SNF's log


Guest SNF
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Dagens træning 1 spinningstimepost-15167-1189799967.gif og styrketræning:

Benene var vild friske taget i betragtning af det kun var 14 timer siden de sidste kørte derud af :superman: . Dejlig hård time, desværre virker det der mit midlertidig puls af h til :unhappy: Den gode nyhed er at jeg har hentet mit eget pulsur :heartpump: som er blevet repereret :w00t: , utrolig så meget jeg har savnet det :wub:

Styrketræningpost-15167-1189798210.gif

Er stadig lidt i tvivl om når jeg skal angive vægt, om det er begge eller bare den ene jeg skal angive :unsure: Jeg angiver kun den ene, så håber jeg de fleste har forudsætninger til at gange med 2 :hehe:

Leg curls.

15*3*30 kg

Leg extension :showoff:

10*3 *32½ kg

Benpres

10*3*80 kg

Crunches i maskine

15*3*32½kg

Hammer curl

10*3*8 kg

Barbell curl i løjerlig stativ jeg ikke kender navnet på :blink:

10*1* 13½ kg, så skulle jeg lige se om jeg kunne putte mere vægt påpost-15167-1189798253.gif

9*1*16 kg

8*1 *16 kg Det kunne jeg så, pånær 3 :devil: Men total smadret biceps.

Brystpress i maksine

10*2*22½ kg

9*1'22½ kg sidste arm øvelse var så smadret :nonono:

Incline dumbell flyes

10*3*6kg

Lateral Raises

10*1* 5 kg

10*3*6 kg

Dumbbell Press :4flex:

10*1*6 kg

10*3*7 kg

Fransk press

10*1*6 kg

10*2 *7 kg

Skulle have haft en triceps øvelse til, men kunne ikkke finde en stang uden vægt på, hvor jeg selv kunne sætte vægt på, og dem med vægt på var for tunge. :crazy:

Lænd og skråmavemuskler på skrå bænk

10*3*mig og 5 kg for begge øvelser

Derudover diverse mave lir på bold mellem nogle af øvelserne.post-15167-1189799414.gif

Chin ups

10*1

4*1 Jeg havde så ondt i mine arme :nonono: ved det er svagt :tomaatit: , men jeg hang bare og svingede frem og tilbage. Det gik overhovedet ikke. Det duer ikke det er min sidste øvelse. Nå det i forvejen er en øvelse jeg er så dårlig til post-15167-1189799546.gif

Derfor blev der heller ingen armbøjninger. post-15167-1189799614.gif

Jeg bliver nødtil at omlægge min styrketræning 8 armøvelser plus armbøjninger og chinups er åbenbart mere end min arme synes er sjovt post-15167-1189799801.gif

De positive er at jeg er ved at tage de samme antal kilo som sidst jeg måtte stoppe med min styrketræning :superman: , og synes også man kan se det på mine arme :unsure:

I morgen står den enten på 2 spiningstimer post-15167-1189800493.gif, kan ikke lide beslutte mig hvor jeg har lyst til at køre, eller 1 spiningstime og yogapost-15167-1189800527.gif eller åben overfor noget helt 3. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 595
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Rigtig god træning der.. :superman:

Og stærke ben, men det undre mig ikke med alt det spinninghelvede.. :devil:

ang. de choko soja med kun 100 kcal, er det per 100g eller for hele bøtten??? :4mewantfood:

Tak skal du have :bigsmile: Ja spinning giver nok lidt, men har nu altid haft stærke ben :devil:

Chokosoya tingen :wub: . I pakken er der 4 bøtter, en bøtte vejer 125 gram og i den er der 110 kcal. Den smager meget ckoladeagtig, hvilket gør at man hurtigere får tilfredsstillede ens behov for chokoladepost-15167-1189834915.gif. Hvis det kan tilfredsstilles :innocent:

Jeg kan afsløre at jeg igår smagte jordbærudgaven, den er også gange glimrende :4mewantfood: . I en bøtte er der i den 98 kcal. Jeg er mest til chokoudgavenpost-15167-1189835179.gif, men det forudsætter at man kan lide smagen af soyamælk, jordbærudgaven smager ikke nær så meget af soyamælk. :wink:

