SNF's log


Guest SNF
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Kan læse at du næsten laver 2 spinningstimer dagligt.... :devil:

Forstår virkelig ikke hvordan du kan holde til det plus styrketræning.. Jeg hader alt cardio over 30 min.. :tongue:

Hey Nille

Det er nu "kun" blevet til 8 timer i den her uge pga. sygdom a1144.gif. Det er måske det lander på i fremtiden i hvert fald hvis der skal være tid til styrketræning også :pumpin:v98.gif

Ja men jeg tager gerne din cardio, hvis du så er leveringsdygtig i ekstrem veltrimmet mave :tongue: , så kan vi snakke om det :blahblah:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 595
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Hej SNF.

Dejligt at se at du også er oppe og kørende igen.....Vi overlevede sygdommen... u78.gif

Rigtig god søndag...

Julie :hippy:

Hey Julie :cool:

Tusind tak

Ja vi har besejret :bruce: sygdommen a1145.gif.

Må indrømme jeg egner mig i ingen grad til sygdom :nonono:

Men det lyder til du har det på samme måde

Også super sygdomsfri søndag herfra :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Super humør i dag :banana::cheer::banana::cheer::banana::cheer::banana::cheer:

Der er overgået mig en super rar ting :bigsmile:

Dagens træning 2 spinningstimer

11 min opvarmining

der efter 2½ min siddende mellemtakt

derefter 2½ stående angreb

gentaget op til 4 min

sluttet af med 3 min siddende angreb.

Super hård time b74.gifjeg tænkte, at jeg var blevet lidt svag i det, siden jeg synes timenvar så hård.l30.gif Men instruktrøren (som i øvrigt er ganske glimrende), har ikke styr på sin fysiologiske skala kontra puls :heartpump: . Hvilket betød at jeg kørte et niveau højere end timen skulle :nonono:.

Det betød at anden time blev en time hvor jeg kørte relativ stille og rolig :smile:

Men fantastisk træning alligevel. :w00t: Jeg kan nu godt lide at mærke, jeg har lavet noget :devil:

:cheer::banana::cheer::banana::cheer::banana::cheer::banana:

I morgen står den på 1 spinningstime u07.gif og styrketræning :weight_lift:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nille

Det er nu "kun" blevet til 8 timer i den her uge pga. sygdom a1144.gif. Det er måske det lander på i fremtiden i hvert fald hvis der skal være tid til styrketræning også :pumpin:v98.gif

Ja men jeg tager gerne din cardio, hvis du så er leveringsdygtig i ekstrem veltrimmet mave :tongue: , så kan vi snakke om det :blahblah:

DEAL....!!! Jeg vil 100 gange heller styrke træne, hvis du napper alt mit cardio.. så sørger jeg for at du får en trimmet krop, og du sørger for at jeg får en lav fedt%... :4thumbup: Ha ha..

Ej seriøst jeg skal vist snart til at tage mig hårdt i nakken og få dyrket lidt mere cardio, jeg får simpelhen så dårlig samvitihed når jeg besøger din log.. :blush:

Super humør i dag :banana::cheer::banana::cheer::banana::cheer::banana::cheer:

Der er overgået mig en super rar ting :bigsmile:

Eeejj du kan da ikke bare skrive sådan en glad besked i din log, uden at fortælle hvad det er for en dejlig rar ting der er overgået dig..?????????????? FORTÆL...? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
DEAL....!!! Jeg vil 100 gange heller styrke træne, hvis du napper alt mit cardio.. så sørger jeg for at du får en trimmet krop, og du sørger for at jeg får en lav fedt%... :4thumbup: Ha ha..

