DeepCores Log


DeepCore
 Share

Recommended Posts

  • Replies 540
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Held og lykke på Søndag. Bare gi' den gas :superman:

Glæder mig til at hører hvordan det er gået :cool:

God fornøjelse på søndag! Lad os få en løbsberetning, når du er tilbage igen :bigsmile:
Hej Casper

Lige et :cheer:GO GO GO :cheer: herfra

Rigtig god fornøjelse - også jeg glæder mig til at høre om løbet :bigsmile: !

/ :sun:

Tak skal i have for tankerne! :smile:

Den skal bare have gas til løbet. Ser virkeligt frem til det. Synes stadig det er lidt sjovt, at man som del af ruten skal løbe ned langs en flod, for at så at løbe op langs floden igen på den anden side. Det betyder, rent praktisk, ifølge mine beregninger, at når jeg begynder at løbe ned langs floden omkring 13km mærket, kan jeg se de førende etiopiere og kenyanere komme spåååånsende af sted på den anden side - sådan ca. ved 25km mærket....

Det er sguda lidt tragikomisk! :tongue:

Og jo, jeg skal nok komme med en beretning fra løbet. Nu må vi se hvordan det går.

Regner lidt med at være flyvende de første 20 km, for mere at minde om en Dash-8 ved målstregen

:laugh: :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 18. oktober 2007

20km transportcykling

6 km restutionsløb i Utterslev mose. Jeg glemte mit pulsur i dag :nonono:, men tiden har ligget på ca. 30 minutter.

Synes nu at jeg er OK klar til maratonløbet, selv om man jo aldrig bliver helt så klar som man gerne ville være... :wink:

Og så er det ret så frustrerende at holde så meget pause fra træning op til løbet, som jeg har holdt denne uge og til dels i sidste uge. Det, plus at jeg kører en masse komplekse kulhydrater indenbords til dagligt, gør at jeg virkelig har meget rastløshed og energi i kroppen der bare skal brændes af.

Og 6 km i morges var absolut ikke en særlig lang løbetur - var nok varmet op af mit langsomme tempo omkring de 4 kilometers løb. Men på den anden side er pointen vel med en nedtrapningsperiode at få glykogendepoterne fyldt godt op :4mewantfood:

I morgen kører jeg så til Amsterdam og kommer hjem mandag.

Ser nu rigtig meget frem til løbet og turen i det hele taget :4thumbup:

Casper over n' out!

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 21. oktober - Amsterdam Marathon 2007

Tid: 4:01:15

Det lykkedes, jeg fik gennemført en maraton - og jeg er rigtig glad!! :4thumbup: Men for satan, hvor var det hårdt. Det var uden sammenligning det hårdeste jeg nogensinde har prøvet. Jeg var meget tæt på at komme under 4 timers grænsen, som et eller andet sted var ambitionen, men jeg kan sige så meget, at jeg ikke på nogen måde kunne have løbet hurtigere. Den fik alt hvad jeg havde at give, og jeg er af den grund meget glad og stolt over tiden :superman:

Løbet var virkelig en stor oplevelse!

Amsterdam Marathon var et kæmpe løb og der var godt og vel i alt 24.000 løbere. Inden starten blev vi inddelt i grupper efter vores forventede sluttider, og da startskuddet lød kl. 10.30, var tempoet i orange gruppe, som jeg var del af, præget af at alle lige skulle i gang og finde et passende løbetempo. Derfor var de første par km lidt kaotiske, selvom løbet gled i en jævn strøm. Jeg passerede fartholderne med 4.15 relativt hurtigt og var ved godt mod. Jeg løb ret langsomt til at starte med, for at varme ordentligt op og undgå skader. De første 10 km gled sådan set af sted og min mellemtid sagde 54.55, hvilket jeg vurderede var lidt langsomt.

De følgende 10 km satte jeg lidt tempo på, uden rigtigt at forcere mit løb. Jeg var rigtig godt kørende, knæet klagede ikke og læggen var i orden, og jeg fik drukket rigeligt og spist en squeecy (noget energi gel). :4jumpy: Jeg fik omkring de 14-15 km overhealet 4.00 fartholderne, der var startet lidt tidligere end jeg, og regnede ud at jeg var ca. 5 minutter foran en tid på 4 timer.

