Tulles tossestreger II


tulle
 Share

Recommended Posts

Hej

Har lige siddet og skimmet noget af din log (mest starten og slutningen :blush: ) og blev lidt nysgerrig, er selv startet på at løbe lidt mere seriøst med målet: halvmarathon (den 28 sep. 08) og senere marathon (forhåbentlig cph marathon 09). Så er spørgsmålet til dig så om du har løbet din marathon endnu og hvordan det gik?

Hilsen Lone

Link to comment
Share on other sites

Hej

Har lige siddet og skimmet noget af din log (mest starten og slutningen :blush: ) og blev lidt nysgerrig, er selv startet på at løbe lidt mere seriøst med målet: halvmarathon (den 28 sep. 08) og senere marathon (forhåbentlig cph marathon 09). Så er spørgsmålet til dig så om du har løbet din marathon endnu og hvordan det gik?

Hilsen Lone

Hejsa :bigsmile:

Nej jeg har ikke fået løbet marathon og målet er også stillet lidt i bero igen. Men har løbet halvmarathon for nogen år siden hvor jeg ikke før havde løbet mere end 10 km som det længste og det var faktisk ikke så hårdt som jeg havde troet :smile: Ved ikke om det bliver til marathon en dag, det må tiden vise :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Jogging mandag d. 11/8:

distance: ca 5,5 km

tid: 32.34 min

avg :heartpump: : 175

max :heartpump: : 190

kcal iflg pulsur: 441

Den hårdeste tur blandt den seneste tids ture :newtongue: Havde fri fredag og faldt i noget fest torsdag og fredag og til svendegilde lørdag :beerchug::beerchug::beerchug: Så ikk så underligt at kroppen var træt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Løb fredag d. 15/8:

distance: ?

tid: 16.39 min.

avg :heartpump: : 178

max :heartpump: : 196

kcal iflg pulsur: 242

Der var god fart i benene i dag så tog en kort rute som jeg ikke lige har målt op hvor den bare fik fuld gas så længe jeg kunne :4jumpy: Derefter ca 5 min afjogging som ikke er med i tiden.

Skal også snart i City Fitness igen... har nu opgivet at køre HST´en færdig, der har været en del ting på det sidste der har haft højere prioritet end træningen. Får også ny chef (igen) på mandag som jeg ved også kommer til at koste lidt ekstra tid på arbejde. Fortsætter nok DL i HST stil, og ellers bare hvad jeg nu finder på :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jogging mandag d. 18/8:

distance: ca 7,2 km

tid: 46.31 min

avg :heartpump: : 168

max :heartpump: : 178

kcal iflg pulsur: 578

Lagde roligt ud efter endnu en hård weekend :rolleyes: Men gik rigtig super og følte jeg godt kunne have fortsat et par km mere, men planen er en tur i CF i morgen så det her var vist fint :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness torsdag d. 21/8:

Så kom jeg endelig i CF igen :smile: Kørte lidt på må og få af følgende øvelser:

DL

Bænk

Lunges i smith

Pull down

DB shoulder

Cable curls

Pull down

Fik ikke noteret vægte, men de var heller ikke noget at skrive hjem om :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Løb mandag d. 25/8:

distance: ca. 6 km.

tid: 33.56 min.

avg :heartbeat: : 172

max :heartbeat: : 186

kcal iflg pulsur: 441

Rigtig super tur med gode ben :cooldance: Sluttede af med en spurt hvor pulsen lige kom helt op...

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness onsdag d. 27/8:

Det var en meget træt mig der var i CF i dag, en eller anden total nar i naboopgangen mente åbenbart at tirsdag er nat er et velvalgt tidspukt at holde fest og spille musik for hele det østlige amager så fik ca ½ times søvn i nat :rocketwhore::rocketwhore::rocketwhore:

Dødløft:

5 x 50 kg

5 x 5 x 70 kg

5 x 5 x 50 kg (kombi af sumo og speed).

Stading cable flyes:

15 x 10 kg

15 x 12,5 kg

2 x 10 x 15 kg

ss

mave på bænk:

4 x 15

pull down, CG:

2 x 12 x 30 kg

2 x 10 x 35 kg

lying leg press:

10 x 45 kg

3 x 10 x 53 kg

DB shoulder press:

10/12 x 8 kg

10/8 x 10 kg

cable wood chops:

3 x 15 x 3 plader

hammer curls:

10/12 x 7 kg

10/8 x 8 kg

ss

overhead triceps ext i kabel:

3 x 12 x 2 plader

8 x 3 plader

En ok træning, trætheden taget i betragtning... et bad og så bare hjem og sove :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Løb fredag d. 29/7:

tid: 17.32 min.

