DeepCores Log


DeepCore
 Share

Recommended Posts

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Var det lige frustration over manglende positive kommentarer til dit løb, der fik frit spil der?

Det er super-sejt løbet og rigtig hurtigt :superman:

Gid det var mig :devil:

Jeg skal løbe DHL i aften og der kan jeg vist ikke en gang holde den gennemsnitsfart :unhappy::cry:

:tongue:

HAHA! - nej, citatet har nu ingenting med mig at gøre. Synes nu bare at Muhammed Ali er for sej! Men tak for din søde kommentar alligevel :laugh: :laugh: :laugh:

Jeg skal også selv løbe DHL-løbet med min arbejdsplads, dog først her i morgen aften. Tror det bliver rigtig godt. Jeg har ikke været med før, men ved at det er et stort løb. Skal nok blive hyggeligt.

Var i øvrigt inde på DHL hjemmesiden og lure de hurtigste tider fra sidste år. Det er vandt nogle 'overmennesker' fra Sparta, hvor de 5x5km blev tilbage lagt med 1 time og 19 minutter. Det er så lige lidt over 15 minutter på en 5 kilometersrute - pr. mand. Danm, det er jo lige før de faktisk kan slukke på kontakten og være i seng før lyset går ud. :blink: :blink: :blink::crazy: :crazy: :crazy:

Men held og lykke med løbet i aften, jeg kigger nok liiiiiiiige forbi din log for at se hvordan det er gået :4thumbup:

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 540
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Træning mandag d. 3. september 2007

Hviledag

Træning tirsdag d. 4. september 2007

22 minutters intervalløb på løbebånd - 3,22 kilometer.

Skal som nævnt ovenfor løbe DHL staffeten i morgen, så træningen i dag foregik i roligt tempo.

Løb således:

6 minutters opvarmning 6 km/t. --> 9 km/t. --> 11 km/t.

Derefter 1 kilometers løb med 14 km/t. Puls: 163.

3km/t. til pulsen var faldet til 120

200 meter med 15,5 km/t. --> puls 165

3km/t. til pulsen var faldet til 120

200 meter med 17 km/t.

3km/t. til pulsen var faldet til 120

200 meter med 19 km/t.

3km/t. til pulsen var faldet til 120

150 meter med 20 km/t. (puls ca. 171)

Derefter kørte jeg en hurtig og forholdsvis let omgang bænkpres, da jeg lige så at stativet var ledigt.

8 x 70 kg*

8 x 70 kg

8 x 70 kg

8 x 70 kg

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

HAHA! - nej, citatet har nu ingenting med mig at gøre. Synes nu bare at Muhammed Ali er for sej! Men tak for din søde kommentar alligevel :laugh: :laugh: :laugh:

Jeg skal også selv løbe DHL-løbet med min arbejdsplads, dog først her i morgen aften. Tror det bliver rigtig godt. Jeg har ikke været med før, men ved at det er et stort løb. Skal nok blive hyggeligt.

Var i øvrigt inde på DHL hjemmesiden og lure de hurtigste tider fra sidste år. Det er vandt nogle 'overmennesker' fra Sparta, hvor de 5x5km blev tilbage lagt med 1 time og 19 minutter. Det er så lige lidt over 15 minutter på en 5 kilometersrute - pr. mand. Danm, det er jo lige før de faktisk kan slukke på kontakten og være i seng før lyset går ud. :blink: :blink: :blink::crazy: :crazy: :crazy:

Men held og lykke med løbet i aften, jeg kigger nok liiiiiiiige forbi din log for at se hvordan det er gået :4thumbup:

Hehe - jeg forstod heller ikke rigtig hvorfor der stod Muhammed Ali. Troede det var noget i retning af: Jeg er som Lucky Luke: hurtigere end min egen skygge :laugh::laugh:

Held og lykke med løbet i aften - jeg kan jo se i starten af loggen, at du satser på en tid omkring de 20 min eller under :4jumpy:

Hvis jeg lige skal give dig et lille råd, nu du ikke har løbet DHL-stafetten før, så skal det være, at når du kommer ind mellem teltene igen, så er der stadig 6-800 m til mål, så det bliver måske en liiiidt lang spurt, hvis man sætter den ind der :bigsmile: Det lærte jeg sidste år.