Ved halvmaratonet var jeg stadig ret frisk. Jeg fik overhealet 2 gutter der løb i et kirurg outfit, og en der var klædt ud som en giraf der blev holdt i snor af to løbere der var klædt ud som jægere :bigsmile: Stemningen var i top og der var massere af tilskuere i høj humør. Ved 25 kilometer mærket kunne jeg godt mærke at jeg havde løbet i ca. time 1 og 55 minutter, men havde det stadig OK. Jeg kunne se at nogle løbere havde været nede og bide i asfalten og blødte fra knæ og albuer. En kvinde lå og kastede op, kom lidt omtumlet op at stå igen og løb så videre.

Omkring 28 kilometer mærket kunne jeg godt mærke at jeg begyndte at være en smule brugt, ligesom mange af de andre løbere. Og flere var begyndt at gå. Jeg kunne godt løbe videre, men nu begyndte det at blive hårdt. Jeg begyndte seriøst at se frem til vanddepotet omkring de 30 kilometer, hvor jeg tillod mig selv at gå et stykke mens jeg drak. Vanddepotet ved de 30 km var en befrielse at nå, og jeg nåede depotet efter ca. 2 timer og 45 minutters løb. Jeg holdt stadig de 5 minutters forspring, var jeg opmærksom på.

Jeg holdt mig selv løbende de næste km indtil jeg nåede 35 km vanddepotet, hvor jeg igen gik og drak. Nu var jeg seriøst presset - der var intet tilbage af energi, jeg havde hovedpine, begge mine knæ var ømme, mine lårmuskler føltes som en rodet høstak af muskelfibre og mine ben var rigtig rigtig tunge, og for satan hvor gjorde de nas. Mit tempo var dalet en smule og jeg begyndte at blive overhealet af løbere jeg havde overhealet omkring de 13 km. DOH! Og de strømmede forbi mig. Desuden havde det været en kamp ikke at komme ned at gå, og efter 36 kilometre gav jeg efter. I alt var jeg nede og gå 4 gange, ca. 30 sekunder af gangen, på de sidste km mod mål - og det hjalp, selv om jeg vidste at tiden tikkede derudaf.

Ruten førte ind mod midtby igen og der begyndte at komme flere og flere tilskuere til. Jeg passerede et rytmisk samba band iklædt grønne og lyserøde farver, som gav et sløvt smil på læben hos de fleste, mig inklusivt. Blandt løberne var der flere der havde seriøse smerter, ligesom mig selv, og der blev ikke talt ret meget mere. Jeg passerede en del der stod og strakte ud, og der var flere der var nede at gå. Omkring de 38 kilometre passerede 4.00 fartholderen mig, som var lidt af et slag. Jeg prøvede at holde ved, men måtte slippe gruppens tempo.

Omkring de 39 kilometre vendte ruten tilbage til en park, hvor vi havde løbet igennem i starten af løbet, hvilket igen gav mig mod og motivation - selv om mine ben var fuldstændig mørbankede! I parken passerede jeg 40 km porten og vidste godt at en tid under 4 timer var tabt; men jeg kunne ikke være mere ligeglad, jeg skulle bare i mål og slippe ud af dette selvpineri!

Den sidste kilometer i smertehelvede gik faktisk OK, da jeg nu vidste hvor jeg skulle hen. Jeg fulgte efter en lidende spanier mod det olympiske stadion i Amsterdam, og pressede mig til at løbe de sidste få metre i mål. Det var en STOR OPLEVELSE at løbe over målstregen!! :4thumbup:

Da jeg var kommet ind, hang jeg over et jernhegn et stykke tid, og forsøgte så at gå. Mine ben var syrede fuldstændig til. Jeg måtte vralte 50 meter af gangen, for så at sætte mig ned igen. Når jeg gik, var jeg fuldstændig stiv i kroppen og jeg kunne nu mærke at en nerve havde sat sig i klemme et sted ved mit højre skulderblad, så jeg måtte stift holde højre arm ned langs siden for at det ikke gav et smertefuldt ryk i mig. Danm, det var ikke sjovt. Det maraton mærkedes som 42.192 piskeslag... Jeg fik en medalje om halsen og et plastikoverslag på, og vraltede så ud og mødtes med min far, som var taget med ned for at se løbet og havde stået og heppet på ruten. :smile: Jeg fik humpet mig ned til bilen og herfra gik turen mod København.

