Tulles tossestreger II


tulle
 Share

Recommended Posts

Træning i (et alt for overfyldt) City Fitness torsdag d. 1/5:

Fik skudt min HST i gang i dag. De følgende øvelser er dem jeg har taget med som "fast inventar" i programmet:

DL, sumo stil (55 kg)

Cable row (40 kg)

Cable flies (12,5 kg)

Lat raises (4 kg)

Skulder a la rotator (4 kg)

Hammer Curls (6 kg)

Push down (22,5 kg)

Vægtene er dem jeg startede på, nogle af dem måtte jeg justrere lidt da mine estimerede RM var lidt højt sat :wink: Planen er, sideløbende med HST, at køre lidt forskellige øvelser ved siden af, fx legpress, pull downs, ass chins og dips samt hvad jeg ellers lige måtte finde på. Men det blev ikke i dag!!! I modsætning til hvad jeg havde forestillet mig var centret totalt proppet... :annoyed: Troede det meste af KBH´s befolkning ville være i fælledparken i dag :unsure: Så jeg var faktisk glad for overhovedet at kunne komme igennem mit program. Mave kører jeg ved siden af, har fået smag for abrolleren :devil:

Link to comment
Share on other sites

Status lørdag d. 19/1:

vægt: 68,8 kg

overarm: 30 cm

bryst: 97 cm

talje: 77 cm

hofte: 100,5 cm

lår: 58 cm

Vægt og målebånd kom frem igen i dag :freaked: :eh:

vægt: 69,2

overarm: 30 cm

bryst: 99 cm

talje: 78 cm

hofte: 102 cm

lår: 59 cm

Ikke de helt store udsving på de knap 5 mdr der er gået. Men nu skal der ske noget! :devil: Nu hvor jeg endelig er holdt med at ryge kan jeg slet ikke vente med at komme til gøre meget mere ved løberiet :firebounce: Og så kan HST´en forhåbentlig medvirke til at få strammet lidt op, planen er jo (stik mod meningen med programmet) at køre med et mindre energiunderskud.

Synes jeg har temmelig mange projekter i gang for tiden egentlig :wacko: Rygestop, HST, løb, få styr på kosten.. men de overlapper jo alligevel hinanden og ender som et stort samlet projekt: vil have smidt det overflødige nu og for alt i verden undgå at tage på af rygestoppet. Så styr på kosten og energi underskud og for at hjælpe på vægttabet skal der også træning til, så det kan vel bare kaldes et "sund livsstils" projekt :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness lørdag d. 3/5:

2. dag i HST´en.

DL, sumo stil (60 kg)

Cable row (40 kg)

Cable flies (12,5 kg)

Lat raises (4 kg)

Skulder a la rotator (4 kg)

Hammer Curls (6 kg)

Push down (25 kg)

Tror jeg har estimeret mine 1RM ret godt, det er lige alt der er overskud til at køre lidt ved siden af. I dag blev det lidt til cable wood chops, to set ass dips, et set ass chins og noget ab roll.

Og som tidligere nævnt skal der styr på kosten nu, så var ude og investere i en ny køkkenvægt i dag, den gamle røg på pension da jeg flyttede fra kollegiet for knap 2 år siden. De kommende dage vil jeg bruge den til lige at få et overblik over hvor meget jeg egentlig får indenbords på en dag, tit har man jo en idé, men får så et chok når man finder ud af at det liiige var noget mere, jeg gør ihvertfald :wink:

Link to comment
Share on other sites

Løb søndag d. 4/5:

distance: ca. 9,8 km.

tid: 54.00 min.

avg :heartpump: : 168

max :heartpump: : 182

Det har ikke været min dag i dag. Har været super irritabel hele dagen og da jeg kom ud og jogge følte jeg min som en stor klodset klump uden kontrol over kroppen, pulsen var høj og min mp3 afspiller er så småt ved at stå af tror jeg... så vil bare nøjes med at sige at ja... fik da bevæget mig lidt i dag :unsure::hmmm:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

F**K!!!!

Ja så faldt jeg i... med rygningen that is :4ranting: Ved faktisk ikke hvorfor. Men i forlængelse af min dårlige dag i går fortsatte jeg med at stresse for vildt på arbejde i morges og tage alle sorger på forskud. Og faldt så med et plask tilbage i gammel gænge med at tage en smøg for lige at få overblik over det hele igen. Det hjalp så ikke synderligt, surpriiiise :4slap: Til gengæld smagte det af :4pooh: og jeg fik hovedpine af det. Så nu er det bare op på hesten igen, nu ved jeg jo at jeg kan, har lige klaret 14 dage, så videre med mig uden røg....