Ej seriøst jeg skal vist snart til at tage mig hårdt i nakken og få dyrket lidt mere cardio, jeg får simpelhen så dårlig samvitihed når jeg besøger din log.. :blush:

Eeejj du kan da ikke bare skrive sådan en glad besked i din log, uden at fortælle hvad det er for en dejlig rar ting der er overgået dig..?????????????? FORTÆL...? :bigsmile:

skal vi lave en deal? Jeg :poking: til dig med din cardio, og du :poking: til mig omkring styrketræning. og vupti så har vi lav fedtprocent :laugh: Hm kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad min var... :blink:

Det gode der er sket er at jeg har fået lejlighed fra 1. oktober. Efter jeg flyttede til KBH har jeg måtte bo på værelse, det er bare ikke super fedt, :nonono: når man har haft sin egen lejlighed. Jeg var rimelig meget nede over det i weekenden, min alder (som snart forøges), ikke færdiggjort uddannelse og så bo på værelse :unhappy: . Det eneste som vil fuldende det, var vist jeg også havde kat (undskyld katteejer). :laugh:

Så i går fik jeg besked egen lejlighed jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii :w00t: , godt nok på Amger men super dejligt k39.gifk40.gifk38.gif

Link to comment
Share on other sites

skal vi lave en deal? Jeg :poking: til dig med din cardio, og du :poking: til mig omkring styrketræning. og vupti så har vi lav fedtprocent :laugh: Hm kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad min var... :blink:

Det gode der er sket er at jeg har fået lejlighed fra 1. oktober. Efter jeg flyttede til KBH har jeg måtte bo på værelse, det er bare ikke super fedt, :nonono: når man har haft sin egen lejlighed. Jeg var rimelig meget nede over det i weekenden, min alder (som snart forøges), ikke færdiggjort uddannelse og så bo på værelse :unhappy: . Det eneste som vil fuldende det, var vist jeg også havde kat (undskyld katteejer). :laugh:

Så i går fik jeg besked egen lejlighed jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii :w00t: , godt nok på Amger men super dejligt k39.gifk40.gifk38.gif

Kææææmpe tillykke :bigsmile: :4band:

Link to comment
Share on other sites

Linis og Guarden tusind tak :bigsmile:

Maxpower jeg håber ikke der er noget galt med Amager :blink: , men kan nu så godt lide Østerbro :bigsmile:

Nej da, der er intet galt med amager. Jeg kan skrive under på at man i hvert fald ikke dør af det. :tongue:

Nu er Amager jo også relativt stor, så hvor er det nærmere bestemt du rykker henaf?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Amager er da fint nok.. er det ikke... :bigsmile: Tillykke med hulen... det er bare rejtttiigg dejligt for dig.....så mangler du bare en kat hehe... :tongue: Den kan RuneN vist skaffe dig ikke Rune?? En virtuel en... :w00t:

Tusind tak. :bigsmile: Ja har bemærket han kattespamer folks log. :nonono: Kan katten komme som nogle fine varme luffer til vinter post-15167-1189513004.gif er de velkommen hjemme hos mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nej da, der er intet galt med amager. Jeg kan skrive under på at man i hvert fald ikke dør af det. :tongue:

Nu er Amager jo også relativt stor, så hvor er det nærmere bestemt du rykker henaf?

Dalslandsgade, hvad med dig hvor bor du henne på Amager? :bigsmile: Glad for man ikke dør Amager, har godt nok hørt at der er kakkelakker der hvor jeg skal bo så helt alene kommer jeg ikke til at bo :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
gallery_125_25_166311.jpg

Den er da sød - og nej du får ikke mit plejebarn Spinner hjem som luffer FYFY :nono:

TILLYKKE med boligen - selv ude på Lorteøen - dejligt med fod under eget bord - også i din UNGE alder :bigsmile:

Tusind tak Arne :bigsmile: Ja dejligt med mig eget igen. Bare frusterende at bo dårligere end da jeg var 18 år :dry: , men er heldigvis over nu. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dalslandsgade, hvad med dig hvor bor du henne på Amager? :bigsmile: Glad for man ikke dør Amager, har godt nok hørt at der er kakkelakker der hvor jeg skal bo så helt alene kommer jeg ikke til at bo :tongue:

Jeg troede faktisk min adresse, eller i hvert fald gaden, var landskendt nu. :tongue:

Frankrigsgade - et stenkast væk (langt kast).