I går, mandag, havde jeg seriøse problemer med at komme op at stå og jeg gik på helt stive ben. Det var fuldstændigt sindsyge DOMS, som jeg aldrig har oplevet før :4crutches: I dag, tirsdag, er benene kommet lidt ind i kampen igen, de er meget ømme, og jeg tror godt at jeg kunne løbe hvis jeg skulle - men vil absolut ikke forsøge på det!! :bigsmile:

Jeg gør det aldrig igen!! :laugh::laugh::laugh:

Mellemtider, med mine 5 km tider i parentes:

Netto tussentijden (verschil)

5 kilometer 27:59 (27:59)

10 kilometer 54:55 (26:56)

15 kilometer 1:22:25 (27:30)

20 kilometer 1:49:35 (27:10)

Halve marathon 1:55:44

25 kilometer 2:17:00 (27:25)

30 kilometer 2:45:40 (28:40)

35 kilometer 3:15:47 (30:07)

40 kilometer 3:48:03 (32:16)

marathon 4.01.15

Gennemsnitspuls: 161

Gennemsnitsfart: 10,494 km/t

5,43 minut pr. kilometer

Placering i kategorien for løbere under 35 år: 4045 ud af 6522

Et par stemningsbilleder:

(De sidste metre mod mål - jeg løber midt i billedet)

post-13780-1193143927_thumb.jpg

:tongue:

post-13780-1193143911_thumb.jpg

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Så kan jeg passende lige nå at smide et tillykke, inden du er kommet retur.

Stærkt løbet! :superman:

Du får lige en uges tid til at komme ovenpå igen, inden du melder dig under fanerne.

Og du skal ikke engang overveje at prøve at snige dig uden om - bliver kun værre for dig selv, hvis jeg skal trække dig med :4whip:

Tak skal du have Champ!!

Jeg er rigtig glad for at have kommet igennem :4thumbup:

Og du har ret, nu skal vægtene i Fitness.dk atter smides rundt. Bliver også lidt surt at skulle tilbage til dit tuderi.

Jeg håber du har fået trænet tårekanalerne op mens jeg har været væk, så du ikke krakelerer så let!! :tongue:

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Hej Casper

Tillykke med marathonen. Det må være lækkert at give den et flueben på to-do-listen :superman:

God beskrivelse af løbet - man kan næsten selv mærke smerten i benene :laugh:

Er det ved løsne lidt i musklerne?

Nu ved jeg så også, hvad jeg skal se efter til noget HardCore snart :wink:

CU - Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Hej Casper

Tillykke med marathonen. Det må være lækkert at give den et flueben på to-do-listen :superman:

God beskrivelse af løbet - man kan næsten selv mærke smerten i benene :laugh:

Er det ved løsne lidt i musklerne?

Nu ved jeg så også, hvad jeg skal se efter til noget HardCore snart :wink:

CU - Marianne.

Hej Marianne,

Tak skal du have, jeg er også godt glad for at have gennemført! Det er rigtig rart at krydse maratonet af på to-do-listen! :smile:

Og jo, jeg ser godt mørbanket ud på billedet, så det passer vel meget godt på hvordan jeg ser ud efter en times Hard-Core :4thumbup:

C'ya!

Casper

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 24. oktober 2007

Fik kørt en omgang styrketræning i dag, samt 2 km restutionsløb.

De næste 3 uger vil mit fokus være på at komme igang med styrketræningen igen.

Jeg vil prioritere boksning hver onsdag, samt snuppe en Hard-Core time ind imellem om tirsdagen, hvor det passer ind. :4thumbup:

Nå, men til dagens træning:

Bryst

Flat BB Bench Press

12 x 60 kg

8 x 80 kg

8 x 90 kg

8 x 90 kg

Dropset: 8 x 90 kg - 4 x 80 kg - 4 x 60 kg

Incline DB Bench Press

8 x 20 kg

8 x 22,5 kg

8 x 22,5 kg

8 x 22,5 kg

Flyes

8 x 15 kg

8 x 15 kg

8 x 15 kg

Triceps

Dips

3 x 6 stk

French Press EZ bar

6 x 30 kg

6 x 30 kg

6 x 30 kg

2 km restutionsløb - 15 min 25 sek.

Mine ben er stadig en smule ømme og mit energiniveau er ikke helt i top, højst sandsynligt som følge af løbet i søndags. Men udover det, har jeg også spist ret usundt de sidste par dage. Hvad kan man gøre når man kan få 45 stk chokolade skildpadder for 40 kr ved den tyske grænse.....

post-13780-1193250316_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 29. oktober 2007

Jeps, så blev jeg syg igen i sidste uge - derfor ingen træning siden onsdag.