Link to comment
Share on other sites

Hehe - jeg forstod heller ikke rigtig hvorfor der stod Muhammed Ali. Troede det var noget i retning af: Jeg er som Lucky Luke: hurtigere end min egen skygge :laugh::laugh:

Held og lykke med løbet i aften - jeg kan jo se i starten af loggen, at du satser på en tid omkring de 20 min eller under :4jumpy:

Hvis jeg lige skal give dig et lille råd, nu du ikke har løbet DHL-stafetten før, så skal det være, at når du kommer ind mellem teltene igen, så er der stadig 6-800 m til mål, så det bliver måske en liiiidt lang spurt, hvis man sætter den ind der :bigsmile: Det lærte jeg sidste år.

Nu har jeg sat citationstegn om Muhammad Alis kommentar - my bad :blush:

Og tak for rådet! Jeg kørte lige ruten en gang på cykel i går, og lagde godt mærke til porten du snakker om. :smile:

Jeg havde som ambition for godt og vel 2 måneder siden at løbe de 5 km på under 20 minutter :blahblah:, men dengang troede jeg også at min vægt ville ligge på et sted mellem 83-85. Min vægt i dag er ca. en kampvægt på 88 kilo og jeg har altså droppet håbet om at komme under de 20 minutter - men har helt sikkert været opsat på at gøre et forsøg til DHL stafetten. :tomaatit:

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 5. september 2007

Løb DHL-stafetten i fælledparken.

Da vi på et hold manglede en løber, fik jeg æren af at løbe to runder - dog ikke lige efter hinanden. :hehe:

1. tur:

5km - 22 minutter og 37 sekunder. :alright:

Gennemsnitspuls: 174

Max puls: 180

2. tur:

5km - 23 minutter og 13 sekunder.

Ingen pulsdata.

Tiderne er jeg ganske godt tilfreds med. Særligt da vi var mange løbere der blev sendt afsted på samme tid (ca. 250 pr. minut) og der var virkelig befolket på stierne, som gjorde det svært at finde og holde et godt tempo. Endvidere var der mange sving i ruten, som også tager lidt af tempoet.

Er nu rigtig godt tilfreds med løbet selvom jeg ikke kom i nærheden af min tidligere PR (21.24) på en 5km.

Desuden var det en super hyggelig aften med kollegaerne. Fik snakket en del med en kollega der har løbet maraton, og som var villig til at dele ud af hans erfaringer og jeg fik en masse gode råd med på vejen. :smile: Nu er der jo også kun lidt over 14 dage til løbet skydes igang. :crazy:

post-13780-1189025640_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 6. september 2007

Hviledag - havde en masse planer og nåede ikke at træne...

Træning fredag d. 7. september 2007

Skal løbe en lang tur i morgen på 33 kilometer(!), og for ikke at få 2 hviledage i streg, blev dagens hjemmetræning en let omgang.

Stiff one-leg deadlift m. 15kg håndvægt, 8 rep. på hvert ben

Stiff one-leg deadlift m. 15kg håndvægt, 8 rep. på hvert ben

15 armstrækker på fingerspidserne

supersæt med

8 rep 15kg one-arm bendover row / hver arm

15 armstrækker på fingerspidserne

supersæt med

8 rep 15kg one-arm bendover row / hver arm

15 armstrækker på fingerspidserne

supersæt med

10 rep 15kg one-arm bendover row / hver arm

Standing one-arm triceps extensions

8 x 15 kg / hver arm

8 x 15 kg / hver arm

8 x 15 kg / hver arm

Hammercurls

8 x 15 kg / hver arm

8 x 15 kg / hver arm

8 x 15 kg / hver arm

8 Clean' press / hver arm med min 15 kilo håndvægt

8 Clean' press / hver arm med min 15 kilo håndvægt - anvendt som substitut for en kettlebell. Ambitionen var at udføre øvelsen som anvist af Guarden til Hard-Core timerne :cool:

-----

Havde lyst til at træne til en omgang seriøst spade, og fyrede op for anlæget mens naboerne så 'Vild med dans' - Ta' den!!!

