Tulles tossestreger II


tulle
 Share

Recommended Posts

Træning i City Fitness mandag d. 30/6:

15 rep, dag 2.

DL (60 kg)

Bænk (25 kg)

Pull down (30kg)

DB shoulder press (7 kg)

Ezbar curls (stang + 7,5 kg)

Lying tricpes ext (16 kg)

Selvom skulderen ikke føltes heeel ok gennemførte jeg træningen og nu bagefter er der ingenting. Sørger for ekstra udstrækning af den både under og efter træning. Håber meget optimistisk at det bare er et spørgsmål om tilvænning da den er blevet skånet temmelig længe :rolleyes:

Og så har jeg ferie den næste uge, dog ikke afslapningsferie, men pakke ned-flytte-pakke ud igen ferie :wacko: Hvis man kan udvikle pludselig allergi overfor flyttekasser og avispapir tror jeg absolut jeg er i farezonen!!! :wink: Men godt jeg kommer væk herfra, i fredags startede naboen hvad jeg tror var privat technorave kl 23!!! Det var, så mine lysestager på sofabordet stod og dansede rundt om sig selv, så meget vibrerede bassen i gulvet hos mig :4ranting: Så lørdag nat sov jeg hos mine bedster, skulle op kl 5 søndag morgen grundet arbejde og skulle ikke risikere at få ødelagt min søvn en gang til. Så selvom det er lidt besværligt med alt det flytteri så er jeg sq godtnok glad for jeg er væk herfra om under 48 timer!!!! :alright:

Link to comment
Share on other sites

Dagens "workout": maling af halvdelen af stuen i den ny lejlighed. Ikke lige noget jeg havde forudset, men da jeg hentede nøglerne i dag sagde sælgeren godtnok at der trængte til at blive malet. Og nu hvor alle hendes møbler var væk måtte jeg give hende ret :freaked: Tror næsten det kan sidestilles med at bruge en armcykel, føltes ihvertfals sådan :tongue: I morgen bliver dagens motion så stafet op og ned til 3. sal med flyttekasser x 2... kan man kalde det her aktiv ferie??? :unsure::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens opture:

jeg har fået flyttet alle mine ting :4thumbup:

jeg er blevet færdig med at male stuen 2 x :4thumbup:

Dagens NEDTUR:

Blev ringet op af bestyrelsen i den gamle lejlighed... køberen er kraftedme sprunget fra i allersidste øjeblik!!! :4ranting: :gun2::rocketwhore: Hun har så åbenbart fundet ud af at hun ikk har råd til at sidde i den når hun begynder at læse til næste sommer.. sådan en narref.. boligkøber :mad: Ja pardon my french, men er det ikke den slags man finder ud af INDEN man siger ja til at købe bolig??? :blink: Det er virkelig noget røv, men må på den igen med annoncer alle de steder jeg kan finde...

Nå men kan slutte med endnu en optur: har haft en velsignet rolig aften, ingen naboer der spiller høj musik, ingen konstant larm fra gaden... bare dejlig fredeligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness tirsdag d. 8/7:

DL (65 kg)

Bænk (30 kg)

Pull down (35 kg)

DB shoulder press (7 kg)

Ezbar curls (stang + 7,5 kg)

Lying tricpes ext (16 kg)

Rigtig god træning med overraskende overskud :alright: Og bare dejligt at komme i gang igen efter en uge i flytningens tegn :yahoo: Er dog ikke helt på plads endnu, men savnede at løfte på andet end flyttekasser :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness torsdag d. 10/7:

15 rep, dag 4.