Link to comment
Share on other sites

okay tak skal du have, :bigsmile:post-15167-1189855939.gif så er jeg ikke nær så slap som jeg først troede :laugh:

Jeg går ud fra at du mener du er i tvivl om de øvelser hvor du bruger to vægte, som f eks håndvægte i flies osv? F eks kan du skrive

3x8*2x6 kg

Kun et forslag, du gør selvf som du vil :smile: Men når du bruger en barbell, er det meget sjovere (læs nemmere) hvis du angiver det hele du løfter og ikke kun hvor meget du har på hver side. Ellers skal man bruge hjernen og regne, jo... :innocent:

Hold da op, jeg har synspunkter på hvordan du angiver dine vægte, hvad? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg går ud fra at du mener du er i tvivl om de øvelser hvor du bruger to vægte, som f eks håndvægte i flies osv? F eks kan du skrive

3x8*2x6 kg

Kun et forslag, du gør selvf som du vil :smile: Men når du bruger en barbell, er det meget sjovere (læs nemmere) hvis du angiver det hele du løfter og ikke kun hvor meget du har på hver side. Ellers skal man bruge hjernen og regne, jo... :innocent:

Hold da op, jeg har synspunkter på hvordan du angiver dine vægte, hvad? :laugh:

:laugh: ja jeg vil prøve at gøre the Linis way

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning 1 time spinning post-15167-1189861428.gif og 90 min yoga vinsaya.post-15167-1189859946.gif

Mit pulsur er tilbage :w00t:

Jeg havde besluttet mig for en rolig time, dvs. hvor min puls er relativ stabil hele vejen. Jeg tror jeg har trænet hårdere de seneste dage end først antaget. :crazy:

Spinning Elite. :bike:

6 min opvarmning

10 min dobbelttakt, :nonono: hader dobbelttakt ca 45 sek sidden 15 stående. under 80 %

derefter enkelttakt 12 min stående, hvor vi skulle sætte os ned nogle gange i 30 sek og køre op til mellemtakt der skulle vi gerne komme op over 85 %

noget mellemtakst arbejde (læs min hukommelse rækker ikke til angive det præcis)enkelttakt hvor 1½ min stående 30 sek fuld fart siddende, 1,15 min stående 45 siddende fuld fart, 1 min stående 1 min fuldfart, 45 stående 1 min siddende fuld fart og 15 sek stående fuld fart

Nogen lunde time, synes dog den var lidt rodet og upræcise og mangelfulde meldinger om pulsskala :wink: Desuden hader jeg dobbelttakt synes det er noget F** :rocketwhore:

Gennemsnitspuls 82 % :heartpump: maks 91 % :heartpump: Stabil puls, burde nok have kørt lidt lavere det er trods alt en ok høj puls når det er med opvarmning og cooldown.

Derefter havde jeg en lille pause så fik lige skiftet til noget tørt tøj, så jeg ikke kom til at fryse :cold: til Yoga post-15167-1189859701.gif

Fik også lige tid til ryg på bold. Ryggen er blevet lidt forsømt i ugen.

Desuden 20*3 svæklinge armbøjninger (læs på knæene) post-15167-1189859809.gif

Ikke så godt :tomaatit: men alternativet var ingen :blink:

Yogapost-15167-1189859946.gif

Først fik kun 1 bemærkning om mine strømper i dag :tongue:

Jeg kender ikke øvelserne så godt i yoga til at jeg ved hvad de alle hedder :innocent:

Jeg var til yogafittness den anden dag, og yoga vinyasa vinder klartpost-15167-1189860137.gif

Der var meget mere smidighedtræning og hårdere end yogafittness, det er specielt smidighedstræningen jeg går efter, for det er super godt at kombinere med spinning. :4thumbup:

Det var en dygtig instruktør, som dog havde en tendens til at sige "super sej", det er ikke let at tage sig selv seriøs, når der står en og siger super seje hundestræk :4dog: :hehe:

Fantastisk dejlig time må afgjort få noget mere yoga indpost-15167-1189859946.gif minimum en gang om ugen. Men skal have købt nogle yoga bukser. Det er ikke så fedt at lave alle de stræk i sine stramme fitnessbukser. Synes en vis del kommer lige lovlig meget i fokus. post-15167-1189860716.gif

Efter timen frøs jeg helt vildt :cold: , selvom jeg havde fået tørt tøj på mellem spinning og yoga. Tænkte hele vejen hjem kun på hvorfor jeg ikke havde taget min vinterjakke på. :blink: Så hjem i varmt bad :bubblebath: og varm grøn the med ingefær og citrus.post-15167-1189860970.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning 2 spinningtimerpost-15167-1189941407.gif

Vågnede og var ikke super frisk, men efter input af 1 liter kaffepost-15167-1189943044.gif så bliver man faktisk total friskpost-15167-1189941501.gif

Er dog ved at trappe ud af min afhængighed og har holdt min egen regel om ingen kaffe efter 12 over en uge :blink:

Elite spinningen

12 min opvarmning op til puls 82 %

Derefter mellemtakt :wub: kan godt lide mellemtakt den er nemlig klart den som hårdeste og køre

10 siddende, 20 stående, 10 siddende osv. indtil 1½ min, og så igen total ondt interval. :devil:

timen sluttede af med enkelt stående/siddende og 2 spurt til sidst.

Det var en ond ond timepost-15167-1189941781.gif, men en dejlig ond time. Kunne ikke holde ordentlig fokus et par gange, så blev lidt sur på mig selv. :wink:

Gennemsnitpuls 85 % :heartpump: og max :heartpump: 97 % :crazy:

Synes det er ganske fint, specielt med 12 min opvarmning. :bigsmile:

Derefter en øvet time, den var rimelig stille op rolig. Jeg havde lyst til onde intervaller i dag :mad: , men sikkert meget godt for min krop :wink:

Gennemsnit 76 % :heartpump: og max 88 % :heartpump:

Det var så dejlig træning i dag specielt første time :superman:

Min bofælle var ikke hjemme igår, hold da op man kan savne at være alene :smile: Glæder mig sindsyg til at jeg flytter for mig selv :wootdance:

Så igår stod den på hygge med mig selv. Film og soya chokoting :wub: (for dem som ikke ved hvad det er se i loggen tidligere)

Tombstone er en så god film, har set den adskillige gange, den er stadig fantastisk.post-15167-1189942485.gif

Dog skal man ikke forveksle den med Tombraider :laugh: . Det kom jeg til en enkelt da jeg skulle forklare tidligere bekendtskab/kæreste om en af mine favoritfilm, han så ikke så imponerede ud af at hans lyshårede bekendstskab/kæreste synes Tombraider var den fedeste film :laugh:

Min alene aften betød også mit behov for høj tysk musik blev tilfredsstillet. :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Er det spinning helvede vs. Yoga nu..??

eller spinning helvede vs. yoga, vs. styrketræning.. du har travlt nede i det center.. :cooldance:

/Nille

Godmorgen Nille :cool:

Ja får kørt en del spinningpost-15167-1190010639.gif, men skal forhåbentlig snart erstatte det med lidt løb. Når min forkølelse går helt over. :cold:

Yoga post-15167-1190010555.gifsynes jeg er ret godt, men er ikke så god til at få det integrerede i min daglige træning. Det passer ikke så godt til mit temperement. Jeg bliver bare så stiv i min ben af at køre spinning og så hjælper yoga rigtig meget. Jeg er desværre rigtig dårlig til det, men nok en del med at gøre at jeg ikkke gør det regelmæssig nok. :4whistling:

Styrketræning bliver "kun" til 2 gange ugentlig fullbody. :pumpin:

Jeg vil den kommende tid overvejer at ændre min træning lidt, men det kommer jeg nok tilbage tilbage til. :bigsmile:

Super mandag til dig!