:shades::devil::king::firebounce:

:4band: :smilerock::showoff:

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 8. september 2007

36 kilometers løb! :firebounce::devil:

Løb de 33 kilometer der var målsætningen for dagens løb på 3 timer og 6 minutter. Derefter snakkede jeg et par minutter med min løbemakker der var kommet ind før mig (på 2 timer og 58 minutter - virkelig flot!), og besluttede at 3 kilometer sagtens kunne vrides ud, da jeg havde en rigtig god dag. Det var godt nok svært at komme i omdrejninger igen efter et par minutters snak, og løb de sidste 3 kilometer ret langsomt - og kom ind over 36 kilometerstregen på 3 timer og 24 minutter.

Jeg føler mig nu rigtig godt forberedt til H.C. Andersen maratonet om 14 dage. Selvom det bliver på et hængende hår om jeg kan formå at komme ind inden sekunderne går hen og akkumulerer sig til 4 timer. Ud fra tiden i dag skal jeg løbe 9 kilometer under 54 minutter, som jeg egentligt håber på er muligt når det gælder :hands:

Jeg må indrømme at det er fedt at prøve kræfter med de lange distancer, men danm hvor er det også bare lang tid at løbe - og det går altså hen og bliver en smule kedeligt at løbe i over 3 timer.

Dette var den sidste rigtig lange tur inden løbet, og de næste to uger står på mild nedtrapning og restutionsløb. Derfor skal der de næste 14 dage cuttes (endnu mere) ned på andet cardiotræning såsom mountainbike og boksning og fokus skal være rettet på løb.

Styrketræningen forsøger jeg at holde i gang bedst muligt. Det bliver ikke sjovt at starte op igen efter dette cardio-flip er overstået...

----

Angående kost, så har jeg gennem de råd jeg har fået i her min log :4thumbup: og i øvrigt stødt på i andre logbøger, samt gennem en masse trial & error, fundet frem til en tilfredsstillende strukturering:

Dagen inden: en masse vand og et godt aftensmåltid, fx 200 gram kylling med ca. 200 gram pasta og grøntsager. Derudover spiser jeg meget slik for at få glykogendepoterne fyldt så meget på som muligt. Og så smager slik jo fantastisk hehe.

Løbsdagen: 4 timer inden løbet skydes i gang spiser jeg ca. 150 - 200 gram hvid pasta og en smule kød, plus et par store glas saftevand. 1 1/2 til 1 time inden spiser jeg min nogenlunde mæt i Frosties med mælk, da de ligger let, og drikker en kop kaffe. Derudover spiser jeg lidt chokolade og et par flødeboller uden bund ca. 15 minutter inden løbet.

Under løbet drikker jeg rigtig meget vand, dvs. en stor slurk vand hver 5 km og desuden løber jeg med en 180ml vandflaske, og ved hvert 10 kilometer mærke indtager jeg noget sukker eller opkvikkende af en art - fx har 30ml Gerimax Ginseng Instant Energy haft en god effekt. Står dog og overvejer noget alm. energidrik, men ved ikke helt hvad endnu - der er jo masser af produkter at vælge imellem, fx en Squeezy.

Umiddelbart efter en lang løbetur spiser jeg chips for at få salt indenbords plus 1 banan, og drikker en masse vand og noget chokolademælk for at få noget protein indenbords også. Evt. også en proteinshake. :4eat:

Jeg må sige at denne kostsammensætning virkede godt ved lørdagens 36 kilometer tur og jeg vil i store træk holde mig til den ved maratonet. Jeg gik under ingen omstændigheder kold som jeg har gjort tidligere - jf. indlæg 41 og indlæg 55 - og jeg synes i øvrigt at jeg kan mærke en betydelig forskel ved at løbe i sådan et vejret vi har nu, der ligger på en 17-19 grader, i forhold til tidligere ture i noget der mindede om 25-27 graders varme. :bigsmile:

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 9. september 2007

Tog en tur i Fitness.dk til en omgang styrketræning :w00t: :