Link to comment
Share on other sites

F**K!!!!

Ja så faldt jeg i... med rygningen that is :4ranting: Ved faktisk ikke hvorfor. Men i forlængelse af min dårlige dag i går fortsatte jeg med at stresse for vildt på arbejde i morges og tage alle sorger på forskud. Og faldt så med et plask tilbage i gammel gænge med at tage en smøg for lige at få overblik over det hele igen. Det hjalp så ikke synderligt, surpriiiise :4slap: Til gengæld smagte det af :4pooh: og jeg fik hovedpine af det. Så nu er det bare op på hesten igen, nu ved jeg jo at jeg kan, har lige klaret 14 dage, så videre med mig uden røg....

Det er self træls, men det skal du ikke være ked af... Jeg er selv faldet i et par gange i begyndelsen, hvor jeg ligeledes syntes, at det smagte af :4pooh: Det var som om, at jeg liiige skulle afprøve, om jeg stadig syntes dårligt om det... Fik heldigvis bekræftet mistanken og har som sagt tidligere slet ikke lyst idag...

Så op på hesten igen :4whip: som du selv siger :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness onsdag d. 7/5:

Ikke så meget at skrive, HST´ens 3. dag.

DL, sumo stil (65/60 kg) De 65 i første set blev lige for meget følte jeg :unsure:

Cable row (45 kg)

Cable flies (15 kg)

Lat raises (5 kg)

Skulder a la rotator (5 kg)

Hammer Curls (7 kg)

Push down (25 kg)

Og så ab-wheel som føles rigtig god! :devil: Har altid haft problemer med at træne min mave for har aldrig følt jeg kunne "få ordentlig fat" i mavemusklerne :blink: Men den her kan godtnok mærkes!

Det er self træls, men det skal du ikke være ked af... Jeg er selv faldet i et par gange i begyndelsen, hvor jeg ligeledes syntes, at det smagte af :4pooh: Det var som om, at jeg liiige skulle afprøve, om jeg stadig syntes dårligt om det... Fik heldigvis bekræftet mistanken og har som sagt tidligere slet ikke lyst idag...

Så op på hesten igen :4whip: som du selv siger :smile:

Ja det er sjovt som man bare er nødt til at lege med ilden :rolleyes: Men er nødt til at se det positive i tingene og jeg synes det er positivt at jeg nu synes det smager skrækkeligt, ikke det man egentlig selv regner med efter mange år hvor man har pulset løs dag ud og dag ind. Jeg tror det bare hører med at man af og til falder i.... ville også næsten være mærkeligt hvis man bare kunne lægge adskillige års "misbrug" på hylden nærmest uden at blinke. Men indtil videre er jeg tilbage i sadlen og holder mig der :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jogging torsdag d. 8/5:

distance: ca. 7.3 km.

tid: 42.17 min.

avg :heartpump: : 165

max :heartpump: : 177

kcal iflg. pulsur: 498

Meget bedre tur i dag end søndag. Der er også kommet mere ro på alting, virkelig dejligt og tiltrængt at kunne slappe lidt af nu :4thumbup: Mine knæ har det dog ikke helt godt :unsure: Ved ikke om det har at gøre med at jeg har ændret til sumo DL, om det er løb, manglende udstrækning efter styrketræning eller hvad det er. Eller også er det bare kroppen der er ved at blive gammel :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness fredag d. 9/5:

Pyh hvor er det varmt, ikke lige dagen hvor man har lyst at stå og svede indendøre. Men programmet er jo heldigvis hurtigt at køre igennem :smile:

DL (60 kg) Det første set sumo, det andet konventionel. Synes pludselig ikke sumo kører for mig :blink: Og progresionen halter godtnok.