DL (65 kg)

Bænk (30 kg)

Pull down (35 kg)

DB shoulder press (7 kg)

Ezbar curls (stang + 7,5 kg)

Lying tricpes ext (16 kg)

En slatten omgang i dag :dry: Var også helt smadret da jeg stod op, har ellers fri, men ingen overskud til noget i dag. Kan nok ikke tåle at sove for længe :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nye mål taget i dag:

vægt: 65,5 kg

overarm: 29,5 cm

bryst: 95 cm

talje: 74 cm

hofte: 99 cm

lår: 58 cm

Syntes det var på tide at se hvordan det står til :wink:

vægt: 64,6 kg

overarm: 29,5 cm

bryst: 97 cm

talje: 75 cm

hofte: 99 cm

lår: 57 cm

Ikke de store ændringer, men kan konstatere jeg har opnået et varigt vægttab :bigsmile: Er dog ikke færdig endnu og har fået fokus tilbage på kosten så en måned eller to mere så er den vist ved at være i hus :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness søndag d. 13/7:

15 rep, dag 5.

DL (67,5 kg)

Bænk (30 kg)

DB shoulder press (7 kg)

Ezbar curls (stang + 7,5 kg)

Lying tricpes ext (18 kg)

Fik ikke taget pull downs... men fik til gengæld kørt lidt let squat (og har stadig tendens til at mine ben kramper når jeg kører den :blink: ), lunges i smith, cablecrunches, cable wood chops og lidt push down.

God træning, var lidt træt efter en nat hvor jeg ikke kunne sove og job fra 7-11 :sleepy::smile:

Link to comment
Share on other sites

Minus 1 kg på vægten, og plus to cm på brysterne? Det er dælme en god kur du har fundet dig der :tongue:

Yepski :boobs::laugh: Nej det er temmelig sikkert ryggen der er blevet en smule bredere. De ca 10 kg min vægt har svinget med de sidste 4 år har ikke givet hverken mere eller mindre foran, bare den samme lille A som jeg altid har haft. Hvilket i øvrigt er drønirriterende at kombinere med træning da 85A ikke er den størrelse butikerne har flest af... :dry:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness tirsdag d. 15/7:

15 rep, dag 6.

DL (67,5 kg) Fik et jag i lænden da jeg kom hjem fra træning søndag så kørte i dag (for en sikkerheds skyld) med mit bælte for første gang, gik super :4thumbup: Bænk (32,5 kg) 15 + 13 rep, var åbenbart for optimistisk da jeg satte 2,5 ekstra på :blink:

Pull down (35 kg)

DB shoulder press (8 kg)

Ezbar curls (stang + 10 kg)

Lying tricpes ext (18 kg)

Sluttede med maveøvelser (abwheel og maskine).

Og fik endelig hilst på Jon G :smile:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness søndag d. 20/7:

Der er lige gået lidt flere dage end der burde siden sidste træning, har prioriteret at pleje nogle lidt forsømte sociale kontakter denne uge hvilket bla inkluderede en bytur fredag så sov næsten dagen væk i går :rolleyes:

10 rep, dag 1.

DL (70 kg)

Bænk (32,5 kg)

DB shoulder press (10 kg)

Ezbar curls (stang + 10 kg)

Lying tricpes ext (18 kg)

Udover programmet kørte jeg lidt benpress, push down og mave.

Og kunne i fredags konstatere at mine kære skinnyjeans nu skal have bælte i for at sidde ordentligt :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Femina
I rigtig meget lige måde :bigsmile: Har også lige smidt en kommentar i din log, har stadig griner på over ham mcd fætterens udtryk :tongue:

:laugh: Hvis gulerødderne kostede en tiendedel af det de gør nu, ville jeg (hvis jeg havde tid og energi) gøre det til en sport at opstøve mine gulerodsportioner hos McD!

(Hva' skulle man dog ellers gå derind efter!?! :blink:

Til gengæld er den dér B&J på strøget placeret totalt dårligt! Som om deres is post-2449-1216580221.jpg smager godt!!!! I think NOT! :nonono: )

Edited by Femina
Link to comment
Share on other sites

Til gengæld er den dér B&J på strøget placeret totalt dårligt! Som om deres is post-2449-1216580221.jpg smager godt!!!! I think NOT! :nonono: )

Nej puha skrækkelige is :innocent: Men har vist også fået styret min islyst nu, med häagen daz lørdag og B&J søndag :wub:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness tirsdag d. 22/7:

10 rep, dag 2.