Har ingen eksakte pulsdata på turen da mit pulsur pludselig stejkede og på et tidspunkt viste 00... så god form er jeg vist heller ikke i :blink::laugh: Men det blev en interval tur hvor jeg kun satte uret til når jeg løb af-sti-afsted og stoppede det når jeg holdt gå pauser :walking:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness lørdag d. 30/8:

Måtte lige akut forbi arbejde da jeg stod op grundet sygemelding og deraf følgende kaos... men så er det jo godt man så kan forlange gratis morgenmad for indsatsen :4mewantfood: :tongue: Derefter gik turen til CF...

Dødløft:

5 x 60 kg

5 x 5 x 75 kg

5 x 5 x 60 kg sumo

Bænk:

10 x 20 kg

5 x 5 x 35 kg

Pull down, cg:

12 x 30 kg

12 x 35 kg

10 x 40 kg

Skulderpress i maskine:

12 x 7,5 kg

3 x 10 x 10 kg

Cable curls:

12 x 12,5 kg

12 x 15 kg

2 x 10 x 17,5 kg

Push down:

15 x 15 kg

15 x 17,5 kg

2 x 12 x 20 kg

En ganske fin omgang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jogging søndag d. 31/8:

distance: ca. 9,1 km.

tid: 53.47 min.

avg :heartpump: : 173

max :heartpump: : 181

kcal iflg. pulsur: 699

Rigtig lækker tur!!! Af den slags hvor man bare har lyst at fortsætte... til at starte med var benene ellers lidt tunge og regnede med at tage ca 5 km, men da først jeg kom i gang kørte det bare :firebounce: Også godt at få lidt km i benene, er i et anfald af momentan sindssyge kommet til at melde mig til DHL stafet på fredag med arbejde... tilmeldte mig for længe siden og havde faktisk lykkeligt glemt det indtil jeg fik en mail om det i fredags :w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness tirsdag d. 2/9:

Dødløft:

5 x 60 kg

5 x 5 x 75 kg

5 x 5 x 60 kg- sumo

Bænk:

10 x 20 kg

5 x 5 x 37,5 kg

"semi-chins":

3 x 1 (stod på en bænk så jeg lige kunne nå op til stangen og kunne sætte fra, dog uden at "hoppe"... der er håb for jeg kommer tilbage i denne øvelse :w00t: )

Cablerow:

2 x 10 x 35

Bagskulder i kabel:

3 x 10 x 5 kg

Skulderpress i maskine:

2 x 12 x 10 kg

2 x 10 x 12,5 kg

DB hammercurls:

2 x 10 x 7 kg

2 x 10 x 8 kg

Overhead triceps ext i kabel (one arm):

4 x 12 x 12,5 kg

ss

Cable wood chops:

4 x 15 x 15 kg

Walking lunges:

4 x 30 skridt (6 kg pr hånd)

ss

Ab wheel:

4 x 12

Ret god træning selvom jeg var lidt smadret i benene trods hviledag i går... Og synes det kører ret godt med 5 x 5 i DL og bænk...alt andet tager jeg bare efter hvad jeg lige har lyst til på dagen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jogging torsdag d. 4/9:

distance: ca. 7,2 km.

tid: 43.59 min.

avg :heartpump: : 167

max :heartpump: : 175

kcal iflg. pulsur: 532

Rolig tur, har lidt ømhed i højre balde som jeg frygter kunne udvikle sig til en overbelastning hvis jeg ikke passer på :crazy: Turen forløb dog uden problemer eller smerter :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness fredag d. 5/9:

Var bare slet ikke oplagt i dag, trængte bare til at komme hjem og slappe af efter nu at have arbejdet og været relativt tidligt oppe 12 dage i streg :sleepy: Så blev til nogle få øvelser, så smed jeg håndklædet i ringen :rolleyes:

Dødløft:

5 x 60 kg

5 x 5 x 75 kg

5 x 5 x 60 kg

Har nu længe brugt mit bælte i de tungeste løft, men besluttede at prøve uden i dag og det gik fint :smile:

Semi-chins:

6 x mig

Dobbelt up i forhold til sidst :4thumbup: Forsøgte at tage to sammenhængende, men det gik så ikke... endnu :devil:

Lidt forskellige skulder øvelser...

Ab-roll:

4 x 15 (på knæ)

ss

Walking lunges:

3 x 30 skridt med 6 kg DB´s.