Cable row (45 kg)

Cable flies (15 kg)

Lat raises (5 kg)

Skulder a la rotator (5 kg)

Hammer Curls (7 kg)

Push down (25 kg)

Ok det er ikke bare i DL at progressionen halter :blush: Men jeg må jo justere så jeg bare hele vejen igennem tager så meget som muligt... Og det gør jeg vist også, ellers ville jeg vist ikke føle mig så brugt efter hver træning :gal::eh:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Løb lørdag d. 10/5:

distance: ca. 9,8 km

tid: 55.04 min.

avg :heartpump: : 165

max :heartpump: : 178

Måtte vente til kl 21 før temperaturen var til at komme afsted, men så var det også skønt :bigsmile: Løb samme tur som i søndags, men gik meget bedre i dag. Er også ved væsentlig bedre mod end søndag, holder noget tiltrængt ferie :sun: Her har jeg fået stresset betydeligt af. Og så har der været problemer omkring min ny lejlighed med noget nabostøj, der gjorde jeg var lige ved at overveje at flytte en gang til, som der også kommer en løsning på. Det har lettet utrolig meget også :banana3: Men utrolig som den slags ting kan have indvirkning på træningen :hmmm: Knæene er stadig ikke helt gode synes jeg, det er ikke sådan det gør ondt, er nok nærmere bekymret for om jeg er ved at overbelaste dem :unsure: Nå men det må jeg jo være yderst obs på. Og ellers var det bare lækkert at være afsted, åndedrættet var kontrolleret hele vejen, nyder pt at mærke hvor langt jeg pludselig kan trække vejret ned i forhold til tidligere :wootdance:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Guest Femina

Hej Tulle

Kan se du fyrer den superflot af med HST, tung DL :devil: & masser af løb! :w00t:

Held og lykke med det totale rygestop! :4thumbup:

- Opbakning to quit smoking - har du herfra :superman:

Solhilsner :bigsmile:Femina

Link to comment
Share on other sites

Hej Tulle

Kan se du fyrer den superflot af med HST, tung DL :devil: & masser af løb! :w00t:

Held og lykke med det totale rygestop! :4thumbup:

- Opbakning to quit smoking - har du herfra :superman:

Solhilsner :bigsmile:Femina

Mange tak for de pæne ord :flowers: Gør ihvertfald hvad jeg kan, har jo i første omgang et mål om nogle bukser jeg gerne skulle kunne komme i om knap en måned :freaked:

Og der skal stadig lidt held, lykke og viljestyrke til med rygestoppet. 90% af tiden nyder jeg det i fulde drag, resten af tiden har jeg stadig de psykiske abstinenser, den dårlige vane at slås lidt med. Men jo længere der går, jo lettere bliver det heldigvis kan jeg tydeligt mærke :4jumpy:

I dag holder jeg hviledag. Da jeg tidligere var ude gjorde det ondt i især højre knæ når jeg gik ned af trappen :unhappy: Så nu får knæene total ro i dag, håber det bare er den pludseligt øgede aktivitet med jævnlig løb og træning der gør det og det bare er et spørgsmål om tid og tilvænning...

Link to comment
Share on other sites

Guest Femina
Mange tak for de pæne ord :flowers: Gør ihvertfald hvad jeg kan, har jo i første omgang et mål om nogle bukser jeg gerne skulle kunne komme i om knap en måned :freaked:

Og der skal stadig lidt held, lykke og viljestyrke til med rygestoppet. 90% af tiden nyder jeg det i fulde drag, resten af tiden har jeg stadig de psykiske abstinenser, den dårlige vane at slås lidt med. Men jo længere der går, jo lettere bliver det heldigvis kan jeg tydeligt mærke :4jumpy:

I dag holder jeg hviledag. Da jeg tidligere var ude gjorde det ondt i især højre knæ når jeg gik ned af trappen :unhappy: Så nu får knæene total ro i dag, håber det bare er den pludseligt øgede aktivitet med jævnlig løb og træning der gør det og det bare er et spørgsmål om tid og tilvænning...

Heyz Tulle :bigsmile:

Personligt har jeg det sådan, at det er moden omkring de her skinny jeans, som noget galt med. :nonono: Ikke omvendt. Alt det tøj jeg ikke kan passe, det skal bare UD i containeren! :devil:

....og når man så en dag skulle få lår eller andet, der er skrumpet mere ind, bliver det et must - den mest logiske og fornemmeste opgave - at shoppe nyt tøj. :w00t: :4thumbup:

Mht. tøj, som man føler sig klaustrofobisk i, er jeg sikker på at producenten må have standardiseret sine designs efter mål, der ikke er gældende for all women....! (Og hvem er man egentligt...sig selv eller en eller anden standardiseret størrelse...nixen biksen. :nonono:

....nægter simpelthen også at lave om på min benlængde for et par buksers skyld..... :tongue:

Back to my point: Go træning - keep it up :superman:

Mht. knæene, så giv dem time recover, patience and ice. Mht. kosten, så gør den overordentligt lækker, æstetisk, fornøjelig og hyggelig.