Pecs

Incline barbell bench-press

10x40kg

8x50kg

8x60kg

8x60kg

8x70kg

8x70kg

Back

Seated cabel-row

8x49kg

8x56kg

8x63kg

8x70kg

8x70kg

Delts

Seated dumbbell military press

10x20kg / hver hånd

8x22,5 / hver hånd

8x25 / hver hånd

8x25 / hver hånd

8x 7,5 kg front dumbbell lateral rise

supersæt med

8x 7,5 kg dumbbell middle lateral rise

8x 7,5 kg front dumbbell lateral rise

supersæt med

8x 7,5 kg dumbbell middle lateral rise

8x 7,5 kg front dumbbell lateral rise

supersæt med

8x 7,5 kg dumbbell middle lateral rise

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Opsummering af træning uge 36 (2. - 9. september 2007)

Mandag: Hviledag

Tirsdag: 3,22 km intervalløb

Onsdag: DHL-stafetten, løb 2x5km på 22.37 og 23.13

Torsdag: Hviledag

Fredag: Styrketræning (Dødløft, armstrækker, bend-over row, triceps extensions, hammercurls & Clean n' press)

Lørdag: løb 36 kilometer på 3 timer og 26 minutter (klarede 33 kilometer på 3 timer og 6 minutter og luntede resten af vejen)

Søndag: Styrketræning (Pecs, Back & Delts)

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 10. september 2007

Ufrivillig hviledag - havde planlagt noget træning, men havde en super travl dag.

Træning tirsdga d. 11. september 2007

hmm så er jeg gået hen og blevet en smule syg... danm. :ill:

Havde ellers sat hele ugen af til løb og forbedredelse til maratonet om 12 dage..

Nå, men en hviledag igen i dag til mig, selvom min planlægning ryger på det.

I øvrigt købte jeg en Ipod Shuffle i går til de lange løbeture. Den er godt nok en lille satan - og et godt køb, synes jeg. Det er nu lidt sent at købe sådan en, men så kan jeg tage den med under maratonet. Synes godt nok at 3 timers løb var en smule kedeligt i længden, så håber på at min nye Ipod kan underholde mig en smule :cooldance:

Desuden kan den jo både bruges til fremtidige løb og MTB-ture.

Link to comment
Share on other sites

Hello Stick-Boy :laugh:

Godt at se du er ved at være forberedt - lad nu være med at spolere det ved at blive syg.

Bliver godt når du får det overstået, så du kan komme i gang med noget rigtig træning igen - med mindre du altså har besluttet dig for at være kronisk slap :tongue:

Så vidt jeg kan regne ud, må du være klar til en omgang HardCore den 2. okt. - og det er ikke et forslag, det er en ordre! :4whip:

Ses Champ...

/M.

Link to comment
Share on other sites

Hello Stick-Boy :laugh:

Godt at se du er ved at være forberedt - lad nu være med at spolere det ved at blive syg.

Bliver godt når du får det overstået, så du kan komme i gang med noget rigtig træning igen - med mindre du altså har besluttet dig for at være kronisk slap :tongue:

Så vidt jeg kan regne ud, må du være klar til en omgang HardCore den 2. okt. - og det er ikke et forslag, det er en ordre! :4whip:

Ses Champ...

/M.

Hva' såååå Sjamp!

Siden du spiller så smart :4smartass:, så kan du stadig nå at tilmelde dig maratonet, så kan vi jo løbe det sammen.... :gun2:

Det værste er sgu nok at der er noget sandhed over at styrken absolut ikke er hvad den har været. Men det skal der sgu rettes op på :devil: Og et par Hard-Core timer bliver det helt sikkert også til.

I øvrigt så har jeg hørt om en ny øvelse indenfor funktionel træning du må prøve af, den kaldes 'low-pants lunges' (smart forkortet LPL); du tager bukserne ned om anklerne og laver så lunges, bare med ekstra modstand fra elastikken i bukserne. Det må du sku prøve af en tidlig morgen på bryggen!! Tror nok øvelsen stammer fra din ven Pavels bog "The Naked Warrior"... get it... naked warrior.... :biggrin:

Hehe du kan evt. logføre det således: 3 sæt LPL - LOL* :tease:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 12. september 2007

Så gik der endnu en dag uden træning - irriterende hvor flad man bliver af en omgang influenza. Havde ellers planlagt at løbe 10kilometer og bokse om aftenen. Vågnede i morges, og skulle absolut ikke ud og løbe, så dagen har jeg brugt på min sofa begravet under en dyne. Virkelig frustrerende.