Har stadig em smule feber og det kunne mærkes på energiniveauet i dag.

Fokus lå på ryg / biceps.

Deadlift

8 rep / 75 kg

8 rep / 75 kg

8 rep / 75 kg

8 rep / 75 kg

8 rep / 75 kg

Yate Rows

12 rep / 40 kg

10 rep / 50 kg

8 rep / 55 kg

8 rep / 55 kg

8 rep / 55 kg

Lateral Pulldown

Wide grib

8 rep / 42 kg

8 rep / 49 kg

8 rep / 56 kg

Narrow grib

8 rep / 56 kg

8 rep / 56 kg

Standing BB Biceps curl

8 rep / 27,5 kg

8 rep / 27,5 kg

8 rep / 27,5 kg

8 rep / 27,5 kg

-----

Morgenvægt 88,5 kg

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 30. oktober 2007

Det gør godt nok nas at starte op igen med styrketræningen, har haft rigtig meget ømhed efter træningen i går. :devil:

Fortsatte i dag med at komme igang med styrketræningen igen, med en ret let omgang træning (ca. 40 minutter), så jeg kan være nogenlunde fri for ømhed i morgen - forhåbentlig - og dermed frisk til boksning.

Fokus: skuldre / ben

Standing Military Press

12 reps / 20 kg

10 reps / 30 kg

10 reps / 40 kg

8 reps / 45 kg

8 reps / 50 kg

Squat

8 reps / 40 kg

8 reps / 60 kg

8 reps / 60 kg

Min lænd forhindrede nogle gode reps pga. DOMS, så måtte droppe øvelsen for i dag.

Standing Lateral Raise

8 reps / 7,5 kg håndvægt (hver hånd)

8 reps / 7,5 kg håndvægt (hver hånd)

8 reps / 10 kg håndvægt (hver hånd)

8 reps / 10 kg håndvægt (hver hånd)

8 reps / 10 kg håndvægt (hver hånd)

Rotary Calf Machine

12 reps / 45 kg

12 reps / 50 kg

12 reps / 55 kg

10 reps / 60 kg

10 reps / 65 kg

14 km cykling

Alt for i dag..

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Træning tordag d. 1. november 2007

Egentligt var det meningen at jeg skulle ha' været til boksning i går, men måtte droppe at komme afsted, da jeg havde stjerne meget ømhed i lænden... :annoyed: Det har uden tvivl været nogle effektive dødløft / yate rows i mandags. Hmm ved ikke helt om det er godt eller skidt at jeg bliver så øm :raisebrow:

Daffede i fitness.dk i dag og trænede Bryst / Triceps / Mave

Opvarmning: 2 km på kondicykelen (4 minutter og 27 sek.)

Flat BB Bench Press

12 reps / 60 kg

12 reps / 60 kg

10 reps / 80 kg

8 reps / 90 kg

8 reps / 90 kg

Dropset: 8 reps / 95 kg, 4 reps / 80 kg, 8 reps / 60 kg

(Kan allerede nu mærke at styrken går fremad igen. Sidst jeg trænede denne øvelse var 90kg max, og i dag var 95kg ikke det tungeste jeg kunne have taget. Der er dog stadig langt til de 120kg jeg løftede før maratontræningen blev skudt igang før sommer)

Incline BB Bench Press

12 reps / 30 kg

8 reps / 50 kg

8 reps / 60 kg

8 reps / 60 kg

Dips

3 x 8 reps

Triceps Rope Pulldowns

8 reps / 20 kg

8 reps / 25 kg

8 reps / 25 kg

Ab wheel roll outs (Udført med vægtstang, fra stående til udstrakt liggende position - kun negativer)

2 x 6 reps

Lying DB Flyes

6 reps / 17,5 kg

6 reps / 17,5 kg

6 reps / 20 kg

6 reps / 20 kg

Det her ser danm funny ud - kæft' en spade! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 2. november 2007

Træning i dag: Skuldre / Ryg / Biceps

16km transportscykling

Opvarmning 2 km på Technogym kondicykel: 4 min. og 19 sek.

Standing BB Military Press

8 reps / 40 kg

8 reps / 40 kg

8 reps / 40 kg

8 reps / 40 kg

6 reps / 40 kg

Light weight, baby!!