Viljestyrke det har du :bigsmile: Der er der ingen tvivl om. YOU CAN DO IT!

Link to comment
Share on other sites

Heyz Tulle :bigsmile:

Personligt har jeg det sådan, at det er moden omkring de her skinny jeans, som noget galt med. :nonono: Ikke omvendt. Alt det tøj jeg ikke kan passe, det skal bare UD i containeren! :devil:

....og når man så en dag skulle få lår eller andet, der er skrumpet mere ind, bliver det et must - den mest logiske og fornemmeste opgave - at shoppe nyt tøj. :w00t: :4thumbup:

Mht. tøj, som man føler sig klaustrofobisk i, er jeg sikker på at producenten må have standardiseret sine designs efter mål, der ikke er gældende for all women....! (Og hvem er man egentligt...sig selv eller en eller anden standardiseret størrelse...nixen biksen. :nonono:

....nægter simpelthen også at lave om på min benlængde for et par buksers skyld..... :tongue:

Back to my point: Go træning - keep it up :superman:

Mht. knæene, så giv dem time recover, patience and ice. Mht. kosten, så gør den overordentligt lækker, æstetisk, fornøjelig og hyggelig.

Viljestyrke det har du :bigsmile: Der er der ingen tvivl om. YOU CAN DO IT!

Kan sagtens følge dig mht bukserne, altså at man ikke skal gemme den slags. MEN jeg kan sq ikke smide mine ud. De to par jeg har liggende købte jeg lige da jeg flyttede til kbh og jeg har faktisk aldrig gået i dem fordi jeg tog 5-6 kg på de første 3 mdr jeg boede her :blush: Nå ja og så har jeg en del andre gamle af mine ynglings jeans liggende. Simpelthen fordi at hvis jeg skulle få tabt mig så meget som jeg gerne vil så VED JEG BARE at jeg vil ærgre mig gul og blå over at have smidt dem ud :innocent:

Kosten er der rimeligt styr på efterhånden. Fra at snacke lidt for meget chokolade så er det nu kun sukkerfri pastiller og sodavandsis, ellers synes jeg efterhånden det ser fornuftigt ud og har efterhånden altid madpakke med så jeg ikke lever af foccaciaer på arbejde :4thumbup: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness mandag d. 12/5:

Næstsidste dag i 15 rep cyklussen.

DL (65 kg) Er gået tilbage til konventionel, men hvad, kan jo veksle det lidt efter humøret :smile:

Cable row (45 kg)

Cable flies (17,5 kg)

Lat raises (5 kg)

Skulder a la rotator (5 kg)

Hammer Curls (7 kg)

Push down (30 kg)

Tjah, ikke så meget at sige. Andet end jeg har konkluderet at jeg vist er noget stærkere i konventionel DL end i sumo :tongue: Og er OK tilfreds med at jeg snart skal i gang med 10 rep cyklus, det det bliver altid lidt ensformigt med alle de reps efter et par træninger :sleepy::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Løb tirsdag d. 13/5:

distance: ca. 7,5 km

tid: 40.29 min.

avg :heartpump: : 161

max :heartpump: : 183

Suveræn tur!!! Satte en spurt ind på de sidste ca 700 m, indtil da var pulsen ikke over 171, så nu kan jeg for alvor se hvilken effekt rygestoppet har på pulsen (selvom jeg jo faldt i) :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Løb tirsdag d. 13/5:

distance: ca. 7,5 km

tid: 40.29 min.

avg :heartpump: : 161

max :heartpump: : 183

Suveræn tur!!! Satte en spurt ind på de sidste ca 700 m, indtil da var pulsen ikke over 171, så nu kan jeg for alvor se hvilken effekt rygestoppet har på pulsen (selvom jeg jo faldt i) :firebounce:

WEEEIIII :cheer:

Det glæder mig, at du stadig får nye opture over effekten. Det hjælper jo på motivationen til at holde fast :smile:

YOU CAN DO IT

Link to comment
Share on other sites

Guest Femina
Kan sagtens følge dig mht bukserne, altså at man ikke skal gemme den slags. MEN jeg kan sq ikke smide mine ud. De to par jeg har liggende købte jeg lige da jeg flyttede til kbh og jeg har faktisk aldrig gået i dem fordi jeg tog 5-6 kg på de første 3 mdr jeg boede her blush.gif Nå ja og så har jeg en del andre gamle af mine ynglings jeans liggende. Simpelthen fordi at hvis jeg skulle få tabt mig så meget som jeg gerne vil så VED JEG BARE at jeg vil ærgre mig gul og blå over at have smidt dem ud innocent.gif

Kosten er der rimeligt styr på efterhånden. Fra at snacke lidt for meget chokolade så er det nu kun sukkerfri pastiller og sodavandsis, ellers synes jeg efterhånden det ser fornuftigt ud og har efterhånden altid madpakke med så jeg ikke lever af foccaciaer på arbejde 4thumbup.gif 4mewantfood.gif

Du har ret Tulle. Det er dumt at ærgre sig over at have smidt yndlingstøjet ud :bigsmile: Det var mere princippet i at have fjernet det (tøj eller lignende), som bare gør humøret og samvittigheden dårligere, og så erstatte dem med ting (tøj eller lignende), som gør en gladere og mere motiveret..

WEEEIIII cheer.gif

Det glæder mig, at du stadig får nye opture over effekten. Det hjælper jo på motivationen til at holde fast

Jeg vil joine MarianneB i råbekortet: Yes you can! :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness lørdag d. 17/5:

Fik afsluttet 15 rep cyklus i dag, samme vægte som sidste gang.

Er ramlet ind i en af de perioder som alle sikkert kender hvor man ikke lige synes ens liv kører, i denne uge er det gået meget ud over min søvn og appetit så der var ikke så meget energi til dagens træning. Kom dog igennem. Og ellers ligger loggen måske lidt stille pt, til jeg lige er ovenpå igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness onsdag d. 21/5:

Så fik jeg skudt 10-rep cyklussen i gang!

DL (70 kg)

Cable row (50 kg)

Cable flies (20 kg)

Lat raises (5 kg)

Skulder a la rotator (5 kg)

Hammer Curls (8 kg)

Push down (35 kg)

Og så mave m ab-roll.

Træningen er gået lidt i stå efter jeg røg ned i kulkælderen i sidste uge. Årsagen var at jeg desværre har fået købt lejlighed det helt forkerte sted... har jeg fundet ud af nu! Så selvom det kommer til at koste mig lidt ekstra så har jeg taget konsekvensen og er begyndt at se mig om efter et nyt sted. Bittert, havde sådan glædet mig over jeg nu havde mit helt eget, men det får jeg selvfølgelig igen :smile: Og som en anden alkoholiker har jeg slået mig på cigaretterne igen. Og hader det! Det var konsekvensen af et nærmest hysterisk sammenbrud i sidste uge over hele situationen. Men er nu ved at kunne se lys forude igen, så kommer der også overskud til at komme på fode igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Tulle.

Følger stadig med på sidelinien, selvom det nu er fra det nordlige Jylland :smile:

Arrrh hvor bittert med lejligheden. Sådan en flytning er jo ikke just det man gider foretage sig alt for ofte. Er det området/lejligheden/naboerne/andet?

Håber det løser sig snart :smile:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Hejsa Tulle.

Følger stadig med på sidelinien, selvom det nu er fra det nordlige Jylland :smile:

Arrrh hvor bittert med lejligheden. Sådan en flytning er jo ikke just det man gider foretage sig alt for ofte. Er det området/lejligheden/naboerne/andet?

Håber det løser sig snart :smile:

Hej du :smile:

Hyggeligt du stadig følger med herinde!