Signe post-15167-1190010426.gif

Spinning er intet helvede forresten :nonono: Kunne være Nille skulle prøve det som sin konditonstræning?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning 2 timer spinningpost-15167-1190055857.gif

Spinning Elite

Se Arnes log for beskrivelse af timen. :bigsmile:

Gennemsnitspuls inklusiv opvarmning 84post-15167-1190056645.gif % og mak puls 91 post-15167-1190056645.gif%

Selvom timen stortset var som igår kunne jeg ikke få min puls helt oppe i dag. Jeg lå storset stabilt mellem 83 %- 88 %

De sidste min var der 6 min siddende enkelttakt til noget bemærkesesværdig sær tromme musik :crazy: , det var mere sært i dag end det plejer :blink:

Næste time spinning øvet

Kan ikke gengive den helt præcis. Min ben var ømme fra starten af :unhappy: kan bedst beskrives på den måde, at det må være sådan det føles at cykle med sikkerhedssko på. post-15167-1190056527.gif

Opvarmning 6 min

Dereftere enkelttakt 6 min siddende stående til puls 76 %

8 min enkelttakt 1. 45 min siddende 15 sek stående puls 76 -80 %

8 min 1.30 siddende 30 sek stående puls 80 % -84 %

8 min 1. 30 siddende 30 sek stående 84%- 88 %

3 min stående enkelttakt

1½ pause

tror det var noget mellemtakt siddende stående 76- 82 %

1 min siddende angreb gentaget 3 gange med 1 min pause

Gennemsnits puls 76 % :dry: og maks 89 % :wink:

Min krop kunne ikke så meget i anden time. Men var også oppe på 97 % igår :w00t: , og samtidig havde jeg vist ikke fået spist nok i dag :4mewantfood:

I morgen skal der køres en time spinning det skulle gerne være noget restitustion spinning. Derudover skulle jeg gerne styrketræne. :pumpin: Da det nok bliver min eneste gang i den her uge :cry: . Ellers måske noget Yogapost-15167-1190057085.gif. Det vil afhænge af hvordan min krop har det i morgen.

Jeg holder træningsfri fredag og lørdag da jeg skal til Jylland.post-15167-1190057171.gif

Og til sidst til ære for Rune og Guarden I ved the dark side :devil: . I ved hvad jeg hentyder til post-15167-1190057605.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

post-15167-1190146890.gifDagens træning :cool:

50 min spinning post-15167-1190146035.gifog styrketræning post-15167-1190146072.gif

Det skulle jo være restitutions spinning i dag :wink:

Ikke desto mindre gennemsnit 76% :heartpump: og max 92 % :heartpump: . Tror ikke lige der kan tales om restitutions træning med max på 92 % :dry:

Styrketræning: :4flex:

Efter at have været lidt i tvivl om hvordan jeg skriver det op. Så gør jeg det "the Linis Way", tror jeg :unsure: . se tidligere i log,

Antallet af gange, antallet af reps, antal kilo. antal vægte hvis der flere end en :blink:

Ingen ben/ryg træning i dag. Min ben er for smadret, og ingen rygtræning ja fordi jeg var doven :4whistling:

Military press

3*10 *15 kg

Lateral Raises

1*10*5 kg*2

3*10*6*2

Hammer Curl

1*10*7 kg

3*10*8 kg

Barbell Curls i løjerlig bænk jeg ikke ved hvad hedder post-15167-1190146234.gif

1*10*13½ kg

2*10*15 kg

Fransk Press en arm af gangen

1*6*10 kg

3*7*10 kg

Incline press

4*10*5 kg*2

troede lige det gik så godt, og at jeg var blevet stærkere, men opdagede jeg havde taget den forkerte vægt en 5 kilo istedet for 6 kg :laugh: Må konstatere at stadig er slap :tongue:

Bryst press i maskine

3*10*22½ kg

Crunch i maskine

10*3* 30 kg

Ryg på skråbænk

3*15*mig og 5 kilo

Lidt mave lir som afslutning.post-15167-1190146469.gif

Jeg ledte efter "frømaskinen" som jeg har set omtalt af Bambi og Nille, jeg kunne ikke finde denpost-15167-1190146524.gif. Bambi har fortalt mig hvad den rigtig hedder, men kunne ikke huske det, og synes det var for pinligt at spørge i receptionen efter "frømaskinen" :hehe:

Dagens optur jeg har fået ny computer u128.gif:yahoo:

Dagen irritation (eller den seneste uge) :gun2:

Min bofælle har en søn, et ok barn, men selv børn som er nogenlunde kan åbenbart være irriterende. :mad: Han har skabt sig den seneste uge, og i dag var jeg rimelig træt af det. Jeg er et rolig menneske, men overvejede ting som afskaffelsen af revselsesretten i slut 90'erne har sat en stopper for.post-15167-1190146582.gif

Godt man snart flytter :4jumpy:

I morgen skulle jeg gerne finde 2 timer spændende spinning et sted i KBHpost-15167-1190146890.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Skal ikke selv til spin - men tøver ikke med at anbefale Lars Rye Jeppesen spock) på Royal - eller Tanja Hall på ABC - de bedste valg i byen onsdag.

Godmorgen :sleepy:

Jeg tror også det bliver løsningen. Jeg har kørt hos Tanja Hall, hun er rigtig god. Jeg tror ikke, at jeg at jeg har kørt ved Lars Rye Jeppesen, så det kan være det skal prøves :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning 2 timer restitutionspinning.post-15167-1190227607.gif

1. Time gennemsnit 77 :heartpump: % og Max 90 :heartpump: %

Jeg var kun oppe på 90 % den ene gang og ellers lå min puls ganske stabilt. Så ikke helt restitutionsspinning men egentlig tilfreds :wink:

2. Time gennemsnit 75 :heartpump: % og max 85 :heartpump: %

Kan ikke huske timen helt for var rimelig fokuserede på min puls. :blink:

Timerne var egentlig ok til restitution. Dog var der f.eks. 3 min pause i timen, jeg synes 3 min pause er alt for lang tid. Pausen blev i øvrigt til 4 min. :sneaky2:

De "hårde" intervaller som jeg så ikke kørte som de skullle var 10 sek man skulle spurte, det er helt ærligt for kort tid, hvis man skal helt op i det røde felt. :devil:

Dog var instruktøren behagelig og talte ikke hele tiden som nogle har tendens til, musikken var også kan fin en del pop, men intet som gjorde ondt. Der var lykkeligvis ingen mærkelige trommer i dag :tongue:

Så alt i alt 2 fine timer :bigsmile: , men vil gerne prøve at køre der en dag hvor det ikke er restitutionsspinning.

Der var 2 som talte rigtig meget da spinningstimen var startet. :nonono: Det kan vitterlig gøre mig små sur. :mad:

1. regel til spinning: man taler ikke når timen er startet. Hvis man vil sidde og :blahblah: så gå op motionscyklerne :hmmm: , så fik jeg lige luft...

I morgen står den på ja surprice surprise 2 timer spinning. 1 time skulle gerne være hård. post-15167-1190227549.gif

Jeg har træningsfri fredag og lørdag. :yo:

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke huske timen helt for var rimelig fokuserede på min puls. :blink:
Dog var der f.eks. 3 min pause i timen, jeg synes 3 min pause er alt for lang tid. Pausen blev i øvrigt til 4 min. :sneaky2:
De "hårde" intervaller som jeg så ikke kørte som de skullle var 10 sek man skulle spurte, det er helt ærligt for kort tid, hvis man skal helt op i det røde felt. :devil:
Der var 2 som talte rigtig meget da spinningstimen var startet. :nonono: Det kan vitterlig gøre mig små sur. :mad:

1. regel til spinning: man taler ikke når timen er startet. Hvis man vil sidde og :blahblah: så gå op motionscyklerne :hmmm: , så fik jeg lige luft...

Kan næsten gætte mig til at vi har været på samme time - især de to kaglehøns på 3.række !!! :devil: F*ck det er irriterende, når man vil fokusere...

Eller er jeg meget enig i din vurdering! og det med pulsen..well, me 2 :tongue:

Og god aften til dig :smile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share