Lidt træning blev det dog til alligevel.

100 armstrækker fordelt over 5 sæt af 20

10 x front squat m. to 15 kilo håndvægte

10 x front squat m. to 15 kilo håndvægte

10 x front squat m. to 15 kilo håndvægte

8 x Dumbbell Hammercurls m. 15 kilo / hvert hånd

8 x Dumbbell Hammercurls m. 15 kilo / hvert hånd

8 x Dumbbell Hammercurls m. 15 kilo / hvert hånd

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 13. september 2007

Løb 10 kilometer på 52.54.

Er godt træt af at være syg og ikke kunne træne, så tog en 10 kilometers løbetur i det gode vejr, iført den resterende feber og en kæmpe snotnæse. Dette, samt 4 dages udeblivende løbetræning, satte sig igennem efter 3 kilometer, hvor jeg måtte ned og gå, da jeg fik en seriøs omgang sidesting. :hmmm: Tiden blev som følgende ikke helt i top; nu håber jeg bare på at have banket al influenzaen ud af mit system.... 7-9-13 :raisebrow:

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 14. september 2007

Flot Casper! - efter løbeturen i går fik min forkølelse nyt liv og jeg har måtte holde en træningsfridag.

Fik dog kørt 16 kilometers bykørsel på MBT - var ude i en MTB butik og købe det sidste cykelgrej til MTB marathonet d. 30. september.

Træning lørdag d. 15. september 2007

Er stadig ret forkølet, men det går fremad.. I hope..

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 16. september 2007

Er stadig forkølet, men kunne ikke holde mig fra at tage i Fitten og køre lidt forskelligt intervaltræning. :firebounce:

I alt lidt over 1 times træning.

Løb - ca. 3 kilometer på omkring 20 minutter:

1 km opvarmningsløb (9-10 km/t.)

400 meter med 16 km/t.

3 km/t. til pulsen var faldet tilstrækkeligt

400 meter med 16 km/t.

3 km/t. til pulsen var faldet tilstrækkeligt

300 meter med 17 km/t.

3 km/t. til pulsen var faldet tilstrækkeligt

300 meter med 17 km/t.

3 km/t. til pulsen var faldet tilstrækkeligt

Roning:

500 meter - 1 minut og 40 sek.

500 meter - 1 minut og 43 sek.

1000 meter m. jævn intensitet - 4 minutter og 43 sek.

Boksning:

Derefter stod den på løs boksning på sæk med en masse blandede slag og spark. :bruce:

3 runder af 4 minutters varighed.

Hammercurls

8 rep. m. 15 kg dumbbell / hver hånd

8 rep. m. 15 kg dumbbell / hver hånd

8 rep. m. 15 kg dumbbell / hver hånd

Fedt at få trænet igen, men har desværre efter træning været fuldstændig bombet og tappet for energi.

Link to comment
Share on other sites

Opsummering af træning uge 37 (10. - 16. september 2007)

Mandag: Hviledag

Tirsdag: Syg - Ingen træning

Onsdag: Syg - Let styrketræning

Torsdag: Syg - 10 kilometers løb

Fredag: Syg - Ingen træning (fik dog kørt 16 km MTB bykørsel)

Lørdag: Syg - Ingen træning

Søndag: Stadig en smule syg. Intervaltræning: Løb, roning & boksning :4boxing: plus en let omgang styrketræning.

Nu er der præcis en uge til H.C. Andersen marathonet skal løbes, så jeg håber på at sygdommen forsvinder snarest, så jeg kan komme i gang igen med forberedelserne til løbet.

Er nu lidt frustreret over at have været syg denne uge - lidt dårlig timing, men tager det nu som det kommer. På trods af at jeg er bagud i forhold til mit løbetræningsprogram, fokuserer jeg fortsat på at drosle ned for træningen, så jeg bliver bedst muligt klart til 'løbeturen' på søndag. Og selvom jeg har været syg gennem det meste af denne uge, synes jeg nu at jeg er meget godt forberedt til løbet.