Lejligheden er skøn, ingen tvivl om det. Men desværre er jeg havnet både ovenpå og ved siden af nogen der ynder at spille høj musik både eftermiddag og aften, og tit noget techno agtigt. Så i den lidt mere end 1½ måned jeg har boet her har jeg næsten dagligt haft hamrende basrytmer dunkende gennem væg eller gulv. Den ene har jeg snakket med og han skruer umiddelbart ned, men dagen efter er det galt igen. I sidste uge forsøgte jeg at få kontakt med den anden, men han ønskede ikke at åbne døren. Og så knækkede filmen altså for mig, fik nærmest et sammenbrud :blink: Det er bare ikke (for mig ihvertfald) til at leve med den næsten daglige hamren. Jeg har på den tid jeg har boet her mærket tydeligt hvordan jeg er blevet mere og mere stresset over det. Der er selvfølgelig altid den mulighed at man kan klage... men jeg orker ikke rigtig at tage kampen med det, for det vil formentlig blive en lang strøm af klager fra mig og løftede pegefingre til dem. Så derfor er jeg gået på boligjagt igen. Ikke med min gode vilje, men det andet her kan jeg jo tydeligt mærke jeg ikke kan holde til på sigt. Det er brandærgeligt, men sådan er livet af og til... Jeg skal jo nok finde noget jeg bliver glad for!

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness søndag d. 25/5:

Ville egentlig have trænet i går, men der kom to gange lejlighedskig i vejen og det har første prioritet lige nu!

DL (70 kg)

Cable row (50 kg)

Cable flies (20 kg)

Skulder a la rotator (5+6 kg)

Hammer Curls (8 kg)

Push down (30 kg)

Jeg har kørt lat raises ud, synes den går for meget i nakken på mig :blink: Kører i stedet dobbelt up på den anden skulder øvelse og tog de to sidste set med mere vægt. Og så sov jeg vist lidt i timen, fik kun sat 30 kg på i push down, skulle jo egentlig køres med 35 kg :4slap: Til gengæld var der overskud af energi i dag. Da jeg var færdig med programmet var der en der havde kørt rows med 50 kg i squat racket og så tænkte jeg: ja hvorfor ikke... og så kørte jeg 5 x 5 x 50 kg rumænsk DL og det var piece of cake, kunne nok uden problemer have nappet 5 set mere. Det er lidt optur, for så er der kommet noget ud af HST allerede, før kunne jeg lige klare 5 x 5 x 60 kg sådan ca. i starten af træning :cheer: Fik også lavet cable wood chops og ab wheel.

Og så endnu en ting: vægten sagde i dag 65,9 kg. Den var 69,2 d. 1/5. Så nu er vægten endlig på vej ned. Men en del af vægttabet skyldes temmelig sikkert alt det her lejlighedfnidder som har påvirket appetiten :unsure: Må se når jeg lige får lidt mere styr på situationen hvor den så lægger sig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Femina

Good to see you're back on track Tulle! :4thumbup:

Mht. larm fra ens naboerne i beboelsesejendommen, så kender jeg det alt for godt. Også bare fra kollegietiden..

(Hvis der er noget jeg hader mere end noget andet her på jorden, så er det hensynsløs larm/støj :nonono::rocketwhore: :rocketwhore: , når man sover eller læser. Det kan få mig helt op i det røde felt...!

Ville det ikke kunne svare sig for dig, at sende en klage til bestyrelsen/ejerforeningen mhp. at give vedkommende en advarsel, så vedkommende er klar over at det han gør, er til gene? Også som et signal om, at det bare ikke er i orden...

Den slags mennesker (de der larmende nogen...*indsæt en økse*) skal sgu ikke have lov!! Uanset om du flytter eller ej, synes jeg du skal fremsende en klage. Hvis den er velbegrundet, kan den ikke få for lidt!!! :wink:

TIL KAMP IMOD FOLK DER LARMER...! HIT IT!!!

By the way: Fedt, at du ser ud til at være oppe på hesten igen mht. træningen. :superman:

Edited by Femina
Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness onsdag d. 28/5:

Var ikke vildt oplagt i dag, det er min åbneuge på arbejde og har haft en del at se til de sidste dage, men fik nu styret cyklen til Artillerivej da jeg fik fri :4thumbup:

DL (72,5 kg)

Cable row (50 kg)

Cable flies (20 kg)

Skulder a la rotator (6 kg), 4 set

Hammer Curls (9 kg), 3 set

Push down (35 kg), 3 set

Nu har min skulder ellers opført sig fornuftigt længe. Men der sidder åbenbart stadig et eller andet, for da jeg til slut ville lave hanging leg raises i de nyopsatte ribber så nåede jeg lige at hænge mig deroppefra så gjorde det bare ondt :unhappy: Så det er åbenbart ikke en øvelse jeg skal praktisere :unsure: Ellers ganske god træning, der tog lidt lang tid i forhold til øvelserne da jeg hele tiden tog mig selv i at sidde og falde i staver mellem settene :sleepy::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share