige en mavepumper til os alle, der går rundt og tror, at vi har det skidt blot fordi vi er lidt trætte, fordi det regner udenfor, fordi det er mandag, fordi telefonen er død, fordi internettet er nede, fordi vi har haft et dårligt træningspas, fordi vi har tabt os for meget eller taget lidt på..... DET ER BARE INGENTING kontra alle andres problemer... Ligeledes kom en kollega ind til mig i fredags...jeg spurgte til hans ferie/barsel. Manden var lige blevet fader... Han brød sammen...3 dage før havde han fået konstateret LYMFEKRÆFT, så kunne jeg igen stå der. .... :blink::blink:

2 katastrofale episoder på så kort tid....så kan jeg slet ikke tillade mig, at være sur over en bilkø, at naboen stjæler min vasketid, at folk kan se sure ud på en spinning time, at jeg ikke hører noget fra en fyr, jeg havde en aftale med, at der står to barnevogne i opgangen og fylder, at alle folk skal handle i Tøfex, når jeg skal etc etc :nonono:

Bare lidt tankevækkende stuff fra Smilets by.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Wise, the blond girl is :smilejap:

Jeg har prøvet at være sorthåret, det var ikke nogen succes. Se evt før billeder i galleri.. :innocent:

Men ja hovedet fejler sgu ikke noget... Det gør r..... :4thumbup: Nej det er gaaaaz, men tak fordi de våger over mig hr maxiebon (var det egentlig ikke en is for nogle år siden??) :tongue:

Sker der snart noget yoga i din log???

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share