SNF's log


Guest SNF
 Share

Recommended Posts

Stort set alle overestimere pudsigt nok deres forbrug med den avancerede energiforbrugsberegner.

Men ja, som altid er det godt at have fornuften med inde over og ikke blindt stole på nogen tal den slags maskiner og beregnere spytter ud.

Jeg bruger den en del og synes faktisk den virker god nok, hvis jeg sammenligner hvor hurtigt jeg taber mig med det energiunderskud den beregner for mig. Men tror mange taster alt for meget ind på det som er intensiv træning. Det skal virkelig være maksimal indsats, som jeg forstået det, d v s ikke en hel spinningtime, uanset hvor hård man nu syntes den var. Men evt 15 min hvis man slår de 4 pulstopper sammen :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 595
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Dagens træning 2 spinnings timer :cool:

Den første time var ekstrem hård på den gode måde :yahoo: tror vi kørte 5 gange 4 min stående mellemtakt :crazy_pilot: Rimelig hårdt men blev presset maks så det var rart :kickass: (i hvert fald bagefter :innocent: ). 6 min hvor jeg fik lidt ondt af mig og kunne smage jeg havde spist tun til frokost :gal:

Anden time kørte stille og rolig husker egentlig ikke noget fra den :raisebrow:

Stadig pulsur :heartpump: som ikke virker

I morgen står den på styrketræning :4flex:

Og så er der efter råd fra Arne indkøbt mandler, så mit fedtindtag kan øges :smile:

post-15167-1188849063.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning 2 spinnings timer :cool:

Den første time var ekstrem hård på den gode måde :yahoo: tror vi kørte 5 gange 4 min stående mellemtakt :crazy_pilot: Rimelig hårdt men blev presset maks så det var rart :kickass: (i hvert fald bagefter :innocent: ). 6 min hvor jeg fik lidt ondt af mig og kunne smage jeg havde spist tun til frokost :gal:

Anden time kørte stille og rolig husker egentlig ikke noget fra den :raisebrow:

Stadig pulsur :heartpump: som ikke virker

I morgen står den på styrketræning :4flex:

Og så er der efter råd fra Arne indkøbt mandler, så mit fedtindtag kan øges :smile:

post-15167-1188849063.jpg

Kørte du på Nygårdsvej - uden at komme hen og hilse???????? :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Kørte du på Nygårdsvej - uden at komme hen og hilse???????? :sneaky2:

Ja beklager :4oops: Jeg kom dog i sidste øjeblik, jeg skulle lige have billet, jeg går jo ikke ind uden modsat andre :tongue:

Jeg skal nok prøve at få hilst snart :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Godaften :yo:

Jeg troede ærligt taget ikke at jeg vil komme afsted i dag. Kan bedst beskrive min lyst til træning med et Garfield citat "Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen" :tongue:

Jeg arbejde til kl. 1 i nat :sleeping: , og stod op kl 6. for at fortsætte :sleepy: , og så på studiet fra 12-16. :4smartass:

Så besluttede mig for at forkæle mig selv med Emmery brød og chokoladecreme :wub: , og så have dagen i dag som min ugentlig fri dag, men da jeg først have spist :4mewantfood: , blev jeg frisk, ved ikke lige hvad der var i det brød og chokoladecreme :wub:

Så afsted til styrketræning :cooldance:

Leg extensions 10*3

Siddende leg curls 10*3

Ben Pres 10*3

Fransk press 10*3

triceps kickbacks 10*3 den er ond den øvelse, jeg er så slap i den :cry3:

Hammercurl 10*3 (næste gang skal jeg have en ny øvelse, ved godt nok ikke hvilken, forslag modtages gerne :innocent: )

Barbell curls i stativ ved ikke lige hvad det hedder 10*3 :blink:

Military press 10*2 8*1

Lateral Raises (ørnen) 10*3 elsker den øvelse :wub:

Dumbbell flyes 10*3

Bænkpress i maskine 12*3

Crunches i maskine 10*3

Front pulldowns træk til bryst 10'3

Seated pulley rows10*3

Plus diverse maveøvelser på bold i mellem de forskellige sets. :superman:

Sidst men ikke mindst squat :moon: , som jeg jo vist have lovet at tage frit og ikke i smith stativ. :4whistling:

Jeg følte mig afgjort rimelig fjollede og stå og stritte med min r**. Der er sikkert nogle der har fået sig en griner :newtongue:

Jeg trænede på Nygaardvej og der er ikke noget sted man kan være sig selv. :nonono:

Det blev til 5*10 set, jeg skulle lige af prøve lidt forskellige vægte. :pumpin:

Jeg synes ikke rigtig øvelsen tog fat nogle steder, men det er sikkert fordi jeg har får lidt vægt på. :raisebrow: Der var også noget mindre på end i smith stativet, men jeg har noget svært ved at vurdere om jeg gør det rigtigt :unsure:

Overvejer at bestille en instruktør time, så jeg kan blive sikker i øvelsen :blink:

I morgen står den på 2 timer spinning :cheer::cheer::cheer:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nu bliver der jo også skrevet en del om mad i min log :4mewantfood: og prøver at leve sundt :innocent:

Her er et billede af min kost på en 8 timers arbejdsdag + en masse vand og kaffe :wub: Som jeg i øvrigt skal skære ned på :wink:

mad.doc

Link to comment
Share on other sites

Nu bliver der jo også skrevet en del om mad i min log :4mewantfood: og prøver at leve sundt :innocent:

Her er et billede af min kost på en 8 timers arbejdsdag + en masse vand og kaffe :wub: Som jeg i øvrigt skal skære ned på :wink:

mad.doc

:blink: Skære ned på kaffe... :nonono: Ubønhørlligt. Uladesiggøreligt.. :crazy:

Det ser da ellers meget sundt ud det, du har i bøtterne der + hvad er det for en stor firkantet lignende knækbrødsting, der ligger foran.. Er det noget specielt fra djævleøen :tongue: ? ser da godt ud. Nu bliver jeg da helt sulten.....og kaffetørstig..

Ellers dejlig log du holder dig SNF

Jules

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:blink: Skære ned på kaffe... :nonono: Ubønhørlligt. Uladesiggøreligt.. :crazy:

Det ser da ellers meget sundt ud det, du har i bøtterne der + hvad er det for en stor firkantet lignende knækbrødsting, der ligger foran.. Er det noget specielt fra djævleøen :tongue: ? ser da godt ud. Nu bliver jeg da helt sulten.....og kaffetørstig..

Ellers dejlig log du holder dig SNF

Jules

Tak for det :bigsmile:

Jeg ved det godt, jeg er heller ikke stolt af at skulle indrømme, at jeg må i gang med at skære ned på kaffe :4whistling: Men har vist en rimelig negativ indvirkning på min søvn :sleepy:

Det er også rimelig sundt det jeg spiser :4mewantfood: Den som ligger foran er knækbrød fra urtekram :4eat: , Det kan klart anbefales :tongue4: Det kan købes i Irma :smile: Men det er der vist ikke i Århus :unhappy: , men der åbner vist en snart :w00t:

Men du kan måske finde det i helsekost forretninger :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tak for det :bigsmile:

Jeg ved det godt, jeg er heller ikke stolt af at skulle indrømme, at jeg må i gang med at skære ned på kaffe :4whistling: Men har vist en rimelig negativ indvirkning på min søvn :sleepy:

Det er også rimelig sundt det jeg spiser :4mewantfood: Den som ligger foran er knækbrød fra urtekram :4eat: , Det kan klart anbefales :tongue4: Det kan købes i Irma :smile: Men det er der vist ikke i Århus :unhappy: , men der åbner vist en snart :w00t:

Men du kan måske finde det i helsekost forretninger :4thumbup:

Så det er måske også derfor, at jeg indimellem har svært ved at sove om natten... :4thumbup:

Vi har ikke IRMA . :cry: ..men det kommer der vist snart. :cool: .. Prøver en helsebutik. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

2 spinningstimer :w00t: var dagens træning.

beskriver kun lige sidste: :bigsmile:

6 min opvarmning

derefter 2 min mellemtakt siddende

15 stående 1, 45 siddende

30 stående osv.

sluttede med 2 min stående mellemtakt,

Puls skulle starte ved 76 % og slutte ved 90 %

derefter 7,5 min enkelttakt

1 min siddende 1,5 stående gentaget 3 gange

puls 72-78%

6 spurter af 25 siddende og 15 ståndende :gal: , pause efter hver enkelt

Puls + 92 %

sluttede af med noget mellemtakt stille og rolig

72-78 %

Mit pulsur :heartpump: er som sagt til reperation, har dog fået et nyt gennem fitnessdk. Men det virker ikke lige på samme måde, :nonono: så skal lige finde ud af hvordan jeg lagre filer. :innocent:

Dejligt træning :w00t: endelig er den sygdom ved at være ude af kroppen :1112:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning :smile:

Military press :showoff:

Dumbell press

Fransk press :4flex:

Barbell triceps extensions

Under min styrketræning var der en mand som trænede ved siden af. Altså en ting man puster over at det er hårdt, men det kan altså overdrives. :crazy: Der kom de mærkeligste lyde derover fra. :wacko:

Derud stod det på en spinningtime :bike:

Har anskaffet mig et nød pulsur :heartpump: . Det virkede overhovedet ikke optimalt :dry: , startede med at oplyse min puls til 48 slag i minuttet, da jeg stod og puttede min takse i skabet, og taget i betragtning af at min hvilepuls er 47. :blink:

Jeg havde lovet mig selv kun at køre en time. Jeg kan mærke at min krop ikke er 100 % ovenpå endnu efter sygdom :ill: . Dette kombinerede med at jeg ikke har sovet nok de seneste 14 dage :sleepy: , da jeg arbejdsmæssig har haft ret meget og studiemæssig ligeså , og det har resulterede i et relativ højt indtag af kaffe. :4oops:

Jeg omdøber snart min log til spinning, styrketræning og sygdom... :bike: :weight_lift::ill:

Dagens positiv oplevelse: :cool: Jeg nåede lige kort at sige hej til Arne, da han skulle ind til timen efter mig. "Arne hyggeligt at hilse på dig, selvom det var ganske kort. Vi må lige snakke :blahblah: lidt mere en anden dag."

I morgen står den enten på en spinningstime, styrketræning eller også en fri dag. :unsure:

Weekenden skal bruges til at komme i bund med arbejde og studie :4smartass: , men der bliver også tid til træning :yo: . Så jeg forhåbentlig kan starte næste uge super frisk og klar på nye udfordringer. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hejsan!

Godt at høre du er ved at være ovenpå igen, selv om det ikke er fuldt på de 100 procent endnu :smile:

Hvad er det du arbejder med? Og læser?

Hej

Jeg læser sundhed og ernæring :smile: og jeg skriver artikler på mit arbejde :4smartass:

Og forresten tak for rådet om mandelsmør :4mewantfood: Hold da op det smager godt. Jeg tror det kan løse mit problem med at jeg ikke får nok fedt :tongue:

Hvad med dig? Er det læge :1112: du er eller??

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg læser sundhed og ernæring :smile: og jeg skriver artikler på mit arbejde :4smartass:

Og forresten tak for rådet om mandelsmør :4mewantfood: Hold da op det smager godt. Jeg tror det kan løse mit problem med at jeg ikke får nok fedt :tongue:

Hvad med dig? Er det læge :1112: du er eller??

cool med sundhed og ernæring. Hvor læser du det?

Hvad skriver du artikler om? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg læser sundhed og ernæring :smile: og jeg skriver artikler på mit arbejde :4smartass:

Og forresten tak for rådet om mandelsmør :4mewantfood: Hold da op det smager godt. Jeg tror det kan løse mit problem med at jeg ikke får nok fedt :tongue:

Hvad med dig? Er det læge :1112: du er eller??

Tænkte nok det var noget i den retning, så meget som du analyserer hvad jeg spiser :tongue:

:4winkkiss:

Jo, jeg læser læge, men mangler det sidste år endnu, som jeg trækker ud, da jeg ikke har noget SU tilbage og så nu besluttet jeg vil prøve SATS lidt længere end jeg planlagt først :smile: Så helt færdig er jeg nok først om 2,5 år fra nu.

Er du instruktør også, eller kør du bare meget spinning?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey SNF.

Godt gang i dig :bigsmile:

Hvis du er game, så kig da forbi ti HardCore en dag.

Du kan evt. tage Linis med hvis hun tør :tongue:

Og se så lige at blive rask inden du giver den bundgas, ik!!! :bigsmile:

Hey :cool:

Jeg har set du har på ABC kl. 19 om tirsdagen. Jeg er i nærområdet de næste mange tirsdage, så det kan sagtens være jeg gør. :bigsmile:

Yes bliver nødtil at være på toppen inden jeg kommer :superman: , jeg får nok min sag for under alle omstændigheder :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hey SNF.

Godt gang i dig :bigsmile:

Hvis du er game, så kig da forbi ti HardCore en dag.

Du kan evt. tage Linis med hvis hun tør :tongue:

Og se så lige at blive rask inden du giver den bundgas, ik!!! :bigsmile:

Hvis jeg tør?!?!?!?