DL (70 kg), 3 set

Pull down (40 kg), 2 set

DB shoulder press (10 kg), 3 set

Ezbar curls (stang + 10 kg), 2 set

Lying tricpes ext (20 kg), 2 set

Bænken var optaget i dag så den blev sprunget over :dry: Er blevet ret så glad for mit bælte, så bruger det stort set hver gang selvom det måske ikke gavner styrken i længden :rolleyes: Til gengæld har jeg ikke haft problemer af nogen art med lænden/ryggen siden jeg begyndte at bruge det :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jogging torsdag d. 24/7:

distance: ca. 5,9 km.

tid: 35.40 min.

avg :heartpump: : 176

max :heartpump: : 188

kcal iflg. pulsur: 486

Var temmelig varmt selvom jeg ventede til omkring kl 21... men skal jo ikke klage over vi endelig får noget sommer :sun:

Link to comment
Share on other sites

Løb fredag d. 25/7:

distance: ca. 5,9 km.

tid: 34.36 min.

avg : 172

max : 188

kcal iflg. pulsur: 442

Super god tur, bedste siden jeg genoptog løberiet i sidste uge!!! Blev lidt øv da jeg så tiden, for syntes ellers der var godt gang i benene og troede den ville være noget hurtigere :blink: Nå det skal nok komme :4thumbup:

Her til aften måtte jeg lige tjekke op på min garderobe, OG der er nu yderligere 4 par af mine gamle jeans jeg kan komme i igen :firebounce: Der er stadig lidt at stramme op i taljen, men total optur alligevel :alright:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness lørdag d. 26/7:

10 rep, dag 3.

DL (72,5 kg), 2 set

Bænk (32,5 kg), 3 set

Pull down (40 kg), 2 set

DB shoulder press (12 kg), 1 set. Det var alligevel lige at tage munden for fuld, så yderligere 1 set med 10 kg :chicken:

Ezbar curls (stang + 12,5 kg), 2 set

Synes ikke lying triceps har kørt ret godt så kørte noget push down i stedet.

Derudover mave i flere udgaver :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Løb mandag d. 28/7:

distance: ca. 5,9 km.

tid: 34.51 min.

avg : 169

max : 182

kcal iflg. pulsur: 434

Rigtig god tur, men undrer mig over at jeg føler det går bedre/hurtigere for hver gang jeg er afsted og kan så konstatere på tiden at det gør det ikke... mystisk :blink:

Link to comment
Share on other sites

Løb tirsdag d. 5/8:

distance: ca. 5,9 km.

tid: 33.17 min.

avg :heartpump: : 172

max :heartpump: : 188

kcal iflg pulsur: 417

Har ikk været så aktiv den sidste uge, har været på miniferie i jylland. Tog afsted torsdag før :devil: overhovedet havde tænkt på at tage sko på!!! Mellem masser af samvær med venner og familie blev det til to små løbeture. Så det var lækkert at komme afsted igen i dag, og oven i købet få skåret over 1 min af tiden. Er alligevel gået ok hurtigt med at komme tilbage i nogenlunde løbeform så skal vist snart til at øge distancen lidt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i City Fitness torsdag d. 7/8:

10 rep, dag 4.

DL (70 kg), 3 set

Bænk (30 kg), 3 set

Pull down (40 kg), 3 set

DB shoulder press (10 kg), 2 set

Ezbar curls (stang + 10 kg), 2 set

Push down, 3 set

Samt lidt blandet mave.

Så gik der lige næsten to uger mellem træningerne. Ellers god træning med overskud. Tager et par dage ekstra med 10 rep grundet pausen. Så kører jeg denne HST færdig og så ved jeg ikke helt hvad jeg så gør... Men det er der jo heldigvis tid til at overveje :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share