Og det var så det :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Så er det vist tid igen :w00t:

vægt: 64,6 kg

overarm: 29,5 cm

bryst: 97 cm

talje: 75 cm

hofte: 99 cm

lår: 57 cm

Vægt: 65,1 kg

overarm: 30 cm

bryst: 95 cm

talje: 74 cm

hofte: 97,5 cm

lår: 56,5 cm

Ikke de store udslag, kun nogle få cm er røget, men der ryger nok lidt mere hvis jeg holder løbet ved lige :4thumbup: Men taget i betragtning at jeg har haft store udskejelser siden sidste status med drukture, usund mad osv er jeg fuldt ud tilfreds!!! Holder løbende øje med vægten, selvom jeg dybest set ikke kan bruge den til så meget... har lige haft et gevaldigt udsving med 2 xtra kilo.. hvor meget lort og affald kan et menneske ophobe??? :blink: En del tilsyneladende :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det ser da ganske fornuftigt ud. :smile: En lille vægtstigning kombineret med større arme og mindre talje og hofte. :4flex:

Yepz, er også ret godt tilfreds :smile: Men vil nok altid have et eller andet med den vægt grundet min fortid så jeg nogle gange griber mig selv i at tænke at den da burde falde når jeg taber cm... noget værre noget :blink: Men er da heldigvis blevet bedre til at kigge på de resultater målebåndet viser :wink:

Link to comment
Share on other sites

Løb mandag d. 8/9:

distance: ca 9,1 km

tid: 51.47 min.

avg :heartpump: : 173

max :heartpump: : 185

kcal iflg pulsur: 652

Super fed tur :firebounce: Bliver stadig forundret at jeg den seneste tid har følt at jeg faktisk har de bedste ture om mandagen når jeg har været ude og vimse i weekenden, virker ret ulogisk når man ikke har passet sin seng og drukket øl :beer::eh: Men det skal man jo ikke klage over :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Løb onsdag d. 10/9:

distance: ca 5,6km.

tid: 30.15 min.

avg :heartpump: : 172

max :heartpump: : 186

kcal iflg pulsur: 391

Ikke lige mit ideelle løbevejr, klamt og diset.... Men fik en ret god tur ud af det alligevel :4thumbup: Synes generelt det går ret godt med løberiet for tiden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Løb lørdag d. 13/9:

distance: 7,2 km.

tid: 42.57 km.

avg :heartpump: : 174

max :heartpump: : 185

kcal iflg pulsur: 565

Rigtig god tur her til aften! Løb og kom til at tænke på at dette af alle de perioder jeg har haft med jævnligt løb er klart den bedste :bigsmile: Fra for ikke så længe siden ikke at kunne klare 5 km uden pauser tager jeg nu ud på 7 km og drøner igennem med overskud :4thumbup: Måske er jeg ligesom en vin, jeg bliver bedre med alderen :tongue:

Styrketræningen er blevet forsømt hele ugen, vi har haft nok at se til med status både på egen station og på nabostationerne... men i går gik jeg på min længe ventede 14 dages ferie så det skal nok blive indhentet de kommende uger :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness tirsdag d. 16/9:

Har lige haft to dage på langs, har haft kvalme, været svimmel og haft vrøvl med maven... så var en kende betænkelig ved om jeg nu også skulle tage op og træne, men tog chancen og bestemte at hvis det var for hårdt måtte jeg jo stoppe... :unsure:

Dødløft:

10 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 5 x 75 kg

5 x 5 x 60 kg

Semichins:

7 x 1

Bænk:

10 x 20 kg

5 x 5 x 37,5 kg

ss

mave på bænk

UH DB front raise:

10 x 2 kg

4 x 10 x 4 kg

ss

2 set bench dips á 8 stk

cable curls:

2 x 12 x 15 kg

2 x 10 x 17,5 kg

ss

one arm triceps ext, cable:

4 x 10 x 10 kg

skulder a la rotator:

4 x 10 x 6 kg

ab roll:

4 x 15

ss

DB walking lunges:

2 x 30 skridt med 6 kg pr hånd.

Kom ret godt igennem, trods de seneste dages sygdom... kunne dog godt mærke det var en smule tungere end normalt... :chicken::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness torsdag d. 18/9:

Dødløft:

5 x 60 kg

5 x 5 x 75 kg Imellem settene fik jeg en sludder og nogle tips til bedre teknik af en gut der havde observeret jeg kommer lidt for meget frem på tæerne og desuden sagtens kan tåle en lidt smallere fodstilling.

60 kg x mange- teknik træning :bigsmile:

Semichins:

6 x 1

UH DB front raises:

2 x 12 x 4 kg

9 x 6 kg

10 x 5 kg

Upright row, cable:

2 x 12 x 2 plader

2 x 10 x 3 plader

One arm triceps ext, cable:

4 x 10 x 2 plader

ss

Cable crunches

Ass chins:

3 x 5 x -55kg

Abroll:

4 x 15

ss

DB walking lunges:

3 x 30 skridt m 4 kg/hånd.

Autch kan godt mærke i rumpetten at jeg er begyndt at lave walking lunges igen :gal: Men hvad, det er vel gode tegn :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share