Standing BB Bend Over Rowing

12 reps / 40 kg

8 reps / 50 kg

8 reps / 60 kg

8 reps / 70 kg

8 reps / 70 kg

One Arm Dumbell Row

12 reps / 20 kg (hver side)

8 reps / 25 kg (hver side)

8 reps / 27,5 kg (hver side)

8 reps / 30 kg (hver side)

8 reps / 32,5 kg (hver side)

Lying Laterals - Cabel Cross (rear delt)

12 reps / 2 x 10 kg

12 reps / 10 kg

12 reps / 10 kg

Lateral Pull Downs (Træk til bryst)

12 reps / 49 kg

8 reps / 55 kg

8 reps / 55 kg

8 reps / 60 kg

4 reps / 60 kg (var godt mærket her)

Upright Rows

8 reps / 22,6 kg

8 reps / 35 kg

8 reps / 35 kg

Nutin' but a peanut!

Seated DB Incline Hammercurls

8 reps / 10 kg (hver hånd)

8 reps / 12,5 kg (hver hånd)

8 reps / 12,5 kg (hver hånd)

High Rows (maskine) - selvom jeg prøver at undgå maskiner, er denne faktisk ret OK.

8 reps / 20 kg (hver hånd)

8 reps / 25 kg (hver hånd)

8 reps / 30 kg (hver hånd)

Fed træning! Fik sgu sved på panden i dag :weight_lift:

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 3. november 2007

Har voldsomme DOMS i mavemusklerne efter de ab roll outs i onsdags... :sneaky2: Så det var lidt begrænset hvilke øvelser jeg kunne lave i dag. Besluttede at træne ben. Var lidt presset på tiden, så træningen blev i alt på ca. 45 minutter

Squat

12 reps / 31 kg

12 reps / 51 kg

8 reps / 71 kg

8 reps / 81 kg

8 reps / 91 kg

8 reps / 101 kg

Har ikke trænet squat fokuseret i laaaaang tid, men det er ser OK ud med styrken - håber på at den kommer op på et nogenlunde niveau inden jul.... (Desuden er de 8 reps med 101 kg set kønnere...

Walking Lunges w. 10 kg DB i hver hånd

2 x ca. 25 skridt

Rotary Calf Machine

12 reps / 45 kg

12 reps / 50 kg

12 reps / 55 kg

12 reps / 60 kg

Leg Extensions

8 reps / 35 kg

8 reps / 35 kg

8 reps / 35 kg

Øvelsen mærkes ikke godt for mit knæ, så jeg stoppede her

Derefter 15 min. løs boksning på sæk, med få pauser.

Om få timer vil jeg daffe ind på en sportscafe her i byen og se Kessler / Calzaghe kampen, sammen med en flok gutter fra boksning. Det bliver et BRAG af dimensioner og den ultimative drengerøvsaften!

Det bliver en rigtig svær kamp for Kessler, men jeg satser på at han KOer Calzaghe i 9. runde, ved at lande et højre kryds på Calzaghes kæbe. Småkage! Lights out!

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 5. november 2007

Ærgerligt at Kessler tabte i lørdags/søndags - men der er vel ikke meget andet at sige, end at Calzaghe var for hurtig.. Men kanon fed aften lørdag - hvorfor søndagen stod på en grum omgang tømmermænd.

Havde i øvrigt virkelig meget ømhed i benene og i mavemusklerne søndag (samt lidt i dag) - det var noget med at falde baglæns ned i en stol for at undgå smerten HAHA - så kan jeg lære at starte op med squat igen.

Tog en kort tur i centeret i dag og kørte bryst / triceps / biceps post-13780-1194284195.gif

Incline BB Bench Press

12 reps / 40 kg

10 reps / 50 kg

8 reps / 60 kg

8 reps / 70 kg

8 reps / 80 kg

8 reps / 80 kg

(korte pauser mellem hvert sæt)

Incline DB Flyes

8 reps / 12,5 kg

8 reps / 17,5 kg

8 reps / 17,5 kg

8 reps / 17,5 kg

Dips

12 reps BW

10 reps BW

8 reps BW

Pulldowns w. Straight Bar

8 reps / 20 kg

4 reps / 25 kg (har stadig ret ondt i mavemusklerne, som kunne mærkes - stoppede derfor her)

Standing BB Biceps Curl

8 reps / 25 kg

8 reps / 35 kg

8 reps / 35 kg

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 9. november 2007

Havde ikke meget tid i dag, så det blev en hurtig omgang træning. Har stadig meget ondt i benene efter boksning i onsdag, så øvelser der involverer benene for meget blev skippet. Overvejer lidt i øjeblikket om jeg skal starte et Bill Starr program op, hvorfor jeg så småt er begyndt at banke hele kroppen igennem ved hver træning :superman:

I dag blev det til:

Flat Bench Press

8 reps / 60 kg

8 reps / 80 kg

8 reps / 80 kg

8 reps / 90 kg

8 reps / 90 kg

Cabel Cross Flyers

8 reps / 20 kg

8 reps / 25 kg

8 reps / 25 kg

One Arm Bend Over Row

8 reps / 25 kg (hver side)

8 reps / 30 kg (hver side)

8 reps / 32,5 kg (hver side)

8 reps / 32,5 kg (hver side)

BB Clean n' Press

6 reps / 50 kg

6 reps / 50 kg

6 reps / 50 kg

Standing DB Hammercurls

8 reps / 10 kg (Hver hånd)

8 reps / 12.5 kg (Hver hånd)

8 reps / 12,5 kg (Hver hånd)

Pull Downs

8 reps / 42 kg

8 reps / 49 kg

8 reps / 56 kg

8 reps / 63 kg

BB Wrist Curls

3 x 8 reps / 15 kg

Ground Base High Pull - Standing Shrugs

8 reps / 80 kg

8 reps / 80 kg

8 reps / 80 kg

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 11. november 2007

Fik braget en times træning af i dag; kørte fullbody, med fokus på ryg. :superman:

Pull Ups

20 reps / BW

Dead Lift

12 reps / 60 kg

10 reps / 60 kg

6 reps / 80 kg

6 reps / 80 kg

Må desværre nok indrømme, at de sidste løft var en smule hårde :crazy:

Jeg er godt nok gået ned i styrke i denne øvelse, så dødløftet skal klart prioriteres fremover :devil:

See Saw Rows

8 reps / 25 kg (hver side)

8 reps / 25 kg (hver side)

8 reps / 25 kg (hver side)

8 reps / 27,5 kg (hver side)

8 reps / 27,5 kg (hver side)

Dips

12 reps BW

10 reps BW

8 reps BW

6 reps BW

4 reps BW

Ab Roll Outs

2 x 6 reps

EZ bar Preacher Curls

10 reps / 20 kg

8 reps / 25 kg

6 reps / 30 kg

6 reps / 30 kg

2 reps / 35 kg

4 reps / 30 kg

DB Lateral Rises

8 reps / 10 kg

8 reps / 10 kg

8 reps / 10 kg

-----

12 km cykling

Alt for i dag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 13. november 2007

Har en smule ømhed efter i mandags, særligt i mavemusklerne og i de øvre rygmuskler. Kørte i dag 1 1/2 times styrketræning i Fitness.dk på Nygårdsvej. :4thumbup:

BB Bench Press

8 reps / 60 kg

8 reps / 60 kg

8 reps / 80 kg

8 reps / 90 kg

8 reps / 95 kg

8 reps / 100 kg

8 reps / 80 kg

Er så småt begyndt at komme i omdrejninger igen :devil:

Squat supersæt m. 20 armstrækker

8 reps / 60 kg - 20 armstrækker

8 reps / 80 kg - 20 armstrækker

8 reps / 90 kg - 20 armstrækker

8 reps / 90 kg - 20 armstrækker

8 reps / 60 kg - 20 armstrækker

Clean n' Jerk

8 reps / 40 kg

8 reps / 40 kg

8 reps / 40 kg

8 reps / 40 kg

8 reps / 40 kg

BB Standing Biceps Curls

8 reps / 30 kg

8 reps / 30 kg

6 reps / 32,5 kg

6 reps / 32,5 kg

6 reps / 32,5 kg

One Arm Laterals - Cabel Cross

5 reps / 10 kg (Hver skulder)

5 reps / 10 kg (Hver skulder)

5 reps / 10 kg (Hver skulder)

5 reps / 10 kg (Hver skulder)

5 reps / 10 kg (Hver skulder)

Decline Crunches

2 x 15 (ikke det store, har en smule ømhed fra i søndags)

Concept 2 Romaskine

500 meter - 1. 45 (danm, lå til en god tid under 1.40, men stroppen ved venstre fod røg på de sidste 100 meter :4ranting: )

2000 meter - 8.13

Calfes

12 reps / 45 kg

10 reps / 50 kg

8 reps / 55 kg

8 reps / 60 kg

8 reps / 65 kg

Pull Ups

10 stk BW

Edited by DeepCore
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share