I næste uge skal jeg køre restutionstræning, dvs. 5 km løb tirsdag og torsdag, 2 km lørdag og maraton søndag :excl: Måske smider jeg en let løbetur ind mandag også, da jeg næsten ikke har trænet i denne uge. Og så skal der spises en god mængde kulhydrater og drikkes rigeligt, særligt de to sidste dage op til løbet. :bigsmile:

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 19. september 2007

Har stadig ikke kunne ryste sygdommen ud af kroppen, selv om det har været ambitionen siden søndag, da jeg ikke har trænet siden.

I dag har jeg det nogenlunde OK, men er ikke 100 procent klar, og kørte lidt løb for ikke at falde helt af på den. :blush:

Løb 3 km på løbebånd i maratontempo - dvs. 10-11 km/t.

derefter

10 minutters løs boksning på sæk - en god og motiverende omgang box med blandede slagkombinationer og spark.

Sluttede af med en opkvikkende tur i saunaen :yo:

Nu står den på en omgang skinke, grøntsager og pasta :4mewantfood:

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Nå, jeg daffede til lægen i dag og fik så en 10 dages penicillinkur i mod den 'halsbetændelse' jeg har erhvervet mig... :sneaky2:

Det var så dødstødet mod sidste håb om at blive klar til H.C. Andersen Marathon på søndag. Jeg kommer ikke til at blive frisk og kan ikke stille til start. Danm... Men hvad faen, den sidste uges forberedelser til søndagens løb har også været helt i skoven pga. sygdom. Havde nu overvejet at løbe alligevel, men det ville nok bare blive en katastrofe.

Nu har penicillinen bare at få mig på toppen igen hurtigst muligt :ill::rocketwhore:

Nå, men har set mig lidt om efter et andet maratonløb, og har besluttet at løbe Amsterdam Marathon d. 21. oktober. Løbes det skal der sgu! Amsterdam Marathon er det 12 største i verden, og det skal nok blive en god oplevelse.

Så nu er første mål at blive frisk til 67 kilometer MTB-løb d. 30 september, køre et godt løb, og derfra sørge for at være klar til maraton i Holland om godt og vel en måneds tid. :smile:

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Ærgeligt med din sygdom mester.

Tror helt sikkert det bliver en fed oplevelse at løbe i amsterdam :smile:

Tak skal du have Jacob.

Jeg håber nu også at det bliver en god oplevelse at løbe i Amsterdam.

Siden løbet er i slutningen af oktober, går der sgu nok yderligere lidt tid inden jeg kommer til dine Hard-Core timer, men ser frem til at starte op igen :bigsmile: (hmm her mangler i øvrigt en kettlebell smiley herinde på forummet... :blink: )

Øv, det var sgu da ærgeligt med det Marathon, nu når du ellers havde forberedt dig så godt.

Men synes at det er klogt af dig at tage et andet Marathon der ligger tæt på så du kan udnytte den form du har bygget op.

God bedring med sygdommen :smile:

Jo, det er pisse surt at blive syg lige nu - og så i så lang tid... og jeg er ellers syg ret sjældent; men løbes det skal der sgu, om det så bliver i Amsterdam eller Odense. :w00t:

Ser ellers frem til at høre hvor hurtigt du har klaret maratonet på søndag. Din form synes jo at være helt i top, af hvad jeg har kunne læse på din log :4thumbup:

Held og lykke herfra :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 21. september 2007

Lidt stille og rolig hjemmetræning:

Push-ups / Biceps

20 armstrækker

supersæt med

6 x DB hammercurls m. 15 kilo / hver hånd

20 armstrækker

supersæt med

6 x DB hammercurls m. 15 kilo / hver hånd

20 armstrækker

supersæt med

6 x DB hammercurls m. 15 kilo / hver hånd

Abs

2 x 6 evil wheel roll-outs :devil:

Triceps

Seated DB Triceps press

8 rep. m. 15 kilo

10 rep. m. 15 kilo

12 rep. m. 15 kilo

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share