Link to comment
Share on other sites

Dalslandsgade, hvad med dig hvor bor du henne på Amager? :bigsmile: Glad for man ikke dør Amager, har godt nok hørt at der er kakkelakker der hvor jeg skal bo så helt alene kommer jeg ikke til at bo :tongue:

Amager er sikkert OK, hvis man ikke har noget emod at få hul i hovedet.

(MaxPower kan uddybe....) Undskyld til MaxP, hvis min humor er for rå - men da du hænger med Guarden, tror jeg du kan holde til det meste :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Amager er sikkert OK, hvis man ikke har noget emod at få hul i hovedet.

(MaxPower kan uddybe....) Undskyld til MaxP, hvis min humor er for rå - men da du hænger med Guarden, tror jeg du kan holde til det meste :tongue:

Der er jeg jo så nødt til at præcisere, at jeg netop ikke fik lavet flere huller i skallen, da jeg var så snedig at genbruge et eksisterende som indgangshul. Jeg tænkte det nok ville blive pænest efterfølgende. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Der er jeg jo så nødt til at præcisere, at jeg netop ikke fik lavet flere huller i skallen, da jeg var så snedig at genbruge et eksisterende som indgangshul. Jeg tænkte det nok ville blive pænest efterfølgende. :cool:

Smaaart!! Det er sgu ægte jedi-power det der!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Amager er sikkert OK, hvis man ikke har noget emod at få hul i hovedet.

(MaxPower kan uddybe....) Undskyld til MaxP, hvis min humor er for rå - men da du hænger med Guarden, tror jeg du kan holde til det meste :tongue:

u156.gif jeg mangler vist lidt info, men PT er jeg glad for at jeg kommer til at bo kettlekugle sikker anstand fra maxpower. men er afgjort forvirret på et højere plan :blink:

Link to comment
Share on other sites

u156.gif jeg mangler vist lidt info, men PT er jeg glad for at jeg kommer til at bo kettlekugle sikker anstand fra maxpower. men er afgjort forvirret på et højere plan :blink:

:laugh:

Bare rolig, indtil videre de eneste huller jeg har lavet med en kettlekugle i et par græsplæner hist og her, og hvis man skal være nøjeregnende lidt "huller" i hænderne, men de er groet sammen igen.

Den lille episode linis og jeg omtaler er omtalt bl.a. her:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...c=39372&hl=

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning 1 spinningtimepost-15167-1189535076.gif og styrketræningpost-15167-1189535094.gif

6 min opvarminingpost-15167-1189536460.gif

bjergpas 1 min siddende 1 min stående 30 min spurt siddende gentaget 5 gange

3 min siddende mellemtakt derefter 1 min siddende 20 sek stående gentaget 7 gange

Bjergpas 1 min siddende 3 min stående gentaget 3 gange

mellemtakt 50 siddende 10 stående, 40 siddende, 20 stående.

Relativ rolig time, men det var også en basistime :smile:

Styrketræning :4sport:

Bænkpress i maskinepost-15167-1189536217.gif

Incline dumbell flyers

dumbbel press :wub:

lateral raises

Hammer curl

Barbell curl siddende på bænk (som jeg ikke ved hvad den hedder) :blink:

leg curl :superman:

leg extensions

benpress

fransk press

triceps i maskine, den gik jeg dog fra, det var min sidste arm øvelse, og normalt vil jeg lave noget frivægt stads, men bænkene var optaget. Men det er da en fuldstændig håbløs maskine :mad:

crunches i maskine

armbøjninger (jeg er så dårlig til det, næsten pinligt :post-15167-1189536113.gif)

chin-ups (endnu en øvelse jeg er dårlig til) post-15167-1189536153.gif

I morgen står den enten på træningsfri :innocent: eller spinning, men skal køre 2 spinning timer torsdag aften og en fredag morgen så burde holde spiningsfripost-15167-1189535076.gif .

Burde starte med yoga :hippy: igen. Er bare så sindsyg dårlig til og der er så tålmodighedskrævende, men det vil være godt for min krop når jeg kører så meget spining. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share