Nu bliver jeg næsten nød at dukke op, ellers giver det dig alt for god en mulighed at drille mig...

Men jeg må på forhånd få sådan lidt en beskrivelse af hvor blidt man skal gribe om de der metalbolde der - ville jo være ærgerligt hvis jeg knuste dem med ved første løft, jo

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tænkte nok det var noget i den retning, så meget som du analyserer hvad jeg spiser :tongue:

:4winkkiss:

Jo, jeg læser læge, men mangler det sidste år endnu, som jeg trækker ud, da jeg ikke har noget SU tilbage og så nu besluttet jeg vil prøve SATS lidt længere end jeg planlagt først :smile: Så helt færdig er jeg nok først om 2,5 år fra nu.

Er du instruktør også, eller kør du bare meget spinning?

Ingen SU uh så skal jeg ikke klage over at sidde i SU forbandelsen :tongue: Jeg er arbejder også som instruktør men dog ikke så meget. Godt nok har jeg undervist i gennemsnit 5 timer om ugen de seneste mange uger :innocent:

Ja ved godt jeg analyserer meget hvad du spiser :laugh: Men der findes ikke så meget litteratur om kost til bodybuilder. Det mest litteratur indenfor sport kost er til udholdendehedssport som løb, cykling m.m

Link to comment
Share on other sites

Ja ved godt jeg analyserer meget hvad du spiser :laugh: Men der findes ikke så meget litteratur om kost til bodybuilder. Det mest litteratur indenfor sport kost er til udholdendehedssport som løb, cykling m.m

Det husker jeg også fra den gang jeg læste sådan noget (har et semester fra diætist med i bagaget af højskolestudier). Det var som alle idrætsudøvere skulle køre langrænd, løbe eller spille tennis.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hold træning fri igår, hvilket jeg tror min krop var ret glad for.u78.gif

Jeg skal vist lytte lidt mere til den når den er syg :innocent:

Vågnede i morges kl. 6 super frisk. :4jumpy: Det er længe siden det sidst er sket.

I respekt for min krop kørte jeg kun 1 spinningstime i dag, selvom jeg havde lyst til at køre mere. :bigsmile:

6 min opvarmning til 70 %

4 min sidden mellem takt op til mellem 76-82%

15 sek siddende mellemtakt, 15 sek siddende spurt, 15 sek stående mellemtakt, 15 stående spurt.

Det samme med 30 sek, 45 sek og 1.

Der efter 4 siddende mellemtakst

og gentagelse af intervallet: puls mellem 82-90 %

Derefter enkelttakt 72-82%

1 min siddende

4 min stående

gentaget 3 gange

Jeg var super kørende i dag gennemsnitspuls 85 % :heartpump: . Jeg er dog lidt i tvivl om jeg stoler på det pulsur jeg køre med i tiden, men ingen tvivl om jeg godt kørende i dag.u140.gif

På vej hjem fra træning var jeg også super frisk og kørte en om vej og det var ikke fordi vejret indbød til det, men havde bare lyst til at lade tanker flyde. :wink:

Hvilket dog resulterede i at jeg passerede Imperial 2 gangeu156.gif:laugh:

I morgen står den på 2 spinningstimer og nok lidt mave lir og arme :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning 2 spinningstimer :bike: og styrketræning. :superman:

Styrketræning :pumpin:

Crunches i maskine 15*4

Roman chair sit-ups 20*4

Incline dumbell flyes 10*3 :showoff:

Bænpres i maskine 10*3

Dumbbel press 10*3

Lateral Raises 10*3 :wub:

Fransk press 12*3

Barbell triceps ektension 10*2 8*1 :crazy:

Første spinningstime u07.gif var bortset fra opvarmningen et langt bjergpas hvor der var spurt af 20 sek, 25 sek osv indtil 1 min. Siddende hele vejen på nær spurterne.

Dejlig hård time :devil:

Næste time var relativ rolig 3 min siddende enkelttakt, 2 min stående, 1 siddende enkelttakt.

Derefter 2½ min siddende mellemtakt

Hele timen forløb stortset sådan (læs her, min hukommelse rækker ikke til mere) :innocent:

sidste 3½ min siddende hård mellemtakt :devil:

Rimelig rolig time, kunne godt have været hårdere for min skyld :bigsmile:

Min krop er ved at være friska1462.gif og fik sovet en del igår, hvilket var tiltrængt. q126.gif

Så tror endelig jeg har bekæmpet :bruce: min sygdom

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share